Aihe: Better Call Saul
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Muovinen
20.08.2022 20:17:10

Henri Henri Olavi: En ole koskaan katsonut tätä, mutta mitä mahdat tarkoittaa raskaalla? Itselleni yksi hyvän sarjan tai elokuvan kriteereistä on nimenomaan se, että se on raskas. Jos haluan jotain kevyttä, menen pelaamaan padelia.

Ei mullekaan raskas ole lähtökohtaisesti ongelma mutta Mr. Robot meni jotenkin itsetarkoituksellisen oudoksi synkistelyksi ja tarinasta sekä hahmoista katosi fokus. Toinen mikä jäi vähän saman takia kesken oli saksalainen Dark, jonka synkkyys meni jo huumorin puolelle. En tiedä millainen peli padel on.
Ali
30.08.2022 13:07:53

Mä jätin Robotin kesken aikanaan jo tokan kauden alussa, jos oikein muistan. Pitää ehkä vielä testata uusiksi joskus.

Sauli pitää katsoa joskus uusiksi putkeen, kyllähän tästä nyt vaikea on juuri nyt mitään kovin syvällistä sanoa, kun tuli seurattua "reaaliajassa", joten todella paljon juttuja päässyt jo unholaan nyt.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Henri Henri Olavi
30.08.2022 13:09:59
Vika kausi Saulissa oli paras. Mustavalkoisuus toi niin paljon enemmän sävyjä alati synkkenevään ilmapiiriin.
If there's a bustle in your hedgerow, don't be alarmed. It's only a lightning.
Informaatiokameli
30.08.2022 13:28:23

Muovinen: Ei mullekaan raskas ole lähtökohtaisesti ongelma mutta Mr. Robot meni jotenkin itsetarkoituksellisen oudoksi synkistelyksi ja tarinasta sekä hahmoista katosi fokus. Toinen mikä jäi vähän saman takia kesken oli saksalainen Dark, jonka synkkyys meni jo huumorin puolelle. En tiedä millainen peli padel on.

Dark muuttuu tosiaan tahattoman koomiseksi edetessään ja kolmoskaudella piti jo jättää kesken kun oli niin naurettavaa synkistelyä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Welho-77
19.09.2022 14:37:36
Lalon kuoleman jälkeen tietynlainen antikliimaksi loppuosa. Vaikka vissiin kaikki muut tykkäs.
Long live the King of Mercy.
LordWinter
19.09.2022 17:45:58
Katsoin viikko sitten loppuun. Tykkäsin. Yksi parhaita sarjoja mitä nähnyt, laatu pysyi korkealla alusta loppuun.

Suurin pettymys oli ettei sitä Bill Burrin hahmoa nähty lainkaan.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Scrobble
19.09.2022 20:59:19
LordWinter: Katsoin viikko sitten loppuun. Tykkäsin. Yksi parhaita sarjoja mitä nähnyt, laatu pysyi korkealla alusta loppuun.

Suurin pettymys oli ettei sitä Bill Burrin hahmoa nähty lainkaan.

Ilmeisesti Billin piti tulla mestoille vitoskaudelle mutta tuli joku henkilökohtainen este ja aikatauluja ei saatu sopimaan yhteen. Harmi kyllä. Onneksi Huell oli kuitenkin näkyvästi mukana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)