jra 05.11.2016 17:50:51 | |
---|
Janizio: Neuvottelut varmastikin voidaan hoitaa kisan aikanakin. Voihan olla niinkin, että jo siinä paperissa joka on kirjoitettu kun ohjelmaan osallistuu, on ehdot myös sille miten homma etenee kisan jälkeen. Eli ei tarvitse, eikä saa, enää vääntää kisan ratkettua. Kuten sanottua ainakin coverien pohjat on varmasti valmiina. Tuskin joulumarkkinoita tuhlataan, ainakaan voittajan osalta. Jonkinlainen X Factor UK 2016 -kokoelma varmasti pukataan yo'le myyntiin. Onko sitten Saaran kohdalla ongelma, ettei sitä lavashowta saa tungettua levylle tai suoratoistopalveluiden äänitiedostoon? Onneksi on Youtube ja kännykkänäytöt joissa spektaakkeli pääsee oikeuksiinsa - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Janizio 05.11.2016 17:59:18 | |
---|
jra: Voihan olla niinkin, että jo siinä paperissa joka on kirjoitettu kun ohjelmaan osallistuu, on ehdot myös sille miten homma etenee kisan jälkeen. Eli ei tarvitse, eikä saa, enää vääntää kisan ratkettua. Kuten sanottua ainakin coverien pohjat on varmasti valmiina. Tuskin joulumarkkinoita tuhlataan, ainakaan voittajan osalta. Jonkinlainen X Factor UK 2016 -kokoelma varmasti pukataan yo'le myyntiin. Onko sitten Saaran kohdalla ongelma, ettei sitä lavashowta saa tungettua levylle tai suoratoistopalveluiden äänitiedostoon? Onneksi on Youtube ja kännykkänäytöt joissa spektaakkeli pääsee oikeuksiinsa Ei se ongelma ole, koska kaikki muut live-vedot toimivat ilman lavashowtakin. Ja en minä tiedä kuinka moni tosta Oh So Quite biisistä pitää myös ns. pelkästää laulettuna. Mulle se on vähän liian outo biisi pelkästään kuultuna, mutta se on vain minun mielipide. |
jra 05.11.2016 18:05:42 (muokattu 05.11.2016 18:06:49) | |
---|
Janizio: Ei se ongelma ole, koska kaikki muut live-vedot toimivat ilman lavashowtakin. Ja en minä tiedä kuinka moni tosta Oh So Quite biisistä pitää myös ns. pelkästää laulettuna. Mulle se on vähän liian outo biisi pelkästään kuultuna, mutta se on vain minun mielipide. Outo, jos mikä tahansa tuollainen hieman vahnempi musikaalityylinen sävelmä on outo. Björkin levyllä se oli "outo", koska se ei ollut outo. Saaran esittämänä se ei ollut omasta mielestä mitenkään omituinen, mutta ei siinä oltu yritetty mitään coverointia kummempaa. Itselle se oli näistä SA:n X Factor-biiseistä ainoa jonka muistan aiemmin kuulleeni, tosin varmasti nuo muutkin tietämättä moneen kertaan, mutta eivät ole jääneet aktiiviseen muistiin. E: Mutta, tuskin olen tulevan levyn kohderyhmää. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Sjömanni 05.11.2016 18:18:59 | |
---|
Janizio: Ei se ongelma ole, koska kaikki muut live-vedot toimivat ilman lavashowtakin. Ja en minä tiedä kuinka moni tosta Oh So Quite biisistä pitää myös ns. pelkästää laulettuna. Mulle se on vähän liian outo biisi pelkästään kuultuna, mutta se on vain minun mielipide. Samaa mieltä lavashowsta. Toivottavasti tämän illan lavashow vetää vertoja aiemmille lavashow-spektaakkeleille. Tsemppiä Saaralle. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Janizio 05.11.2016 18:20:13 (muokattu 05.11.2016 18:22:11) | |
---|
jra: Outo, jos mikä tahansa tuollainen hieman vahnempi musikaalityylinen sävelmä on outo. Björkin levyllä se oli "outo", koska se ei ollut outo. Saaran esittämänä se ei ollut omasta mielestä mitenkään omituinen, mutta ei siinä oltu yritetty mitään coverointia kummempaa. Itselle se oli näistä SA:n X Factor-biiseistä ainoa jonka muistan aiemmin kuulleeni, tosin varmasti nuo muutkin tietämättä moneen kertaan, mutta eivät ole jääneet aktiiviseen muistiin. E: Mutta, tuskin olen tulevan levyn kohderyhmää. Saaran Oh So Quite jäi kyllä minunkin mieliin, mutta itsellä se jäi sen hulvattoman hauskan, mutta myöskin fiksun lavashown takia, joka tuki siinä mielessä myös biisinkin ajatusta ja maailmaa, kun se oli itsessäänkin vähän jännä ja omalaatuinen. Tää Motown veto on mulle se kaikkein vähiten mieliin jäänyt. Mulla ei oikein siitä piirry mitään muuta verkkokalvolle kun mietin sitä, kuin tää Saaran kultainen röyhelö asu. Kaikista muista vedoista on paljon muutakin mielessä kuin pelkkä päällä ollut asu |
Sjömanni 05.11.2016 18:22:19 | |
---|
Janizio: Saaran Oh So Quite jäi kyllä minunkin mieliin, mutta itsellä se jäi sen hulvattoman hauskan, mutta myöskin fiksun lavashown takia, joka kompasi siinä mielessä myös biisinkin ajatusta ja maailmaa, kun se oli itsessäänkin vähän jännä ja omalaatuinen. Se lavashow on tähänastisista paras. Saara on matkalla Broadwaylle! "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Janizio 05.11.2016 18:26:22 | |
---|
Sjömanni: Se lavashow on tähänastisista paras. Saara on matkalla Broadwaylle! Ehkä se oli lavashowna Let It Go vedon kanssa eniten niinku Saaran näköinen. Molemmat oli sellaiseen kuitenkin satumaailmaan viety. Let It Go vaikka oli sovitettu aikalailla uusiksi niin kyllä siitä Frozen tunnelman sai helposti aikaiseksi ja niin kuin jo mainittua Oh So Quite vedon lavashowssa oli minun mielestäni aika selvä Liisa Ihmemaassa twist. Joka sekään ei ole varmaan sattumaa, koska Saara on esiintynyt kyseisen leffan ääninäyttelijänkin |
carnation 05.11.2016 18:36:52 | |
---|
Oh So Quite mainittu tällä sivulla kolme kertaa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Sjömanni 05.11.2016 18:41:30 | |
---|
Janizio: Ehkä se oli lavashowna Let It Go vedon kanssa eniten niinku Saaran näköinen. Molemmat oli sellaiseen kuitenkin satumaailmaan viety. Let It Go vaikka oli sovitettu aikalailla uusiksi niin kyllä siitä Frozen tunnelman sai helposti aikaiseksi ja niin kuin jo mainittua Oh So Quite vedon lavashowssa oli minun mielestäni aika selvä Liisa Ihmemaassa twist. Joka sekään ei ole varmaan sattumaa, koska Saara on esiintynyt kyseisen leffan ääninäyttelijänkin Oli se parempi lavashow kuin esim Bad Romance, koska siinä oli aimo annos saaramaista hupsulesboutta. Liisa ihmemaassa on muutenkin semmoinen happotrippi, että siinä teemassa riittää lypsettävää myös jatkossa kisan jälkeenkin. Bad romance oli ihan hyvä esitys, mutta biisi oli huono ja mahtavasta lavashowsta huolimatta imagoon ei saumattomasti istu lateksi ja korsetit. Tuli mieleen semmoinen iloinen alistaja. Ehkä semmoinen rooli ei ole Saaralle omiaan yhtä lailla kuin satumaateemaiset massiiviset lavashowt. Tietysti se staili puree varmaan hyvin Fifty Shades of Gray -mammoihin, joita tuolla propellikorvien saarella on paljon. Kirjan myyntiluvut ovat siellä huimaavat ja varmaankin siksi Bad Romance -lavashow ei johtanut pudotusuhan alle. Toivottavasti hedelmä ei ole ylikypsä jo, vaan mehuja on puristaa kisan voittoon asti. Sehän on hyvää viihdettä meille suomalaisille viikonlopusta toiseen. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Janizio 05.11.2016 18:53:07 (muokattu 05.11.2016 18:55:09) | |
---|
Sjömanni: Oli se parempi lavashow kuin esim Bad Romance, koska siinä oli aimo annos saaramaista hupsulesboutta. Liisa ihmemaassa on muutenkin semmoinen happotrippi, että siinä teemassa riittää lypsettävää myös jatkossa kisan jälkeenkin. Bad romance oli ihan hyvä esitys, mutta biisi oli huono ja mahtavasta lavashowsta huolimatta imagoon ei saumattomasti istu lateksi ja korsetit. Tuli mieleen semmoinen iloinen alistaja. Ehkä semmoinen rooli ei ole Saaralle omiaan yhtä lailla kuin satumaateemaiset massiiviset lavashowt. Tietysti se staili puree varmaan hyvin Fifty Shades of Gray -mammoihin, joita tuolla propellikorvien saarella on paljon. Kirjan myyntiluvut ovat siellä huimaavat ja varmaankin siksi Bad Romance -lavashow ei johtanut pudotusuhan alle. Toivottavasti hedelmä ei ole ylikypsä jo, vaan mehuja on puristaa kisan voittoon asti. Sehän on hyvää viihdettä meille suomalaisille viikonlopusta toiseen. En mä mitään ristiriitaa kokenut Bad Romanncen kanssa. Siis jokainen live-esitys on ollut täysin uskottava. Teeman sopivasti Saara stylella tehty. Saara esiintymiset tuntuu nyt olevan sellaisia, että niitä odotetaan aika suuresti tuolla. Mä luotan suuresti, että Saaran esitys ei tänäkään iltana pettymystä tuo. Mennään samalla ns. floulla kuin tähänkin asti live vedoissa. Saara on ainakin kuullostanut todella innostuneelta tästä tulevasta esityksestään. Ainakin mainostanut, että se on hänen henkoht suosikkinsa tähän astisista live-vedoista ja jos näin on myöskin sitten kun esitys on nähty, että se olisi myöskin Saaran paras veto tähän asti niin hieno tulee olemaan |
Sjömanni 05.11.2016 19:00:35 | |
---|
Janizio: Mä luotan suuresti, että Saaran esitys ei tänäkään iltana pettymystä tuo. Mennään samalla ns. floulla kuin tähänkin asti live vedoissa. Saara on ainakin kuullostanut todella innostuneelta tästä tulevasta esityksestään. Ainakin mainostanut, että se on hänen henkoht suosikkinsa tähän astisista live-vedoista ja jos näin on myöskin sitten kun esitys on nähty, että se olisi myöskin Saaran paras veto tähän asti niin hieno tulee olemaan Suomalaisessa mediassa Saara on sanonut, että tuleva kappale ei ole maailman paras kappale, mutta britit siitä tykkäävät. Ei sillä ole väliä, että onko kaikki totta mitä sanotaan kunhan tarina on hyvä. Draaman kaari pitää olla kunnossa ja sehän on näissä käsikirjoitetuissa viihdeohjelmassa hoidettu. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Janizio 05.11.2016 19:05:36 (muokattu 05.11.2016 19:35:38) | |
---|
Sjömanni: Suomalaisessa mediassa Saara on sanonut, että tuleva kappale ei ole maailman paras kappale, mutta britit siitä tykkäävät. Ei sillä ole väliä, että onko kaikki totta mitä sanotaan kunhan tarina on hyvä. Draaman kaari pitää olla kunnossa ja sehän on näissä käsikirjoitetuissa viihdeohjelmassa hoidettu. Ei varmasti ole Saaralle itselleen niitä mieluisimpia ja helpoimpia lauluja laulaa, koska hän joutuu vähän ns. sovittelemaan ääntään siihen biisiin ainakin näin on puhunut, että teettänyt töitä, että on saanut äänensä ns. sovitettua biisiin. En tiedä mihin se perustuu, että Saara on mainostanut tätä teemaa ja biisiä omaksi tähän astiseksi suosikikseen. Ehkä illan esityksen jälkeen ollaan viisaampia sen kanssa mihin se perustuu |
LordWinter 05.11.2016 19:29:08 | |
---|
Honey G:llä on myös ollut aina hyvät lavashowt, Saaran lavashowien kanssa yksi parhaista lavashowista joka viikko. Mielestäni kyllä tuohon tyttöbändi/poikabänditeemaan ei oikein sovi mitkään kunnon lavashowt läheskään samalla tavalla kuin edellisissä teemoissa. "kamala kampela" -haitaripartio |
LordWinter 05.11.2016 19:31:59 | |
---|
Tänään kyllä odotan että Ryan putoaa, X Factorin Benjamin Peltonen. "kamala kampela" -haitaripartio |
Dirtyh 05.11.2016 19:37:34 | |
---|
LordWinter: Tänään kyllä odotan että Ryan putoaa, X Factorin Benjamin Peltonen. Mä odotan lavashowta. |
Janizio 05.11.2016 19:37:35 | |
---|
LordWinter: Tänään kyllä odotan että Ryan putoaa, X Factorin Benjamin Peltonen. Mä oon sun kanssa samaa mieltä. Ollut aika heikkoja nää kaks viimeisintä vetoa. En tiedä millä ilveellä on vielä selvinnyt molemmista viikoista ja vieläpä ilman SING OFF:n laulamista. Mä veikkaan, että Ryan. Honey G ja Four of Diamonds kolmikosta joku putoo tänään. |
evo 05.11.2016 19:49:39 | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001946144.html Tässä on kyse X Factorista. Siellä ei ole sijaa todellisille taiteilijoille. X Factor on suunniteltu aivottomille poppareille, jotka on tarkkaan räätälöity myymään levyjä ihastuksesta huokaileville teinitytöille. Miten sitä ei vaan jaksa tällaista retoriikkaa, OT:na Saara Aallosta. Että vittu, minä nyt kuuntelen Dream Theateria, ja sinä et ole mitään One Directionisi kanssa. Tulee oikein yläasteajat mieleen, kun joku Nilen tai Dimmu Borgirin löytänyt hevari oli hipsterismissään aivan eri planeetalta kuin nykyhipsterit (hevarit ovat muuten pahimpia hipstereitä). Nykyhipstereiden Nile on/oli tietenkin Fleet foxes (ihan kuin kukaan muu ei kuuntelisi Fleet foxesia). Yhteistä hevareille ja hipstereille on se, että Serge Gainsbourg ei kerro kummillekaan mitään. Serge Gainsbourg on hyvä suodatin todelliselle asiantuntijuudelle, jota tietenkin itse edustan. Hey man, Amen. Matt tuon kisan vie, ja ei ole aivoton poppari. Leave Britney alone. I drink and I know things. |
ErkkiErakko 05.11.2016 20:11:46 | |
---|
Janizio: Niin miten sen tuokin sitten ajattelee, kuka se on tuossa on onnekkain, mutta tavallaan ymmärrän sun näkemyksen ehkä mitä kautta ajattelet, että Meri on se onnekkain. Mut en sit tiedä onko se ihan niin yksi selitteistä. Tuntuu ja kuullostaa toimivan hienosti Merin ja Saaran suhde. Kyllähän tuon Merin hehkuttamisen nyt huomaa, jos hivenenkin seuraa näitä kanavia. Saara on myös sanonut, ettei sukupuolella koskaan ole ollut oikein mitään väliä, ennemminkin katsoen ihmisten sieluihin. Kuka näitä tietää, mutta joka tapauksessa, hyvin on onnekas tämä Meri. |
Funkånaut 05.11.2016 20:40:53 | |
---|
evo: Yhteistä hevareille ja hipstereille on se, että Serge Gainsbourg ei kerro kummillekaan mitään. Serge Gainsbourg on hyvä suodatin todelliselle asiantuntijuudelle, jota tietenkin itse edustan. Hey man, Amen. Suck, baby, suck, with the CD of Chuck Berry, Chuck. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
jra 05.11.2016 21:48:35 (muokattu 05.11.2016 21:51:44) | |
---|
evo: Yhteistä hevareille ja hipstereille on se, että Serge Gainsbourg ei kerro kummillekaan mitään. Serge Gainsbourg on hyvä suodatin todelliselle asiantuntijuudelle, jota tietenkin itse edustan. Hey man, Amen. https://www.youtube.com/watch?v=-r7CTubPaYw Ollekeeko lopputulos sitten asiantuntijahipsteriysasteikolla 1+1 vaiko 1-1? Ketjua viistää sen verran, että vetikö SA kisan alkupuolella riskillä jonkun ranskalaisen biisin? Les Sucettes olisi voinut saada sitä Simonin kuuluttamaa omaa twistiä, jos olisi lavashouwssa jättitikkareiden sijaan lavalla pyörineet jättimäiset karjalanpiirakat. Mikä olisi ollut englanninnoksen nimi, tai ranskalaisversioinnin tuossa omaksi väännetyssä muodossa? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |