Ed_Guy 15.08.2024 09:10:06 (muokattu 15.08.2024 09:10:56) | |
---|
Kyllähän tuota elden ringiä pelaa mutta koko ajan on olo että jokin tästä puuttuu. Ei tuu samanlaista fiilistä kuin aikaisemmissa peleissä. Ehkä se on tuo avoin maailma mikä vähän tuntuu sekavalta välillä. Tutkinut olen paikkoja tosi paljon. Mutta just nyt mietityttää että löysin Selenen joka myi taikoja ja siltä oon käyny ostamassa enemmän taikoja. Nyt randomilla menin jonnekkin dungeoniin missä Selene oli vankina eikä sitä voinut vapauttaa. Jos en saa tuota questlinea jatkumaan niin sinne tais mennä yksi taikojen myyjä sitten. :D no ihan sama tämä on vain peli. En jaksa. |
Heiskanen 16.08.2024 07:05:24 | |
---|
Ed_Guy: Kyllähän tuota elden ringiä pelaa mutta koko ajan on olo että jokin tästä puuttuu. Ei tuu samanlaista fiilistä kuin aikaisemmissa peleissä. Ehkä se on tuo avoin maailma mikä vähän tuntuu sekavalta välillä. Tutkinut olen paikkoja tosi paljon. Mutta just nyt mietityttää että löysin Selenen joka myi taikoja ja siltä oon käyny ostamassa enemmän taikoja. Nyt randomilla menin jonnekkin dungeoniin missä Selene oli vankina eikä sitä voinut vapauttaa. Jos en saa tuota questlinea jatkumaan niin sinne tais mennä yksi taikojen myyjä sitten. :D no ihan sama tämä on vain peli. Ei ole sama henkilö kyseessä, jos menet takaisin Selenen luokse niin siellähän se on myymässä taikoja ainakin minulla oli näin. Negative thinking always works! |
Milkop 16.08.2024 08:15:13 (muokattu 16.08.2024 09:36:29) | |
---|
Ihan hyvältähän tämä ME3:kin on vaikuttanut. Citadelissa pyöritään aika paljon (mitä en muista pelissä alunperin näin paljoa olleen) ja muitakin vihollisia kuin Cerberusta olisi kiva nuijia, mutta tehtävät ovat toisaalta olleet ihan hauskoja. Varsinkin Priority: Tuchanka oli tiukkaa tykitystä. Huumorikin on saanut hekottelemaan, eritoten Garruksen ja Shepardin välinen sanailu on usein oikeasti hykerryttävää :) Tärkeintä tässä on kuitenkin saada nippuun ykkösestä alkanut tarina ja kestää valintojen seuraukset. Peli osaa myös välillä olla aidosti koskettava, esimerkiksi Thanen viimeiset hetket sairaalassa nostivat vähän palaa kurkkuun. Kyllä tämä on vieläkin yksi kovimmista pelitrilogioista koskaan. Kokeilin muuten eilen lyödä Xbox Crystalia käyntiin, mutta vehjes ei inahtanutkaan. Ilmeisesti kone on hapettunut aikanaan, kun sitä piti säilyttää kosteassa kellarissa. Piruvie. Kai tuon saisi vielä henkiin, mutta enhän minä osaa kolvata pätkääkään enkä muutenkaan ymmärrä elektroniikasta juuri mitään. Sathanas. Pitää kysellä kamuilta, josko heiltä taitoa löytyisi enemmän. Haluan päästä pelaamaan Ninja Gaidenia. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
TheMurno 16.08.2024 09:52:39 | |
---|
Heiskanen: Ei ole sama henkilö kyseessä, jos menet takaisin Selenen luokse niin siellähän se on myymässä taikoja ainakin minulla oli näin. Vai onko sittenkin? Hmmmmmmmmm. Ei spoilata. Joku muukin saattaa täällä pelata tätä. |
Ed_Guy 17.08.2024 18:33:39 | |
---|
Heiskanen: Ei ole sama henkilö kyseessä, jos menet takaisin Selenen luokse niin siellähän se on myymässä taikoja ainakin minulla oli näin. Näinhän tuo näköjään oli. On kyllä sekavaa :D En jaksa. |
Decadetroll 18.08.2024 10:31:05 | |
---|
Totesin pelanneeni nyt elden ringiä ja dlc:tä tarpeeksi ja pistin ne talviteloille. Seuraavana lähtee sitten se Lords of the Fallen. Nauratti, kun loin hahmon ja aloitin pelaamisen... huomasin, ettei naamaa renderöity ollenkaan, pelkästään leijuvat silmät ja nenä. Tilanne korjautui, kun latasin pelin uudestaan, mutta hyvä alku silti... :D |
Epämuusikko 21.08.2024 16:24:10 | |
---|
hyvältä maistuu Blasphemous 1, vaikkakin muutama kohta / asia on tehty sadistisen vaikeaksi. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Ed_Guy 24.08.2024 15:02:56 (muokattu 24.08.2024 15:03:19) | |
---|
Rennalaa olen muutaman kerran tässä yrittänyt mutta aina onnistun vaiheessa kaksi kuolemaan johonkin. Ei oo hirveästi kiinnostanut grindailla statseja niin nyt tässä aamun oon inttiä ja dexiä grindannu ylöspäin. Jospa se siitä helpottuisi sitten. Elden Ringissä siis En jaksa. |
TheMurno 24.08.2024 22:48:24 | |
---|
System Shock Remake on nyt työn alla. En ole pelannut alkuperäistä tai jatko-osaa, mutta tässä ainakin on fiilis kohdillaan. Mahtavan ahdistava tunnelma. |
Henri Henri Olavi 24.08.2024 22:53:54 | |
---|
TheMurno: System Shock Remake on nyt työn alla. En ole pelannut alkuperäistä tai jatko-osaa, mutta tässä ainakin on fiilis kohdillaan. Mahtavan ahdistava tunnelma. System Shock 2 oli aikoinaan todella kova. Tein sen innoittmana yhden biisinkin, jossa käytin pelistä rippaamiani sampleja, kuten legenndaarista "Your flesh is an insult to the perfection of the digital". En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
Decadetroll 25.08.2024 19:02:16 | |
---|
Lords of the Fallen lähti nyt kunnolla käyntiin. Eka oikea (sitä alkupään höpöhöpö harjoittelupomoa ei lasketa mukaan ollenkaan.) bossi kaatui 4. yrityksellä ja pääsin pelin versioon 'firelink shrinestä', eli mikähän keskushubi se nyt onkaan. Tästä se lähtee. |
Ed_Guy 25.08.2024 19:11:27 | |
---|
Kaatuihan se Rennala. Ei helkutti että tuo eka vaihe oli aivan turha. En jaksa. |
Ed_Guy 26.08.2024 11:16:28 | |
---|
Ed_Guy: Kaatuihan se Rennala. Ei helkutti että tuo eka vaihe oli aivan turha. Missasin myös alussa flask of wondrous physickin. Ilmeisesti tuo on tarkoitettu löydettäväksi alussa mutta enpä löytäny. Tuli sitten merchantille myyntiin. Olisipa ollut alku helppoa jos olis ollut tuo flask. En jaksa. |
Zed 28.08.2024 14:31:05 (muokattu 28.08.2024 14:31:59) | |
---|
Paikattuani aukkoista Metroid-sivistystäni läpäisten aiempien raporttieni jälkeen Super Metroidin, jatkoin upealla ensimmäisen osan uusversiolla, Metroid Planetsilla, jonka jälkeen läpäisin vielä aiempiin osiin verrattuna lineaariselta ja kädestäpitelevältä tuntuvan Metroid Fusionin. Pelattuani aiemmin vain vähän ensimmäistä ja kolmatta osaa päätin siirtyä seuraavaksi Fallout-sivistykseni paikkaamiseen. Pelasin lapsentautisen ja keskeneräisehkön Fallout Ykkösen lävitse, ja nyt olen edennyt jonkin matkaa selkeästi viimeistellymmän Kakkosen parissa. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Bongowing 28.08.2024 14:36:27 (muokattu 28.08.2024 15:03:42) | |
---|
Sain puoli-ilmaiseksi tuollasen think padin: Operating System ___Windows 10 Pro 64-bit __CPU ___Intel Core i5 6200U @ 2.30GHz_36 _C ___Skylake-U/Y 14nm Technology __RAM ___7,00Gt Dual-Channel DDR4 @ 665MHz (10-10-10-28) __Motherboard ___LENOVO 20F90042MS (U3E1)_37 _C __Graphics ___Wide viewing angle & High density FlexView Display 1920x1080 (1920x1080@60Hz) ___Intel HD Graphics 520 (Lenovo) Kysymys kuuluu, että onko tuollaista mitenkään järkevästi eli kohtuullisella pätäkän määrällä päivitettävissä sellaiseksi, että pystyisi jotenkin pelaamaan Baldur's Gate kolmosta? Tuo GPU lähinnä kai ongelmana? https://www.systemrequirementslab.c … /requirements/baldur-s-gate-3/18813 E: tai vaihtoehtoisesti tällä vanhalla ideapadilla Operating System ___Windows 10 Home 64-bit __CPU ___Intel Core i5 7200U @ 2.50GHz_56 _C ___Kaby Lake-R 14nm Technology __RAM ___8,00Gt Dual-Channel DDR4 @ 1064MHz (15-15-15-35) __Motherboard ___LENOVO Torronto 5C2 (U3E1) __Graphics ___Generic PnP Monitor (1920x1080@60Hz) ___Intel HD Graphics 620 (Lenovo) ___2047MB NVIDIA GeForce 920MX (Lenovo)_49 _C ___ForceWare version: 382.64 ___SLI Disabled https://muusikoiden.net/beta.php |
Milkop 28.08.2024 15:19:10 (muokattu 28.08.2024 15:19:52) | |
---|
Muistia puolet lisää ja SSD-kovo, eiköhän se sitten. Tai kyllähän se varmaan jollain asetuksilla lähtisi noillakin jos ei kovin kiire latausaikojen suhteen ole. Eipähän tuossa pelissä sinänsä tarvitse hätiköidä niin pieni jökkiminen ei haittaa. E: Näyttis saattaa olla se pahin pullonkaula. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
LordWinter 30.08.2024 16:47:07 | |
---|
Aloin pelaa Undertalea. Tarpeeksi monelta kuullut ylistyssanoja. Visuaalit kyllä hieman arveluttaa, en ole tällaisia viime vuosina juurikaan jaksanut pelata. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
Bongowing 30.08.2024 16:50:13 | |
---|
LordWinter: Aloin pelaa Undertalea. Tarpeeksi monelta kuullut ylistyssanoja. Visuaalit kyllä hieman arveluttaa, en ole tällaisia viime vuosina juurikaan jaksanut pelata. Pelasitko LOU2? https://muusikoiden.net/beta.php |
M4ss3 m/ 30.08.2024 17:05:04 | |
---|
Resident Evil 2 tuli vihdoin GOG:iin. Kertaalleen pelattu läpi Claire A/Leon B kaavalla. Täytyy vielä vetää tosknpäin, kun ei ole ikinä silleen tullut pelattua. Hämmennyin kyllä miten lyhyeltä/pieneltä tää tuntui siihen verrattuna, kun 20 vuotta sitten tuli pelattua ekan ja ainoan kerran. Toki 20v jälkeenkin oli jäänyt peli sen verran hyvin mieleen, että ei tarvinnut hirveästi "backtrackingia" harrastaa ja tässä pelissä muutenkin sijoitettu noi tavaralootat niin hyvin ettei tarvitse puolta tuntia juosta jos joku tavara puuttuu. jou |
LordWinter 30.08.2024 17:53:04 | |
---|
Bongowing: Pelasitko LOU2? Pelasin pari tuntia, mutta lopetin kun kävi ilmi mistä pelissä on kyse. Itsellä ei ole siis mitään trans- ym. hahmoja vastaan, mutta kun näin masentuneen, poikamaisesti pukeutuvan ja hyvin matalalla äänellä puhuvan Ellien oli selvää että se pelin trans-hahmo on Ellie. Tarinan fokuksena ilmeisesti sukupuolidysforia ja -transitioituminen. Tärkeitä aiheita juu, mutta mikään aiemmissa peleissä ei viitannut tämänkaltaiseen twistiin. Lesbo ja fyysisesti vahva joo, mutta aikamoisilla stereotypioilla mennään jos noista oli kyse. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |