Aihe: Lost
1 2 3 4 516 17 18 19 2081 82 83 84 85
Flow
17.02.2006 13:31:10
en mä ole ainakaan koskaan kuullut että lentokoneonnettomuudesta olis puolet matkustajista selvinnyt. Yleensä niissä kuolee kaikki.
sikäli kun noin pitkällä raskaana ollutta naista olis päästettykään koneeseen, se olis melko varmasti saanu keskenmenon tms.
Kyllä ne ihmeen rauhallisia oli siinä, kyllä mäki olisin ihan helvetinmoisessa paniikissa niitten matkustajien sijassa.

Edelleenkin, ei ole vielä varmaa tapahtuiko yleensäkään lentokoneonnettomuutta...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Juugeli
17.02.2006 13:53:44
Ihan hyvä jakso oli eilenkin.

Ja älkää nyt spoilailko, jos joku tietää enemmän, mutta veikkaisin että noille epärealistisille jutuille kyllä löytyy selityksensä myöhemmin. Niin painokkaasti kuitenkin muistetaan joka ikisessä mainoksessa sanoa että "Everything that happened here....happened for a reason."
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Bluesmies
17.02.2006 13:59:37
Edelleenkin, ei ole vielä varmaa tapahtuiko yleensäkään lentokoneonnettomuutta...

Älä perkele spoilaa!!!!!
south_of_heaven
17.02.2006 14:04:22

no, ainakin jos ne matkustajat luulee niin, on ne tilanteeseen nähden aika rauhallisia.
ilmoitti South_of_Heaven
Johnny Buzz
17.02.2006 14:31:48

no, ainakin jos ne matkustajat luulee niin, on ne tilanteeseen nähden aika rauhallisia.

Jaksaisitko itse katsoa ohjelmaa, jossa joka jaksossa jengi on shokissa, itkee, panikoi jne.? Siitä olis viihde kaukana.
www.soulstab.com
Soulstab live 25.2.2006 @ Club Volume (entinen Premiere Nights), Helsinki w/ Longshot, Electric Monk
Super-Jari
17.02.2006 14:48:38
Nuo samat ämmät itki varmaan katsoessaan sormusten herraakin että ei noin voi tapahtua.
aivokuolio
17.02.2006 15:27:12
Ja se jääkarhuhan tapettiin lähelle rantaa, mistä se on helppo tollasella porukalla roudata syötäväksi.

Siinä vaiheessa kun jääkarhu tapettiin, matkustajilla oli vielä ruokaa jäljellä. Et sinäkään lähde metsään ampumaan karhua ruoan takia jos jääkaapissa on makaroonilaatikkoa.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
south_of_heaven
17.02.2006 15:28:53
Jaksaisitko itse katsoa ohjelmaa, jossa joka jaksossa jengi on shokissa, itkee, panikoi jne.? Siitä olis viihde kaukana.

no emmä kyllä muutenkaan kattois.
ilmoitti South_of_Heaven
Kimmo72
17.02.2006 17:18:37
Jos spoilaatte, spoilatkaa tällä

http://www.rot13.com/index.php
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
sellisti
17.02.2006 23:59:54
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
moottorisaha
18.02.2006 00:04:46 (muokattu 18.02.2006 00:10:59)

en mä ole ainakaan koskaan kuullut että lentokoneonnettomuudesta olis puolet matkustajista selvinnyt.

Ja jääkarhu tapettiin pistoolilla viidakossa... Joopa joo.

Hei mä kaverien hehkutuksista katoin Independence Dayn ja siinä oli jotain vitun alieneita maan päällä?! Hohhoijaa...

en mä ole ainakaan koskaan kuullut että lentokoneonnettomuudesta olis puolet matkustajista selvinnyt.

Jo tästä ekasta lauseesta huomaa, että jotkut eivät ilmeisesti tajua sarjan ideaa. Tai noh, katso sitä vähän eteenpäin niin ehkä sitten tajuat. :) Homman nimi on myös nimenomaan juuri tuossa mainitsemassasi jutussa.

Ja älkää nyt spoilailko, jos joku tietää enemmän, mutta veikkaisin että noille epärealistisille jutuille kyllä löytyy selityksensä myöhemmin. Niin painokkaasti kuitenkin muistetaan joka ikisessä mainoksessa sanoa että "Everything that happened here....happened for a reason."

Löytyy varmasti, mutta se tuntuu olevan aika uutta tietylle porukalle että niitä juttuja voi joissain ohjelmissa joutua kelaamaan jopa itsekkin. :)
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
south_of_heaven
18.02.2006 19:12:04 (muokattu 18.02.2006 19:12:37)
Ihme kun mun mielestä sarjaa mainostettiin että ''lentokoneonnettomuuteen joutuneet ihmiset joutuvat selviytymään autiosaarella'' eikä ''ihmiset joutuu keskelle jääkarhuja, dinosauruksia, heiluvia puita ja joku lentää ekassa jaksossa turbiiniin seisottuaan sen edessä minuutin''
ilmoitti South_of_Heaven
Guitarist in the Night
18.02.2006 19:31:56 (muokattu 19.02.2006 14:46:45)
ja joku lentää ekassa jaksossa turbiiniin seisottuaan sen edessä minuutin

Jos teillä on tuo ensimmäinen jakso siinä hollilla, niin katsokaapas se turbiininräjähdystapahtuma. Siellä taivaalla lentää jotain turbiinin ylitse, aikamoisella vauhdilla.
Hevi on ihan hyvää.
south_of_heaven
18.02.2006 19:36:50
Jos teillä on tuo ensimmäinen jakso siinä hollilla, niin katsokaapqs se turbiininräjähdystapahtuma. Siellä taivaalla lentää jotain turbiinin ylitse, aikamoisella vauhdilla.

hä? Onks seki joku sarjaan liityvä mysteeri?
ilmoitti South_of_Heaven
Guitarist in the Night
18.02.2006 19:38:10 (muokattu 18.02.2006 19:38:50)

Ei voi tietää. Ei saa selvää, että mikä siellä lentää, mutta jokin siitä yli liihottaa.
Hevi on ihan hyvää.
south_of_heaven
18.02.2006 19:42:12
Ei voi tietää. Ei saa selvää, että mikä siellä lentää, mutta jokin siitä yli liihottaa.

Varmaan sarjan kiinnostavuus joka leijailee pois :)
No, kai vois sille sarjalle antaa vielä tilaisuuden.
ilmoitti South_of_Heaven
kössi_kenguru
18.02.2006 20:03:45

Batman http://www.los-perros.de/pics/kevin/lost.gif
Mechanizm
19.02.2006 08:35:25
Ihme kun mun mielestä sarjaa mainostettiin että ''lentokoneonnettomuuteen joutuneet ihmiset joutuvat selviytymään autiosaarella'' eikä ''ihmiset joutuu keskelle jääkarhuja, dinosauruksia, heiluvia puita ja joku lentää ekassa jaksossa turbiiniin seisottuaan sen edessä minuutin''

Aijaa, olis sit varmaan pitäny mainoksessa kertoa loppuratkaisukin. Jos ei kiinnosta niin älä vollota, ei television katsominen ole kansallisvelvollisuus. Ja Robinson Crusoesta on tehty myös elokuva, se lienee sitten viihdyttävämpi sinulle.
It's about time we all get out and vote for love
riimu
19.02.2006 12:41:29

Itse en ole nähnyt muuta kuin alkujaksot, mutta silti en ole nähnyt vieläkään yhtään vitun dinosaurusta koko saarella.
Let us go in; The fog is rising.
Chrissie
19.02.2006 13:26:01
En haluaisi jakaa porukkaa enkä ajaa ketään pois, mutta minun mielestä tässä ketjussa keskustelee nyt liian monta sellaista "herkkäsormista" henkilöä, jotka eivät millään tahtoisi saada pidettyä kirjoitustaan kurissa. Spoilausvaaran mahdollisuus on jatkuvasti ilmassa ja melkein pelottaa tulla lukemaan tätä.

Minun mielestäni ne, jotka katsovat sarjaa nyt ensi kertaa ja YHDEN jakson kerrallaan, voivat pysyä täällä, mutta ne, jotka ovat edellä, siirtyisivät muualle tai sitten _todella_ varovat sanomisiaan. Inhottaa olla varuillaan koko ajan.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?" Röyksopp - What Else Is There?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)