Vaihtovirta 17.05.2019 20:52:50 | |
---|
Tullee tiukka matsi. Suomi on joka kerta hävinnyt briteille mm-kisoissa + niillä on yks olympiakultakin enemmän kuin meillä. 1936 nevöfoget! |
bedlam 17.05.2019 21:06:46 (muokattu 17.05.2019 21:07:23) | |
---|
On Mertarannasta mitä mieltä tahansa, niin en ymmärrä miksi joku ei käyttäisi hyväkseen tota ilmaiskampanjaa ja kuuntelee mielummin Saukkosta. Eikä minusta Mertarannan höpötyksissä ole tänä vuonna ollut lähellekään niin paljon sellaista väkisin väännettyä vitsailua kuin pahimmillaan muutama vuosi sitten. Maneereista itseäni ärsyttää eniten se, että jokainen torjunta on "ILMIÖMÄINEN" vaikka laukaus tulisi suoraan moken syliin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Funkånaut 17.05.2019 21:13:48 | |
---|
Eivvv Mertsi maikkarilla. Olis ees Saukkone mielummin. "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music." - Sergei Rachmaninov |
Pop Corn 17.05.2019 21:15:03 | |
---|
Vaihtovirta: Tullee tiukka matsi. Suomi on joka kerta hävinnyt briteille mm-kisoissa + niillä on yks olympiakultakin enemmän kuin meillä. 1936 nevöfoget! Tämä juuri. Suomi voi tehdä historiaa voittamalla. Ollaan jännän äärellä nyt. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Vaihtovirta 17.05.2019 21:17:38 (muokattu 17.05.2019 21:18:22) | |
---|
bedlam: On Mertarannasta mitä mieltä tahansa, niin en ymmärrä miksi joku ei käyttäisi hyväkseen tota ilmaiskampanjaa ja kuuntelee mielummin Saukkosta. Eipä ole älypuhelinta tai osuuspankkia, joten vedän käteen ja tyydyn paskaan. Jimin satunnaiset änärilähetyksen ovat muuten näyttäneet, että kyllä ilmaiskanavillakin voi lähettää laadukasta urheilua. Maikkaria ei vain kiinnosta, ja miksi kiinnostaisikaan jos rahaa tulee kuin paskaa muutenkin.. |
LordWinter 17.05.2019 21:26:21 | |
---|
Mertsi on erinomain. Itse en ole koskaan edes kiinnittänyt huomiota mitä mies sanoo, kuten en muidenkaan selostajien kohdalla. Tuo ääni vaan kuuluu lätkään samalla tavalla kuin Jim Hughson NHL-videopeleihin. |
Pop Corn 17.05.2019 21:29:51 | |
---|
"We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender!" On ne britit kovia. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
pehko 17.05.2019 21:40:59 | |
---|
Funkånaut: Koko lähetys kuluisi Lewis Hamiltonin ylistämiseen. No, olishan se vaihtelua hellankoukuille sun muille. Näinkö. Ite en oo moista kuullu about ikinä. Ei oo ainakaan alkanu moinen vituttamaan. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Funkånaut 17.05.2019 21:43:00 | |
---|
Anonymous-jazz: Tänään Kaapo tekee 3+2 pojoa Hyvältä näyttää taas juuhm "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music." - Sergei Rachmaninov |
bedlam 17.05.2019 22:30:56 (muokattu 17.05.2019 22:36:43) | |
---|
Vaihtovirta: Eipä ole älypuhelinta tai osuuspankkia, joten vedän käteen ja tyydyn paskaan. Eiks tuo kampanja toiminu kaikkien pankkien tunnuksilla? Mitenkäs älypuhelin liittyy? Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Vaihtovirta 17.05.2019 22:36:35 | |
---|
bedlam: Eiks tuo kampanja toiminu kaikkien pankkien tunnuksilla? Miten älypuhelin liittyy? Tarvii mobiilivarmenteen. Ei taida tohon mun nokiaan semmosta saada..jos en sit ole ymmärtänyt jotain väärin.. |
bedlam 17.05.2019 22:40:38 | |
---|
Vaihtovirta: Tarvii mobiilivarmenteen. Ei taida tohon mun nokiaan semmosta saada..jos en sit ole ymmärtänyt jotain väärin.. Ei mun ainakaan tarvinnu puhelimeen koskea tilausta tehdessä, ihan pankkitunnuksilla vaan. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Vaihtovirta 17.05.2019 22:50:34 | |
---|
bedlam: Ei mun ainakaan tarvinnu puhelimeen koskea tilausta tehdessä, ihan pankkitunnuksilla vaan. No en mä tuolta löydä muuta kuin op-logon jota voi painaa ja se vie op-kirjautumissivulle, josta löytyy vaihtoehtona mobiilivarmenne eikä muuta..no olkoot saatana, kohta nää kisat on kuitenkin suomen osalta ohi.. |
Anonymous-jazz 18.05.2019 01:22:52 | |
---|
Sakemannit - Leijonat tulee varmaan menemään taas sen tutun 2-2 ja sitten Saksa niittaa jatkoajalla sen voittomaalin "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Pop Corn 18.05.2019 01:32:57 | |
---|
Anonymous-jazz: Sakemannit - Leijonat tulee varmaan menemään taas sen tutun 2-2 ja sitten Saksa niittaa jatkoajalla sen voittomaalin Masturboidaan tälle vielä kun voidaan. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
bedlam 18.05.2019 09:03:07 (muokattu 18.05.2019 09:03:29) | |
---|
Vaihtovirta: No en mä tuolta löydä muuta kuin op-logon jota voi painaa ja se vie op-kirjautumissivulle, josta löytyy vaihtoehtona mobiilivarmenne eikä muuta..no olkoot saatana, kohta nää kisat on kuitenkin suomen osalta ohi.. Testasin just itse ja mun koneella kun klikkaa siitä OP-logosta aukeaa sivu johon voi syöttää ihan tavalliset verkkopankkitunnukset. Sen alla on vaihtoehto "kirjaudu mobiilivarmenteella", mutta en ole sellaista koskaan käyttänyt. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Vaihtovirta 18.05.2019 12:35:38 | |
---|
bedlam: Testasin just itse ja mun koneella kun klikkaa siitä OP-logosta aukeaa sivu johon voi syöttää ihan tavalliset verkkopankkitunnukset. Sen alla on vaihtoehto "kirjaudu mobiilivarmenteella", mutta en ole sellaista koskaan käyttänyt. Niin OP:n verkkopankkitunnukset!! Kyllä ei tosta saa nordeaa näkyviin vaikka kuinka hakkais munaa ja näppäimistöä samaan aikaan... Itellä se menee siitä logosta https://kultaraha.op.fi/cgi-bin/krcgi sivulle.. |
Sjömanni 19.05.2019 21:34:04 (muokattu 19.05.2019 21:34:18) | |
---|
"Ei sitä kukaan juhannuksena muistele...", hättänä Saukkonen. Ehkä seitsemäs kerta tuotakin lausetta. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Vaihtovirta 19.05.2019 21:38:07 | |
---|
Voisivat edes kerran vaik fair play hengessä mennä eestä pois ku Kaski laukoo ni sais ees yhen kudin maalille asti.. |
masterhat 19.05.2019 21:47:26 | |
---|
Suomi 1-0 j sittenhän sieltä alkaa lännen g5 klo 22:00 Go blues! |