Funkånaut 18.05.2022 22:54:41 | |
---|
Parasite: Oli kyllä ponnettomin rankkarikisa mitä olen nähnyt. Ja mikä tuo Rajalankin veto oikein oli eisss... Sentään koitti muuta vaihtoehtoa, kuin ampua suoraan rinnasta läpi. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Vessajono 18.05.2022 22:55:16 | |
---|
För helvetes fittan IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME |
Alfons Åberg 18.05.2022 22:55:26 | |
---|
*suorittaa tutkimusta televisiokomponenttien vedenkestävyydestä tämä ei olekaan paska housuille |
Bongowing 18.05.2022 22:59:29 | |
---|
Parasite: Oli kyllä ponnettomin rankkarikisa mitä olen nähnyt. Ja mikä tuo Rajalankin veto oikein oli eisss... Martin St. Louis spesiaali epäonnistuneesti But where the heck is magenta? |
badcompany 19.05.2022 00:40:47 | |
---|
tuli mieleen susanna tapanin yritys v 2019 finaalissa jenkkejä vastaan |
Matjardo 19.05.2022 09:29:34 | |
---|
Oli kyllä huonoimmat rankkarit mitä olen hetkeen nähnyt. Kaikki tuhnuja vetoja suoraan patjaan, rintaan tai räpylään. Ei mitään harhautusyrityksiä tai mitään. Ihan jotenkin näytti siltä, ettei olisi yritetty tosissaan voittaa rankkarikisaa. Noh, oli ihan viihdyttävä matsi muuten, tosi tasaista vääntöä ja ei tuo nyt katastrofi ole vielä tässä vaiheessa hävitä, ja kuitenkin sieltä se yksi piste tuli. Two beers or not two beers? |
megatherium 19.05.2022 13:39:57 (muokattu 19.05.2022 13:40:44) | |
---|
Henri Henri Olavi: Kukaan ei osaa vetää. Katsoisivat 80-luvun Kurrista mallia miten rankkari vedetään. Tsekkejä vastaan osasivat vetää euro hockey tourilla voittolaukauskilpailussa mutta nyt ei irronnut. Olisin pistänyt Filppulan tai Armian laukomaan siihen ratkaisuvetoon. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
LordWinter 19.05.2022 13:41:17 | |
---|
Jarkko Ruutua kaipaili kun noita rankkareita katsoi. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 19.05.2022 13:44:45 | |
---|
Varmaan kuuluu natosoppariin että mm-rankkareissa Suomi ei saa harhauttaa. But where the heck is magenta? |
megatherium 19.05.2022 13:55:10 (muokattu 19.05.2022 13:58:45) | |
---|
Matjardo: Oli kyllä huonoimmat rankkarit mitä olen hetkeen nähnyt. Kaikki tuhnuja vetoja suoraan patjaan, rintaan tai räpylään. Ei mitään harhautusyrityksiä tai mitään. Ihan jotenkin näytti siltä, ettei olisi yritetty tosissaan voittaa rankkarikisaa. Noh, oli ihan viihdyttävä matsi muuten, tosi tasaista vääntöä ja ei tuo nyt katastrofi ole vielä tässä vaiheessa hävitä, ja kuitenkin sieltä se yksi piste tuli. Sitä minäkin ihmettelen etteivät tuon laadukkaampia vetoja suorittaneet kuten sentään esim. Itävallan laukoja voitokkaassa Tsekki ottelussa jossa kyseinen kynämies kieputti veskarin aivan solmuun veivauksillaan. Kuka hän oli sitä en muista mutta luulisi että ruotsilta ja suomelta joukkueiden tasoero Itävaltaan nähden huomioiden löytyisi myös edellä mainittua joukkuetta taitavampia kynämiehiä kuten muuten ennen ainakin suomen joukkueessa on löytynyt mutta nyt tyydyttiin vain vetämään suoraa ja kaukaa ja välillä ohikin mutta tuollaista pakkipäällä suoritettua rystyvetoa en ole ennen nähnytkään. Olisikohan Tolvanen snaipperina paukuttanut komean maalin jos hänen apujaan olisi osattu kaivata. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
megatherium 19.05.2022 14:21:40 (muokattu 19.05.2022 16:49:40) | |
---|
LordWinter: Filppulalla mahdollisuus päästä ensimmäisenä suomalaisena KKK-jäseneksi kolmen kullan klubiin (stanley cup, olumpia-kulta, mm-kulta). Filppulasta olisin vain halunnut sanoa sen että kun en juuri muita tuon tason suomen lätkäpelaajia ole koskaan tavannut niin Filppulaa tuli useinkin nähtyä Pirkkolan liikuntapuiston voimailusalilla jossa jokereiden A juniorit kävivät treenaamassa punttia ilmeisesti jääharjoitusten lomassa ja kerran sattumalta tuli pari sanaa vaihdettuakin tilanteessa jossa hän vain kysäisi treenaanko vielä eräässä telineessä jalkakyykkyä, johon vastasin kieltävästi. Nythän olen punttitreenaamisen jo lopettanut tai ainakin pidän siitä taukoa kunnes koronatilanne hellittää. Filppula muistaakseni teki tuohon aikaan 70 kg pitkää penkkisarjaa kevyesti mutta voi olla huomattavasti vahvempikin nykyisin tai ainakin änäriaikana oli. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Alfons Åberg 19.05.2022 15:10:12 | |
---|
megatherium: Filppulasta olisin vain halunnut sanoa sen että kun en juuri muita tuon tason suomen lätkäpelaajia ole koskaan tavannut niin Filppulaa tuli useinkin nähtyä Pirkkolan liikuntapuiston voimailusalilla jossa jokereiden A juniorit kävivät treenaamassa punttia ilmeisesti jääharjoitusten lomassa ja kerran sattumalta tuli pari sanaa vaihdettuakin tilanteessa jossa hän vain kysäisi treenaanko vielä eräässä telineessä jalkakyykkyä, johon vastasin kieltävästi. Nythän olen punttitreenaamisen jo lopettanut tai ainakin pidän siitä taukoa kunnes koronatilanne hellittää. Filppula muistaakseni teki tuohon aikaan 70 kg pitkää penkkisarjaa kevyesti mutta voi olla huomattavasti vahvempikin nykyisin tai ainakin änäriaikana oli. Ootko pelannut OLL-I:n kanssa pipolätkää? tämä ei olekaan paska housuille |
megatherium 19.05.2022 15:32:19 (muokattu 19.05.2022 15:34:50) | |
---|
Presidentti: Ootko pelannut OLL-I:n kanssa pipolätkää? En ole pelannut luistimilla lätkää sitten kouluaikojen kun pelasimme Haagassa laajasuontien kentällä joka nyttemmin on purettu asutuksen tieltä mutta kenkälätkää lätkästagalla, kengillä ja tennispallolla jääkiekkokaukalossa tai jääkentällä tuli pelattua aikoinaan paljonkin ja juostua sitäkin enemmän pallon perässä tai pesisräpylä kädessä maalissa vetoja torjumassa. Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Hargon 20.05.2022 07:54:30 | |
---|
LordWinter: Filppulalla mahdollisuus päästä ensimmäisenä suomalaisena KKK-jäseneksi kolmen kullan klubiin (stanley cup, olumpia-kulta, mm-kulta). NHL:ssä Petteri Lindbohmilla on myös vielä mahdollisuus klubiin, vaikka Florida nyt näyttääkin kyykkäävän. Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
JohnJ 20.05.2022 10:57:57 | |
---|
Hargon: NHL:ssä Petteri Lindbohmilla on myös vielä mahdollisuus klubiin, vaikka Florida nyt näyttääkin kyykkäävän. Eipä taida saada nimeään kannuun vaikka voittaisivatkin, ellei sitten pääse pelaamaan finaaleissa jonkun loukkaantumisen takia tms. En tiedä onko triplakerhoon virallisia kriteerejä mutta en ehkä itse ns. varamiehiä laskisi. Metal meets the bone! |
Hargon 20.05.2022 12:14:44 (muokattu 20.05.2022 12:15:16) | |
---|
JohnJ: Eipä taida saada nimeään kannuun vaikka voittaisivatkin, ellei sitten pääse pelaamaan finaaleissa jonkun loukkaantumisen takia tms. En tiedä onko triplakerhoon virallisia kriteerejä mutta en ehkä itse ns. varamiehiä laskisi. Totta. Finaaleissa pitäisi päästä vähintään kerran jäälle, jotta laskettaisiin Stanley Cup -voittajaksi. Lähinnä tämä nyt on enää teoreettinen mahdollisuus. Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
LordWinter 20.05.2022 12:31:10 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 20.05.2022 12:32:40 | |
---|
Time is too shallow to develope an attitude. |
Henri Henri Olavi 20.05.2022 18:07:08 | |
---|
Ei noilla briteillä pitäisi olla mitään asiaa näihin skaboihin. Liian heittopusseja. Itävalta sen sijaan on antanut ihan kelpoa vastusta. Time is too shallow to develope an attitude. |
Nuages 20.05.2022 18:16:21 | |
---|
Muistaako joku palstan setämiehistä tai -naisista KAKSI SEKUNTIA AIKAA -maalin? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |