Bluesmies 18.12.2005 22:56:46 | |
---|
Siinä lauletaan jotain love song tai jotain sinne päin. Aivan, täältähän se tuli! This ain't love song. |
myrtonen 18.12.2005 22:57:14 | |
---|
Nuo niille tehtaillut kappaleet on kyllä täyttä shaismanderia. Huhhuh. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
sellisti 18.12.2005 22:59:05 (muokattu 18.12.2005 23:00:47) | |
---|
Kuunnelkaa nyt! Ihan vierestä menee. No älkää nyt noin vakavasti ottako. Miettikää mikä kohderyhmä tämän äänillään ratkaisi ja millä perusteella. Parhaat laulajat ovat pudonneet kisasta jo ajat sitten, voiton vei suurimpaan äänestysryhmään vedonnut henkilö. Olkoon hän heidän idolinsa, suotakoon se heille. Ei tätä ammattimaisen musiikintekemisen näkökulmasta ole kannattanut arvioida alun alkaenkaan. Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut". |
Rattata 18.12.2005 22:59:49 | |
---|
blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
oizo 18.12.2005 23:00:21 | |
---|
Nolo! Unohti sanat! HAAHAA! No äläkäähän nyt. On siinä varmaan tuossa vaiheessa aikamoinen tunnekuohu päässä että ihmekös tuo vaikka sanat unohtuukin. Ei se oo niin justiin. Kunnon lynkkäysmeininki täällä taas vaihteeksi päällänsä. Olin itekin Katrin puolella, mutta Ilkka petras tänään niin paljon että eipä tuo nyt pahemmin harmita vaikka voiton veikin. Rispektit sille, ja toivottavasti menestyy urallaan. Se ei varmaan olis keltään pois se. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
sauhusanttu 18.12.2005 23:00:49 | |
---|
Onnittelut Ilkalle kurssikaverilta HEO:n Radiotyönlinjalta 2002. Morjestetaan ja jutellaan kun tavataan. |
Tietysti Pauligin 18.12.2005 23:01:19 | |
---|
No, nyt sitten odotellaan mitä sieltä tulee kun alkavat panostamaan tuohon ilkkaan yksinään. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
meitu 18.12.2005 23:02:59 | |
---|
Ois Ibi voittanu. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Tietysti Pauligin 18.12.2005 23:12:20 (muokattu 18.12.2005 23:13:32) | |
---|
Ois Ibi voittanu. Nähdessäni tämän tapauksen tunsin oloni väkivaltaiseksi. Ja mitenkäs se eräs toinen blondi joka putosi melko alussa: "Siis en mä kyllä voi ymmärtää, mähän olen taiteilija, teen omaa musiikkiakin." Tai jotain paskaa kummiskin. Tekotaiteellinen bimbo. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Härski 18.12.2005 23:18:59 | |
---|
No äläkäähän nyt. On siinä varmaan tuossa vaiheessa aikamoinen tunnekuohu päässä että ihmekös tuo vaikka sanat unohtuukin. Ei se oo niin justiin. No ei. Itekin vähän päästelin ööh.. bissen kuohuja tossa? Mut ihan ok, et Ilkka voitti. Alun alkaenkin olin Ilkan puolella, koska siinä oli sitä jotain.. mutta nää finaalit meni sälliltä puihin, paitsi tää vika, joka meni aikalailla hyvin. Katri taasen on laulanut paremminkin, joten hieman petyin. Jos vain Ilkka pysyy ruodussa ja jatkaan tän illan jinjalla ja kenties paremminkin, oli voitto ansaittu. |
MrHands 18.12.2005 23:25:57 | |
---|
Ilkka veti hyvin. |
Roger 18.12.2005 23:55:25 | |
---|
Mielestäni on hyvä että Idolsin voitti Ilkka, joka jakaa mielipiteitä. Toisille hän on ärsyttävä pelle toisille hyvä laulaja. Mielummin Ilkka kuin Katri joka on täydellistä radionova kamaa koko nainen ja yhtä mielenkiintoinen kuin Abban mätitahna näkkileivällä. "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
NHR 19.12.2005 00:26:31 | |
---|
Mielestäni on hyvä että Idolsin voitti Ilkka, joka jakaa mielipiteitä. Toisille hän on ärsyttävä pelle toisille hyvä laulaja. Mutta tänään se laulo kyllä paremmin ku koskaan ennen (oliskohan ollu sitten niitten komojen vai helppojen biisien ansiota?), eikä pelleilly niin paljo ku yleensä. Toivottavasti jaksaa vielä tehdä hiukan töitäkin sen menestyksen eteen, sillä tästähän se vasta alkaa... Uskoisin, että myös Katrilla - ja monella muullakin jo aiemmin pudonneella - on kyllä ihan hyvät saumat päästä muutenkin keikoille ja levyntekoon, jos tosissaan haluavat. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Tupuna 19.12.2005 07:53:39 | |
---|
Mutta tänään se laulo kyllä paremmin ku koskaan ennen (oliskohan ollu sitten niitten komojen vai helppojen biisien ansiota?), eikä pelleilly niin paljo ku yleensä. Toivottavasti jaksaa vielä tehdä hiukan töitäkin sen menestyksen eteen, sillä tästähän se vasta alkaa... Juu. Ilkka lauloi eilen tosiaan hyvin. Ja Ilkalla ei ole koskaan ollut vireongelmia - Petellä ja Katrilla taas vireen kanssa on ollut aina hakemista! Jos joku siis väittää Ilkan laulaneen kisoissa nuotin vierestä, on totaalisen väärässä. Ilkalla on ollut kisan aikana tekniikkapuutteita (mm. Teräsbetonia laulaessa + jotkut matalat äänet), mutta muuten on mennyt hyvin. Itseasiassa Ilkka on suhteellisen taitavakin käyttämään ääntään. Tuosta voi vielä kehittyä! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Juzzu 19.12.2005 08:18:47 | |
---|
Pakarista ja Wicholmia pidin vielä "jonain" ja odotin hyvää musaa, mutta kummatkin tuupattiin tekemään (=laulamaan) karmeaa tusinamusaa joka menee toisesta korvasta sisään ja persereiästä ulos. Tämän vuoden kärkiporukka kiinnostaa vielä kuutiojuuren verran vähemmän. Mun on erittäin vaikea uskoa että jaksan omatoimisesti kiinnostua nanosentin vertaa siitä mitä näille laulajille tapahtuu tulevaisuudessa - toivottavasti kuitenkin pääsisivät yllättämään. Ja toisaalta media pitänee huolen ettei näistä kokonaan eroon pääse, elleivät tee sitten totaalisia indeksejä. Mitäs tekee seuraavaksi popstarsista aikoinaan pudonnut Jonna - tämä täti sentään laulaa hyvin. |
Sinap 19.12.2005 08:35:03 | |
---|
Ilkka veti paremmin ja vireisemmin ku Katri. Selitys sille löytyy korvamonitoreista, joita Katrilla ei mun silmien mukaan ollu. Kovasti lehdistössä ja yleisönpalstoilla puhuttaneen monitoroimattomuuden jälkeen tuotantotiimi oli hankkinu näköjään monitorit paikalle. Valettuja tulppia ei Ilkallakaan ollut korvissa, joka kertoo siitä, että aika hätäratkaisu on ollut. Katri ei sitten ilmeisesti tulppiin tottunut ja tyytyi lavalla olleisiin monitoreihin. Joillekin tuntuu olevan aika pelastus tuo korvamonitorointi. Olen spekuloija...ja väitän, että tämä ratkaisi tämän vuoden idolsin. :) |
Bilharzia 19.12.2005 08:38:09 | |
---|
Eiku levyä kauppaan jota ei osta ku harva. |
Flash 19.12.2005 08:43:09 (muokattu 19.12.2005 08:44:08) | |
---|
Ootte väärässä paikassa. Itse olet. Tämä on se ainoa oikea Idols ketju. :) Olen spekuloija...ja väitän, että tämä ratkaisi tämän vuoden idolsin. :) Olen samaa mieltä. Tai no mistä sen tietää miten se Katri olisi vetänyt, vaikka olisikin korvamonitorit olleet käytössä... Tässä on siis spekuloinnille sijaa. :) Live Music Is Better! |
Definhel 19.12.2005 09:29:23 | |
---|
No kyllä se nyt on niin että parempi voitti ja häviäjä tippui kisasta. |
Fuzzy Boner 19.12.2005 09:39:08 | |
---|
Ja Ilkalla ei ole koskaan ollut vireongelmia - Petellä ja Katrilla taas vireen kanssa on ollut aina hakemista! Jos joku siis väittää Ilkan laulaneen kisoissa nuotin vierestä, on totaalisen väärässä. Täh? Olihan nuilla kaikilla vireongelmia kautta linjan. Eilen vireongelmat Ilkalla pieneni jonkun verran korvamonitorien ansiosta mutta kyllähän siellä roikku paikka paikoin aika paljonkin. (ainakin mun näkökulmasta) Autotune olis stuudiossa ollu kovassa käytössä. Mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa. Tsemppiä hänelle! Saapuilija |