Krice 01.04.2007 20:54:11 | |
---|
Vastaanottimien vika. En tiedä miksi eivät toimi, tai miksi eivät tee toimivia. Eivät osaa. Koko digiaikaan siirtyminen tehtiin niin huonosti kuin vain taitoa riitti. Ideathan oli alussa tosi korkealentoisia, mutta kuluttajille myytiin ainakin alussa totaalisen testivaiheessa olevia laitteita. Sanoisin, että tätä menoa ehkä 10 vuoden kuluessa on saatu oikeasti toimiva standardi aikaan. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
juuso a 01.04.2007 21:21:54 | |
---|
Myytinmurtajia tuli seurattua melko tiheään viime-aikoina, siinä se. Ainoa ohjelma jonka vuoksi olen viime aikoina vaivautunut töllön avaamaan. |
masterhat 01.04.2007 21:31:44 | |
---|
aina kun mä katon mun teeveetä - mä sulan. I am the Horsemaster |
DJKaaos 01.04.2007 21:39:56 | |
---|
On se kumma, kukaan ei myönnä katsovansa muuta kuin uutiset ja dokumentteja telkkarista ;-) En myönnä, kun en juurikaan katso muuta. Joskus saatan katsoa esim. Salatut Elämät jos olen juuri tullut töistä ja rojahdan sohvalle rötväämään. Ei mulla nämä sarjat ole mitenkään pannassa, vaan usein löytyy tekemistä, mikä menee näiden sarjojen kiinnostavuuden edelle. Minä olen minä. |
ANtTIKRISTUS 01.04.2007 21:41:42 | |
---|
Eivät osaa. Koko digiaikaan siirtyminen tehtiin niin huonosti kuin vain taitoa riitti. Ideathan oli alussa tosi korkealentoisia, mutta kuluttajille myytiin ainakin alussa totaalisen testivaiheessa olevia laitteita. Sanoisin, että tätä menoa ehkä 10 vuoden kuluessa on saatu oikeasti toimiva standardi aikaan. Tietääkseni aina niin rakkaassa länsinaapurissamme on (tässäkin asiassa) hoidettu homma huomattavasti paremmin kuin Suomessa. God loves you as he loves satan. |
sartzan 01.04.2007 22:17:11 | |
---|
On se kumma, kukaan ei myönnä katsovansa muuta kuin uutiset ja dokumentteja telkkarista ;-) Miullakin on tilanne suunnilleen tuommoinen. Ainoat sarjat joita jaksan seurata aktiivisemmin on csi (en kylläkään sitä new york -versiota, mikä on mielestäni jostain syystä kököhkö), myytinmurtajat ja american chopper. Ja teemalta Monty Pythonin lentävä sirkus. Noiden missaaminen ei juurikaan harmita, mutta jonkun kiinnostavalta kuulostaneen dokun missaaminen kylläkin. Jatkuvajuoniset sarjat tuntuvat jo kaikki nähdyiltä, vaikka näitä losteja, nelinelinollanollia, mullan alla yms. mullistavina "uutuuksina" mainostetaanki. On jo pitemmän aikaa tuntunut, että samaa tavaraa nuokin ovat kuin aiemmat sarjat, kissankakkapussukan väri on vain eri. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
noir 01.04.2007 22:55:36 | |
---|
Eivät osaa. Koko digiaikaan siirtyminen tehtiin niin huonosti kuin vain taitoa riitti. Ideathan oli alussa tosi korkealentoisia, mutta kuluttajille myytiin ainakin alussa totaalisen testivaiheessa olevia laitteita. Sanoisin, että tätä menoa ehkä 10 vuoden kuluessa on saatu oikeasti toimiva standardi aikaan. Onhan tuo melko naurettavaa touhua ollut. Olisi suoraan otettu HDTV käyttöön, niin olisi ollut houkuttelevampi vaihtoehto. Lisäksi korpeaa aika pahasti kielto muuttaa kiinteistön sisälle yhdellä laitteella digitaalinen signaali analogiseksi, jolloin mm. koulujen ja sairaaloiden pitää vaihtaa kaikki laitteet tai luopua televisiosta. Eipä sillä, koulut ja sairaalathan ovat Suomessa rikkaimpia instansseja... Tuntuu vain siltä, että taas olisi saunotettu päättäjiä ja koko kiireen tarkoitus on saada myytyä roskaa. I don't like my women aggressive - I like 'em violent Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
DaKiller 02.04.2007 16:02:43 | |
---|
Onhan tuo melko naurettavaa touhua ollut. Olisi suoraan otettu HDTV käyttöön, niin olisi ollut houkuttelevampi vaihtoehto. Lisäksi korpeaa aika pahasti kielto muuttaa kiinteistön sisälle yhdellä laitteella digitaalinen signaali analogiseksi, jolloin mm. koulujen ja sairaaloiden pitää vaihtaa kaikki laitteet tai luopua televisiosta. Eipä sillä, koulut ja sairaalathan ovat Suomessa rikkaimpia instansseja... Tuntuu vain siltä, että taas olisi saunotettu päättäjiä ja koko kiireen tarkoitus on saada myytyä roskaa. Eikös Nokia ollut etunenässä ajamassa tätä digihapatusta? |
R2 02.04.2007 17:08:23 | |
---|
Säälittävää kyllä, mutta meikäläisellä ei ole ollenkaan niin yksinäinen olo, kun taustalla on televisio päällä koko ajan. "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
Cocktus 02.04.2007 18:49:38 | |
---|
Tänään aamulla ilmeisesti sähköpiikki tuhosi televisioni. Kuva kyllä näkyy, mutta jokaisessa kulmassa on värit päin persettä. Aivan kuin olisi magneetit jokaisessa kulmassa kiinni. Vaikka en paljoa televisiota katsokaan niin uusi pitää saada tilalle. DVD:t ja X-Box pelit tulee katsottua siitä ruudusta kuitenkin. Ajattelin huomenna marssia vakuutusyhtiöön ja koittaa saada sieltä uusi televisio tilalle. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
wrshredder 02.04.2007 20:36:02 | |
---|
Tänään aamulla ilmeisesti sähköpiikki tuhosi televisioni. Kuva kyllä näkyy, mutta jokaisessa kulmassa on värit päin persettä. Aivan kuin olisi magneetit jokaisessa kulmassa kiinni. Vaikka en paljoa televisiota katsokaan niin uusi pitää saada tilalle. DVD:t ja X-Box pelit tulee katsottua siitä ruudusta kuitenkin. Ajattelin huomenna marssia vakuutusyhtiöön ja koittaa saada sieltä uusi televisio tilalle. Mun muistaakseni tohon oli joku kikka jolla sai korjattua.. |
Kirk_Hammett 02.04.2007 21:15:24 | |
---|
Mun muistaakseni tohon oli joku kikka jolla sai korjattua.. Niksi-Pirkan ohje: Kolauta nyrkillä TV:een kylkeen ja kyllä toimii You know it's sad but true... |
DaKiller 02.04.2007 21:20:03 | |
---|
Niksi-Pirkan ohje: Kolauta nyrkillä TV:een kylkeen ja kyllä toimii Sujauta nyrkki ensin vanhoihin sukkahousuihin välttääksesi damagea käteesi. |
Cocktus 02.04.2007 22:09:05 | |
---|
Mun muistaakseni tohon oli joku kikka jolla sai korjattua.. Saat plussavyöryn jos kerrot keinon. Sen verran köyhä olen ettei kiinnostaisi alkaa edes omavastuuta maksamaan. Oh, you ironic pop-rock fuck,
wrshredder 02.04.2007 22:18:48 | |
---|
Saat plussavyöryn jos kerrot keinon. Sen verran köyhä olen ettei kiinnostaisi alkaa edes omavastuuta maksamaan. Korjaus Television kuvassa näkyy reunoissa pieniä värivääristymiä. Miten pääsen siitä eroon kotikonstein vai pääsenkö mitenkään ? Vääristymän pitäisi poistua kun katkaiset TV:stä virran pääkatkaisijasta (ei kaukosäätimestä) noin 10..30 minuutiksi, jolloin TV demagnetoi (Degauss) kuvaputken kun siihen kytketään käyttöjännite. Kaukosäätimen virtakaikaisija ei toimi, koska kun kaukosäätimellä katkaisee virran televisiosta niin se ei katkaise virtaa kaikista television osista. Jos ole epävarma katkaiseeko tuo virkakatkaisija nyt varmasti kaikki sähköt, niin voit ottaa television virtajohdon seinästä. Sisäänrakennettu demagnetointi on TV:ssä siksi että magneettisten esineiden tuonti kuvaputken läheisyyteen aiheuttaa usein kuvaputken magnetoitumista, mikä taas aiheuttaa värien vääristymistä. Ruutuun voi tulla myös itsekseen tällaisia magnetoituneita kohtia (esimerkiksi television omat kaiuttimet voivat aiheuttaa niitä ajan mittaan). Nämä vääristymät poistuvat kun ruutu demagnetoidaan. Jos yksi kerta demagnetointia ei poista häiriötä, niin prosessin voi toistaa muutaman kerran. Jos kuvaruutu on magentoitunut erittäin voimakkasti (esimerkiksi joku on laittanut magneetin kiinni sen ruutuun) niin television oma demagnetointi ei saata riittää poistamaan tätä magneettisuutta, vaan teleiviso pistää kiikuttaa sitten huoltoon ja toivoa että huollon voimakkaammat demagneointilaitteet pystyvät poistamaan tämän virheen. |
Cocktus 03.04.2007 01:15:12 | |
---|
Korjaus Television kuvassa näkyy reunoissa pieniä värivääristymiä. Miten pääsen siitä eroon kotikonstein vai pääsenkö mitenkään ? Plussa ja virtuaalinen pusu lähti sinne! Melkein kaikki häiriöt poistuivat. Otan vielä yöksi irti tuon toosan niin eiköhän ne loputkin katoa. Kiitoksia hemmetisti. Oh, you ironic pop-rock fuck,
wrshredder 03.04.2007 01:24:41 | |
---|
Plussa ja virtuaalinen pusu lähti sinne! Melkein kaikki häiriöt poistuivat. Otan vielä yöksi irti tuon toosan niin eiköhän ne loputkin katoa. Kiitoksia hemmetisti. Juu oleppa hyvä vaan. Ja jos puolestaan haluat auttaa minua niin kerro mihin hemmettiin mun digiboksin kaukosäädin on mennyt ,sitä ei löydy mistään! :P |
Daissi 03.04.2007 04:11:20 | |
---|
Ei ole ollut telkkaria vuosiin, koska kaikki ohjelmat saa netistä. |
noir 03.04.2007 07:49:30 | |
---|
Juu oleppa hyvä vaan. Ja jos puolestaan haluat auttaa minua niin kerro mihin hemmettiin mun digiboksin kaukosäädin on mennyt ,sitä ei löydy mistään! :P Harmi, että kaukosäätimiin ei voi soittaa... I don't like my women aggressive - I like 'em violent Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Deep Shadow 03.04.2007 10:38:28 | |
---|
Harmi, että kaukosäätimiin ei voi soittaa... Olisiko tässä semmoinen patentin paikka? TV:n kylkeen pieni nappi, jota painamalla kaukosäädin alkaa piipittää kuin taskupuhelin konsanaan. Samanlainen tietysti stereoihin ym. joissa kaukosäädintä käytetään... Usein olisi tullut tarpeeseen. Mummun saappaassa soi fox |