ydinaukio 26.05.2005 17:22:14 | |
---|
Agassihan oli ns. "rampa". En arvosta niemisen voittoa ollenkaan, eriasia, jos se olisi voittanut A.A:n 5-10 vuotta sitten. Turhaa hehkutusta... näin juuri. |
Piisamirotta 26.05.2005 18:30:37 | |
---|
Olipas Nieminen huono. "ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
Rakkikoira 27.05.2005 08:47:28 | |
---|
Olipas Nieminen huono. Niinkuin jo sanoin Jarkko "tippuu 2. kierroksella" Nieminen. AINA. |
FatSam 27.05.2005 12:09:28 | |
---|
Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
T.S. S L A Y E R 27.05.2005 20:57:40 | |
---|
Mits siinä kävi? |
Piisamirotta 27.05.2005 21:52:05 | |
---|
Mits siinä kävi? Jarkko mokasi. "ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
Sävis 08.09.2005 09:55:25 | |
---|
Nostetaan! Jarkko Nieminen pelaa tänään US Openin puolivälierässä Lleyton Hewittiä vastaan. Kuinka käy? "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
"Sävis on semmoinen kiva pätkä." -Juoppohurtta |
HaloOfFlies 08.09.2005 10:05:35 | |
---|
Nostetaan! Jarkko Nieminen pelaa tänään US Openin puolivälierässä Lleyton Hewittiä vastaan. Kuinka käy? Veikkaan että putoaa, mutta toivon että menee jatkoon. First they steal your mind and then they steal your soul |
Pluto 08.09.2005 10:43:28 | |
---|
Veikkaan että putoaa, mutta toivon että menee jatkoon. Sama kutina täälläkin. Täytyy tosin sanoa, että Nieminen on pelannut aika hyvin tähän mennessä. Dillon, you son of a bitch! |
Sävis 08.09.2005 11:10:35 | |
---|
Sama kutina täälläkin. Täytyy tosin sanoa, että Nieminen on pelannut aika hyvin tähän mennessä. Pakko tunnustaa, että samoilla linjoilla olen minäkin. Toisaalta, Jarkko on parantanut peliään joka ottelussa ja kuten hän itse sanoi, ei hänellä ole mitään hävittävää. Lisäksi Nieminen on erinomainen taktikko ja uskon, että oikealla taktiikalla hän voi lyödä Hewittin. Jännä ottelu tulee kyllä. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Deep Shadow 08.09.2005 12:25:13 | |
---|
Monelta se Jarkko pelaa? "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
aikavaikea 08.09.2005 12:30:35 (muokattu 08.09.2005 12:31:26) | |
---|
...hän itse sanoi, ei hänellä ole mitään hävittävää. No höh. Eikös siinä tennis-pelissä ole silleen, että kun kaks jamppaa pelaa, niin toinen voittaa? Silloinhan siis toinen häviää. Tasuriahan näissä ei kai voi tulla? Eli hävittävänä on siis a) peli ja b) pääsy välieriin (vai mitä ne on) ja c) paksumpi tukko rahaa. On kai sitä tossakin jo. Tyhymäkö se Jarkko nyt on? Vai minä? EDIT: Monelta se Jarkko pelaa? Käsittääkseni aikaisintaan klo. 20:00. Näin sanoi radion setä aamulla. "I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..."
-Rosanna Arquette |
Sävis 08.09.2005 12:40:08 | |
---|
No höh. Eikös siinä tennis-pelissä ole silleen, että kun kaks jamppaa pelaa, niin toinen voittaa? Silloinhan siis toinen häviää. Tasuriahan näissä ei kai voi tulla? Eli hävittävänä on siis a) peli ja b) pääsy välieriin (vai mitä ne on) ja c) paksumpi tukko rahaa. On kai sitä tossakin jo. Tyhymäkö se Jarkko nyt on? Vai minä? Sinä. :) Selvennettäköön siis. Jarkko on jo nyt saavuttanut jotain sellaista, mitä kukaan suomalainen ei ole aikaisemmin saavuttanut, siis puolivälieräpaikan Grand Slam -turnauksessa. Hän on myöskin ATP-listalla aika kaukana Hewittistä. Kukaan ei "oleta", että Jarkko voittaa. Paineet ovat siis Hewittillä, joka on sijoitettu turnauksessa kolmanneksi. Hewitthän on voittanut turnauksen aikaisemmin kerran ja viime vuonna hän pelasi finaalissa. Hewittin odotetaan onnistuvan. Hewitt voi siis hävitä ottelun ja sen mukana osan menestyksestään. Nieminen voi hävitä vain ottelun. EDIT: Käsittääkseni aikaisintaan klo. 20:00. Näin sanoi radion setä aamulla. Käytännössä luultavasti vasta yhdeksän jälkeen alkaa. Eurosportilta tulee suorana. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
sellisti 08.09.2005 15:00:49 | |
---|
Jarkko on parantanut peliään joka ottelussa ja kuten hän itse sanoi, ei hänellä ole mitään hävittävää. Lisäksi Nieminen on erinomainen taktikko ja uskon, että oikealla taktiikalla hän voi lyödä Hewittin. Näin. Taktiikka onkin Niemisen paras ase Hewittia vastaan; hän ei syötä eikä lyö yhtä lujaa kuin Hewitt joten olisi turha yrittää niillä keinoilla pärjätä. Tempovaihteluilla hän sai powertennistä pelaavan Verdasconkin aseettomaksi, vaikka toki Hewitt on ihan eri luokkaa. Mutta hyvällä itsetunnolla pelaava Nieminen varmasti tietää, ettei Hewittia saa päästää dominoimaan. Jos Jarkko pystyy edes jotenkin kontrolloimaan peliä ja Hewittin syöttö jostain syystä nikottelisi, niin kukapa tietää... veihän Jarkko jo kolme vuotta sitten Hewittilta erän, ja kehitystä on varmasti siitä tapahtunut. Kyllä Hewittin pojalla tiukkaa tulee olemaan joka tapauksessa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Rakkikoira 08.09.2005 15:03:19 | |
---|
Nostetaan! Jarkko Nieminen pelaa tänään US Openin puolivälierässä Lleyton Hewittiä vastaan. Kuinka käy? Ei tytöt seuraa tennistä. Nieminen voittaa, tai sitten ei. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen.
Tämän allekirjoituksen omistaja on eniten asiaa kirjoittava m.net käyttäjä. |
sellisti 08.09.2005 15:33:12 | |
---|
Ei tytöt seuraa tennistä. Pääsihän Emma Lainekin US Openin toiselle kierrokselle. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Sävis 08.09.2005 15:39:22 | |
---|
Näin. Taktiikka onkin Niemisen paras ase Hewittia vastaan; hän ei syötä eikä lyö yhtä lujaa kuin Hewitt joten olisi turha yrittää niillä keinoilla pärjätä. Tempovaihteluilla hän sai powertennistä pelaavan Verdasconkin aseettomaksi, vaikka toki Hewitt on ihan eri luokkaa. Mutta hyvällä itsetunnolla pelaava Nieminen varmasti tietää, ettei Hewittia saa päästää dominoimaan. Jos Jarkko pystyy edes jotenkin kontrolloimaan peliä ja Hewittin syöttö jostain syystä nikottelisi, niin kukapa tietää... veihän Jarkko jo kolme vuotta sitten Hewittilta erän, ja kehitystä on varmasti siitä tapahtunut. Kyllä Hewittin pojalla tiukkaa tulee olemaan joka tapauksessa. Verdasco meni kyllä ihan sekaisin. Oli varmaan muitakin syitä kun Niemisen taktiikka, mutta kuitenkin. Melkein nauratti se miten turhautuneelta Verdasco näytti. Kyllähän Jarkko on kehittynyt aivan huimasti kolmessa vuodessa. Ei voi muuta kuin jännittää kuinka käy. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Sävis 08.09.2005 15:39:51 | |
---|
Ei tytöt seuraa tennistä. Heh. Kai mä olen sitten nainen. :) "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
Sävis 08.09.2005 15:40:36 | |
---|
Pääsihän Emma Lainekin US Openin toiselle kierrokselle. Aivan. Sitäkin saa hehkuttaa, sen verran nuori Laine vielä on. "Sävis on mukava ja haisee valkosipulille." -Tellu
author 08.09.2005 16:10:30 | |
---|
Käytännössä luultavasti vasta yhdeksän jälkeen alkaa. Eurosportilta tulee suorana. Whohooo!! Toivottavasti on varma tieto. Täytyypä hakeutua jonkun, joka omistaa lautasen, luo. |