Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 589 90 91 92 9398 99 100 101 102
BaariMikko
11.12.2008 18:37:31

Mulla on snadi pelko kyllä siitä, että Koop menee tässä jotenkin pilalle/hukkaan, jos voittaa. Toivottavasti niin ei käy. Nimittäin biisivalinnat osuessaan tuonne brittiläisen poprockin maisemiin ovat olleet skabassa useimmiten hyviä ja soundanneet hyviltä. Pelkään vaan että levystään tulee just sitä mainittua radionovaa, varsinkin Suomessa kaikki tommonen vähän vähemmän äijäilevä rock tuntuu aina aikaisemminkin vesittyneen iskelmäksi.
JCM
11.12.2008 19:52:15

Mulla on snadi pelko kyllä siitä, että Koop menee tässä jotenkin pilalle/hukkaan, jos voittaa. Toivottavasti niin ei käy. Nimittäin biisivalinnat osuessaan tuonne brittiläisen poprockin maisemiin ovat olleet skabassa useimmiten hyviä ja soundanneet hyviltä. Pelkään vaan että levystään tulee just sitä mainittua radionovaa, varsinkin Suomessa kaikki tommonen vähän vähemmän äijäilevä rock tuntuu aina aikaisemminkin vesittyneen iskelmäksi.

Kävi miten kävi niin musta tuntuu, että Koop tulee tekemään tosi tylsää ja pliisua kamaa. Toivon, että Koop voittaa, ja että Anna pääsee vähän pienemmän koneiston mankeloitavaksi.

En jaksa uskoa kuitenkaan, että kummaltakaan tulee sellaista kamaa mistä itse kummemmin tykkäisin. Annalta toivoisin jotain erilaista, hyvää kamaa.

Koop on jotenkin yhdentekevä, ja liian "mammanpoikamainen" märkäkorva. Ihan hyvin se on laulanut, mutta siinä se. Annassakaan ei varsinaisesti särmää ole, mutta jotain Annassa on.

Suomessa tältä formaatilta puuttuu ne osanottajat, joita tämä formaatti oikeasti kaipaa. :/
Notefix
11.12.2008 20:15:44

Suomessa tältä formaatilta puuttuu ne osanottajat, joita tämä formaatti oikeasti kaipaa. :/

Eikös Pete ollut juuri sellainen? Aikas täydellinen idoli suomalaiseen makuun.

Sinänsä vähän nihkeä olo alkaa olla koko kisailun viihdyttävyyden suhteen...ei hirveästi enää nappaa suuntaan eikä toiseen.
"Layers of layers of shit!"
south_of_heaven
11.12.2008 21:54:05
Annassakaan ei varsinaisesti särmää ole, mutta jotain Annassa on.

Kerro ihmeessä, sen on pakko olla jotakin joka mussa purkautuu ärsytyksenä.

Annan käsienkeikuttelu "lavashow" on kiusallista katsottavaa ja tuo mieleen jonkin South Park-hahmon. Lauluäänikö sillä sitten on niin hirmuisen hyvä?
Guitars are like assholes; Everybody has one.
ballfish
11.12.2008 22:00:36
Annan käsienkeikuttelu "lavashow" on kiusallista katsottavaa ja tuo mieleen jonkin South Park-hahmon. Lauluäänikö sillä sitten on niin hirmuisen hyvä?

Musta se on tosi väkinäisen kuulosta ja vire heittelee luvattoman paljon.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Bluesmies
11.12.2008 22:01:12
The Gay-bändi oli aika kova idols-extrassa. :D
BaariMikko
11.12.2008 22:26:41

Koop on jotenkin yhdentekevä, ja liian "mammanpoikamainen" märkäkorva. Ihan hyvin se on laulanut, mutta siinä se.

Mä kyllä oon jollain tasolla digannut. Vaikuttaa siltä että sillä on aika hyvä taju musiikista, ja muutenkin hyvä ote - silloin kun homma toimii, lipsumisiakin on ollut.

Anna vaikuttaa jotenkin hirveen kireeltä. Laulaa kyllä välillä makeesti kantrityyliin. Ehkäpä kummankin omin paikka ois jossain muualla kuin kilpailussa jossa haetaan massiivisia yleisönkaatajia. Finalistien karisma on vähän hiljasempaa ja hitaampaa luokkaa.
Hannu H.
11.12.2008 23:07:18

Vähä tylsää ku vetelivät vanhat tuossa extrassa noita biisejä joita vetelivät semeissäkin.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Pegardo
11.12.2008 23:16:45 (muokattu 11.12.2008 23:21:03)
Vähä tylsää ku vetelivät vanhat tuossa extrassa noita biisejä joita vetelivät semeissäkin.

Kuka tietää onko ne levyttäneet juuri noi biisit? Eli jos tuos käytettiin niitä samoja taustanauhoja joiden päälle ne on studiossa kiekuneet?

EDIT: typo

EDIT2: Eipä se tietenkään niin hankalaa ole itse selvittää... http://store.mtv3.fi/epages/MTV3.ax … =/Shops/MTV3/Products/0886974231820
JCM
12.12.2008 07:43:19 (muokattu 12.12.2008 07:43:27)

Juu. Mutta puhuin monikossa;) Yksi poikkeus vain vahvistaa säännön ja muita latteuksia tähän:D

Sinänsä vähän nihkeä olo alkaa olla koko kisailun viihdyttävyyden suhteen...ei hirveästi enää nappaa suuntaan eikä toiseen.

Sama. Ja kun tuo formaatti on alettu vääntämään käsikirjoitetuksi komediaksi. Ei kyllä nappaa.
Juzzu
12.12.2008 08:02:56
En jaksa uskoa kuitenkaan, että kummaltakaan tulee sellaista kamaa mistä itse kummemmin tykkäisin.

No ajattele historian valossa - kuinka monta edelliskauden idolin "tähden" levyä sulla on? Anna kun arvaan, ei yhtään. Tuolta pohjalta olisi jo suuri yllätys, jos nyt sieltä joku oikeasti kiinnostavaa musiikkia nousisi.
Rattata
12.12.2008 09:08:18

Samat ajatukset. Ja vieläpä kun tykkään jossain määrin Koopin omista biiseistä. Mutta todennäkösesti sieltä tulee just semmosta tylsää nova-kamaa.
LordWinter
12.12.2008 09:27:24
mikäs tossa Patric Sarinissa ongelmana?

"Kyl mä diggasin, magee saundi."
Mikä helvetin perussävel?
Bonham
12.12.2008 09:52:38
Ja sitten taas loppujen lopuksi... mitä väliä?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Juzzu
12.12.2008 10:14:53
Ja sitten taas loppujen lopuksi... mitä väliä?

Ei mitään, mutta on hauska spekuloida sekundäärisin argumentein tyhjänpäiväisyyksistä :o)
Tomtom
12.12.2008 12:15:41

Onhan se aika ihimeellistä että ainoo semmonen joka oikeesti olisi ollut "Idoli" - putoaa pois. Tiedä sitten kertooko se enemmän koko formaatin paskuudesta vai kansakunnan _siitä.. JOtenkin surullista että systeemissä ei oo (enää) yhtään kunnon laulajaa vaan nimenomaan noita mainittuja "märkäkorvia".
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
JPQ
12.12.2008 12:21:43

"Kyl mä diggasin, magee saundi."

Joo mä niinku ymmärrän.:) eli minuakin häiritsee tuo magee ja diggasin ehkei niinkään tuo soundi.
rybk
12.12.2008 15:47:47
The Gay-bändi oli aika kova idols-extrassa. :D

Oli kyllä oikeesti, tollaseks, ihan hieno kappale tehty. Onkohan se allekirjoittaneiden käsialaa vai oisko Zeta Poussa asialla?

Etenkin säkeistöjen laulumelodia, hrrm, kosketti mua.
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
Bacchus
12.12.2008 17:17:38 (muokattu 12.12.2008 17:18:21)
Ensimmäisen kerran tsiigasin pari vetoa tämän vuoden idolssista viime su vai milloin se nyt oli. Yllätys yllätys, kisasta tiputettiin omasta mielestäni parhaiten laulanut ja esiintynyt moppitukka.

Kuka tuota väkisin maatulta kissalta kuulostavaa pikku likkaa oikein äänestää? Onhan se tietenkin pikkuinen söpöliini, mutta ääni on kuin riivinrauta, ja laulutaito ylittää juuri ja juuri Kallion Tenkan pahimman karaokeillan kännisimmän pubiruusun revittelyn.
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Bluesmies
12.12.2008 18:04:59
http://viihde.mtv3.fi/videot/index. … /uusimmat/televisio/?2008/12/152738

Tossa pätkitä The Gay-bändin keikasta ja haastattelua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)