Informaatiokameli 05.07.2020 10:21:12 (muokattu 05.07.2020 10:25:10) | |
---|
Ed_Guy: Mikä olis hyvä indiepeli mitä lähteä tutkimaan? The Long darkia aina välillä varovaisesti katselen. En ole vielä ostanut. Firewatchin pelasin ite jokin aika sitten ja se oli tosi hyvä. Outer Wilds kiinnostelee kans. Kentucky Route Zero ja Little Nightmares odottelis kans pleikkarin kovolla. Ja tosiaan tais olla indie-alet nyt käynnissä ps storessa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Arkka 05.07.2020 14:41:21 | |
---|
Informaatiokameli: Mutta itelle tilanne näyttää siltä, että indiehommilla menee paremmin kuin koskaan. Näinhän se kyllä taitaa olla. |
TheMurno 05.07.2020 17:24:51 | |
---|
Tuli steamista napattua Wolfensteinia neljän pelin verran ja Crash+Spyro-paketti. Riittänee tekemistä hetkeksi. |
seppo69 07.07.2020 11:19:18 | |
---|
Henri Henri Olavi: Okei, ei se tylsyys ole se varsinainen juttu, se oli vain eka sana joka tuohon kohtaan tuli mieleen. Mä en vaan jotenkin saa päätä sellaiseen moodiin, jossa tuo peli antaisi mulle oikein mitään kiksejä. Pelasin myös sitä Control-peliä jossa on Suosalo. Se oli myös huono. Miksei enää tehdä hyviä pelejä? Hommaa Inside. 2010-luvun paras peli. |
Rauzku 07.07.2020 11:38:25 (muokattu 07.07.2020 11:38:32) | |
---|
TheMurno: Tuli steamista napattua Wolfensteinia neljän pelin verran ja Crash+Spyro-paketti. Riittänee tekemistä hetkeksi. Kokeilin tunnin verran Spyroa, mutta vähän oli taika kadonnut omalla kohdalla. Crashit maistuivat edelleen, varsinkin kun hullunkiilto silmissä saatava 100% kaikesta. Tässähän kuivaa pystyyn |
Juicy 07.07.2020 12:25:32 | |
---|
Rauzku: Kokeilin tunnin verran Spyroa, mutta vähän oli taika kadonnut omalla kohdalla. Crashit maistuivat edelleen, varsinkin kun hullunkiilto silmissä saatava 100% kaikesta. Mä en oikein päässy sisälle crashien kontrolleihin, jotenkin tökkii sen kolmannen pelin mukaan mallinnettu tatsi kun pelaa ekan pelin kenttiä. Varsinkin bonuskentissä tulee ihan ihme huteja. Annoin muuten plussankin vahingossa, eli ehkä oon vähän kädetönkin myös. "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
Rauzku 07.07.2020 13:35:58 (muokattu 07.07.2020 13:36:37) | |
---|
Juicy: Mä en oikein päässy sisälle crashien kontrolleihin, jotenkin tökkii sen kolmannen pelin mukaan mallinnettu tatsi kun pelaa ekan pelin kenttiä. Varsinkin bonuskentissä tulee ihan ihme huteja. Annoin muuten plussankin vahingossa, eli ehkä oon vähän kädetönkin myös. Tatsi on kyllä erilainen kun vertaa orkkikseen. Pelasin Crashit pleikalla 55" telkkarin kautta, jossa luonnollisesti oli kaikki mahdolliset auto motionit yms. päällä. Viive oli niin hirvittävää, että laitoin aika paljon sen piikkiin pelaamisen kauheuden alussa. Pidin ykkösosaa muutenkin vaikeimpana, niin en oikein osannut yhdistää vaikeutta suoraan remasterin muutoksiin. Tässähän kuivaa pystyyn |
Juicy 07.07.2020 15:04:39 | |
---|
Rauzku: Tatsi on kyllä erilainen kun vertaa orkkikseen. Pelasin Crashit pleikalla 55" telkkarin kautta, jossa luonnollisesti oli kaikki mahdolliset auto motionit yms. päällä. Viive oli niin hirvittävää, että laitoin aika paljon sen piikkiin pelaamisen kauheuden alussa. Pidin ykkösosaa muutenkin vaikeimpana, niin en oikein osannut yhdistää vaikeutta suoraan remasterin muutoksiin. Se on jotenkin semmonen kulmikas, ihan kuin näkymätön ruudukko ohjais että mihin laskeutuu hypyt. En oikein tykännyt kolmosessakaan siitä, ja tuossa se on melkeinpä korostuneempi. "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
TheMurno 07.07.2020 15:53:21 | |
---|
Rauzku: Kokeilin tunnin verran Spyroa, mutta vähän oli taika kadonnut omalla kohdalla. Crashit maistuivat edelleen, varsinkin kun hullunkiilto silmissä saatava 100% kaikesta. Juu, tyttöystävälle tuo Spyro lähinnä. En itse ole sitä lapsuudessani juurikaan pelannut ja nyt alkoi ahdistamaan, kun kuuntelin suomenkielistä dubbausta. Crashit uppoavat, mutta on kyllä paikoitellen hermoja raastavia pelejä (ainakin ensimmäinen) edelleen. |
LordWinter 07.07.2020 17:13:20 | |
---|
Streets of Rage 4 oikein hyvä, ei olla liikaa lähdetty kikkailemaan tai nuoleskelmaan vanhahomojen kasseja. Combo-laskurista en kyllä tykkää, varsinkin kun laskuri näyttää jokaikisen iskun, mutta onneksi senkin saa otettua pois päältä. |
Henri Henri Olavi 08.07.2020 13:46:46 | |
---|
seppo69: Hommaa Inside. 2010-luvun paras peli. Kiitti, tsekkaan. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
abassimo 09.07.2020 03:21:14 | |
---|
Hommasin höyryn kesäalesta Duskersin. Ei oo aiemmin tullut törmättyy samankaltaseen peliin, toi kyl toimii täysillä! |
Milkop 09.07.2020 07:48:54 | |
---|
Henri Henri Olavi: Kiitti, tsekkaan. Kentucky Route Zero voisi olla myös tarkastuksen arvoinen. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Henri Henri Olavi 10.07.2020 23:09:54 | |
---|
Milkop: Kentucky Route Zero voisi olla myös tarkastuksen arvoinen. Kiitti! Tuota indieosastoa voisi alkaa kahlaamaan. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Milkop 13.07.2020 13:36:53 | |
---|
Ubi piti tuossa jonkun uuden tilaisuuden. En tiedä hitto. Jotenkin uusi Ass Greed tai Far Cry 6 eivät kiinnosta enää yhtään. Onhan firma lypsänyt samaa ideaa vuosikaudet peleissään eikä muutosta kai odota kukaan, mutta silti. Mjääh. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tomaattiorava 13.07.2020 16:36:59 (muokattu 13.07.2020 16:38:02) | |
---|
Kyä mä veikkaan että uuden farcryn perseilee läpi ihan mielellään. Ratkaisee varmaan aika paljon notta miten gameplaytä on twiikkailtu. Jos vaan lisätty vitusti neliökilometrejä ja läpsitty uutta maalia päälle niin tuskin menee jatkoon. |
Arkka 13.07.2020 20:45:04 | |
---|
Tuossa kun oli indiepeleistä puhetta, niin pelasin äsken tällasen ku Burning Daylight: https://store.steampowered.com/app/1052070/Burning_Daylight/ Ilmeisesti opiskelijavoimin tehty puolisen tuntia kestävä ilmainen kävelysimulaattori. Ei pelinä kummoinen, mutta visuaalisesti hieno ku mikä. Seuraavaksi testiin Firewatch. |
Milkop 13.07.2020 20:46:11 | |
---|
Arkka: Seuraavaksi testiin Firewatch. Tämä on varsinkin tarinana oikein loistava. Tykkäsin kovasti. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
McNulty 13.07.2020 22:36:03 | |
---|
Milkop: Tämä on varsinkin tarinana oikein loistava. Tykkäsin kovasti. Mä vähän tätä kuumottelin tuossa kuukausi pari takaperin kun oli PS Plus-käyttäjille -50%, mutta jätin ostamatta ihan siksi, että peli ei taida kovinkaan montaa pelikertaa kestää. moving in stereo |
Henri Henri Olavi 13.07.2020 22:40:13 (muokattu 13.07.2020 22:41:06) | |
---|
McNulty: Mä vähän tätä kuumottelin tuossa kuukausi pari takaperin kun oli PS Plus-käyttäjille -50%, mutta jätin ostamatta ihan siksi, että peli ei taida kovinkaan montaa pelikertaa kestää. Anteeksi tyhmä kysymys, mutta miksi pelin pitäisi kestää monta pelikertaa, jos se ei ole esim. joku urheilu- auto- tai tappelupeli, jota pelataan kaverin kanssa? Mun mielestä tarinavetoinen peli on kuin elokuva tai romaani. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |