Bluesmies 29.08.2005 21:33:38 | |
---|
Aika paska elokuva. Ei tuossa ollut mitään pelottavaa, pikemminkin alkoi haukotuttamaan. Täysin samaa mieltä. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
Rakkikoira 29.08.2005 21:39:54 | |
---|
Jep. Toisille tuo aika on jo liian myöhäinen. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen. |
tähtivaeltaja 29.08.2005 21:52:29 (muokattu 29.08.2005 21:52:58) | |
---|
Hmmm... kesy leffa. Kohta missä se narkkarin näköinen jenkkipentu tekee MAAPÄHKINÄ+HILLOvoileivän, ja sössöttää "AIM GOIGNGNH TO SCGHCHUUUL" on tuplasti hyytävämpi ja kuvottavampi kuin se seitsemän päivän KAUNIS TAIDEVIDEO. Siinä kompattavaa saatana. |
Pluto 29.08.2005 21:53:39 | |
---|
Ei toi leffa mikään ihmeellinen ole, mutta Naomi Watts on jollain tapaa aika hottis. Dillon, you son of a bitch! |
sellisti 29.08.2005 21:55:46 | |
---|
Sellisti: Juuri se. Tiesin, että huonosti käy, joten en vain pystynyt katsoon. Loppujen lopuksi en tiedä mitä kaikkea siinä sitten näkyi... Eipä siinä muuta kuin vesi värjäytyi. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Snowblind 29.08.2005 22:34:07 | |
---|
Kauhu ei oikein uppoo ja ei tämäkään. Tylsä oli mulle ja totaalinen repeäminen tuli kun se hevonen juoksi sinne mereen. :P Oli vähän samantapainen kohta kuin The White Zombiessa.. Siinä zombit jahtasivat jotain ja sitten se joku saapui jyrkänteen reunalle. Joku väisti kun joku heppu niin käski (asti vähän sivuun) ja zombit taapertivat ryömimisvauhtia jyrkänteeltä alas. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Shitmanek 29.08.2005 22:40:02 | |
---|
Kauhu ei oikein uppoo ja ei tämäkään. Tylsä oli mulle ja totaalinen repeäminen tuli kun se hevonen juoksi sinne mereen. :P Sama reaktio minullakin joka ikinen kerta kun näen tämän, sillä ensimmäistä kertaa katsoessani kaveri matki sirkkeliä juuri kun veret tulivat pintaan. :D |
FatSam 29.08.2005 22:46:52 | |
---|
Kaunassa ainakin amerikkalainen ei ole paljon mitään verrattuna japanilaiseen. Tässä Ringissä taas amerikkalainen on parempi. Mä itse vaan niin harvoin pidän sellaisesta Hollywood-meiningistä, ja varsinkin kauhuleffoissa se ärsyttää suunnattomasti. Mutta Ringissä sitä ei onneksi pahemmin ole. Joo, mäkin yleistelin ihan kamalasti. Oikeesti katson ihan fiiliksen mukaan, ilman ennakkoasenteita. Tai yritän ainakin. En tuota Japanian Kaunaa ole nähnytkään, paitsi sen jonkun käsittämättömän jatko-osan. Ei tämä Ringikään näköjään enää kestänyt katsomista, vähän jopa ärsytti. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Juugeli 29.08.2005 23:20:24 | |
---|
No eipä se kummoinen ollut nytkään. Jossain puolenvälin tienoilla meni helvetin tylsäksi. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
aust 29.08.2005 23:23:23 | |
---|
Heittäkää pennut pois tuo paskanjauhaminen pelotti kuites teitäki. Ite kammoksuin jo toista kertaaa, vaikkakin kriittisenä kauhunkatsojana itseäni pidän. * |
spacemonkeyevolution 29.08.2005 23:58:14 | |
---|
No ne ketkä ei vieläkään ole nähnyt tätä leffaa niin krijotus saattaa sisältää spoilereita. SPOILER Alku oli sellasta perus rallatusta, mut loppua kohti taso nousi, oikeestaan siitä kohtaa ku se muija meni toista kertaa sinne tilalle. Jotenkin se skenaario oli ahdistava. Mitä pitäisi kauhuleffan päähenkilön aina muistaa: 1) ÄLÄ koskaan mene yksin sisään johonkin vanhaan räihnäiseen rakennukseen. 2) Jos kuitenkin on pakottava tarve mennä, ota muita mukaan (turvamiehiä, mieluiten vahvasti aseistettuja sellaisia tms.) 3) pistä ihmeessä valot päälle tai hanki jotkut valonheittimet että näkee selvästi koko huoneen, ettei varjoista pääse tulemaan yllätyksiä. Mutta tosiaan, siinä farmilla alkoi mennä lujaa, tapahtui lyhkäseen aikaan paljon ja se huone siellä hevostallin katonrajassa aiheutti väristyksiä. Ja ne valon välähdykset siellä farmilla ja muualla. No eikös tästä kämpän vierestä mene autotie ja auton valot saa aikaan samanlaisen efektin tähän huoneeseen. Melkein jo piti paskoa housuun. On siunattu vähän liiallisella mielikuvituksella... Leffan loppu olikin sitten mitä oli ja loppuratkaisu oli hieman tylsähkö. /SPOILER Don't worry, be heavy |
Aerodactev 30.08.2005 00:28:22 | |
---|
Ei se mitään vaikuta, jos ei osaa uppoutua siihen. Ite välillä piereskelin ja jauhoin muiden katsojien kanssa paskaa ettei menis liian syvälle.
Long = progressive = good
|
Tempura 30.08.2005 01:04:02 | |
---|
Ring oli sellainen elokuva kun tuli, että pelotti aivan saatanasti. Katsoin tietenkin oikeassa mielentilassa, ja tämä genre oli ihan uutta silloin itselleni. Jenkkiversiossa on jotain mikä ärsyttänee, mutta taas paljon jotain hienoa mitä ei japsiversiossa ole. Molemmat hyviä elokuvia. Näiden elokuvien kauhu perustuu juuri siihen hämärään oloon mikä jää elämään päässä. Visuaaliset ratkaisut aivan vitun upeita. Ja minä kuulun niihin, joihin tämä toimi. Psykoottinen tunnelma eli päässä monta päivää. Joihinkin sitten taas ei iske. Kaunasta katsoin molemmat versiot. Ameriikan versiossa nyt tietenkin on tarinassa poikkeus siinä, että pari amerikkalaista asuu Japanissa, mutta muuten elokuvat eivät paljoa poikkea - molemmat hyviä ja ahdistavia. Moni evil-kohtaus oli melkein ykis yhteen, ja mikä ettei - sama ohjaaja. Ring silti itselleni mieluisempi, häiriintyneiden kuvien ja tunnelman takia. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 30.08.2005 01:13:09 | |
---|
nähtyä niin ei taida tänään vittiä töllöstä katsoa. Jenkkien osa 2 oli kieltämättä taas jotain aivan uskomatonta tuubaa... hauska sinällään kun ohjaajana oli mies kahden japsiosan takaa. Tosin myös hänen Ringu 2 oli kehno. ...Ringu 0:ssa, joka olikin kohtuullisen mielenkiintoinen. Jenkkien Ring 2 oli parempi kuin odotin. "Juonta" oli muutettu sopivasti, ja äidin tapaaminen oli mielenkiintoinen elementti. Vieläkin Samaran syntyminen jäi mystiseksi. Ei pidä verrata ykköseen mitenkään tätä. En varsinaisesti pelännyt, mutta mielenkiinnolla katsoin. Tyylikkäitä ideoita ja niiden toteutuksia monta. Jotenkin Ringin maailmaan pääsi taas mukaan. Pidin, vaikka nupistavaakin on. Oliko Ringu 2:lla muka sama ohjaaja kuin ykkösellä, olisin muistanut toisin. Mutta jos oli, niin kakkosessa mentiin metsään aivan vitusti. Ehkä huonointa näyttelytyötä koskaan. Kakkonen ansaitsee olla silti olemassa, siinä on muutama aivan järkyttävän hieno yksittäinen kohtaus. Tyylikeinoja osaavat japsit käyttää. Nolla oli mielenkiintoinen ihan asetelmaltaankin, ja näyttelytyö parempaa. Sadako oli kohtalaisen hyvä. Se "reportteri jolla on kaunaa" oli taas aivan perseestä repäisty turha sivuhahmo. Jälleen kerran muutaman helvetin hieno kohtaus, yöllä tuli muutaman kerran paska housuun. Meikäläistä taitaa pelottaa juuri hämärät asiat noissa. Esim nollassa se, missä Sadako näkee äitinsä näyttämöllä, ja se äiti hymyilee ilkeästi ja sanoo jotain (suu liikkuu, ääntä ei kuulu) ja valuu taakse tyhjytteen - se on todella vitun paha kohta itselleni. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Jzci 30.08.2005 02:19:12 | |
---|
Nyt kun toista kertaa tuon katsoin niin reaktio oli kyllä aika päinvastainen kuin ensimmäisellä kerralla silloin joskus pari vuotta sitten. Nyt ei kyllä pelottanut eikä ahdistanut pätkääkään ja oli kaiken lisäksi tylsä ja huono. Harvemminpa on jostain elokuvasta mielipide onnistunut näin rajusti muuttumaan. |
hanuristi 30.08.2005 03:58:25 | |
---|
Kaverit "kehuneet" milloin ahdistavaksi, milloin pelottavaksi.Ja näyttää pikkusisko nukkuvan nyt valot päällä.. heh.. Kamalaa paskaahan tämä oli.Ilo irtosi lähinnä siitä, kun kesken jännän paikan säikäytti pikkusiskoa kuoliaaksi.. Pelottava tämä ei ollut missään vaiheessa, ahdistava vielä vähemmän.Milloin ne oppivat, että japanikauhun jenkkiversiot epäonnistuvat aina?Ja milloin ne oppivat tehdä kunnolla pelottavia kauhuleffoja? Ring 2, jonka aiemmin näin, oli myös niin jännä, että nukahdin puolessa välissä kokonaan. Tyystin ennalta-arvattavaa turhaa höttöä sanon minä. Eat Shit Ai göö? |
Rakkikoira 30.08.2005 06:52:38 | |
---|
Nukahdin kymmenen aikaan ja heräsin siinä kohdassa kun se nainen on siellä kaivossa. Mulla on niin vilkas mielikuvitus että en mielelläni katso yksin tuollaisia, myönnän ihan suoraan. Säikähdän helposti ja esimerkiksi se video tuossa leffassa on mulle jo liikaa. Oon mammari. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen. |
aust 30.08.2005 08:28:47 | |
---|
Ja ne valon välähdykset siellä farmilla ja muualla. No eikös tästä kämpän vierestä mene autotie ja auton valot saa aikaan samanlaisen efektin tähän huoneeseen. Ite oletin että se majakka siinä säännöllisin väliajoin heitti kelmeän valonsa tuohon synkkyyden tyyssijaan. * |
Frequency 30.08.2005 08:47:51 | |
---|
Koitin katsella tuota eilen, mutta eihän siitä tullu yhtään mitään kun Scary Movie 3 on niin tuoreessa muistissa :D Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
MV 30.08.2005 09:02:42 | |
---|
Olihan se aika pelottava... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |