Muovinen 23.01.2007 11:21:12 | |
---|
Kopsasin oman tekstini tuolta toisesta ketjusta kun hokasin tämän. Ensikertalaisen kommentteja: Dale Cooper on aivan helvetin loistava, vaikka aluksi en tajunnut hahmon nerokkuutta. Juuri kaikki nämä pilliinvihellykset, Tiibet-metodit, piirakka-addiktiot ja "kuinka kauan olet rakastanut X:ää?" -tokaisut. Ja se peukku. Tajusin myös sen, että Dalella on sellaiset kasvot joita ei voi unohtaa. Hän on nimittäin ainoa, jonka muistan sieltä ensimmäiseltä esityskerralta, jolloin näin sarjaa vain vilaukselta. Penska kun olin. Sinkkuelämästäkin hänet tunnisti nanosekunnissa. Ihan totta että musiikki tukee hämyistä tunnelmaa hienosti, mutta mun mielestä sitä on käytetty hieman liikaa. Välillä se jatkuva sormien napsuttelu taustalla alkaa ärsyttämään. Rakastan sitä, kuinka itse pääteema taipuu siitä hieman toiveikkaasta baritonikitara-alusta siihen helvetin ahdistavaan ja epätoivoiseen syntikka(?)mattoon. Nerokkuutta. Itse stoori rönsyilee aika paljon mutta pääteema pysyy vahvana. Ja oikeastaanhan joka ikinen rönsyilykin tuntuu liittyvän aina pääteemaan. Tyttökaveri tokaisi uniepisodin aikana että "mitä vittua tämä nyt on?" :D Itsekin olin aika fiiliksissä! Odotan jatkoa innolla! |
MV 29.01.2007 08:20:26 | |
---|
Eilinen oli taas aika laimea. Ei tällaisilla jaksoilla kuuhun mennä, saati sitten kaikkien aikojen parhaaksi tv-sarjaksi. |
Artist 29.01.2007 10:18:38 | |
---|
Ei kun eilinen jakso oli silleen tarpeeksi hyvä, että seuraavaa jaksoa odottaa ihan tosissaan. Parempi tämä oli kuin edeltävä. Ja kyllä tuota katsoo, vaikka olisi huono jakso, pääasia on, että Audrey näkyy! "Oh, baby I'm born to lose" |
carnation 29.01.2007 11:53:08 (muokattu 29.01.2007 11:54:19) | |
---|
Eilinen oli taas aika laimea. Ei tällaisilla jaksoilla kuuhun mennä, saati sitten kaikkien aikojen parhaaksi tv-sarjaksi. Heh, no joo. Kyllä tuota Twin Peaksia nyt jakson viikossa katsoo, mutta ei tässä ole muuten mitään erityistä hinkua siihen odotukseen, että "jes jes taas tulee uus Twin Peaks". Muistelin, että sarja olisi ollut paljon tykimpää ja parempaa tavaraa, mutta ei nyt oikein... Totta puhuen, onhan noita parempiakin sarjoja. |
Bonesaw 29.01.2007 14:20:22 (muokattu 29.01.2007 14:36:49) | |
---|
Musta eilinen jakso oli paras näistä tähän mennessä tulleista. Joo'o |
KillingMachine 29.01.2007 15:38:11 | |
---|
Musta eilinen jakso oli paras näistä tähän mennessä tulleista. Minun mielestäni taas aika laimea. Nukahdin kesken kaiken. Basistit kunniaan. |
RocknRoll 29.01.2007 15:42:04 | |
---|
No joo, vähän on alkanut itsenänikin epäilyttmään tämä "kenties maailman paras tv-sarja" Viimeiset pari jaksoa on ollut aika heikkoa, tai siis toissajakso ainakin, eilinen taas vähän parani, mutta ei kuitenkaan vielä vaikuta maailman parhaalta sarjalta. Hyvähän tämä on, todella hyvä mutta miksi taas sunnuntain myöhäisillassa? Keskiviikkona 21.00 mielummin, esitysaika syö vähän katselutehoa,ainakin multa. |
Stain 29.01.2007 15:43:46 | |
---|
Pitää varmaan lopettaa sarjan katsominen.. ei tee hyvää hermoille. Eilenkin pimeässä alakerrassa ennen nukkumaan rupeamista kuvittelin että kohta Bob hyökkää nurkan takaa tai kurkkii sängyn vierestä. Oon pehmo. It's a bittersweet symphony, this life |
-Cale 29.01.2007 16:24:04 | |
---|
Pitää varmaan lopettaa sarjan katsominen.. ei tee hyvää hermoille. Eilenkin pimeässä alakerrassa ennen nukkumaan rupeamista kuvittelin että kohta Bob hyökkää nurkan takaa tai kurkkii sängyn vierestä. Oon pehmo. Heh, itseasiassa ite aloin miettimään samaa. Kun lähdin television ääreltä, koko talo oli hämyisä ja kyllähän siinä mieleen tuli että jos Bob siellä kurkkii jossain nurkan takana. Ja sitten kun iltatoimilla olin ja pesin kasvojani niin ajatteli että kun nyt nostan päätäni ja katson peilistä niin jos siellä onkin Bobin kasvot. No, niin loistava sarja kuitenkin on että kattomattakaan en jätä :) Eilinen jakso oli ainakin mun mielestä hyvä, jaksoi vallan mainiosti katsoa loppuun, ja mielenkiinto sarjaa kohtaan sen kuin kasvoi. |
Jag 29.01.2007 17:16:09 | |
---|
Hei tää on uusintakierroksen tahtiin katsoville. Varokaa spoilaamista "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
-Cale 29.01.2007 19:51:32 | |
---|
Hei tää on uusintakierroksen tahtiin katsoville. Varokaa spoilaamista No eikös tässä ole varottukin? :) Ainakin mä katon vaan sunnuntaisin. |
w the greatest 29.01.2007 21:50:43 | |
---|
Nyt on alkanut mennä jo tämä sarja yli minun ymmärryksen,taidan kuitenkin katsoa loppuun kun tuli aloitettua. Aamen |
-Cale 29.01.2007 21:58:54 | |
---|
Nyt on alkanut mennä jo tämä sarja yli minun ymmärryksen,taidan kuitenkin katsoa loppuun kun tuli aloitettua. Oon kyl ajatellu et jos kattois kummallakin kertaa tuon, eli siis yhteensä kaksi kertaa!!! Voisi pysyä paremmin kärryillä, tosin ei nyt vielä mitään totaalista putoamista ole tapahtunut. |
ozz3 30.01.2007 08:26:14 | |
---|
Minun mielestäni viime jakso oli oikein hyvä. Jälleen jatkui tämä "lumipallo-efekti", eli mitä edemmäs sarjassa mennään, sitä suuremmaksi ja mielenkiintoisemmaksi se paisuu. Joka jaksosta on tähän mennessä löytynyt jotain ihmeteltävää. Lisäksi ainakin tähän mennessä on onnistuttu hyvin tasapainottelemaan hahmojen "normaali-elämän" ja kylän outoilujen välillä. Ja kuten moni on sanonut, Dale Cooper on yksi parhaita hahmoja tv-historiassa. Mikä hitto sen pöllön merkitys siellä metsässä oli viimeksi? Mitä tai ketä se edusti? M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
RocknRoll 30.01.2007 09:37:07 | |
---|
Se pöllöhän oli joku vertaus vain, tyyliin että "näen kaiken nulikat mitä te teette" tai siis se pöllöhän ilmaantui silloin kun James ja Donna menivät tutkimaan metsään, että pitikö Lauran äidin näky paikkansa, riipuksen katoamisesta kiven alta..tunnelman luoja vain nääs? |
Hannu H. 30.01.2007 16:24:35 | |
---|
Se pöllöhän oli joku vertaus vain, tyyliin että "näen kaiken nulikat mitä te teette" tai siis se pöllöhän ilmaantui silloin kun James ja Donna menivät tutkimaan metsään, että pitikö Lauran äidin näky paikkansa, riipuksen katoamisesta kiven alta..tunnelman luoja vain nääs? Tekis mieleni heittää fraasi ilmoille mutten sitä tee.. Oli kyllä mainio jakso tämä viimeisinkin. Tosin ehkä jäi vähän laimeaksi edellisen jakson unihärdellien rinnalla. |
sellisti 30.01.2007 22:31:07 | |
---|
Ai hemmetti että repesin täysillä kun laama mörähti Cooperin nenän edessä ja agentilla ei ilmekään värähtänyt..! :) Loistava kohtaus. Muutenkin sarja on jotenkin juuri riittävän absurdi pitämään mielenkiintoa yllä. Jännää kohtausta seuraa joku ihan farssimainen toilaus suoraan jostain saippuaoopperasta ja sitten taas jännää kohtausta perään. Se pöllö oli kyllä aika karmiva, siihen on pakko liittyä jotain. Joku kumma vetovoima tässä sarjassa tuntuu olevan. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
slipkorn 31.01.2007 09:39:03 | |
---|
Minäkin pidin paljon viime jaksosta. Se on just tuo absurdi huumori ja epärealistisen hauskat kohtaukset/hahmot, jotka pitävät mielenkiintoa yllä. "We need more coffee." |
Hannu H. 05.02.2007 00:07:52 | |
---|
Tukkimuija oli mainio! Muutenkin mukavan tapahtumarikas jakso. Mitähän se sahanomistajaflikka oikeen meinaa? Olispa taas jo sunnuntai.. |
Veco 05.02.2007 01:12:46 | |
---|
Ei iske vieläkään tämä sarja. Kuinkahan monta tilaisuutta pitää antaa. Jotenkin tylsää, tosin sen etsivän roolihahmo on hyvä. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |