MV 13.08.2006 14:56:47 | |
---|
Mä huomasin kans tuon, mutta ajattelin et jos se on vaan toi avajais-show. Voi muuten olla...Ja toivottavasti onkin. Kymmenen olisi täydellinen lähetysaika. "mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä) |
anttipi 13.08.2006 20:55:06 (muokattu 13.08.2006 20:55:28) | |
---|
Pakko jättää seuraamatta. Jäin viimeksi tahtomattani koukkuun ja pahasti. Enkä kerta kaikkiaan jaksa, jos taas syntyy joku "Perttu-ilmiö" (siinä oli niin rasittava juntti kuin vain olla ja voi). - Kukas te sitten olette?
- Kennelmiehiä. |
sellisti 13.08.2006 21:17:47 | |
---|
Mulla ei ole mitään ohjelmaa vastaan, ei se mun elämää häiritse. En kyllä aio seurata. Enkä tosi-tv-formaatista suuremmin välitäkään. Mutta se ottaa päähän, että media leipoo ryhmästä taviksia taas muutaman viikon ajaksi valtakunnan merkittävimpiä julkkiksia. Lööpit huutavat mitä talossa tapahtui; "Leenalta vilahti tissit!" "Jarkko juopotteli vessassa!" "Tiina ja Minna ottivat yhteen!" "Näe kuvat IS:ssa!" Ihan kuin maailmassa - tai edes Suomessa - ei tärkeämpää tapahtuisi. Mutta sitä kai lukijat haluavat. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Juugeli 17.08.2006 06:54:43 | |
---|
Mä huomasin kans tuon, mutta ajattelin et jos se on vaan toi avajais-show. Joo, näinhän se onkin. Kymmeneltä tulee normaalit shöyt sitten, hyvä näin. On muuten hauska se mainos, jossa niiden kolmen naisen pitää sanoa, mitä tulee mieleen jostain BB:n sanomasta sanasta. Ropnomuijalla meni jauhot suuhun: - Ismi - Anteeks? - Ismi - Emmä ees tiijjä mitä se tarkottaa :| Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Meisseli 17.08.2006 19:14:15 | |
---|
Hyi saatana! taas!! Tanssitaan Fandjango,tanssitaan Merengue
www.strangefruit-band.com |
Kimmo72 28.08.2006 13:20:25 | |
---|
Jaahas. Tänään se sitte alkaa. Jeau!1 Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Dunga 28.08.2006 13:27:31 | |
---|
Jaahas. Tänään se sitte alkaa. Jeau!1 Eikös vasta huomenna? Paskallakin on tekijänsä. |
Kimmo72 28.08.2006 13:36:25 (muokattu 28.08.2006 13:36:43) | |
---|
Eikös vasta huomenna? Huomenna tulee subilta, mutta tänään "Kaapelin Big Brother 24/7 on ympärivuorokautinen suora lähetys Big Brother -talosta, joka aukeaa maanantaina 28.8. ja jatkuu koko Big Brotherin ajan" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Dunga 28.08.2006 13:41:55 (muokattu 28.08.2006 13:43:08) | |
---|
Huomenna tulee subilta, mutta tänään "Kaapelin Big Brother 24/7 on ympärivuorokautinen suora lähetys Big Brother -talosta, joka aukeaa maanantaina 28.8. ja jatkuu koko Big Brotherin ajan" Was, eli ihan joku kaapeli-digiboksi kanava vai? Huomenna sitten kyyläämään millaisia ihmisiä on löydetty tällä kertaa. On se kyllä niin hienoa vihata jotain talon asukkia :D Paskallakin on tekijänsä. |
katsonautiotahiekkarantaa 28.08.2006 14:26:07 | |
---|
Sain juuri tietää että eräs puolituttuni meni Big Brother -taloon. Toivottavasti kaikki vihaa sitä. |
Alpha 28.08.2006 17:31:06 | |
---|
Mikähän juttu tämä "ensimmäinen äänestys" oikein on? Onko niitä tulossa lisääkin? Ohjelmahan alkaa jo tänään... |
MV 28.08.2006 20:26:19 | |
---|
Sain juuri tietää että eräs puolituttuni meni Big Brother -taloon. Toivottavasti kaikki vihaa sitä. Saat muuten sanoa kuka se on huomenna;) "mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä) |
Zelana 28.08.2006 20:44:25 | |
---|
Heh, uteliaisuuttani ostin tunnin katseluaikaa. Kun ei malta odottaa huomiseen et näkee millaista porukkaa on talossa tänä vuonna. No, ainakin yks erikoisemman oloinen kaveri tuolla näyttäis olevan. Hyvä niin:) "tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA!
" -Seraphim |
Veikko 28.08.2006 21:06:52 | |
---|
Haukuin viime vuonna koko sarjan paskaksi. Paskaa se olikin, mutta niin koukuttavaa että kiinni jäin. Tärisevin käsin äänestin tekstiviestillä Minnaa ulos talosta. Ja riemuitsin kun se tippu. Saatana, tällänen aikuinen heteromies. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
carnation 28.08.2006 21:11:02 | |
---|
Haukuin viime vuonna koko sarjan paskaksi. Paskaa se olikin, mutta niin koukuttavaa että kiinni jäin. Tärisevin käsin äänestin tekstiviestillä Minnaa ulos talosta. Ja riemuitsin kun se tippu. Saatana, tällänen aikuinen heteromies. En ole äänestänyt koskaan enkä äänestä, mutta kyllähän kyseinen ohjelma koukuttaa jollain kummalla tavalla. Että kaikki sitä aina paskaksi haukkuu, mutta katsovat silti. Hyvää shittiä kuitenkin jota on hauska kahtella, ei siinä mitään! |
Kukkis 77 28.08.2006 21:46:10 | |
---|
Mä lähetin tonne BB:hen huumorimielessä hakemuksen. No, sitten sieltä joku daami soitti kun omasin kevyehkön rapulan. Ja halusi haastatella puhelimitse. Haastattelun lopuksi sanoi että kutsuvat koekuvaukseen tarvittaessa. Ei paljon kutsua kuulunut! Höhö! Eikä muuten vituta pätkääkään. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
katsonautiotahiekkarantaa 28.08.2006 21:52:47 | |
---|
Saat muuten sanoa kuka se on huomenna;) Tsekkasin tuon Big Brother -sivun ja en tunne sieltä ketään. Minulle on valehdeltu. He saavat maksaa. |
Johnny Buzz 28.08.2006 22:03:56 (muokattu 28.08.2006 22:05:42) | |
---|
Juuri kotiuduin Big Brotherin aloitusbileistä. Hyvä meininki, vaikka Ruoska ja Lovex bileiden tunnelmaa yrittikin pilata. Kuka haluu tietää ketä taloon päätyi? EDIT: siellähän ne kaikki jo näkyy http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/ . |
Kimmo72 29.08.2006 00:43:19 | |
---|
No niin. Onpahan taas ryhmä. Keski-ikä on varmaan noin 28. Todella "nuorta" porukkaa näyttää olevan talossa. Ei hyvä. En tiedä, mutta olisi se kiva jos olisi edes joku hieman vanhempi. (niinku Minna edellisestä..) Nyt näyttää olevan kaikki jotain plus miinus kolkyt. Enemmänkin miinus. Ei varmaan kenellekkään ollu uutinen se, että se kokkolalainen blondi sinne sitten valittiin. Noh, katsojathan sen päättivät. (onhan se ehkä blondi ja sillä on paras perse, mutta on myöskin... noh.. blondi hiusten pitennyksineen...) Jos joku kerkesi Paris Hiltonia arvostelemaan siitä ettei tiennyt Tony Blairia, ei se mitään, ei Hänkän tiennyt. Saatikka sitä, että pitäisikö Suomen liittyä EU:hun.. No blondit on niitä... Ensimmäisenä taloon tullut turkulainen... Huh huh. Voiko enää daijumpaa jätkää olla?? Puhu perkele kokoajan. Sinisine silmälaseineen näytti todella ärsyttävältä. Eikä ainoastaan näyttänyt, vaan oli sitä. Koitti heti varastaa koko "shown".... Yksinään. Hän poistuu hyvin äkkiä. Sitten tuli joku ponnaripäinen nuori kaveri. Hiljanen oli hän. Eipä paljoa juttu luistanu. Noh.. odotellaan... Ja tietenkin myös blondiutta pitää saada taloon No se "jessicasimpson" oli kyllä aika hiljanen. Eipä paljon sanottavaa ollu hällä. Onnea sille kuitenkin. No niin.. Eipä ollut yllätys, että kokkolan tyttö pääsi kuin pääsikin lopulta sinne taloon (miksiköhän?) Noh.. Ehkähän jaksaa ja pärjää siellä perseellä ja hiuslisäkkeineen. Onnea vaan Hänelle. Harmi on tosissa, että ei yhtään "vanhempaa" ihmistä ole mukana (esim. vimmevuoden Minna) Jotenkin tuntuu että se tumma stokkan kauppias olis ottanu "liiderin paikan" No siihenhän se sopii, enemmän ku kukaan naisista. No niin.. Jotenki tuntuu (näin ekanäkemältä) että tää on ihan perseestä. En osaa kuvitella sieltä semmoisia persoonia jotka erottuisi lopuksi. No okei.. En katsonut edellistä IHAN alusta. mutta tuntuu että ei sieltä kuitenkaan löydy niitä "sveitsin ja kaljun" tyylisiä sanaseppoja. Voin toki olla väärässäkin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
katsonautiotahiekkarantaa 29.08.2006 01:40:15 | |
---|
Sarin jälkeen esittelyvuoroon tuli 22-vuotias Kaarlo. - Tampereelta, kahdenkympin kriisi. Sitten mä oon kuusi vuotta kasvattanut pulisonkeja, tamperelainen paljasti itsestään. - Onko mitään muuta? toiset kysyivät. - No on vaikka mitä, mutta mä oon nyt niin jäissä, Kaarlo vastasi nauraen. - Ja seurustelen vakavasti, hän kuitenkin lisäsi. ASUKKAAT - KAARLO - TAVARAT MUUT: -aterialisä -nuuskapussi, 5 kpl -kondomi, 7 kpl -kynsileikkuri |