wavelength 29.10.2005 00:50:45 (muokattu 30.10.2005 12:24:23) | |
---|
Kyllä nyt meni rahat hyvään tarkoitukseen. Mainiota tavaraa tämä! :) Harmi sinänsä, ettei boksiin ympätty mainiota Toini ja Heikki Haaman Show'ta... Pimeässä on parempi hiihtää. |
aivokuolio 21.12.2005 00:40:15 | |
---|
mustan huoneen testi. |
Mättöpiiska 22.12.2005 04:21:31 | |
---|
Se tonttu siellä extroissa on ihan loistava. "Siperiasta tulee pian sellasta päällikköö, että niitten nimet kaiverretaan graniittiin!" JA "Vittu me mitään pellejä olla, me ollaan tonttuja!" :D |
Closure 27.12.2005 23:17:12 (muokattu 27.12.2005 23:19:54) | |
---|
On kyllä ehdottomasti hintansa arvoinen tuo boksi. Mennen tullen-minisarja yllätti mukavasti, en muistanut sen ihan näin loistava olleen:) Tuo mennen tullen sarja on loistava! Hienot juonenkäänteet voittavat reilusti ennalta-arvattavat hollywood leffat. Vaikka huumoria suurimmaksi osaksi, niin on myös helvetin hyvin tehty muutenkin tuo. Toimisi jo melkeinpä elokuvana noin kestonsa puolesta. Loistava boksi muutenkin. Sen lappilaisen hetken laulu on monitoritaulun parasta antia! Loistavata. Vannoutunut kummelifani vaihtaa viimeistään tässä vaiheessa leiriä! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
el Bastardo 27.12.2005 23:38:44 | |
---|
Tuo mennen tullen sarja on loistava! Hienot juonenkäänteet voittavat reilusti ennalta-arvattavat hollywood leffat. Vaikka huumoria suurimmaksi osaksi, niin on myös helvetin hyvin tehty muutenkin tuo. Toimisi jo melkeinpä elokuvana noin kestonsa puolesta. Loistava boksi muutenkin. Mennen tullen on mahtava, todella paljon parempi kuin muistinkaan. Parempi katsoa kaikki neljä osaa putkeen kuin viikon välein, eikä Julmahuveistakaan ollut kulunut aria vuotta vaan pari päivää. Hiukan roystonvaseymaista tunnelmaa Mennenissä ja aika hillitöntä meta-tv-sarjameininkiä. Sen lappilaisen hetken laulu on monitoritaulun parasta antia! Loistavata. Ja Ramin hetken laulu Helsingin Forumissa! Kaksi minuuttia silkkaa timanttia! En varmaan ole ainoa, joka skippailee Nanookia? Työkaverin kanssa pohdittiin, että ko. sitcom on ainoa särmä Julmahuvi-timantissa. Näkisin Nanookin analogiana ihan tv:stä tuleville tilannekomedioille; pirun tylsiä ja kertakäyttöisiä nekin monesti ovat. Ja Julmahuvin ideahan on olla koko illan tv-paketti puolessa tunnissa, ja tuubaahan töllöttimestä suurimmaksi osaksi tulee. |
vernie 27.12.2005 23:59:52 | |
---|
Se tonttu siellä extroissa on ihan loistava. "Siperiasta tulee pian sellasta päällikköö, että niitten nimet kaiverretaan graniittiin!" JA "Vittu me mitään pellejä olla, me ollaan tonttuja!" :D Joo! Oon kattonu ripiitillä sitä yhtä kohtaa "Ja ne jätkät dunkkaa.. ne dunkkaa ihan saatanan pahalle" :DD Ei noin hyvin voi näytellä kukaan..! :) |
Kulkunen 28.12.2005 00:33:12 | |
---|
Pukki toi paketin ja sille olen tässä hörötellyt moneen otteeseen. En siis pelkästään sille paketille, vaan ihan sille sisällölle. Jerico2000:n kaksi juttua, jotka eivät Studio Julmahuvi -jaksoissa näkyneet, olivat kyllä hauskoja. En varmaan ole ainoa, joka skippailee Nanookia? Työkaverin kanssa pohdittiin, että ko. sitcom on ainoa särmä Julmahuvi-timantissa. Näkisin Nanookin analogiana ihan tv:stä tuleville tilannekomedioille; pirun tylsiä ja kertakäyttöisiä nekin monesti ovat. Ja Julmahuvin ideahan on olla koko illan tv-paketti puolessa tunnissa, ja tuubaahan töllöttimestä suurimmaksi osaksi tulee. Tuomas & Juuso Experiencessä Volanen ja Summanen kertoivat Nanookin idean olleen alunperin vähän toisenlainen, mutta kun lavasteet oli jo tehty ja kaikki valmiina, oli se sitten pakko kuvata ja pistää ohjelmaan mukaan. |
bedlam 28.12.2005 19:22:37 (muokattu 28.12.2005 19:23:44) | |
---|
Ja Ramin hetken laulu Helsingin Forumissa! Kaksi minuuttia silkkaa timanttia! Ramin laulun jälkeen ei enää se lappalaisen laulu edes naurattanut, kaiken olin jo antanut. Myöhästyin syksyllä jostain sovitusta jutusta muistaakseni kun piti pari kertaa katsella/kuunnella putkeen. Ja se jää v-maisesti kaiken lisäksi soimaan päähän "mut pakko täällä twistata on..." http://www.mikseri.net/kiasma |
KTULU 04.01.2006 15:56:49 | |
---|
Vuokrasin eilen jä kävin heti katselemaan. Kyllä oli kova boksi! Varsinkin Muksuluuri ja Die kuhl/Ratkaisijat olivat oikein hyviä.Dan asterwhiz kans AaPee Nikkola. Min got! Pinaattikeitto on pahaa... |
Flick 29.01.2006 17:45:31 | |
---|
Mikä on se biisi, mikä soi niissä Läpi harmaan jään jutuissa? Taitaa soida kaikissa niissä vastaavissa eli lätkämoken, hääparin ja savolaisukon selviytymistarinoiden mainoksissa. Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
carnation 29.01.2006 17:53:53 | |
---|
Mikä on se biisi, mikä soi niissä Läpi harmaan jään jutuissa? Taitaa soida kaikissa niissä vastaavissa eli lätkämoken, hääparin ja savolaisukon selviytymistarinoiden mainoksissa. Taitaapa olla Cheap Trickin Mighty Wings. http://www.stlyrics.com/lyrics/topgun/mightywings.htm "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
Flick 29.01.2006 18:16:59 | |
---|
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
Lennu 16.02.2006 11:47:40 | |
---|
Ostin eilen. Loistoviihdettä. Joyboys oli mahtava. |
Linda 17.02.2006 16:16:08 | |
---|
Minun mielestäni Nanookin tilalle olisi ihan hyvin voitu laittaa ne Kolehmais-sketsit. Nekin naurattivat enemmän kuin tyhmät eskimot. "Christians, huh? So forgive me." - Bill Hicks |
orfus 23.02.2006 04:07:22 | |
---|
Julmis on aiheuttanut mulle hirveitä traumoja: En voi katsella ykkösen luontodokumentteja ilman välittömiä assosiaatioita Miska-dokumenttiin Myöskin kaikki ruotsinkieliset uutisohjelmat tuovat heti mieleen Stig Carpelanin. Många båter klider på faren och så vidare... Ja sokerina pohjalla: kaikki saippuasarjat tuovat heti mieleen Paradise Coctailin saikuttaa saaneen ja huumatun näyttelijäkaartin. Että näin. |
A.Starving 23.02.2006 04:15:32 | |
---|
Julmis on aiheuttanut mulle hirveitä traumoja: En voi katsella ykkösen luontodokumentteja ilman välittömiä assosiaatioita Miska-dokumenttiin Myöskin kaikki ruotsinkieliset uutisohjelmat tuovat heti mieleen Stig Carpelanin. Många båter klider på faren och så vidare... Ja sokerina pohjalla: kaikki saippuasarjat tuovat heti mieleen Paradise Coctailin saikuttaa saaneen ja huumatun näyttelijäkaartin. Että näin. Onneksi meillä on vielä sentään tervehenkiset lasten ohjelmat.... |
Juugeli 22.04.2006 16:22:13 | |
---|
Olenkohan ainoa, joka ei pidä tuosta Mennen tullen-sarjasta yhtään? Juuri katsoin neljännen osan loppuun ja kokonaisuutena sarja oli suoraan sanottuna todella väsynyttä meininkiä. Sarjan pelastaa muutamat hauskahkot jutut ja muihin kotimaisiin komediasarjoihin verrattuna (Julmahuville ominaisesti) suuremmat puitteet ja paremmat musiikit. Ja se ranskalainen sihteerikkö oli kans aika kiva. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
bedlam 22.04.2006 16:59:37 (muokattu 22.04.2006 17:00:15) | |
---|
Minun mielestäni Nanookin tilalle olisi ihan hyvin voitu laittaa ne Kolehmais-sketsit. Nekin naurattivat enemmän kuin tyhmät eskimot. Kyllä! Kolehmaiset olivat itse asiassa ihan hervottoman hauskoja, ainakin peräjälkeen katsastettuina. http://www.mikseri.net/kiasma |
Roger 17.05.2006 17:51:09 | |
---|
Mennen Tullen -minisarja tulee töllöstä. TV1 perjantaina 19.5. ja 26.5 klo 19.33 Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
Deep Shadow 19.05.2006 18:34:36 | |
---|
Mennen Tullen -minisarja tulee töllöstä. TV1 perjantaina 19.5. ja 26.5 klo 19.33 Ilokseni huomasin juuri tämän. "Ouch, I have lost myself again..." |