Aihe: Elokuvauutiset
1 2 3 4 5174 175 176 177 178298 299 300 301 302
Rattata
12.08.2014 08:46:13
Äärimmäisen ikävä uutinen. Ei ole hienompaa taitoa kun saada ihmiset nauramaan. Päihteet on paha. RIP :(
aivokuolio
12.08.2014 09:33:10
Voihan helkkari, nyt lähti oikeesti hyvä ja tärkeä ukko. Harmittaa.
HaloOfFlies
12.08.2014 10:23:36 (muokattu 12.08.2014 10:27:26)

Robin Williamsia hauskempaa standup-koomikkoa saa etsimällä etsiä. Tai sanotaanko että hauskempaa imitaattoria. Osasi tehdä myös vakaviakin rooleja. Huhhuh, kyllä tuli puun takaa tämä uutinen. Kevyitä multia.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
dipshit
12.08.2014 10:52:10
Tässä tullut luettua koko aamupäivä RW-juttuja, ja jotenkin sitä tajuaa vasta nyt miten tärkeässä roolissa ukko oli omassakin nuoruudessani. Esimerkiksi Hook ja Mrs. Doubtfire tuli katsottua varmaan viikottain joskus lapsuusvuosina. Täytyypä pitää itsekin Robin Williams-arvostusilta tässä lähiaikoina.
papitsu
12.08.2014 11:18:37
Meadow: Karmean surullinen uutinen, tuli ihan pala kurkkuun kun kuulin. Masennus se on säälimätön piru.

Pitää tänään varmaan laittaa Dead Poets Society pyörimään ukon muistoksi. R.I.P.

Olisin voinut kirjoittaa itse saman viestin. Itse mietin tuota ja Garpin maailmaa, joka on jostain syystä jäänyt aina katsomatta. Miksipä ei molempia. R.I.P.
Mielipiteeni on fakta.
sellisti
12.08.2014 11:22:56
Kylläpä masensi heti aamusta tämä uutinen. :( Kukaan muu näyttelijä ei ole yhtä vakuuttava niin vakavissa kuin koomisissakin rooleissa. Harva uskaltaa edes yrittää. 10v. tyttäreni kanssa ollaan naurettu vatsamme kipeiksi Mrs. Doubtfire -dvd:n äärellä lukemattomat kerrat, ja Good Will Hunting sekä Kuolleiden runoilijoiden seura tuo kyyneleet silmiin ihan muista syistä.

Surullista että ihminen, joka on tuonut miljoonien elämään niin paljon iloa, ja jonka perhe-elämäkin vaikutti onnelliselta, voi olla oman päänsä sisällä kuitenkin niin umpikujassa ettei muuta ulospääsyä löydy. Surettaa.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
AnonHero
12.08.2014 11:29:55
Hauskimpia ihmisiä ikinä, RIP. Katsoin juuri viime viikolla World's Greatest Dadin ja Williams veti siinä kyllä mielestäni uransa parhaan roolin.
Funkånaut
12.08.2014 11:53:15 (muokattu 12.08.2014 11:58:59)

Presidentti: Valitettavasti koomikollakaan ei voi olla aina hauskaa siviilissä.

RIP.

Yllättävän usein koomikot kärsivät masennuksesta.

Mutta joo, luulin että ukko oli jo kuollut. Mutta, turha tapa lähteä joka tapauksessa.

E: https://www.youtube.com/watch?v=5jw8LTl6Ijo
"Äly ei ole aina parhaimmillaan, kun on päissään. Tämmöistä se on välillä."
tuomittu
12.08.2014 15:15:23
O Captain! my Captain! our fearful trip is done,
The ship has weatherd every rack, the prize we sought is won,
The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring;
But O heart! heart! heart!
O the bleeding drops of red,
Where on the deck my Captain lies,
Fallen cold and dead.

O Captain! my Captain! rise up and hear the bells;
Rise upfor you the flag is flungfor you the bugle trills,
For you bouquets and ribbond wreathsfor you the shores a-crowding,
For you they call, the swaying mass, their eager faces turning;
Here Captain! dear father!
The arm beneath your head!
It is some dream that on the deck,
Youve fallen cold and dead.

My Captain does not answer, his lips are pale and still,
My father does not feel my arm, he has no pulse nor will,
The ship is anchord safe and sound, its voyage closed and done,
From fearful trip the victor ship comes in with object won;
Exult O shores, and ring O bells!
But I with mournful tread,
Walk the deck my Captain lies,
Fallen cold and dead.
HaloOfFlies
12.08.2014 18:02:38 (muokattu 12.08.2014 18:06:46)

https://www.youtube.com/watch?v=KW2jSLuHlz4

Ei hitto, olen nyt katsellut näitä pätkiä ja nauranut vedet silmissä. Kyllä kirpaisee tämä menetys.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
jigsore
12.08.2014 18:19:08

RIP. Jumanji pyörimään.
Swan
13.08.2014 03:18:13
RIP myös Lauren Bacall:

http://variety.com/2014/film/news/l … s-golden-age-dies-at-89-1201281523/

Ei välttämättä yhtä pysäyttävä uutinen kuin Williams, mutta harmittaahan tuo filmilegendojen väheneminen.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Decadetroll
13.08.2014 08:37:58
Kaikkivaltiaan uus leffa onkin zombiedraamailu. http://dome.fi/elokuvat/ajankohtais … in-ihan-muuta-kuin-voisit-kuvitella

Kuulostaa lupaavalta.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
tomaattiorava
13.08.2014 13:54:26
Ei oo montaa kuukautta kun philip seymor hoffman löydettiin raatona, nyt robin williams. Kuka seuraavaksi? Veikkaan että sama meno jatkuu niin kauan kun mielenterveysongelmat ovat tabuja ja päihdeongelmat pidettävä salassa.
Loijaa
13.08.2014 15:35:39

Swan: RIP myös Lauren Bacall:

Ei välttämättä yhtä pysäyttävä uutinen kuin Williams, mutta harmittaahan tuo filmilegendojen väheneminen.

Mut Kirk Douglas ei kuole koskaan!
we want the world and we want it now
apropoo
13.08.2014 20:37:26
^Näin on! I AM SPARTACUS!

Mutta ketä kaikkia tulee väistämättä lähtemään lähivuosikymmeninä?

-Clint, Jack Nicholson
-Cobain, Jagger, Paul
-??

Keitä jää?

-Paul Walker, Pete Doherty, Steven Tyler, Jone, Jussi69...
-??

Tulee ehkä ankeampi popkulttuurimaailma, mutta onneksi on netti niin kaikki voi instantisti jakaa 50-senttisensä.
Informaatiokameli
13.08.2014 21:13:01

apropoo: Tulee ehkä ankeampi popkulttuurimaailma

Tämä on höpöpuhetta.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
nirzin
13.08.2014 22:30:59
apropoo:

-Clint, Jack Nicholson
-Cobain, Jagger, Paul

No ei kai Cobain sentään, eihän se ole vasta kuin 47 v.
ZK
15.08.2014 22:59:35
apropoo: ^Näin on! I AM SPARTACUS!

-Clint, Jack Nicholson
-Cobain, Jagger, Paul
-??

Keitä jää?

-Paul Walker, Pete Doherty, Steven Tyler, Jone, Jussi69...
-??

Tulee ehkä ankeampi popkulttuurimaailma, mutta onneksi on netti niin kaikki voi instantisti jakaa 50-senttisensä.

Ei tule! Vaan rikkaampi ja täydellisempi joka tavalla koska MINÄ teidän HERRANNE olen täällä! Ikuisesti ja ainiaan. Jos pelastusta haluatte niin jokainen on tervetullut MINUA seuraamaan ja lämmittelemään VALOSSANI! Olen musiikki olen elokuvat OLEN KAIKKI TAIDE!
Swan
18.08.2014 01:09:00
Aika moni tätä aavisteli, itseni mukaanlukien, kun Lucas myi aarteensa Disneylle. Vanha trilogia saadaan BD:lle muokkaamattomana:

http://comicbook.com/blog/2014/08/1 … ut-of-star-wars-trilogy-to-be-rele/

Jep, myynti oli hyvä idea.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)