Varaani 09.02.2006 15:37:17 | |
---|
Mä katson lähinnä luontodokumentit, varaanit kiinnostaa. Tule meille vaan... |
Kulkunen 09.02.2006 16:28:38 | |
---|
SubTV on kyllä kans kunnostautunut näissä raivon partaalle saattavissa promoamisissa. Summerland-niminen tusinadraama pääsi omalle mustalle listalleni vain sen Saatanan kampanjan takia. Lost on hyvä sarja, mutta vähän hillitymmin olisi sitäkin voinut hehkuttaa. Kai se sitten toimi, kun Nelonen teki uuden katsojaennätyksensä sen sarjan kanssa... Onneksi Big Brother on jo kutakuinkin kuopattu. The downward spiral never ends. |
Kimmo72 09.02.2006 16:32:59 | |
---|
Onneksi Big Brother on jo kutakuinkin kuopattu. Ei se vielä.. Uutta odotellessa.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Kulkunen 09.02.2006 16:35:40 | |
---|
Ei se vielä.. Uutta odotellessa.. No mutta enää ei ole se saatanan kolikkoautomaattihampailla varustettu apina kiikkumassa jokaisella mainoskatkolla. "Kohta jatkuu. Ja muistakaa, et jos teette leipää, niin halatkaa, jos se on hyvää." En voi kirjaimin ilmaista minkälaisen raivon tuo sai aikaan. Tuohan tuli nimenomaan siinä "jatkuu"-kohdassa, jolloin mun refleksit harvoin ehti vaihtamaan kanavaa ennen kuin oli jo liian myöhäistä. The downward spiral never ends. |
Rattata 09.02.2006 16:39:59 | |
---|
Ei se vielä.. Uutta odotellessa.. Ja kolmaskin vielä tulee. |
Kimmo72 09.02.2006 16:42:26 | |
---|
Ja kolmaskin vielä tulee. Juu ainakin. Alkais jo. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Milkop 09.02.2006 16:58:21 | |
---|
Mua ärsytti tuo Studio Impossiblen hehkutus, kun sarja sitten paljastuikin täydeksi paskaksi (suoraan sanottuna). Sitä odotteli jotain Vintiöitäkin kovempaa, mutta ei iske henk.kohtaisesti lainkaan. |
Jormaz 09.02.2006 22:54:19 | |
---|
...sillä naisethan pitävät miehistä, jotka hoitavat lapsia. Pahoittelen. Älä nyt vain tunge sitä haarukkaa sinne pistorasiaan. Ei piru voi muuten ärsyttää yksi saatanan mainos. AAAAH!! AAAAAARRGH!! Ja Summerland-hehkutus: AAAAAARRRHGHGHGHH!!! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
-septimisti- 09.02.2006 23:34:43 | |
---|
Pitää kyllä todeta, että ellen aivan väärin ole havainnoinnut, niin ainakin eräällä osa-alueella on mainostöllössä menty eteenpäin. Nimittäin sen matalta puhuvan miehen puhetta ei ole kompressoitu ihan niin överiksi kuin vielä jokin aika sitten. Voi olla että se on vielä yhtä kamala, sillä en ole hirveästi telkkua katsellut. Ihan hirveää kompressorin liikakäyttöä. Lauseiden loput ihan törkeän kuuloisia. Olen aina miettinyt, että häirtiseekö jotakuta muuta sama? |
sellisti 11.02.2006 00:09:57 | |
---|
Pitää kyllä todeta, että ellen aivan väärin ole havainnoinnut, niin ainakin eräällä osa-alueella on mainostöllössä menty eteenpäin. Nimittäin sen matalta puhuvan miehen puhetta ei ole kompressoitu ihan niin överiksi kuin vielä jokin aika sitten. Voi olla että se on vielä yhtä kamala, sillä en ole hirveästi telkkua katsellut. Ihan hirveää kompressorin liikakäyttöä. Lauseiden loput ihan törkeän kuuloisia. Olen aina miettinyt, että häirtiseekö jotakuta muuta sama? Automainoksissa olen kiinnittänyt huomiota erityisen tummaäänisiin bassohönkijöihin. Huvittaa lähinnä, ei nyt niinkään ärsytä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
EnemyAce 11.02.2006 12:00:19 | |
---|
Mua ärsyttää sen yhden sarjan mainostus. Olikohan Nelosen vai Subin.. kuiteski joku tumma setä joutuu yllättäen jonkin sortin vauvan huoltajaksi ja blaablaa. Tää oli joku subin tv-hölmöke, nimeä en muista mutta subin ohjelmia kuitenkin. Subi on kyllä tällä hetkellä mun mielestä yksi paskimmista ja turhimmista kanavista ikinä. Nyt ne hehkuttaa jotain Emmy palkittua sontaa joka niitten pikku pätkien perusteella vaikuttaa todella idiootilta ohjelmalta, vähän sellaselta "eh eh" huumorilta. Summerland, Entertainment (vai mikä onkaan), Juana da virgo, kaikki typerät idolit ja reality ohjelmat. Kun nelonen joten kuten panostaa lattuun niin subi hommaa kaikki paskimmat sarjat mitä voi olla. Subilta katson vain lauantaisin, sunnuntaisin piirretyt ja silloin tällöin arkisin simppaset. |
punk s blood 11.02.2006 12:51:31 | |
---|
Kun nelonen joten kuten panostaa lattuun niin subi hommaa kaikki paskimmat sarjat mitä voi olla. Subilta katson vain lauantaisin, sunnuntaisin piirretyt ja silloin tällöin arkisin simppaset. Sub tv näyttää kuitenkin Langalla (The Wire) sarjaa, mikä on laadukkainta tavaraa mitä tv:stä tällä hetkellä tulee. Sarjahan on tuota HBO:n tuotantoa. Että, kyllä sinne sekaan mahtuu helmiäkin... |
Moimies 11.02.2006 19:27:16 | |
---|
Summerland, alkaen 8.1 sunnuntaisin "my parents are dead..." ja itkunvollotusta tjsp Boikotissa on juurikin ton takia. Heviä Perkele! Niijoo, moi. |