Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Latvia 5.-21.5.2006
1 2 3 4 514 15 16 17 1851 52 53 54 55
obiwan
11.05.2006 22:30:56
Kunnon pellejä. Voihan sen pelin päättää näinkin...
Landola59
11.05.2006 22:32:16
Ei pysty ymmärtämään.. Onko se porukka niin humalassa siellä? Vai onko se vain baltialaista pöhölöyttä?
Takana on loistava tulevaisuus.
Jzzka
11.05.2006 22:40:28

Onhan tuo tuomarilinja melko erikoinen, etenkin jos verrataan siihen mitä todennäköisesti Latvian liigassa pelataan.

Mitäköhän Jaffa-areenalla tapahtuisi, kun kotikisoissa kanukkeja vastaan jenkkituomari puhaltaisi Suomelle kahdeksan jäähyä ensi erässä ja tilanne olisi neljä-muna. Istuttaisiin hiljaa ja syötäisiin poppareita?
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
obiwan
11.05.2006 22:44:11 (muokattu 11.05.2006 22:54:11)
Mitäköhän Jaffa-areenalla tapahtuisi, kun kotikisoissa kanukkeja vastaan jenkkituomari puhaltaisi Suomelle kahdeksan jäähyä ensi erässä ja tilanne olisi neljä-muna. Istuttaisiin hiljaa ja syötäisiin poppareita?

Varmaan lentäisi samalla tavalla kamaa jäälle, mutta eipä tässä puhuttukaan että Suomi-pojat olisi sen fiksumpia, vaan tollanen käytös on aina idioottimaista, yleisön kotimaasta riippumatta.

E: Kiinnostaisi tietää, mitä se Latvian pelaaja sano sinne mikkiin yleisölle.
W4R
11.05.2006 23:06:14
Tilanne tällä hetkellä 11-0. Aika hurjaa.
Prog'n'Roll!
Black Star
11.05.2006 23:10:18

Saatiinhan tuokin matsi päätökseen.
HaloOfFlies
11.05.2006 23:11:17

Varmaan lentäisi samalla tavalla kamaa jäälle, mutta eipä tässä puhuttukaan että Suomi-pojat olisi sen fiksumpia, vaan tollanen käytös on aina idioottimaista, yleisön kotimaasta riippumatta.

Kehotti yleisöä rauhoittumaan, että voivat pelata pelin loppuun asti. YLElle lähtee iso miinus lähetyksen katkaisemisesta ennen aikojaan.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Toveri
11.05.2006 23:11:34

Nii se Garnier Fructis vai mikä olikaan? Varmaan jotain "hei, jos lopetatte ton heittelyn nii meikä tarjoo bisset!"
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
sellisti
11.05.2006 23:24:24
Varmaan jotain "hei, jos lopetatte ton heittelyn nii meikä tarjoo bisset!"

Niin tai "hei älkää nyt vielä hermostuko, me noustaan tästä kyllä".
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Ben_D
11.05.2006 23:29:47

Se oli muuten Kerhon(ex) Janis Sprukts, joka kehotti Sloboja oleen ihmisiksi.
Veikko
11.05.2006 23:30:18
Niin tai "hei älkää nyt vielä hermostuko, me noustaan tästä kyllä".

Tai "älkää ny heitelkö tai noi alkaa pelaan tosissaan"
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
HaloOfFlies
11.05.2006 23:34:15

Tai "älkää ny heitelkö tai noi alkaa pelaan tosissaan"

Tuosta tuli mieleen juttu minkä olen kuullut Suomi-Neuvostoliitto-pelistä joskus muinoin MM-kisoissa. Neuvostoliitto oli ollut jotain 8-1 tai 9-1-johdossa ja Mölli Keinonen oli ärsyttänyt Aleksander Ragulinia siinä määrin että erätauolla venäläiset oli marssineet Suomen pukukoppiin ja sanoneet että jos tuo ärsyttäminen ei lopu, me aletaan pelata tosissaan.

Peli oli päättynyt Neuvostoliiton voittoon 15-1.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Veikko
11.05.2006 23:58:01
Tuosta tuli mieleen juttu minkä olen kuullut Suomi-Neuvostoliitto-pelistä joskus muinoin MM-kisoissa...

Jeps, olin joskus Marjan juttusilla ja se kerto, että sieltä oli tosiaan tullu komissio kertomaan, että jos se munille hakkaus ei lopu niin alamme pelaamaan tosissaan.
I'm shufflin' thru the Tampere sand, but my head's in Mississippi.
Jag
12.05.2006 01:04:29

http://www.yle.fi/urheilu/mediasali/mm2006/id38331.html

kiitos tästä. Harvoinpa on noin kuumaa hoki-keskustelua
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
greshgurt
12.05.2006 01:58:37 (muokattu 12.05.2006 02:09:29)
Toi on se tuomari mikä puhaltaa kaksi erää noin ja kolmannessa ei puhalla mitään.

No eikös se tuomarilinja ole yleensä melkeinpä aina tuommoinen.

Aika jännä että se huomataan ja siitä höpistään vasta vuonna 2006.

e: Tiki faneille muutama maukas "Tiki-talk" -klippi:

http://koti.mbnet.fi/mupelo/tikitalk.htm

Hshhahdjdhha mahtavaa!!!

Muutenkin mielenkiintoinen. Olen aina miettinyt, että mitäs siellä kentän tasolla oikein jutellaan, vai jutellaanko mitään. Toi linkki nyt jotenki toi oudon fiiliksen. En tiedä miten suhtautua. Koko elämäni ajan vallinnut käsitys hiljaisista tomerista miehistä jään pinnalla mureni. Mutta hauskempi näin!

Hhhaa. Kyllä noi Selänteet ja muut varmaan muistelevat Tikkasta hymysuin. Eiks Gretzkykin kirjassaan kertonut, että unelmamaali ois Stanley Cup -finaalissa, jatkoajalla ja Tikkasen perseen kautta. Mahtavaa!
Olen tietoisesti nai(i)vi.
greshgurt
12.05.2006 02:30:23
Oli muuten aika supermahtava tuo keskiviikon Jälkiviisaat. En olisi uskonut että tuollaista keskustelua enää nykyään osattaisiin tuollaisissa yhteyksissä käydä. Hienoa YLE ja hienoa TAPSA!!
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Anonymous-jazz
12.05.2006 03:20:44

Oli muuten aika supermahtava tuo keskiviikon Jälkiviisaat. En olisi uskonut että tuollaista keskustelua enää nykyään osattaisiin tuollaisissa yhteyksissä käydä. Hienoa YLE ja hienoa TAPSA!!

No perkele mistä mä oon jäänyt paitsi ? Kuulin kyllä että Tapsa olis myrkyttänyt kybällä Tammista.
Jazz on jazz ja Hikiä on Hikiä.
pahala
12.05.2006 03:48:54
No perkele mistä mä oon jäänyt paitsi ? Kuulin kyllä että Tapsa olis myrkyttänyt kybällä Tammista.

Ilmeisesti tästä kyse.

8)
Tempura
12.05.2006 06:30:05
Ilmeisesti tästä kyse.

Ohhoh. Oli kyllä hyvä huomata, että kerrankin puhutaan A) asiantuntevasti ja B) suoraan, eikä jauheta latteuksia.

Tapsa kyllä heitti Tammiselle vähän pahan. Itselle tuli vähän myötähäpeää Tammisen puolesta, ehkä tuohon ei olisi tarvinnut aivan mennä. Mutta muuten hyvää jauhamista.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Isodee
12.05.2006 09:45:44
Tapsa kyllä heitti Tammiselle vähän pahan. Itselle tuli vähän myötähäpeää Tammisen puolesta, ehkä tuohon ei olisi tarvinnut aivan mennä. Mutta muuten hyvää jauhamista.

Tami on aika mestari paukuttamaan henkseleitään ja kehumaan omilla saavutuksillaan . Mun mielestä oli ihan ok kommentti, tottahan se Tapsa puhui.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)