kouranka 30.01.2006 10:49:29 | |
---|
Olipa laimee jakso eilen, mutta Bo on best. Nyt herkutellaa! |
Juzzu 30.01.2006 11:05:39 | |
---|
Olipa laimee jakso eilen, mutta Bo on best. kyllä se 4 asukkaan kaupungista tullut kalkkunoille laulava maalaispoika oli ihan symppis. |
jazzy 30.01.2006 14:23:19 | |
---|
kyllä se 4 asukkaan kaupungista tullut kalkkunoille laulava maalaispoika oli ihan symppis. Olin niin innoissani, kun se pääsi jatkoon. Se oli kyllä tosi symppis. Ehdoton suosikki.! Jokaisessa meissä asuu pieni narsissi. |
Flash 30.01.2006 14:56:17 | |
---|
Ihme että ne jenkit jaksaa, tuliko siitä Carriestä lopulta mitään? Kyllähän tuo on sikäläisten kantrilistojen kärkipäässä keikkunut. Live Music Is Better! |
kouranka 30.01.2006 15:11:44 | |
---|
kyllä se 4 asukkaan kaupungista tullut kalkkunoille laulava maalaispoika oli ihan symppis. Jep, mutta oli kyl pari ihan ihme tyyppiä ketkä pääs jatkoon. Nyt herkutellaa! |
Qsysi 30.01.2006 15:11:50 | |
---|
Olin niin innoissani, kun se pääsi jatkoon. Se oli kyllä tosi symppis. Ehdoton suosikki.! Oli ihan loistava kyllä. Ei voi ihmisestä vilpittömämpää reaktiota tulla, ja Simon oikeasti tykkäsikin, vaikka tämä Paula Abdul nyt ei jatkoon olisi päästänytkään. Ärsyttävä hää o. Mutta niin, ei olisi kyllä uskonut että niin hienosti olis laulanu kun niin hermostutti ettei biisin nimeä muistanut. On tainnut tulla kalkkunalta aika hyviä neuvoja. Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille!
- Tupuna |
pantzku 31.01.2006 15:43:05 (muokattu 31.01.2006 15:43:24) | |
---|
Ihme että ne jenkit jaksaa, tuliko siitä Carriestä lopulta mitään? Kyllä siitä jotain tais tulla, jos levy myi alle viidessä viikossa miljoona kappaletta. |
Brian May jr. 31.01.2006 19:19:44 | |
---|
Kyllä siitä jotain tais tulla, jos levy myi alle viidessä viikossa miljoona kappaletta. Kunhan kysäsin :) Vettä! |
kouranka 04.02.2006 20:57:11 | |
---|
Hehe, hauska ja pitkä jakso. Smokki-viiksi miehen ois pitäny kyl päästä jatkoo. Nyt herkutellaa! |
Härski 04.02.2006 21:07:57 | |
---|
Hehe, hauska ja pitkä jakso. Smokki-viiksi miehen ois pitäny kyl päästä jatkoo. Joo, oli hauska. Se vika nekubiats oli aivan kammottava. Palomies oli rules! Paula Abdul on h0t. Simon n0t. HOOOHOHOHOhohoOHGohO!! Nero!"1929uj f'' |
Qsysi 04.02.2006 21:27:42 | |
---|
Hehe, hauska ja pitkä jakso. Smokki-viiksi miehen ois pitäny kyl päästä jatkoo. Oli 17-vuotiaaksi aika mehukas, jopa messevä, karvankasvu. Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille!
- Tupuna |
Jormaz 04.02.2006 21:36:38 | |
---|
Se vika nekubiats oli aivan kammottava. No hyi helvetti! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Cujo 04.02.2006 22:01:14 | |
---|
Se vika nekubiats oli aivan kammottava. Pöljää vaan, että ensin sitä pitkään mainostettiin, miten kauhea se on ja että kohta on kunnon catfighti, mutta sitten se vaan vähän hölmöili ja haukkui kaikki. Vähän laimea miun mielestä. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Tympee Huttunen 04.02.2006 22:04:13 | |
---|
Onpas hauskoja jaksoja:) Älyttömän hyviä ja hauskoja juttuja. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
sellisti 05.02.2006 00:33:09 | |
---|
Liikuttava oli se kimittävä lehmityttö (Ronda?), joka sai jopa tuomariston sympatiat puolelleen vaikka laulu oli mitä oli... "Paha jätkä" Simonkaan ei viitsinyt edes ruveta ilkeäksi vaan heitti, että "olisin ottanut sut jatkoon mutta olen vähemmistössä"... heh. Ja se mimmi joka halus pussata Simonia mutta varmuuden vuoksi muovipussin läpi... Hauskoja persoonia. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Tympee Huttunen 05.02.2006 08:48:01 | |
---|
Liikuttava oli se kimittävä lehmityttö (Ronda?), joka sai jopa tuomariston sympatiat puolelleen vaikka laulu oli mitä oli... "Paha jätkä" Simonkaan ei viitsinyt edes ruveta ilkeäksi vaan heitti, että "olisin ottanut sut jatkoon mutta olen vähemmistössä"... heh. Ja se mimmi joka halus pussata Simonia mutta varmuuden vuoksi muovipussin läpi... Hauskoja persoonia. Nämä tämän kauden jaksot on jotenkin vielä enemmän komiikkaa, mitä edelliset(?). Käsittämättömän hauskoja juttuja, eikä kaikki voi olla käsikirjoitettuja. Ehdottomasti parhaan viihteen joukossa, mitä telkkarista tulee. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
MV 05.02.2006 09:54:28 (muokattu 05.02.2006 09:54:39) | |
---|
Se oli kova kun se tukevahko, tummaihoinen Ibi-love kakkonen sanoi, että hänestä tulisi suurempi tähti kuin mm. Jennifer Lopezista...Sitten Simon muille tuomareille: "Tavallaan hän onkin" Repesin aika huolella. "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
carnation 05.02.2006 14:27:22 | |
---|
Se "näytät aivan Incredible Hulkin vaimolta" -juttu oli paha. Simonilla muutenkin lentää läppä varsin hyvään malliin, tässähän aivan oppii diggaamaan miehestä. "Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ! |
kouranka 05.02.2006 14:39:55 | |
---|
Nämä tämän kauden jaksot on jotenkin vielä enemmän komiikkaa, mitä edelliset(?). Käsittämättömän hauskoja juttuja, eikä kaikki voi olla käsikirjoitettuja. Ehdottomasti parhaan viihteen joukossa, mitä telkkarista tulee. Kylläkyllä. Ei saatn repesin ku se M. Jacksonia laulanut sano että oli ostanut Paula Abdulin DVD:n ja siitä oppinut sen. Nyt herkutellaa! |
kouranka 05.02.2006 14:41:20 | |
---|
Oli 17-vuotiaaksi aika mehukas, jopa messevä, karvankasvu. Sen pikkuveli oli kova puhemies kyl. Nyt herkutellaa! |