Aihe: Formula 1 - kausi 2008
1 2 3 4 513 14 15 16 1754 55 56 57 58
Twinkle
18.03.2008 18:38:11
Harvahan on täysin samanlainen kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää. Itse kallistun silti vieläkin sille kannalle, että talli on teroittanut kuskiensa mieliin, että kansa vaatii ohituksia, näyttävää ajoa. Asiahan on viimeaikoina ollut kovasti tapeetilla, ja Ferrarilla vähänniinkuin perinteet velvoittavat.

Itse en osaa uskoa, että kun miljoonat eurot kiertää rataa ja väännetään jumalattomista sponsori-, TV- ja mainossopimuksista puhumattakaan tallien voittopalkkioista, niin en usko että talli määräisi ketään ajemaan agressiivisemmin kuin mitä luonnostaan tulee. Ei se media ja sirkus oikein sovi sinne radalle, tätä kaikkea varten on PR puoli joka tekee tikusta asiaa ja lupaa kansalle sitä mitä ne haluavat.

Näin ainakin kuvittelisin, totuudesta en tiedä.
Twinkle
18.03.2008 18:43:44
Vissiin tätä juttua tarkoitettiin? http://www.iltalehti.fi/formulat/200803177402120_fo.shtml

Voihan se olla että elektroniikka pettää kun sen soveltaminen joka paikkaan ei aina ole yksinkertaista mutta ei varmaankaan siellä mitään Ferrarin tuhoamiskytkintä ole. On kyllä mielenkiintoisia nämä spekulaatiot mistään, koska jos se elektroniikka olisi vahingollista tai suunniteltu kepittämään muita, niin siitähän jää auttamatta kiinni.
sellisti
18.03.2008 22:34:28
Itse kallistun silti vieläkin sille kannalle, että talli on teroittanut kuskiensa mieliin, että kansa vaatii ohituksia, näyttävää ajoa.

Vaikea kuvitella silti että tätä painotettaisiin pisteiden ja maaliinpääsyn kustannuksella.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka)
MrSorbus
18.03.2008 23:11:40
Ottas vaan kaiken elektroniikan pois, autoihinki katkojan käret sytytykseen jne !

Se olis kilvanajoa se, perkele
MN2073621
Disposable
18.03.2008 23:45:44
Ottas vaan kaiken elektroniikan pois, autoihinki katkojan käret sytytykseen jne !

Se olis kilvanajoa se, perkele

Ottasi kaiken mekaniikan pois, paitsi renkaat! Aeka vammasta kattomista olisi sitten.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Turmis
19.03.2008 18:28:39

Sitten seuraa maailmanpelastuspläjäys:

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id85785.html

Eikö kukaan hoksaa, että kilpailutoiminta on tekijä, joka pistää tekniikan kehittymään ja sitä myötä vaikuttaa osin myös posiitiivisesti päästöjen vähentymiseen?
Sitten meillä täällä kuitenkin vedetään vessanpöntöstä juomakelpoista vettä alas ja läträtään suihkussa tuntitolkulla päivittäin. Haloo!?

-loppu-
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Twinkle
19.03.2008 21:08:51 (muokattu 19.03.2008 21:14:19)
Eikö kukaan hoksaa, että kilpailutoiminta on tekijä, joka pistää tekniikan kehittymään ja sitä myötä vaikuttaa osin myös posiitiivisesti päästöjen vähentymiseen?

Tätä voisi spekuloida vaikka kui paljon, mutta itse uskon että se kehityksen vaikutus on päinvastainen. Tottahan se on, että näinkin turhan asian vuoksi syydetään järjettömästi energiaa, rahaa ja luonnonvaroja taivaan tuuliin ihan jos tarkastellaan koko ketjua. Että jos siitä haluaa tehä numeron, niin siitä pystyy sellaisen tekemään.

Esimerkkisi muuten ontuvat: poltetut luonnonvarat eivät palaudu, veden uusiokäyttö on hieman helpompaa.
Parantava_Suru
20.03.2008 10:38:44

Jaha, nythän olis malesiaan povattu sadekuuroja 60 % todennäköisyydellä. Menee kyl kisa mielenkiintoiseksi...
ENGL for life! "The thin king is thinking. "
Twinkle
20.03.2008 11:49:07
Jaha, nythän olis malesiaan povattu sadekuuroja 60 % todennäköisyydellä. Menee kyl kisa mielenkiintoiseksi...

Tämän luin ja hokasin, että seuraava osakilpailu käydään jo ensi viikonloppuna. En tajunnutkaan että tässä on lyhyempi paussi, mutta ei se mitään.

Itse kisaan ei ole paljoa spekuloitavaa vielä näillä tiedoilla kyllä.
dts9624
20.03.2008 14:33:32
Toivottavasti tuo sade-ennustu pätee. Sadekeli ja ei luistonestoa = viihdettä... Toisaalta olisihan se ihan kiva jos autoja tulisi maaliinkin asti kisassa.
Shabby
20.03.2008 14:46:51

Itse en osaa uskoa, että kun miljoonat eurot kiertää rataa ja väännetään jumalattomista sponsori-, TV- ja mainossopimuksista puhumattakaan tallien voittopalkkioista, niin en usko että talli määräisi ketään ajemaan agressiivisemmin kuin mitä luonnostaan tulee. Ei se media ja sirkus oikein sovi sinne radalle, tätä kaikkea varten on PR puoli joka tekee tikusta asiaa ja lupaa kansalle sitä mitä ne haluavat.

Näin ainakin kuvittelisin, totuudesta en tiedä.

Nuo sponsori-, TV- ja mainossopimukset ovat kuitenkin aika riippuvaisia katsojamääristä, ja jos katsojia saadaan lisää ohituksilla yms. myös rahaa tulee lisää.

Löytyihän se UL100:ssa ollut Kimin kommentti.

- Näin siinä käy, kun yrittää rajusti, Räikkönen tuumi.

Muissa lehdissä, netistä nyt puhumattakaan, en ole tuota nähnyt, eli olikohan Kimi sattunut puhumaan vähän sivu suunsa.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
JCM
20.03.2008 17:21:44

Muissa lehdissä, netistä nyt puhumattakaan, en ole tuota nähnyt, eli olikohan Kimi sattunut puhumaan vähän sivu suunsa.

On ollut muissakin medioissa sama kommentti.
Lennu
22.03.2008 10:13:30

Miten mä voin olla näin paska veikkaamaan supertriplaa? 12 euron läjä ei voi mennä vituiks, mutta koko ajan menee huti. Saatana.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Tympee Huttunen
22.03.2008 10:40:49
Miten mä voin olla näin paska veikkaamaan supertriplaa? 12 euron läjä ei voi mennä vituiks, mutta koko ajan menee huti. Saatana.

Hamilton oli yllättävän vaisu tulosten perusteella. Massa menee Malesiassa kovaa. Rata sopii hänelle.
trashjones
22.03.2008 10:50:53

Meni pikkasen ohi perhana, 1 Hamilton, 2 Räikkönen, 3 Kovalainen.
JCM
22.03.2008 13:08:56

*samajätkäin*
Jag
22.03.2008 14:01:56

" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Lennu
22.03.2008 14:31:32

Mulla on ihan varma voittorivi, hohoo!

asdasd
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Bullitt
22.03.2008 14:56:46
Meni pikkasen ohi perhana, 1 Hamilton, 2 Räikkönen, 3 Trulli. Hohoo! Ja ne kertoimethan oli...?
Lennu
22.03.2008 14:59:35

Trulli. Hohoo! Ja ne kertoimethan oli...?

Mitä sekoilet?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)