Juzzu 07.09.2005 11:39:57 | |
---|
täyttä paskaa. ai nuo sun kommentit? Kyl. |
volvo740 07.09.2005 12:19:07 | |
---|
Tosi huono kommentti. Älä helevetti. Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
depe 07.09.2005 14:19:12 | |
---|
Todella persiistä kun näyttävät noita kakkoskauden kausia. Koin samanlaisen pettymyksen kuin SUB Tv:n V:n kanssa. En aio katsoa. Luulisi että olisivat saaneet vihausta palautetta jo tuon sub-tv:n V:n osalta, mutta ei. Sama "virhe" uudelleen. Tuo kakkoskausi on varmaan saatu halvalla. Tosin ei se ykkönenkään voi kalliis olla... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Deeku 07.09.2005 15:19:25 | |
---|
Itse haluaisin myös nähdä uudestaan tuon ykköskauden. Muutamia jaksoja on videolla siltä ajalta ja minusta kakkoskausi on paljon huonompi. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
tähtivaeltaja 07.09.2005 23:49:00 | |
---|
Miksi vitussa MTV3 mokaa kaiken? Tuohan on tuttu MTV3-tyyli. Sarjan jaksoja voidaan jopa näyttää väärässä järjestyksessä. Niin muuten, tämän lisäksi ne pätkivät leffoja lyhyemmiksi. Sellasella epäuskottavalla feidauksella hävitetään kohtaus sieltä täältä. Ilmeisesti mainoksia voidaan tämän takia näyttää enemmän. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |
sellisti 08.09.2005 15:04:37 | |
---|
Niin muuten, tämän lisäksi ne pätkivät leffoja lyhyemmiksi. Sellasella epäuskottavalla feidauksella hävitetään kohtaus sieltä täältä. Ilmeisesti mainoksia voidaan tämän takia näyttää enemmän. Nuo on kyllä todella rasittavia. Roolihenkilöllä saattaa lause jäädä ihan kesken kun yhtäkkiä pärähtää mainostunnari ruutuun. Sama juttu sarjojen kanssa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
tähtivaeltaja 08.09.2005 17:58:22 | |
---|
Nuo on kyllä todella rasittavia. Roolihenkilöllä saattaa lause jäädä ihan kesken kun yhtäkkiä pärähtää mainostunnari ruutuun. Sama juttu sarjojen kanssa. Justjust, mutta esimerkiksi Avaruusseikkailu 2001 leffassa eivät näemmä tarvinneet edes mainoskatkoa: Koko legendaarinen HAL:in sammuttamiskohtaus yhtäkkiä feidattiin ja jatkettiin heti seuraavasta. Voi apua!! 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |