Prophet 11.09.2013 22:42:10 | |
---|
Koko kansakuntaa syvästi koskettava uutinen tuli julki, Hjalliksella lyhyt ja kova. Pitäis saada nyrkkeilykehä tonne, jossa nuo kaksi keski-ikäistä pissistä nyrkkeilee. Tuomariksi Vesku Loiri. |
evo 11.09.2013 22:56:20 | |
---|
Siis eiks toi Claudia nyt kuitenkin ollut ihan ensimmäisenä juonittelemassa, silloku Susanna oli vielä vaan peesissä? |
Jormaz 11.09.2013 22:58:52 | |
---|
Sitä mä tässä vaan ihmettelen että mitenkä kukaan voi nykyään elättää itsensä selvän(n)äkijänä? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Stradlin 11.09.2013 23:27:29 | |
---|
Jormaz: Sitä mä tässä vaan ihmettelen että mitenkä kukaan voi nykyään elättää itsensä selvän(n)äkijänä? Jotenkin odotin että tuolla talossa vähintäänkin se taikuri olisi edes vähän kuittaillut tuosta ennustushommasta, mutta eipä ole tainnut kukaan mitään sanoa. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
LordWinter 11.09.2013 23:39:18 | |
---|
Stradlin: Jotenkin odotin että tuolla talossa vähintäänkin se taikuri olisi edes vähän kuittaillut tuosta ennustushommasta, mutta eipä ole tainnut kukaan mitään sanoa. Mahtaakohan tuokaan mikään taikuri olla. Eihän se osannut jonglööratakaan. Huijareita kaikki. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Kimmo72 12.09.2013 06:19:14 | |
---|
Jaahas, Andy poistettu talosta. Jotain dramatiikkaa vissiin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
carnation 12.09.2013 07:46:01 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Rhapa 12.09.2013 08:35:24 | |
---|
|
Alpha 12.09.2013 09:33:56 | |
---|
Olipa taas hieno päivä Andylle. Tekivät ruokaa, Andy soitteli pitkät ajat kitaraa(jonka päälle Claudia kälätti niin, ettei osasta soittoa tullut mitään) ja teki tuota taulua, josta saadut tulot olis menny noiden keräämään hyväntekeväisyyteen. Tekis niin mieli vääntää Claudian nenä niskaan. |
LordWinter 12.09.2013 09:39:40 | |
---|
Rhapa: Kuka tätä edes katsoo Andyn lähdön jälkeen? Andya on kyllä paha edes korvatakaan. Vähintään pitäisi olla Remu Aaltonen. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
janezki_ 12.09.2013 09:43:38 (muokattu 12.09.2013 09:44:30) | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Alpha 12.09.2013 09:47:01 | |
---|
Mikä tää tän vuotinen juttu on..: "Big Brother Anu ja Claudia ..." Video ei ole enää käytettävissä käyttäjän MTVoy tekemän tekijänoikeusvaatimuksen vuoksi. Tänä vuonna vissiin sensuroidaan ihan kaikki. Ei hyvää päivää. |
Tawsky 12.09.2013 09:53:44 | |
---|
LordWinter: Vähintään pitäisi olla Remu Aaltonen. Karjuisin kyllä ihan perkeleesti. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Krice 12.09.2013 10:13:09 | |
---|
Alpha: "Big Brother Anu ja Claudia ..." Video ei ole enää käytettävissä käyttäjän MTVoy tekemän tekijänoikeusvaatimuksen vuoksi. Tänä vuonna vissiin sensuroidaan ihan kaikki. Ei hyvää päivää. Käytännössä Youtubeen ei saisi ladata muiden tekemää materiaalia, joskin sitä tehdään jatkuvasti (erityisesti musiikin osalta). Kaikki eivät vain välitä puuttua siihen. Ehkä myös joissakin tapauksissa koetaan, että se vain lisää näkyvyyttä eli on ikäänkuin ilmaista mainontaa. |
Alpha 12.09.2013 10:14:58 | |
---|
Krice: Käytännössä Youtubeen ei saisi ladata muiden tekemää materiaalia, joskin sitä tehdään jatkuvasti (erityisesti musiikin osalta). Kaikki eivät vain välitä puuttua siihen. Ehkä myös joissakin tapauksissa koetaan, että se vain lisää näkyvyyttä eli on ikäänkuin ilmaista mainontaa. Muilta vuosilta kyllä löytyy tuubista vaikka ja mitä ihan tarpeeksi. |
Kimmo72 12.09.2013 12:00:23 | |
---|
En tajuu miks noi videot pitää aina uppia tonne juutuubiin kun ne sieltä niin herkästi poistetaan. Onhan noita muitakin paikkoja mihin maikkarin koura ei ylety. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Stradlin 12.09.2013 12:39:11 (muokattu 12.09.2013 12:43:48) | |
---|
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Qoshovius 12.09.2013 13:48:22 | |
---|
En nähnyt näitä tapahtumia, mutta jotenkin tulee fiilis että olisi kohtalaisen pitkälle käsikirjoitettua settiä. Responsible people don't go around their nipples twisted. |
Jäärä 12.09.2013 13:53:59 | |
---|
Qoshovius: En nähnyt näitä tapahtumia, mutta jotenkin tulee fiilis että olisi kohtalaisen pitkälle käsikirjoitettua settiä. Sama. Ja tottakai ne klipit poistetaan Youtubesta, jotta katsottaisiin sitten telkkarista kooste. Vanhat klipit saavat majailla netissä sitten ilman poistoa tietenniin. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
evo 12.09.2013 13:54:34 | |
---|
Toi Claudia sais kyllä lähtee. Sais Nico tulla tonne "Mikä julkkis sä oot mä oon iha nevahööd susta" |