tigrushka 20.10.2005 18:53:23 | |
---|
Irtokirjankannet olivat myös loistavia! Esim. "Kivat kasvisruoat" kääreen sisällä luurasi "Suuri röppö- & lantrinkiopas" ja jonkun riipaisevan romanttisen eepoksen kansiin oli kätketty merkkiteos "Melaa mekkoon". I got stripes ^..^ |
Veikko 10.01.2010 13:59:53 | |
---|
- Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee |
hullu_ukko 10.01.2010 14:28:07 (muokattu 10.01.2010 14:29:23) | |
---|
Miihkali ja luokkaretki = Eiisssss... :D::D:D:D:DD "Vähän jälkeen Keikylän tienristeyksen saa Kuuno-Urmas epileptisen kohtauksen. Kuljettajasetä laittaa hänelle trasselia suuhun, ettei hän purisi kieleensä. Mitäpä olisi luokkaretki ilman pikku kommelluksia!" Muutenkin Miihkalit on jotain parasta ikinä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
töissätäällävaan 11.01.2010 14:00:33 | |
---|
Pröötttt... Peräsmiehestä tehtiin Cd-romppu,jonka joskus ostin alelaarista vitosella,markka tai euroaikaan,en nyt ihan tarkkaan muista. Jokatapauksessa se oli melkoinen pettymys, pari peliä ja jokunen sarjakuva.Lisukkeena oli muutaman sarjakuvan vihko. Tuota tuli työkoneella joutohetkinä kuitenkin räplättyä. Olin myös aikonaan ydinvoimalassa duunissa,eikä se suureksi harmikseni silloin posahtanut,paitsi mitänyt samaan aikaan Neukkulassa ...Sain toki Peräsmiehestä juontuvan lempinimen "El pieru"jota riemulla kannan. |
tsugaru 12.01.2010 10:10:36 (muokattu 12.01.2010 10:12:52) | |
---|
Tupuna: Ainakaan en ole ketään toista naista tavannut, joka a) nauraisi pahkishuumorille tai b) olisi koskaan lukenut pahkiksia. Tämmöisiäkö me naiset ollaan? No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Nazareth 14.01.2010 19:08:38 | |
---|
Itse sarjakuvia en oo lueskellu mutta ne siinä sivussa olevat artikkelit(vinkkijutuista "lehti-ilmoituksiin") ovat hyviä. Sitkeä rotta. |
jassi 14.01.2010 20:40:58 | |
---|
Lehti oli minun "älykkyyteni" suurena rakentajana lapsuudessani/nuoruudessani. Ihminen jolle kolisee vanhanliiton Pahkasikojen huumori, on hyvä ihminen. Tämän olen useaan kertaan saanut elämässäni todeta. Myrkyn lueskelijat on sitten sitä toista joukkuetta. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Rotuvaari 14.01.2010 20:55:04 | |
---|
jassi: Ihminen jolle kolisee vanhanliiton Pahkasikojen huumori, on hyvä ihminen. Tämän olen useaan kertaan saanut elämässäni todeta. Myrkyn lueskelijat on sitten sitä toista joukkuetta. Vaan odotapa kun tapaat ihmisen jolle kolahtavat molemmat lehdet. Sitten vasta rapa roiskuu ja läppä liitää. Myrkylläkin oli hetkensä, vaikken itse ostanut sitä viime vuodet kuin lähinnä Rockyn, Epäilyttävien poikien ja Hunt Emersonin takia. Pahkis meni villeimpinä myrkkyvuosina kilometrin yli hilseen, mutta sitten kun sen sisälle pääsi, muuttui esimerkiksi MAD hetkessä varsin yhdentekeväksi julkaisuksi. Myrkky oli kuitenkin sen verran härskimpi julkaisu, että jäi lukupiiriin. Luojalle kiitos kovakantisista Pahkis-julkaisuista, joiden avulla olen päässyt juttuun paremmin mukaan. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Musiikkimasiina 14.01.2010 21:19:20 | |
---|
Sain syntymäpäivälahjaksi Pahkasian Viidennen huumorin kirjan. Siinä riittää nimittäin lukemista. Herrejösses kun on opus. Ihan mahtava. Oikea taide on vakavaa puuhaa. Taiteilija ei naura, vaan itkee. |
AP 15.01.2010 15:41:54 | |
---|
Nazareth: Itse sarjakuvia en oo lueskellu mutta ne siinä sivussa olevat artikkelit(vinkkijutuista "lehti-ilmoituksiin") ovat hyviä. Niino. Aivan pokerilla tehtyjä. Yhden noista huumorin kirjoista ostin just pikkuveljille joululahjaksikin. "On taas aika tarttua pulloon" ja muita klassisia artikkeleja. Mahtavaa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
the-Antero 29.10.2010 09:35:25 | |
---|
Missä pahkasian numerossa oli tuo aapinen? Oon yrittäny löytää sitä jo pitkään :D |
JPQ 29.10.2010 11:18:08 | |
---|
Pahkasika on hauskempi kuin suomen mad ja tarkoitan aika vanhojakin jotain 90luvun alussa jo olleita suomen madejä. itselläni joitakin ja tarkoitus hankkia lisää. tuo hinta ei *ituta päin vastoin se jos ne olisivat menneet roskiin niin se olisikin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
jigsore 29.10.2010 11:48:37 | |
---|
Ostin viidennen huumorin kirjan Prismasta, vähän yli kympin maksoi. Ihan hauskaa kampetta. |
gemisti 01.11.2010 19:58:03 | |
---|
the-Antero: Missä pahkasian numerossa oli tuo aapinen? Oon yrittäny löytää sitä jo pitkään :D Jos puhutaan samasta, niin ainakin 2/91 -numerossa on tuo aa-aa-anna-annalle-tolua aapisseikkailu. |
Riiski 02.11.2010 20:22:45 (muokattu 02.11.2010 20:23:56) | |
---|
Pahkasian "Afrikan terrori"-peli oli hauska; Afrikan tähti muunnos, jossa etsittiin Persian shaahia ympäri Afrikkaa. Toinen hauska oli uuden vuoden kalenteri jossa kerran vuodessa vedettiin vuosiluku yli. Se olis kestäny vuodesta 1980 vuoteen 2000. Velipojan kans ruksattiin monena vuonna tyyliin: " Se on ens vuonna mun vuoro". Sitten se kalenteri ajan myötä rapistu ja suurinpiirtein putos seinältä. |
jPekka 03.11.2010 10:34:33 | |
---|
Riiski: Toinen hauska oli uuden vuoden kalenteri jossa kerran vuodessa vedettiin vuosiluku yli. Se olis kestäny vuodesta 1980 vuoteen 2000. Velipojan kans ruksattiin monena vuonna tyyliin: " Se on ens vuonna mun vuoro". Sitten se kalenteri ajan myötä rapistu ja suurinpiirtein putos seinältä. MUlla oli tuo solukämpän seinällä monta vuotta. Kylässä käyneet kaverit kokivat sen lähinnä ahdistavaksi, en tiedä johtuiko kuva-aiheesta vai kalenterin luonteesta. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |