lifer 26.08.2022 06:49:15 | |
---|
Kari Hotakainen - Klassikko Miten onkaan osattu nimetä näin. Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
Alfons Åberg 29.08.2022 13:49:52 | |
---|
lifer: Kari Hotakainen - Klassikko Miten onkaan osattu nimetä näin. Seuraavaksi Juoksuhaudantie lukuun jos ei ole jo luettu tämä ei olekaan paska housuille |
LordWinter 05.09.2022 15:51:53 | |
---|
Kyllikki Saari - Mysteerin ihmisen historia (Teemu Keskisarja) Aika hyvä. Suosittelen tätä murhainfon Kyllikki Saari -ketjujen sijaan. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Ali Boom Boom 07.09.2022 14:40:03 | |
---|
Antti Hyry : Kertomus Sisälsi novelleja, joissa ei tapahtunut oikein mitään. Mutta tulipahan luettua, kirjoitustyyli kuitenkin oli minun makuuni. Finlandia -palkintoehdokkaana näemmä ollut -86. Kirjastosta tarttui mukaan Keskisarjan Kyllikki Saari -opus, jonka kimppuun nyt. Losing all hope is freedom. |
Henri Henri Olavi 07.09.2022 14:50:23 | |
---|
Mikko Granroth: Mustat juuret Hieno novellikokoelma. Synkkää, mutta kaunista ja syvää sisäänpäinkatsomista. 5/5 Fox ran across the lake. Can we please sing the baker's song? |
lifer 11.09.2022 17:36:00 | |
---|