Leper Messiah 20.10.2006 15:50:26 (muokattu 20.10.2006 15:50:41) | |
---|
Kaurismäki taisi todeta hienosti, että hänhän ei moisiin kissanristiäisiin lähde. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
Lopettaisit jo pikkuhiljaa ton ininäs. -Julmettu
|
Axis86 20.10.2006 17:58:30 | |
---|
Ei vitsi, kun Aki vastustaa niinku jenkkien ulkopolitiikkaa ja tietsä globalisaatioo...On se rankka jätkä, melkein yhtä rankka qu Steen1 qu ne niiq vastustaa jenkkien ulkopolitiikkaa! Voihan Tsoortz DablJuu Bus... Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
SuperJeesus 20.10.2006 19:10:07 | |
---|
Ei vitsi, kun Aki vastustaa niinku jenkkien ulkopolitiikkaa ja tietsä globalisaatioo...On se rankka jätkä, melkein yhtä rankka qu Steen1 qu ne niiq vastustaa jenkkien ulkopolitiikkaa! Voihan Tsoortz DablJuu Bus... Yritän ja yritän, mutta en saa kaivettua tuosta sitä pointtiasi. Heitä kerran ihan tosissaan. En myy seksiä. |
M-Juhana 20.10.2006 19:23:29 | |
---|
Kaurismäki pyytää Oscar-komiteaa poikkeamaan säännöistään 20.10.2006 15:26 Yhdysvaltain elokuva-akatemia vetosi suomalaisohjaajaan. Ohjaaja Aki Kaurismäki on vedonnut Oscar-komiteaan, jotta tämä poikkeaisi säännöistään ja antaisi Suomelle mahdollisuuden valita jokin toinen elokuva maamme Oscar-ehdokkaaksi. Kaurismäki kertoi asiasta tuotantoyhtiönsä Sputnik Oy:n kautta perjantaina. Kaurismäki on ilmoittanut, ettei hyväksy Laitakaupungin valot -elokuvansa ehdokkuutta Oscar-palkinnoille. Yhdysvaltain elokuva-akatemian lausunnon mukaan parhaan ulkomaisen elokuvan valinnasta vastaavan komitean puheenjohtaja Mark Johnson yritti vielä vedota Kaurismäkeen. Asiasta kertoivat kansainväliset uutistoimistot perjantaina. Elokuva-akatemian edustajan mukaan Suomi ei saa ehdolle elokuvaa, mikäli Laitakaupungin valot vedetään pois. Kaurismäki vahvisti STT:lle, että Yhdysvaltain elokuva-akatemia on ottanut häneen yhteyttä. Akatemia vetosi Kaurismäkeen, jotta tämä pyörtäisi päätöksensä vetää elokuvansa pois ehdokasasettelusta. Ohjaaja kuitenkin ilmoitti, että Laitakaupungin valoista ei tule Oscar-ehdokasta. Kaikkiaan parhaan ulkomaisen elokuvan esikarsintaan on ilmoitettu elokuvat 61 maasta. Ehdokkaina ovat muun muassa espanjalaisen Pedro Almodóvarin elokuva Volver - Paluu, saksalaisen Florian Henckel von Donnersmarkin elokuva Muiden elämä sekä ranskalaisen Daniele Thompsonin elokuva Avenue Montaigne. Ensi kertaa ehdokkaansa on asettanut myös Kazakstan, jonka ehdokaselokuva on Nomad. Varsinaiset viisi finalistia äänestetään tammikuussa 2007, Oscar-palkinnot jaetaan helmikuun 25. päivä. Katso näyte Aki Kaurismäen elokuvasta Laitakaupungin valot! (maksuton) (MTV3-STT-DPA) Jipii, tosi draama !!! |
Jani The Rock 20.10.2006 19:25:02 | |
---|
Jipii, tosi draama !!! Höhö. Noottikriisi. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Mechanizm 20.10.2006 19:48:55 | |
---|
Höhö. Noottikriisi. Bush: Ne kelat tänne, saatana! Tai tullaan hakemaan väkisin! Tarja: Mutta kun en mie voi mittään kun se Aki on niin uppiniskanen ja se vei ne kaikki kelatkin sinne Espanjan ranchilleen. Älkää olko vihasia! Snif. "Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
-Popular Mechanics, 1949 |
sellisti 20.10.2006 21:06:11 | |
---|
Jahans, ryhtyvät jo nöyristelemään. Lopettaisivat ne hyökkäyssodat ja muut kauheudet, niin katsellaan uudelleen. Ja ens vuoden rauhanpalkintonobel meneekin Aki Kaurismäelle. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jormaz 21.10.2006 01:01:58 | |
---|
Yritän ja yritän, mutta en saa kaivettua tuosta sitä pointtiasi. Heitä kerran ihan tosissaan. Mulle tuli perille asti mutta mä en olekaan tiedostava. M-Z-A! |
SuperJeesus 21.10.2006 08:17:06 | |
---|
Mulle tuli perille asti mutta mä en olekaan tiedostava. Ai tiedostava niin kuin se afgaanihuivinen luomurasta joka syö vaan kaarnaa? HEI MÄ TAJUUN! En myy seksiä. |
texjazz 21.10.2006 09:47:19 (muokattu 21.10.2006 09:55:30) | |
---|
Bush: Ne kelat tänne, saatana! Tai tullaan hakemaan väkisin! Tarja: Mutta kun en mie voi mittään kun se Aki on niin uppiniskanen ja se vei ne kaikki kelatkin sinne Espanjan ranchilleen. Älkää olko vihasia! Snif. Aki: "Ei Oscarit kuole, ne vain jättävät meidät." Mark Johnson: "Niin mutku..." Aki: "Elokuva on lähtemistä." Mark Johnson: "Eurooppalaisen elokuvan esilletuominen..." Aki: "Yksi Calvados." Mark Johnson: "...toisi uusia näkökulmia Hollywoodin..." Aki: "Tapaamme Pariisissa." MJ: "...yliviihteellistyneeseen elokuvabusinekseen..." Aki: "Poistun, se on vähintä." Manne ja Hagström ajavat päivää ennen Oscar-gaalaa Volgallaan juhlapaikalle, varastavat patsaat ja lähtevät epätoivoiselle karkumatkalle läpi Ameriikan. New Yorkin satamassa he tapaavat tutun merimies Harrin, joka järjestää heille ja Volgalle paikan whiskyrahtilaivaan. Patsaat päätyvät Siilinjärven kalkkilouhoksille, Manne ja Hagström Pudasjärven matkahuollon paariin juomaan Calvadosta. Elä Aki anna periksi, periaatteiden miehiä on ihan liian vähän tässä maailmassa. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
Veikko 21.10.2006 11:40:14 | |
---|
Hoho. glx405:lle paukahti plussa. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Mechanizm 21.10.2006 11:44:12 | |
---|
Manne ja Hagström ajavat päivää ennen Oscar-gaalaa Volgallaan juhlapaikalle, varastavat patsaat ja lähtevät epätoivoiselle karkumatkalle läpi Ameriikan. New Yorkin satamassa he tapaavat tutun merimies Harrin, joka järjestää heille ja Volgalle paikan whiskyrahtilaivaan. Patsaat päätyvät Siilinjärven kalkkilouhoksille, Manne ja Hagström Pudasjärven matkahuollon paariin juomaan Calvadosta. Hähää. Täällä on todistajia sun puolella jos Aki yrittää pölliä idean. "Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
ekikoo 21.10.2006 11:47:17 | |
---|
To survive you just have to fight the Power All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Axis86 21.10.2006 16:15:00 | |
---|
Yritän ja yritän, mutta en saa kaivettua tuosta sitä pointtiasi. Heitä kerran ihan tosissaan. Lähtökohta: Yhdysvallat=suurvalta Jokainen suurvalta pyrkii laajentamaan taloudellista ja poliittista valtaansa, varsinkin tällä hetkellä tilanteessa, jossa Yhdysvalloilla ei ole minkäänlaista varteenotettavaa vastapeluria. Johtopäätös: Koska ensimmäinen väitteeni on tosiasia, on varsin luonnollista, että Yhdysvallat pyrkii vahvistamaan asemiaan valtatyhjiössä. Olisiko sillä varaa toimia toisin? Case Aki: Minusta alkoholisoitunut elokuvaohjaaja ei ole varteenotettava vaihtoehto esittämään kritiikkiä suurvaltapolitiikasta. Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
Kukkis 77 21.10.2006 16:25:38 | |
---|
Aki on hieno mies. Ks mun allekirjo. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
aikavaikea 21.10.2006 16:26:13 | |
---|
Minusta alkoholisoitunut elokuvaohjaaja ei ole varteenotettava vaihtoehto esittämään kritiikkiä suurvaltapolitiikasta. Case closed vai? No, ei minustakaan keppiään hiplaileva musiikistatykkäilijä ole varteenotettava vaihtoehto esittämään kritiikkiä herra Kaurismäestä. Jos niinq teikäläisen analogioilla pelataan. "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." Osta täältä levyjä! |
Axis86 21.10.2006 19:59:36 | |
---|
Case closed vai? No, ei minustakaan keppiään hiplaileva musiikistatykkäilijä ole varteenotettava vaihtoehto esittämään kritiikkiä herra Kaurismäestä. Jos niinq teikäläisen analogioilla pelataan. Jokaisella ihmisellä toki saa olla mielipide, mutta minun mielestäni on omahyväistä ja itsekästä kieltää jonkin elokuvan ehdolle asettaminen. Tuskin Aki ensinnäkään hoitaa rahoituksen elokuvilleen omasta perstaskustaan. Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
M-Juhana 21.10.2006 20:50:40 | |
---|
Jokaisella ihmisellä toki saa olla mielipide, mutta minun mielestäni on omahyväistä ja itsekästä kieltää jonkin elokuvan ehdolle asettaminen. Tuskin Aki ensinnäkään hoitaa rahoituksen elokuvilleen omasta perstaskustaan. Yritin ettiä elokuvasäätiön sivuilta Kaurimäen mahdollista rahoitusta, en kyllä löytänyt. |
Mechanizm 21.10.2006 20:54:43 | |
---|
Tuskin Aki ensinnäkään hoitaa rahoituksen elokuvilleen omasta perstaskustaan. Se on Sputnik Oyn tuottama, jonka Aki omistaa. Joten olet väärässä. "Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
Jani The Rock 21.10.2006 21:04:19 | |
---|
Jokaisella ihmisellä toki saa olla mielipide, mutta minun mielestäni on omahyväistä ja itsekästä kieltää jonkin elokuvan ehdolle asettaminen. Ei elokuvat ole mitään julkista omaisuutta. Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |