Vaihtovirta 08.09.2013 21:39:07 | |
---|
Maailman täydellisimpiä ihmisiä ovat he jotka kertovat olevansa maailman täydellisimpiä ihmisiä, koska eivät katso BB:tä. |
LamaAjanElvis 08.09.2013 21:54:04 | |
---|
Vaihtovirta: Maailman täydellisimpiä ihmisiä ovat he jotka kertovat olevansa maailman täydellisimpiä ihmisiä, koska eivät katso BB:tä. Sinä nostit minut juuri jalustalle. Kiitän eleestä, mut en ole sitä vailla. Moving near the edge at night
Dust is dancing in the space |
obiwan 08.09.2013 22:04:23 | |
---|
LamaAjanElvis: Sinä nostit minut juuri jalustalle. Kiitän eleestä, mut en ole sitä vailla. Vieläkö sää oot täällä? Asiaan: Susanna Indrenhän on aika kissa, näiköhän Reetu tekee muuveja siihen suuntaan :P |
Alpha 08.09.2013 22:44:42 | |
---|
obiwan: Susanna Indrenhän on aika kissa, näiköhän Reetu tekee muuveja siihen suuntaan :P Siellähän on kolme sinkkunaista: Johanna, Susanna ja Claudia. |
Jormaz 09.09.2013 02:29:55 | |
---|
LamaAjanElvis: Kaveri kertoi että ekaa kertaa eläissään katsoi BBtä koska Andy oli siellä. Tunnenko olevani parempi ihminen koska en katso bbtä: kyllä. Olenko parempi ihminen koska en katso bbtä: kyllä. En ole täydellinen, en edes lähelle sitä, mutta olen saatananvitun parempi kuin bb:n katsoja. http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/oh … elmat/idols_2008/uutiset/535002.jpg No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tawsky 09.09.2013 06:37:29 | |
---|
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Bluesmies 09.09.2013 14:52:24 | |
---|
obiwan: Asiaan: Susanna Indrenhän on aika kissa Anteeksi mitä? |
Alpha 10.09.2013 16:29:26 | |
---|
Bluesmies: Anteeksi mitä? SE SANO ETTÄ SUSANNA INDREN ON KISSA. :o) Mutta meni kyllä tylsäksi tääki ohjelma, kun ei tehtäviäkään juuri ole. Rötväämistä, hiusten laittoa ja meikkaamista. Ainoa jännite tässä on se, että milloin tuo Claudian ja Susannan riita lähtee kunnolla lapasesta. |
Kimmo72 10.09.2013 17:45:18 | |
---|
On kyllä tylsää. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 10.09.2013 17:56:45 | |
---|
Ja sitä paitsi Sara Sieppi on talon virallinen kissa. |
Kimmo72 10.09.2013 19:19:10 | |
---|
Hyi helvetti tota ämmää subilla -_- Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
LordWinter 11.09.2013 12:56:02 | |
---|
LamaAjanElvis: Kaveri kertoi että ekaa kertaa eläissään katsoi BBtä koska Andy oli siellä. Tunnenko olevani parempi ihminen koska en katso bbtä: kyllä. Olenko parempi ihminen koska en katso bbtä: kyllä. En ole täydellinen, en edes lähelle sitä, mutta olen saatananvitun parempi kuin bb:n katsoja. Itse olen nyt ensimmäistä kertaa katsonut sarjaa ja täytyy sanoa, että tämä on tuonut itselleni ihan uusia näkemyksiä BB:n vihaamiseen (sekä BB:n katsojien haukkumiseen). Lähtökohtaisesti BB:n idea on mielestäni ihan suht mielenkiintoinen: Laitetaan kasa erilaisia ihmisiä pariksi kuukaudeksi eristettyyn paikkaan ja kenties teetetään näillä jotain tehtäviä ja katsotaan mitä tapahtuu. Tähän asti idea on siis hyvä, mutta sen jälkeen koko formaatti on kustu niin pahasti kuin on edes mahdollista. En tiedä onko mallia otettu muilta mailta vai onko Suomen tuotantotiimi täynnä vajakkeja luokkaa "höhöhöhörh heitetään noiden tyyppien päälle nestemäistä banaania 8D". Itse aloin katsoa tätä sarjaa, koska siellä on 2-3 oikeaa julkkista ja on ihan mielenkiintoista nähdä, että millaisia nämä ovat muissa kuin haastattelu- tai esiintymistilanteissa. Viiden katsotun jakson jälkeen päällimmäisenä tunteena on vain pelkkä vitutus noita säkkisiä, vehkaloita, marianneja ja muita mukajulkkiksia kohtaan. Säkkinen on päässyt taloon Mr. Finland -meriitillään ja marianne on talossa vain koska nämä seurustelivat vähän aikaa sitten ja tuotantotiimi kai halusi taloon jotain "draamaa". Ihan kuin joitain kiinnostaisi näiden kahden pellen väliset tekemiset paskan vertaa. Kiintiöhomo totta kai pitää olla, mutta Jani Toivola olisi ollut liian laadukas homo tuonne. Miss XL. Huoh. En tiedä jaksanko enää katsoa lainkaan. En ymmärrä BB:tä tosissaan katsovia ihmisiä, enkä varsinkaan niitä jotka ostavat 24/7:n. Ehkä jos ei elämästä löydy parempaa tekemistä, mikä on aika huolestuttava tilanne sinänsä koska parempaa tekemistä on melkein kaikki muu tekeminen. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
tukse 11.09.2013 13:12:27 | |
---|
|
janezki_ 11.09.2013 13:21:16 (muokattu 11.09.2013 13:22:03) | |
---|
Hyvä että Ändi lähtee vittuun. On ollut niin saatanan tylsä kausi, nyt voi siis lopettaa. Mie oon vaan basisti... |
Wradlin 11.09.2013 13:23:17 | |
---|
Kerran katsoin. En katso toiste jos Andy menee. Kiitti moi. |
Bluesmies 11.09.2013 13:35:04 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2013091117475822_bb.shtml Rocklegenda esitteli itsestään monelle uusia puolia. Kiltin, inhimillisen, mietiskelevän, elämänkokemusta huokuvan, seestyneen ja aidon Andy McCoyn. Andystä oli helppo pitää ja miehestä pidettiin. Taisi olla vähän kaikille osallistujille huippuhetki viettää runsas viikko mestarin seurassa. Kiltti, inhimillinen, mietiskelevä ja seesteinen??? Kaveri uhkasi tappaa DJ:n ja melkein hajotti hänen kamat. Ja "mestarin seurassa"??? Mikäli tutiseva, sekava, luurankoa muistuttava juoppo on mestari, niin selevä. Ei sillä, arvostan itsekin Andyn musiikillista panosta, mutta kyllähän tuo ukon touhu talossa oli lähinnä helevetin surullista. |
Tawsky 11.09.2013 14:22:38 | |
---|
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Wolfgang 11.09.2013 17:07:01 | |
---|
Yllättävää. Yleensähän mustalainen ei lähde talosta edes häätämällä. Lopetan hitusen rasistisen kommentointini tähän:) "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
-Hexa- 11.09.2013 17:20:03 | |
---|
Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
nappero 11.09.2013 19:55:03 | |
---|
|