juha_p 29.09.2016 22:48:58 (muokattu 29.09.2016 22:49:30) | |
---|
Vaihtovirta: ... Onko muuten kukaan/mikään coveroinut tota muijaa onnistuneesti, muuta kuin joku sinfoniaorkesteri ilman laulajaa..? Esim. The Voice USA:ssa on mukana yksi jannu joka veti "When We Were Young" kappaleen mallikkaasti. http://tinyurl.com/hdl5crs |
Janizio 30.09.2016 11:40:28 (muokattu 30.09.2016 11:46:02) | |
---|
Ja mulla tuli tässä Dirtyh mieleen sellainenkin juttu omalta kohdaltani, että kun tässä lomassa kun mietin vastauksia noihin sun kyssäreihin, niin hoksasin, että millohan viimeks mä oon nähnyt Saaran soolokeikan. Toki hän niitä tekee paljonkin, mutta mulla itselläni on sellaisesta aikaa oikeasti ja aika paljonkin, kun en ole varma milloin. Kahtena viime jouluna joulukeikat on tehty Teemun kanssa yhdessä. Sit ne keikat mitä on sattunut tänne minun päähäni silleen, että mä olen päässyt paikalle niin nekin on ollut Teemun kanssa tehtyjä tai muulla tavalla jotain yhteisprojekteja jne. Et nyt pitkästä aikaa on tullossa Saaran ihan kokonaan soolokeikka jolle oon menossa niin näkee ja kuulee millainen biisisetti hällä on nykyään soolokeikoillaan ja voin ihan laskea teille kuin monta omaa biisiä siellä on jne. |
Lautuma 30.09.2016 17:05:10 | |
---|
Janizio: Ja mulla tuli tässä Dirtyh mieleen sellainenkin juttu omalta kohdaltani, että kun tässä lomassa kun mietin vastauksia noihin sun kyssäreihin, niin hoksasin, että millohan viimeks mä oon nähnyt Saaran soolokeikan. Toki hän niitä tekee paljonkin, mutta mulla itselläni on sellaisesta aikaa oikeasti ja aika paljonkin, kun en ole varma milloin. Kahtena viime jouluna joulukeikat on tehty Teemun kanssa yhdessä. Sit ne keikat mitä on sattunut tänne minun päähäni silleen, että mä olen päässyt paikalle niin nekin on ollut Teemun kanssa tehtyjä tai muulla tavalla jotain yhteisprojekteja jne. Et nyt pitkästä aikaa on tullossa Saaran ihan kokonaan soolokeikka jolle oon menossa niin näkee ja kuulee millainen biisisetti hällä on nykyään soolokeikoillaan ja voin ihan laskea teille kuin monta omaa biisiä siellä on jne. Ehkä oletkin salaa itseltäsi alkanut diggailla Teemua? Selität ehkä itsellesi, että Saaraa olet menossa katsomaan, vaikka onhan siellä se... Teemu. Kieltämättä kuulostaa hankalalta tilanteelta, mutta jos annat itsellesi luvan, helpottaa kyllä. Ja onhan Teemu hyvä laulajakin. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
carnation 30.09.2016 17:52:22 | |
---|
Lautuma: Ehkä oletkin salaa itseltäsi alkanut diggailla Teemua? Selität ehkä itsellesi, että Saaraa olet menossa katsomaan, vaikka onhan siellä se... Teemu. Kieltämättä kuulostaa hankalalta tilanteelta, mutta jos annat itsellesi luvan, helpottaa kyllä. Ja onhan Teemu hyvä laulajakin. Teemu on kieltämättä komea. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Epämuusikko 30.09.2016 19:14:12 | |
---|
Teemu on hirmu hyvä pianisti ja mukava mies. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Janizio 30.09.2016 19:14:23 (muokattu 30.09.2016 19:14:58) | |
---|
Lautuma: Ehkä oletkin salaa itseltäsi alkanut diggailla Teemua? Selität ehkä itsellesi, että Saaraa olet menossa katsomaan, vaikka onhan siellä se... Teemu. Kieltämättä kuulostaa hankalalta tilanteelta, mutta jos annat itsellesi luvan, helpottaa kyllä. Ja onhan Teemu hyvä laulajakin. Teemu on oikeasti tosi hyvä ääninen mies laulaja ja taitava muusikko ylipäätänsä se on ihan täysin totta ja Saaran kanssa pitkä yhteinen taival tuntuu jä näkyy kun esiintyvät yhdessä. Heh kiva teoria, että se oliskin Teemu jota fanitan, mutta joudun tuottaan sulle pettymyksen teoriasi kanssa ei osunut ihan tuubiin kyl se Saara on se jota tosissaan fanitan. Mut hauskaa ajatuksen juoksua sulta :) |
Janizio 01.10.2016 09:28:30 (muokattu 01.10.2016 12:29:03) | |
---|
Ne olisi sitten live-lähetyspaikat jaossa tänä viikonloppuna X-Factorissa. Ja ilmeisestikin se menee niin, että 12 kisaajaa jatkaa live-lähetyksiin Judges House osiosta eli siis jokaisesta ryhmästä 3 jatkaa ja 4 putoaa pois. Kuuluupas mielenkiintosia huhuja siitä mitä Saara kenties aikoo laula Judges House osiossa. Jos se pitää paikkansa niin aika fiksu veto minusta |
blaekie 01.10.2016 23:52:09 | |
---|
Janizio: ..Kuuluupas mielenkiintosia huhuja siitä mitä Saara kenties aikoo laula Judges House osiossa... No kerro nyt ihmeessä meillekin, eläkä pidä turhaan jännityksessä. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Jormaz 02.10.2016 00:06:07 | |
---|
blaekie: No kerro nyt ihmeessä meillekin, eläkä pidä turhaan jännityksessä. Kuulemma Teemun kanssa duettona Up where we belong. Encorena My heart will go on kiinaksi. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Janizio 02.10.2016 09:00:13 | |
---|
Noh mä en viitti alkaa hehkuttaan asialla, koska se on todellinen huhu. Katsotaan ja kuunnella pitääkö paikkansa. Mä voin sitten vaikka illalla/huomenna aamulla kertoa oliko huhu hajulla asioista. |
Funkånaut 02.10.2016 10:40:01 | |
---|
Janizio: Kuuluupas mielenkiintosia huhuja siitä mitä Saara kenties aikoo laula Judges House osiossa. Jos se pitää paikkansa niin aika fiksu veto minusta ... Janizio: Noh mä en viitti alkaa hehkuttaan asialla, koska se on todellinen huhu. Näen pienen ristiriidan. :) "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Janizio 02.10.2016 11:24:15 | |
---|
Funkånaut: ...
Näen pienen ristiriidan. :) Niin kuin sanoin kerron sitten tämän illan jälkeen miten asian kanssa oli. |
lurkki 02.10.2016 12:27:11 | |
---|
Mä veikkaan että jonkin ruotsalaisen lauluyhtyeen tuotantoa saattaa olla tulossa. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
evo 02.10.2016 12:38:58 | |
---|
I drink and I know things. |
Janizio 02.10.2016 13:06:32 (muokattu 02.10.2016 13:08:36) | |
---|
lurkki: Mä veikkaan että jonkin ruotsalaisen lauluyhtyeen tuotantoa saattaa olla tulossa. Jos mun huhu kuulo pitää paikkansa niin voin vakuutta ei ole tulossa. Tosin mun täytyy sanoa ihan rehellisesti, että itsekin epäilen suhteellisen paljon, että tämä huhu pitäisi paikkaansa. |
lurkki 02.10.2016 13:08:25 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
LordWinter 02.10.2016 13:33:35 | |
---|
Janizio: Kuuluupas mielenkiintosia huhuja siitä mitä Saara kenties aikoo laula Judges House osiossa. Jos se pitää paikkansa niin aika fiksu veto minusta Ettei vain ois...Je suis Malade. "kamala kampela" -haitaripartio |
Janizio 02.10.2016 13:39:37 (muokattu 02.10.2016 13:53:39) | |
---|
LordWinter: Ettei vain ois...Je suis Malade. Nyt ollaan jo sinäänsä oikeilla jäljillä, että jos se on se biisi mitä huhut kertoo niin on kylläkin biisi kyseessä, joka kuulunee tällä hetkellä aika tiukasti Saaran keikkasetteihin. Oikeastaan mä vähän odottanutkin, että missä vaiheessa Saara alkaisi valita näittä keikkasettiensä ns. vakiobiisejä ja nyt saattaa olla ensimmäinen tälläinen biisi tulossa, jos nyt ei tätä Je Suis Maladea oteta huomioon Hups tulikohan jo paljastettua liikaa |
Epämuusikko 02.10.2016 14:17:37 | |
---|
Jormaz: Kuulemma Teemun kanssa duettona Up where we belong. Encorena My heart will go on kiinaksi. :D paras sinänsä ihan validi väärinkuulema ensiksimainitusta: "The lift goes up where we belong". "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
juha_p 02.10.2016 14:23:29 | |
---|
Janizio: Nyt ollaan jo sinäänsä oikeilla jäljillä, että jos se on se biisi mitä huhut kertoo niin on kylläkin biisi kyseessä, joka kuulunee tällä hetkellä aika tiukasti Saaran keikkasetteihin. Oikeastaan mä vähän odottanutkin, että missä vaiheessa Saara alkaisi valita näittä keikkasettiensä ns. vakiobiisejä ja nyt saattaa olla ensimmäinen tälläinen biisi tulossa, jos nyt ei tätä Je Suis Maladea oteta huomioon Hups tulikohan jo paljastettua liikaa :) TellyMixin juttuako huhuttelet ( https://twitter.com/tellymix)? |