Aihe: Jääkiekkokausi 2018-19 (Liiga, KHL, NHL, CHL)
1 2 3 4 513 14 15 16 1750 51 52 53 54
Funkånaut
02.11.2018 20:14:10

Teppo Winnipeg jäällä.
"Suomessa pitäisi olla enemmän tissi bändejä. Missä on seuraava tissi bändin keikka?" - Angra Mainyu
HaloOfFlies
02.11.2018 20:20:18

On tämä kyllä hienoa. NHL-kiekkoa ilmaiselta puolelta ja Suomen paras jääkiekkoselostaja äänessä.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
02.11.2018 20:32:37

Ehlers 1-0
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Rauzku
02.11.2018 20:42:26

Bongowing: Ehkä jonain päivänä vielä ketjullinen porilaisia käy toteen.

Tämä mestarit areenalla konseptina. Neumann, Lindholm, Silmu ja Vaara lavalle.
Audi Guatrolla Thaimaaseen
Bongowing
02.11.2018 21:05:34
Rauzku: Tämä mestarit areenalla konseptina. Neumann, Lindholm, Silmu ja Vaara lavalle.

Jos porilaiset päästetään stadikalle, niin todennäköisempi kokoonpano:

https://3l0src48hsdnczvosibq5411-wp … ads/old/soundi/news/circle_neu.jpeg
But where the heck is magenta?
aivokuolio
02.11.2018 21:07:38
HaloOfFlies: On tämä kyllä hienoa. NHL-kiekkoa ilmaiselta puolelta ja Suomen paras jääkiekkoselostaja äänessä.

Käy kateeksi. Mun lähetyksessä on Mäkinen kiljumassa.
Bongowing
02.11.2018 21:11:18
aivokuolio: Käy kateeksi. Mun lähetyksessä on Mäkinen kiljumassa.

Niin mullakin ja ihan hyvä niin. Kuka se toinen on?
LordWinter
02.11.2018 22:17:31
Bongowing: Niin mullakin ja ihan hyvä niin. Kuka se toinen on?

Lauri Antero Johannes Mertaranta.
I can't believe that Sack Birch no come to olympia games. It's like if Marsalck Continentheim went to vecks and say that he has ribul or knee hurt and can't go war.
santakasa
03.11.2018 09:18:44
Mä en vaan mahda sille mitään, mutta toi Mäkättäjä tökkii mulla ihan helvetisti. Tietää se paljonkin lätkästä sitä on turha kieltää, mutta jotenkin tulee koko ajan sellanen itsensä korostaminen fiilis sen höpinöistä. Pirnes puhui Luongon pelaamisesta, jonka jälkeen Mäkättäjä toisti ihan saman asian. Ihan kuin sille olis tullut paniikki, kun toinen ottaa seikan pelistä huomioon, jota se ei ite todennut ensin. Muutenkin sellanen levoton olo tulee sen puhetavasta.

Vaikka Barkov ei saanutkaan bojoja niin mun on vaan pakko hehkuttaa sen pelaamista. Ihan älytöntä dominointia kentällä kaikkialla. Huikeeta pelaamista. Patukin sai maalin ja pelaaminen näytti jo hyvältä. Hyviä yksilösuorituksia, hyökkäyksen rakentamista ja kiekon elossa pitämistä hyökkäysalueella. Suomi teki ilmeisesti ihan hyvää Patulle.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
masterhat
03.11.2018 17:05:17
santakasa: Mä en vaan mahda sille mitään, mutta toi Mäkättäjä tökkii mulla ihan helvetisti. Tietää se paljonkin lätkästä sitä on turha kieltää, mutta jotenkin tulee koko ajan sellanen itsensä korostaminen fiilis sen höpinöistä. Pirnes puhui Luongon pelaamisesta, jonka jälkeen Mäkättäjä toisti ihan saman asian. Ihan kuin sille olis tullut paniikki, kun toinen ottaa seikan pelistä huomioon, jota se ei ite todennut ensin. Muutenkin sellanen levoton olo tulee sen puhetavasta.

Vaikka Barkov ei saanutkaan bojoja niin mun on vaan pakko hehkuttaa sen pelaamista. Ihan älytöntä dominointia kentällä kaikkialla. Huikeeta pelaamista. Patukin sai maalin ja pelaaminen näytti jo hyvältä. Hyviä yksilösuorituksia, hyökkäyksen rakentamista ja kiekon elossa pitämistä hyökkäysalueella. Suomi teki ilmeisesti ihan hyvää Patulle.

Jep, mäkinen mene vielä jotenkin niemen kanssa Jokereiden matseissa, mutta just toi itsensä korostamisen tarve on ihan naurettava
Stradlin
03.11.2018 18:56:44
santakasa: Mä en vaan mahda sille mitään, mutta toi Mäkättäjä tökkii mulla ihan helvetisti.

Mäkinen on suurin syy siihen, ettei minulla ole Viasatin kanavapakettia. Olisi varmasti kivempaa ja helpompaa katsella pelit sitä kautta, mutta mieluummin silti kikkailen striimien kanssa ja katson pelit kunnon selostuksella.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Torniojaws
03.11.2018 20:10:59

Siellä ois Buffalo - Ottawa alkamassa nyt.
Vortech Industrial Death Metal | Mesa 4x12" kaupan
Luthanasia
03.11.2018 20:11:07

Stradlin: Mäkinen on suurin syy siihen, ettei minulla ole Viasatin kanavapakettia. Olisi varmasti kivempaa ja helpompaa katsella pelit sitä kautta, mutta mieluummin silti kikkailen striimien kanssa ja katson pelit kunnon selostuksella.

Viaplay-tilaukseen kuuluu NHL TV, jonka kautta saa valita selostuksen vapaasti. Jälkikäteen katsominen onnistuu myös vaivattomasti. Käytän aina kun Mäkinen on äänessä, jotkut tuntuvat tyylistään kovasti tykkäävän, mutta mullekaan ei lähde kyllä lainkaan.
http://www.escalane.com/
Torniojaws
03.11.2018 21:34:47

Hihi, toinen erä puolivälissä ja Buffalo johtaa 1-7.
Hetfield
03.11.2018 21:53:21

Torniojaws: Hihi, toinen erä puolivälissä ja Buffalo johtaa 1-7.

Tais olla Senators ottawana osapuolena... köh
Alright, alright, alright!
Bongowing
03.11.2018 22:35:05
Eniten Mäkisessä ärsyttää ne muutamat maneerimaisesti toistuvat sanat kuten

-ohitse
-lävitse
-ylitse
-(tekee ottelun) toisensa
Torniojaws
04.11.2018 01:23:55

Rinne jatkaa Nashvillessä seuraavat 2 vuotta, mutta otti yllättäen "kotikaupunkialennuksen" palkkaan: 5 miljoonaa AAV

Kaikki oli varmoja, että Rinne tekee tyyliin 7 miljoonan sopparin.

https://www.nhl.com/news/pekka-rinn … ith-nashville-predators/c-301585170
santakasa
05.11.2018 12:48:59
Torniojaws: Rinne jatkaa Nashvillessä seuraavat 2 vuotta, mutta otti yllättäen "kotikaupunkialennuksen" palkkaan: 5 miljoonaa AAV

Kaikki oli varmoja, että Rinne tekee tyyliin 7 miljoonan sopparin.

https://www.nhl.com/news/pekka-rinn … ith-nashville-predators/c-301585170

Rinne oli fiksu ja säästi pari milliä Sarokselle. Liigan kovin veskakaksikko.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
aivokuolio
05.11.2018 15:59:21
Jos Rinteen soppari vaikuttaa edulliselta niin tuo Saroksen pahvihan se vasta naurettavan edullinen onkin, vain 1,5 miljoonaa tän ja kahden seuraavan kauden ajan ja jos ja kun Saros nousee noiden kausien aikana ykkösveskaksi niin puhutaan tod näk liigan edullisimmasta sopparista. David Poile osaa kyllä hommansa, Predsissä muutkin jannut suostuneet olemaan huokein hinnoin, esim. Forsbergin ja Josin (4 miljoonaa!) sopimukset ovat sellaisia joista muut gm:t voivat vain haaveilla näin palkkakattoaikana. Ainoa silmiinpistävät kauneusvirhe on tuo Subbanin 9 miljoonan kausiliksa mutta se olikin tehty jo Habs-aikoina.
Scrobble
05.11.2018 18:28:26
aivokuolio: Jos Rinteen soppari vaikuttaa edulliselta niin tuo Saroksen pahvihan se vasta naurettavan edullinen onkin, vain 1,5 miljoonaa tän ja kahden seuraavan kauden ajan ja jos ja kun Saros nousee noiden kausien aikana ykkösveskaksi niin puhutaan tod näk liigan edullisimmasta sopparista. David Poile osaa kyllä hommansa, Predsissä muutkin jannut suostuneet olemaan huokein hinnoin, esim. Forsbergin ja Josin (4 miljoonaa!) sopimukset ovat sellaisia joista muut gm:t voivat vain haaveilla näin palkkakattoaikana. Ainoa silmiinpistävät kauneusvirhe on tuo Subbanin 9 miljoonan kausiliksa mutta se olikin tehty jo Habs-aikoina.

Poilen vahvuus on mielestäni se, että uskaltaa tehdä nuorten ja lupaavien pelaajien kanssa pitemmät sopimukset jo alkuvaiheessa, jolloin palkka ei ole noussut vielä korkeaksi. Hyvänä esimerkkinä juurikin Josi ja Saros. Osoittaa suurta luottoa pelaajiinsa tällä tavalla: lyhyen aikavälin näytöt riittävät useamman vuoden sopimukseen, jolloin tarjous on myös pelaajalle houkutteleva siinä uran vaiheessa. Pitkällä aikavälillä taas Predators on säästänyt paljon palkkakatosta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)