Aihe: Jääkiekkokausi 2013-14 (Liiga, KHL, NHL)
1 2 3 4 513 14 15 16 1749 50 51 52 53
AP
08.12.2013 16:01:29
jra: Onko muuten vahvistettua tietoa se, että Sotshin Olympiakiekkoa selostavat Juusela ja Kaj Kunnas? On aivan ok, että on innostunut ja persoonallinen, mutta saattaapi olla että ainakin itsellä menee hermot Kunnaksen kanssa, ei siitä oikein edes saa selvää onko ääretön innostus feikkiä vai onko aivan oikeasti niin kiimassa koko ajan.

Se on hauskaa kuunneltavaa Yle Puheen lätkäkierroksilla, ammattimies sikäli että vetää kyllä johtopäätöksiä ja tilastoanalyysejä koko ajan.

Noin muuten tepsin miehenä ei paljon naurata, eisssaatana mitä jatkuvaa röytämistä. Tulisi edes turpaan 4-0 joka kerran, mutta kun joka matsi tuntuu menevän jatkoajalle tai rankuille.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Funkånaut
09.12.2013 00:47:20

Oli kevyesti dorka olo, kun ulisin siinä sisäisesti yrittäen samalla kamppailla todellisuuden rajat rikkovaa aamuheijaria hirveessä jysärissä vessanpöntön suuntaan. - Kitaravirtuaali Musaa
Prophet
10.12.2013 08:36:57 (muokattu 10.12.2013 08:37:19)
Pohjanmaalla joutuvat totuttelemaan uuteen ja outoon urheilulajiin tractorpullingin, painin ja pesiksen sijasta.

http://www.ksml.fi/urheilu/kiekko/i … iigapaikka-vaasan-sportille/1729688
reverend
10.12.2013 13:29:14
Naurahdin kun näin Tampereen ulkoilmamatsin (siis Open ice winter classic Tampereen) logon. Helsingissä ollaan vähän paremmalla maulla liikenteessä.
http://www.tappara.fi/liiga/images/stories/mainokset/openice-logo.png

http://www.eventsclub.fi/site/image … kko_2014/talviklassikko_iso2014.jpg
aivokuolio
10.12.2013 14:16:44
Lopullinen joukkue julkaistaan vasta tammikuussa mutta Teukka on näköjään varmasti mukana:

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2013120917815001_jk.shtml

Rehellisesti sanoen tää on pieni yllätys. Tottakai Teukka on paras suomalainen kiekkoilija kautta aikojen ja kuudennet olympialaiset on huikea juttu mutta... totta puhuen kuluva kausi on ollut melkonen rimanalitus Selänteeltä. 25 pelin jälkeen kasassa on kokonaiset kolme maalia sekä neljä syöttöä ja se on kakkosketjun mieheltä aivan liian vähän. Viimeset 15 peliä on menny kiikaritehoilla. Vanha sähäkkyys on (ymmärrettävästi) kaukainen muisto ja vaikka miestä on nosteltu ties mille jalustalle jo vuosikausia niin kyllähän olympialaisiin pitäis lähtä semmonen ryhmä missä on sen hetken kuumimmat pelaajat mukana. Ylitarjontaa ei tietenkään ole mutta tän hetkisillä näytöillä Teukalla ei mun mielestä ole asiaa edes Suomen kakkosketjuun.

Tottakai Teemu on silti mun suurin lätkäsuosikki ikinä ja toivon räjähtävää loppusuoraa uralle mutta silti olis ehkä ollu parasta lopettaa vielä kun ruuti oli kuivaa.
sticky fingers
10.12.2013 16:00:36
aivokuolio: Lopullinen joukkue julkaistaan vasta tammikuussa mutta Teukka on näköjään varmasti mukana:

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2013120917815001_jk.shtml

Rehellisesti sanoen tää on pieni yllätys. Tottakai Teukka on paras suomalainen kiekkoilija kautta aikojen ja kuudennet olympialaiset on huikea juttu mutta... totta puhuen kuluva kausi on ollut melkonen rimanalitus Selänteeltä. 25 pelin jälkeen kasassa on kokonaiset kolme maalia sekä neljä syöttöä ja se on kakkosketjun mieheltä aivan liian vähän. Viimeset 15 peliä on menny kiikaritehoilla. Vanha sähäkkyys on (ymmärrettävästi) kaukainen muisto ja vaikka miestä on nosteltu ties mille jalustalle jo vuosikausia niin kyllähän olympialaisiin pitäis lähtä semmonen ryhmä missä on sen hetken kuumimmat pelaajat mukana. Ylitarjontaa ei tietenkään ole mutta tän hetkisillä näytöillä Teukalla ei mun mielestä ole asiaa edes Suomen kakkosketjuun.

Tottakai Teemu on silti mun suurin lätkäsuosikki ikinä ja toivon räjähtävää loppusuoraa uralle mutta silti olis ehkä ollu parasta lopettaa vielä kun ruuti oli kuivaa.

Vertyy vielä.

Eikä Teemulle tartte antaa kakkosketjun paikkaa. Riittäs kun olis kolmosessa tai vaikka jopa kolmastoista hyökkääjä, joka ylivoimatilanteissa seisoo hyökkäyssuunassa vastustajan vasemman B-pisteen kaarella odottamassa...
...
AP
10.12.2013 17:00:17
aivokuolio:

No, ei se mahalaskuunkaan tuo ura pääty. Luulisin, että ei miestä Sotshin ryhmään valita niinkään kovaksi pistemieheksi kuin varmaksi työntekijäksi ja hyväksi "pukukoppipelaajaksi", jonkinmoista henkistä johtajuutta ja uskonvahvistajaahan noihin porukoihin aina on kaivattu.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Stradlin
10.12.2013 20:37:37
Pisteitä ei ole hetkeen tullut, mutta kyllä Selänne ihan hyvin on pelannut ainakin sen mitä itse olen katsellut. Nopeutta löytyy edelleen. Paikkoja ja laukauksia on ollut, mutta ovat kolisseet tolpassa. Sanoisin että nyt on vaan tatsi hetkellisesti vähän hukassa niin kuin välillä käy kaikille. Gretzkyllä ja Ollilla siihen auttoi hampurilainen, Teemu voisi kokeilla myös.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Prophet
10.12.2013 20:44:20
AP: No, ei se mahalaskuunkaan tuo ura pääty. Luulisin, että ei miestä Sotshin ryhmään valita niinkään kovaksi pistemieheksi kuin varmaksi työntekijäksi ja hyväksi "pukukoppipelaajaksi", jonkinmoista henkistä johtajuutta ja uskonvahvistajaahan noihin porukoihin aina on kaivattu.

Lite bättre -Lindström, Aurinkokuningas ja Sarasvuo on saatava sinne henkiseksi valmennustiimiksi, jos välierissä ollaan.
Hetfield
10.12.2013 23:31:48

Stradlin: Pisteitä ei ole hetkeen tullut, mutta kyllä Selänne ihan hyvin on pelannut ainakin sen mitä itse olen katsellut. Nopeutta löytyy edelleen. Paikkoja ja laukauksia on ollut, mutta ovat kolisseet tolpassa. Sanoisin että nyt on vaan tatsi hetkellisesti vähän hukassa niin kuin välillä käy kaikille. Gretzkyllä ja Ollilla siihen auttoi hampurilainen, Teemu voisi kokeilla myös.

Samaa mieltä. Nyt on ollut tuskainen jakso, mutta paria viime peliä vilkuilleena voin itsekin todeta, että kyllä siellä Teukka ihan vauhdissa pysyy kun ei tarvi pelata isoja minuutteja ja järkkäilee muillekin paikkoja. Turhautumisen kyllä näkee kasvoilta aina kun ei onnistu maalinteossa. Eiköhän se sieltä vielä napsu pisteitä.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
masterhat
11.12.2013 07:11:56
Stradlin: Pisteitä ei ole hetkeen tullut, mutta kyllä Selänne ihan hyvin on pelannut ainakin sen mitä itse olen katsellut. Nopeutta löytyy edelleen. Paikkoja ja laukauksia on ollut, mutta ovat kolisseet tolpassa. Sanoisin että nyt on vaan tatsi hetkellisesti vähän hukassa niin kuin välillä käy kaikille. Gretzkyllä ja Ollilla siihen auttoi hampurilainen, Teemu voisi kokeilla myös.

pakko tarttua kanssa, eli vaikka pisteitä on tullut kehnosti kuluvalla kaudella, niin kyllähän teukka on rautoja kolistellut ja tarjonnut aika monta tyhjää maalia syötöillään joukkuetovereilleen, mutta aina ei vain nasahda.

Liike on kyl puolustussuuntaan hidastunut, joskaan ikinä kummonen ole teukallaollutkaan.
Mutta mistään mykistävästä romahduksesta ei kyllä ole kyse, vaan piekmmin siitä, että viime kaudella uppos joka paikasta, nyt ei tunnu menevän rimoi lähemmäs hyviltäkään mestoilta.

mut kylhän sil pitäs vetäjän paikka kaarelta löytyä, ykkös tai kakkosylivoimasta.

Mut määttä ja vatanen on kyl kuumaa kamaa täl hetkel. hassei sattuu, mutta samal jäbät pelaa hurjal ja epäsuomalaisel itseluottamuksel änäris
Hetfield
11.12.2013 09:22:24 (muokattu 11.12.2013 09:23:16)

masterhat:Mut määttä ja vatanen on kyl kuumaa kamaa täl hetkel. hassei sattuu, mutta samal jäbät pelaa hurjal ja epäsuomalaisel itseluottamuksel änäris

Pakko myöntää, että ei paljon poikien päätä huimaa, siellä apaut naureskellen vetävät menemään. Hyvä hyvä.

Jaahas, Raantahan pelasi taas hyvän pelin viime yönä. Chicagolle vierasvoitto.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
LordWinter
11.12.2013 18:44:19
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus
Secreterial
11.12.2013 18:50:43
Ihan hyvä vaan, että Mertaranta ei selosta. Mennyt pelkästään huutamiseksi sillä se touhu. Juha Taivaista kuuntelisi ihan mielellään, osaa huutaa oikeissa kohdissa. Ihan hyvähän se Juuselakin on, kunhan keskittyis peliin...
"I never bluff" - Cordell Walker
ruusteri
11.12.2013 19:22:37
Secreterial: Ihan hyvä vaan, että Mertaranta ei selosta. Mennyt pelkästään huutamiseksi sillä se touhu. Juha Taivaista kuuntelisi ihan mielellään, osaa huutaa oikeissa kohdissa. Ihan hyvähän se Juuselakin on, kunhan keskittyis peliin...

Jep. Mertsin vitsitkin viime vuosina aiheuttanet lähinnä myötähäpeää. Taivainen kyllä hyvä ainakin viime vuoden perustella, jalkapallon puolella olen kyllä alkanut kyllästymään kyseisen henkilön tilastolaaritteluun. Juusela tosiaan ihan OK.
"Damn good coffee, and hot!"
Secreterial
11.12.2013 19:26:01
Tero "tertsa" "ihana" Karhu selostamaan ja sillä selvä!
aivokuolio
11.12.2013 19:49:36
LordWinter: http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2013121117823452_jk.shtml

Me on hävitty tää peli.

Loistouutinen.
ruusteri
11.12.2013 20:02:59
Secreterial: Tero "tertsa" "ihana" Karhu selostamaan ja sillä selvä!

Siinä olisi Ylelle vapaana oleva selostaja, kun ei MTV:lle enää kelvannut. Kyllä mä Tertsiä Ennekarin tilalla kuuntelisin milloin vaan.
"Damn good coffee, and hot!"
Secreterial
11.12.2013 20:49:21
ruusteri: Siinä olisi Ylelle vapaana oleva selostaja, kun ei MTV:lle enää kelvannut. Kyllä mä Tertsiä Ennekarin tilalla kuuntelisin milloin vaan.

Tero on kyllä futiksen puolella ihan jees, kun tietää vähän tuosta pelaamisesta itsekin. Kunhan se muistaa vähän rajoittaa sitä "kylläpä laittoi siinä nyt IHANASTI".
Hetfield
12.12.2013 07:02:47

Ei sääh, Teukalla taas pari paikkaa eikä vaan uponnut. Perry sen sijaan laittoi komeasti laidan kautta pompanneen kiekon rystyltä suoraan ilmasta häkkiin. Aika kova.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)