Aihe: Selostajalle kävi kylmät
1 2 3 4 5 6 7
Cocktus
21.08.2006 23:33:39

http://cc.joensuu.fi/~tluojola/hupsut/TM9513_irc.jpg

Tää on nyt vähän offtopic, mutta ei kai siinä mitään.
Far Beyond Metal!
Hetfield
21.08.2006 23:40:55

http://cc.joensuu.fi/~tluojola/hupsut/TM9513_irc.jpg

Tää on nyt vähän offtopic, mutta ei kai siinä mitään.

"Kuten kuvasta näkyy, on keskustelun taso huomattavan korkealaatuista."
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
Antti1997
21.08.2006 23:42:59 (muokattu 22.08.2006 01:18:06)
Tätä ei varmaan oo laitettu, suosittelen todella kuuntelemaan. :)
http://www.edu.lahti.fi/~rvarkka/iku.html

E: Äh, olihan tästä edellisellä sivulla juttua. No, tuossa tuo linkki anyway.
"Kun jotain epäsanaa toistelee tarpeeksi pitkään, se saattaa alkaa kuulostaa oikealta sanalta. Tai sitten ihan saatanan tyhmältä, ei voi tietää!" -seraphim
Turder
22.08.2006 20:56:14
Canal+ ja NHL-pelit jenkkiselostuksella. Ameriikassa mainoskatko mutta selostajien puhe tulee meille asti. Kameramies loytaa tietenkin katsomosta kauniin naisen.

-"Hey Dave, look at the boobies on that one..."
-"Uuuh... Who's your daddy..."

Myos muu BS mainoskatkoilla on legendaarista.
Loijaa
24.08.2006 01:12:26

http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE

Off-topiccia, mutta haastateltava on Voikkaan alasajettavan paperitehtaan työntekijä, jonka piti kuvailla tuntojaan uutisille laitoksen lopettamisen varmistuttua.
That's The Way That It Is.
Hetfield
24.08.2006 01:49:05

Off-topiccia, mutta haastateltava on Voikkaan alasajettavan paperitehtaan työntekijä, jonka piti kuvailla tuntojaan uutisille laitoksen lopettamisen varmistuttua.

Ei jumalauta =D
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
Exhausted
24.08.2006 11:35:16 (muokattu 24.08.2006 11:35:44)

täähän on jo elävä legenda, ja käsite "riipaista" on siirtynyt puhekieleen
sellisti
24.08.2006 23:17:48

Ton kun näki aikanaan livenä uutisissa niin pääs yllättämään aika pahasti... siinä tuli melkein ne kuuluisat kahvit rinnuksille. Etenkin kun haastateltavan pokerinaama ei tärähtänytkään missään vaiheessa lausuntoa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Loijaa
25.08.2006 02:34:03 (muokattu 25.08.2006 02:34:18)

Ton kun näki aikanaan livenä uutisissa niin pääs yllättämään aika pahasti... siinä tuli melkein ne kuuluisat kahvit rinnuksille. Etenkin kun haastateltavan pokerinaama ei tärähtänytkään missään vaiheessa lausuntoa.

Minulle tuli pätkästä heti ensimmäisenä mieleen joku Heikki Silvennoisen esittämä Kummeli-hahmo.
That's The Way That It Is.
NHR
25.08.2006 03:07:56

Etenkin kun haastateltavan pokerinaama ei tärähtänytkään missään vaiheessa lausuntoa.

Ei sitä varmaan paljon tainnut naurattaa siinä vaiheessa. Luulen, että ihan spontaanisti sanoi mitä mielessä liikkui sillä hetkellä...
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Pawe87
25.08.2006 10:36:23 (muokattu 25.08.2006 10:37:32)
Kyllönen selosti jotain Formulakisan palkintojenjakoa: "Schumacher ottaa jälleen voiton! Hänen vaimonsakin pitäisi olla jossain yleisön joukossa juhlimassa miehensä voittoa! (kamera siirtyy kuvaamaan Schumacherin vaimoa) Kas, siinä hän onkin. En ollut tuntea vaatteet päällä!
Atomin luultiin olevan pienintä mitä maailmasta löytyy, kunnes se 60 vuotta sitten halkaistiin ja sisältä löytyi kaikenlaista sotkua...
Helvetinpartaterä
25.08.2006 17:20:42 (muokattu 25.08.2006 17:22:16)

Kyllä mahtavin taisi olla, kun Urheilukanavalta tulleessa keihäänheitossa heittäjä viskasi heittonsa ja juontaja totesi: "Sehän lähti, kuin Sirkesalo rannasta!". Tuli hiljaista pitkäksi aikaa.
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Ritsie
25.08.2006 18:43:15
Kyllä mahtavin taisi olla, kun Urheilukanavalta tulleessa keihäänheitossa heittäjä viskasi heittonsa ja juontaja totesi: "Sehän lähti, kuin Sirkesalo rannasta!". Tuli hiljaista pitkäksi aikaa.

Nyt repes. +
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
Jani The Rock
25.08.2006 18:46:38

Nyt repes. +

Tosiaan!

Toi heitto pitää muistaa laittaa ns. korvan taakse.
Rumpali! Pidätkö T. Rexistä ja muusta 60/70 -luvun rock-musiikista? Tsekkaa ilmoitus Wantedista juurikin nyt!
bastardo
25.08.2006 18:48:35

Hoho! Plussaa.
"It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme
carlos
26.08.2006 09:34:40

Täytynee siis ruveta seuraamaan urheilukanavaa enemmänkin.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Alpha
26.08.2006 11:47:03
Tuli tuosta Akista mieleen...

Vähän tämään tsunamin jälkeen oli ollu joku tapahtuma jossain ja mikrofonin varteen oli pistetty tyyppi, joka ei ollut tietoinen koko asiasta. Oli siinä sitten kohottanut tunnelmaa ja kehunut miten mahtava, iloinen yms biisi on tulossa seuraavana.

Aki Sirkesalo - Mä tuun kotiin

Porukka oli seissy liikkumatta paikallaan ja tuijottanut lavalla heiluvaa kaveria, kunnes oli joku käyny repimässä johdot irti...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
sellisti
26.08.2006 23:24:44
Ei sitä varmaan paljon tainnut naurattaa siinä vaiheessa. Luulen, että ihan spontaanisti sanoi mitä mielessä liikkui sillä hetkellä...

Juu, en odottanutkaan että naurattaisi. Se oli vaan niin riemastuttavan rehellinen ja suora lausunto että pukkas naurattamaan.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
sellisti
26.08.2006 23:39:26
Matti Heusalaa taisi aikanaan jännittää, kun oli ensimmäinen Maikkarin tulosruutu hänellä juonnettavana. Jotain jalkapallotuloksia kertoessaan Matilta pääsi lause, että "ManU varmisti lohkovoitollaan eilisiltaisen tasapelin". Sitten oli vähän aikaa hiljaista, ja Matti totesi hiljaa vaan, että "ja sehän oli siis toisin päin."
Rotuvaari
26.08.2006 23:44:35
Tästä lienee aikaa jo kolme-neljä vuotta, kun Mika Saukkonen luki Tulosruudussa Mestiksen tuloksia ja nauroi. Ei selvinnyt minulle miksi pokka petti jatkuvasti, eikä ainakaan hetkeä ennen luetuissa SM-liigan tuloksissa ollut mitään hauskaa. Jäi hämärän peittoon, niin kuin miehen touhut yleensäkin.

Offtopic: tänään vilahti Seppo Räty katsomossa. Oli hieno hetki se, eikä Seppo edes kiroillut (ainakaan sillä hetkellä saati että olisi edes kuulunut).
Hard rock, Veksu hiljaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)