KTULU 13.06.2005 17:28:36 | |
---|
Mun miälestä tää leffa on ihan selvästi viiden tähden leffa... Niin on kaikki muutkin tähtien sodat lukuun ottamataa episodi ykköstä. Olen Star Wars fani jmutta en mikään avaruusnörtti kuitenkaan... |
Robert 13.06.2005 22:23:23 (muokattu 13.06.2005 23:04:08) | |
---|
No niin, nyt tuli viimein itsekin katsottua tämä leffa. Erittäin näyttävä ja vauhdikas, ja kaikinpuolin tyylikäs esityshän se oli. Välillä vuorosanat tosin tuntuivat hieman kömpelöiltä, mutta muuten näyttelijäntyö oli ok. Kyllä tämä kiitettävän arvosanan ansaitsee. E. Ja mitä tulee tekniikan kehittymiseen osissa 4-6, niin tässä leffassahan nuo perushävittäjäalukset tarvitsivat ne ihme apumoottorikehikot että pääsivät hyperajoon. Lisäksi proteesiteknologiassa on kehitystä, vertaa Luken/Anakinin irti lyöty käsi.. En tiedä oliko näistä jo juttua, ei tätä koko threadia jaksa lukea =P :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
riimu 14.06.2005 04:52:53 | |
---|
Ja mitä tulee tekniikan kehittymiseen osissa 4-6, niin tässä leffassahan nuo perushävittäjäalukset tarvitsivat ne ihme apumoottorikehikot että pääsivät hyperajoon. Lisäksi proteesiteknologiassa on kehitystä, vertaa Luken/Anakinin irti lyöty käsi.. En tiedä oliko näistä jo juttua, ei tätä koko threadia jaksa lukea =P Ja Stormtrooperit jopa osuu kohteisiinsa. ;P Let us go in; The fog is rising. |
Kampela77 14.06.2005 08:55:56 | |
---|
Ja Stormtrooperit jopa osuu kohteisiinsa. ;P Ikä varmaan alkaa painaa vanhan trilogian leffoissa. |
mr_b 14.06.2005 12:55:58 | |
---|
Ikä varmaan alkaa painaa vanhan trilogian leffoissa. Nääh, itse asiassa se on varusteongelma, kuten kuka tahansa Jedi Outcastia pelannut voi todistaa. Sillä Stromtroopereiden pyssyllähän ei osu edes ladon seinään. We're gonna lose this place just like we lost Atlantis |
Brian May jr. 14.06.2005 22:34:44 | |
---|
Nääh, itse asiassa se on varusteongelma, kuten kuka tahansa Jedi Outcastia pelannut voi todistaa. Sillä Stromtroopereiden pyssyllähän ei osu edes ladon seinään. Kaukoetäisyydeltä ilman burstia osuu ehkä 50% säteistä. Lähietäisyydellä burstillakin 50% :) |
MrQ 15.06.2005 01:52:46 | |
---|
Käivn katsomassa. Jeesus, toi oli ehkä jopa paras niistä. sanoisin että tiukaksi vetää, oliko vitonen vai kolmonen paras. Innostuneena sanoisin sen menevän näin: 1: Revenge of the sith/ Empire strieks back ***** +Valomiekkataistelut +Palpatine +McGrecor +Alec Guinness +Christensen +Vader +Yoda +Hoth +Coruscant +Amidala -Luke 3: A new hope **** +Alec Guinness +Darth Vader -Luke 4: Return of the jedi ***1/2 +Alec Guinness +Palpatine +Darth Vader +Valomiekkataistelut -Ewokit -Luke 5: Attack of the clones ** +McGregor +Count Dooku +Valomiekkataistelut -Geonosis -Christensen 6: The crap menace * +Valomiekkataistelut +McGregor +Darth Maul -Jake Loyd -JarJar -Pod Race -Gunganit -Naboo -Vaatimattomasti koko loppukohtaus, kts Jake Loyd Muu siinä olikin katsomiskelpoista... eli se loput viisi minuuttia. Ja se yksinkin piste tulee siitä että se on starwars. Hävytön pohjanooteeraus. Perkeleeen epätasaista. |
wavelength 15.06.2005 18:53:47 | |
---|
Tylsää ja epärealistisen näköistä tietsikka-animaatiota, huonoa pökkelönäyttelemistä, taistelukohtauksia vailla energiaa, paperinohuita henkilöhahmoja ja niin edelleen. Epäinhimillinen ja rahanhajuinen, todella huono leffa. Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
Explorer 15.06.2005 20:26:16 | |
---|
Tylsää ja epärealistisen näköistä tietsikka-animaatiota, huonoa pökkelönäyttelemistä, taistelukohtauksia vailla energiaa, paperinohuita henkilöhahmoja ja niin edelleen. Epäinhimillinen ja rahanhajuinen, todella huono leffa. Kiteytit hyvin kaikki kolme prequelia. Täyttä paskaa, jotka tuskin kestivät sitä ainoaa katselukertaa. Ehkä hieman ristiriitaisesti en näe mitään vikaa siinä kun Lucas hieman parantelee tietsikallaan niitä alkuperäisiä filmejä. Mutta on ne kyllä ylivoimaisia näihin uusiin verrattuna. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
zorro 15.06.2005 21:55:02 | |
---|
Kiteytit hyvin kaikki kolme prequelia. Täyttä paskaa, jotka tuskin kestivät sitä ainoaa katselukertaa. Ehkä hieman ristiriitaisesti en näe mitään vikaa siinä kun Lucas hieman parantelee tietsikallaan niitä alkuperäisiä filmejä. Mutta on ne kyllä ylivoimaisia näihin uusiin verrattuna. tuolla ihmiset spekuloi että lucas alkaa seuraaviin julkaisuihin muuttelemaan alkuperäsiä että ne sopisi loogisesti paremmin prequel trilogiaan. tiiä sitten tapahtuuko sitä. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
mr_b 15.06.2005 23:57:11 | |
---|
tuolla ihmiset spekuloi että lucas alkaa seuraaviin julkaisuihin muuttelemaan alkuperäsiä että ne sopisi loogisesti paremmin prequel trilogiaan. tiiä sitten tapahtuuko sitä. Tietysti jossain vaiheessa voisi kysyä, miksi prequelit eivät sovi loogisesti paremmin aitoon trilogiaan, mutta olkoon... Itse asiassa prequeleiden jatkuvuusvirheet aitoon trilogiaan ovat todella järkyttäviä, varsinkin kun ottaa huomioon että ne on sentään tehnyt koko jutun isä, eikä vaan joku rennyharlinjoelschumacher jonkin mahtituottajan alaisena. Ohimennen, minua häiritsee eräs juttu. Sen lisäksi että Obi-Wan on näemmä tietoinen kahdesta lapsesta ja tietää kummankin nimet ja kasvattajat (*bzzzt*) niin tuon hupikäsiksen mukaan myös Leian syntyminen ennen Lukea on joku virhe. Tietääkö joku miksi? Google ei auttanut. I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone. |
Explorer 15.06.2005 23:58:15 | |
---|
tuolla ihmiset spekuloi että lucas alkaa seuraaviin julkaisuihin muuttelemaan alkuperäsiä että ne sopisi loogisesti paremmin prequel trilogiaan. tiiä sitten tapahtuuko sitä. On se mahdollista. Kun tuo alkuperäisen sarjan dvd-loota ilmestyi, monet (ja minä) ihmettelivät miksi extramateriaali oli niinkin ohutta kuin oli. Ja silloin jotkut tuumasivat että niitä jäljelle jääneitä ekstroja (kuten deleted scenes) jemmataan johonkin tulevaan director's edition for rich urpos -boksiin. Ehkä se on se, jossa on myös näitä muuteltuja kohtauksia. Nuo parannellut efektit vielä menevät, mutta överiksi mennään jos aletaan muuttelemaan juonenkäänteitä ja sellaista. Alive, multicolored, twitching in their dead monochrome world. |
TiMiTheShiT 16.06.2005 00:10:34 | |
---|
Mun mielestä toi oli ihan osuva veto. En lähtis valittamaan.... Lopun Darth Vaderin repäisy huutaa nooooooooo! oli kyllä omituinen veto olikohan se jonkinlainen vitsi?.... höh höh höh..... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"| |
mr_b 16.06.2005 00:28:13 | |
---|
I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone. |
riimu 16.06.2005 02:17:02 | |
---|
Tuli mieleen, että ihan alkuperäisiä Star Warseja ei kai tule ikinä DVD:lle? Lähinnä noihin muokattuihin versioihin olen kaupoissa törmännyt. Let us go in; The fog is rising. |
wavelength 16.06.2005 06:29:58 | |
---|
Tuli mieleen, että ihan alkuperäisiä Star Warseja ei kai tule ikinä DVD:lle? Lähinnä noihin muokattuihin versioihin olen kaupoissa törmännyt. Eiköhän GL keksi jonain päivänä riipiä puristeiltakin (siis puristi, ei puriste...) rahat pois. :) Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
riimu 16.06.2005 10:01:31 | |
---|
tuolla ihmiset spekuloi että lucas alkaa seuraaviin julkaisuihin muuttelemaan alkuperäsiä että ne sopisi loogisesti paremmin prequel trilogiaan. tiiä sitten tapahtuuko sitä. siis käsittääkseni tuota on jo tehty? Let us go in; The fog is rising. |
gandar 16.06.2005 10:40:04 (muokattu 16.06.2005 10:41:40) | |
---|
No onhan esiemerkiksi Hayden-forceghost tässä uusimmassa rahastusboksissa. Sinä päivänä kun GL laittaa R2:n lentämään vanhassa trilogiassakin että sopii paremmin yksiin, lähden kyllä kostoretkelle Skywalker Ranchille miekkain ja pyssyin kanssa. Tuli mieleen, että ihan alkuperäisiä Star Warseja ei kai tule ikinä DVD:lle? Lähinnä noihin muokattuihin versioihin olen kaupoissa törmännyt. Eikös führer und reichkansler Lucas ole sanonut, että niitä ei tulla näkemään enää koskaan missään, koska ovat niin muokkaamattomia eivätkä käy edes prequeleihin kunnolla, tai jotain? Jipijee, vittu. Ceci n'est pas une signature |
zorro 16.06.2005 14:23:07 | |
---|
siis käsittääkseni tuota on jo tehty? joo on, mutta ne ei minua sinänsä häirinnyt, sillä en niitä edes huomannut kun nuo dvd:t katsoin. Luin niistä vasta jälkeenpäin, ja ne oli lähinnä Vaderin ja Emperorin välisiä keskusteluita joita ne muutti. minusta sekin on jo liikaa vaikka en sitä aluksi huomannut. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo myydään: |
barnabas 16.06.2005 17:52:29 | |
---|
Innostuneena sanoisin sen menevän näin:
Minkä takia Luke miinuksen paikka. Lukehan on koko sarjan idea. Sanokaa mitä sanotte, mutte Luke on niin kova jätkä että Heikkikin vapiseen sen edessä. Hyvin menee. |