sellisti 31.07.2005 00:39:44 | |
---|
Kerpenin sadanpäämies. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Tympee Huttunen 31.07.2005 11:14:35 (muokattu 31.07.2005 11:15:49) | |
---|
Kimiltä oli kova tulos ajaa neljän sakkiin aika-ajoissa. Alonsokin jäi taakse. Saas nähdä rymiseekö eka mutkaan. Ei ole Alonso pitkään aikaan noin takaa lähtenytkään. Schumi oli suorastaan yllättävän nopea. Veikkauksesni ovat olleet surkeita viime aikoina, joten arvataan nyt, että Alonso voittaa, Montoya toinen ja Kimi keskeyttää:) Niin, ja huhujen mukaan Barrichellolla on BARin kanssa sopimus ensi kaudesta. Kuka on Ferrarin toinen pilotti? Veikkaan Villeneuvea tällä kaudella lyönyttä Massaa. Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
JCM 31.07.2005 11:17:23 | |
---|
Kimiltä oli kova tulos ajaa neljän sakkiin aika-ajoissa. Alonsokin jäi taakse. Saas nähdä rymiseekö eka mutkaan. Ei ole Alonso pitkään aikaan noin takaa lähtenytkään. Schumi oli suorastaan yllättävän nopea. Veikkauksesni ovat olleet surkeita viime aikoina, joten arvataan nyt, että Alonso voittaa, Montoya toinen ja Kimi keskeyttää:) Niin, ja huhujen mukaan Barrichellolla on BARin kanssa sopimus ensi kaudesta. Kuka on Ferrarin toinen pilotti? Veikkaan Villeneuvea tällä kaudella lyönyttä Massaa. Tänään tulee kova kisa, Schumi jää ehkä heti alussa jälkeen, veikkaisin viimeistään ekan varikkokäynnin jälkeen. Jos Kimin auto kestää, on se varma voitto. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Deep Shadow 31.07.2005 12:48:51 | |
---|
(off-topic) Jee, Kallio voitti! Sitten asiaan. Schumi veti kovan aika-ajokierroksen. Sitä olen oikeastaan odotellutkin, koska Ferrari alkaa taas kulkea, mutta eihän tuo paalu varmaan vielä nousua takaisin kärkeen tarkoita. Välttämättä. Kimin voitosta ei tiedä. Mersu kestää tai sitten ei. Ja siellä on mm. Montoya edellä ja piste-eroa Kimiin ei tainnut olla enää paljoakaan. Alonso kämmäsi sen vikan mutkan pahasti, mutta Rellu on yleensä kyllä lähtenyt viivalta aika hyvin. Saa nähdä. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
JCM 31.07.2005 13:09:19 | |
---|
(off-topic) Jee, Kallio voitti! Sitten asiaan. Schumi veti kovan aika-ajokierroksen. Sitä olen oikeastaan odotellutkin, koska Ferrari alkaa taas kulkea, mutta eihän tuo paalu varmaan vielä nousua takaisin kärkeen tarkoita. Välttämättä. Ne on kevyellä autolla, ja renkaat toimii nyt paremmin. Ei mene kauaa kun jäävät ferrarit jälkeen. Kimin voitosta ei tiedä. Mersu kestää tai sitten ei. Ja siellä on mm. Montoya edellä ja piste-eroa Kimiin ei tainnut olla enää paljoakaan. Alonso kämmäsi sen vikan mutkan pahasti, mutta Rellu on yleensä kyllä lähtenyt viivalta aika hyvin. Saa nähdä. Mäkki on lähteny tällä kaudella raskaanakin viivalta paremmin kuin rellu. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
DJKaaos 31.07.2005 13:37:47 | |
---|
Kimi voittaa tai keskeyttää, muita vaihtoehtoja en näe. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Rakkikoira 31.07.2005 13:40:52 | |
---|
Kimi voittaa tai keskeyttää, muita vaihtoehtoja en näe. Ei muita vaihtoehtoja Kimin tapauksessa ole. |
Corpsegrinder 31.07.2005 15:20:57 | |
---|
Rehtori on takaisin talossa! |
Tympee Huttunen 31.07.2005 16:01:17 (muokattu 31.07.2005 16:43:59) | |
---|
Perhana, Matlock (ja Enola Gay) tappoi Formula-seuraamiseni. TV ei ole minun. Montoya on tässä vaiheessa erittäin vahvoilla. Veikkaukseni Alonson ekan mutkan innokkuudesta kävi aika toteen. edit lisää: Montoya hyytyy. Huhhuh. Ei pidä nuolaista vielä, mutta aika hyvältä näyttää nyt. e: Hyvä Kimi! Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
Deg 31.07.2005 16:44:27 | |
---|
Pointsit kotio! Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Tympee Huttunen 31.07.2005 16:45:31 | |
---|
Pari tälläistä kisaa vielä, niin näyttää taas ihan hyvältä. Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
Hetfield 31.07.2005 16:52:08 | |
---|
Pari tälläistä kisaa vielä, niin näyttää taas ihan hyvältä. Aivan, kerrankin näinkin päin että Alonsolla ei mene kaikki putkeen, ja Räikkösen auto kestää, Hyvä Kimi! Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
jussiohman 31.07.2005 17:00:11 | |
---|
On tässsä vielä kuusi GP:tä jäljellä. Kimillä on kaikki mahdollisuudet voittoon niin kauan kuin auto vaan kestää. Tuskin kuitenkaan kestää. On toivottava vaan Alonsolle vähintään yhtä huonoa tuuria kuin Kimille. |
Silvio Dante 31.07.2005 17:19:43 | |
---|
Ei perkele, mä en oo ainakaan pariin viikkoon huutanut, hyppinyt ja hihkunut niin paljon kuin tossa kohtaa kun Raikkosesta tuli kuskin sijasta... Voittaja! Taas, nopein kuski kun sattuu olemaan. Aijai! |
Jani The Rock 31.07.2005 17:32:23 | |
---|
Voittaja! Taas, nopein kuski kun sattuu olemaan. "Nopein kuski"? Mikä sellanen on? On olemassa nopeita autoja ja hyviä kuskeja, mutta tollanen käsite on mun mielestä vähän outo. Ansaittu voitto Raikkoselle, ihme kun pelit kestivät. Montoyalla ei kestäneet ja se oli kurja juttu. Alonso sai vaihteeksi osansa huonosta tuurista, mutta näitähän sattuu. Johto on edelleen turvallinen. Toyotalla meni tosi hyvin, ja jokohan se Ferrarikin alkais nousta sieltä... Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
mathias 31.07.2005 17:32:25 | |
---|
Olipa kyllä taas kerran hieno suoritus Kimiltä. Kun kalusto pelaa, Räikkönen on selvästi koko sarjan ylivoimaisesti nopein kuski. Harmi vaan, että Montoyan auto levisi. Tärkeitä pisteitä valmistajien mestaruutta ajatellen taas menetettiin. Ilman luotettavuusongelmia Kimi ja McLaren olisivat kyllä täysin ylivoimaisia. Maailmanmestaruus jäänee tällä(kin) kaudella haaveeksi, piste-ero on kuitenkin vieläkin liian iso. |
Fuzzy Boner 31.07.2005 18:36:09 | |
---|
"Nopein kuski"? Mikä sellanen on? On olemassa nopeita autoja ja hyviä kuskeja, mutta tollanen käsite on mun mielestä vähän outo. Ansaittu voitto Raikkoselle, ihme kun pelit kestivät. Montoyalla ei kestäneet ja se oli kurja juttu. Alonso sai vaihteeksi osansa huonosta tuurista, mutta näitähän sattuu. Johto on edelleen turvallinen. Toyotalla meni tosi hyvin, ja jokohan se Ferrarikin alkais nousta sieltä... Oho! Jani ei dissaillu. Mahtavaa.. Kimi ajo hienosti... Mikkey: Huomenta minunkin puolestani. Se on parineljä kuppia kahvia, yks rasvaton jugurtti, ruisleipää juusto-kinkku-tomaatti ja tuoremehua. Jos vielä väsyttää niin sitten otetaan vähän amfetamiinia. |
saha 31.07.2005 18:43:53 | |
---|
Alettiin isäukon kanssa spekuloida tätä Ferrarin yllättävää menestystä. Teoria: Lajiliiton johto ei pitänyt Schumin dominointia lajin suosion kannalta hyvänä asiana, ja jotenkin on saatu Ferrari jallitettua ajamaan hiljaa. Nyt kun on periaatteessa selvää, ettei se nutipää voi voittaa MM:ää, se saa ajaa taas niin lujaa kuin pääsee. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Jani The Rock 31.07.2005 19:06:01 | |
---|
Oho! Jani ei dissaillu. Mahtavaa.. En mä sillon dissaa kun ei ole aihetta. Raikkonen on tällä kaudella oppinut hallitsemaan hermonsa aika-ajoissakin, eikä tee enää niin paljon mokia. Eikä se ole nyt törttöillyt muutenkaan. Pelkkä suomalaisuus ei piisaa kunnioituksen perusteeksi, vaan pitää olla näyttöjä myös. Niitä näyttäs alkavan pikkuhiljaa tulla. Coulthard ei oo koskaan ollut mun suosikkejani, mutta se käyttäytyi kyllä tosi herrasmiesmäisesti tän päivän kisassa. Keräsi itse autonsa romuja radalta, jeesasi kun autoa nostettiin pois ja silleen. Aika moni kuski olis lähtenyt ämpyilemisen, kypäränsä potkimisen ja ratavalvojien töniskelyn päätteeksi skootterikyydillä varikolle ja sieltä baariin. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Deep Shadow 31.07.2005 19:18:13 | |
---|
Ilman luotettavuusongelmia Kimi ja McLaren olisivat kyllä täysin ylivoimaisia. Tää on mun mielestä vähän turhaa spekulointia. Kun ei kerran auto ole luotettava niin se ei ole ja silloin ei ole mestaruuteen rahkeita. Kyllähän se Monteirokin voitoista ajaisi, jos Jordanilla pääsisi vähän kovempaa kuin kaikilla muilla autoilla. Vaan kun ei pääse. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |