Disposable 07.06.2008 20:44:24 | |
---|
Suosittelen edelleen lämpimästi aikaisemmalla sivulla olevaa linkkiä YouTubeen, missä eräs kaveri tekee erittäin hyviä, yksityiskohtaisia, tarkkoja ja asiantuntevia spekulaatiovideoita Lostin menosta. Kaikkia tälläkin sivulla olleita asioita siellä todistetaan/kumotaan. Ja mielenkiintoinen havainto; missä välissä Clairella oli mustat hiukset tai tuleekohan hänellä olemaan: http://www.imdb.com/media/rm3905460480/tt0411008 Flashbackissä. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
sellisti 07.06.2008 22:43:50 | |
---|
Mun muistaakseni tekijät olisivat vihjanneet, että Nikkillä ja Paulolla on jonkunlainen tärkeä osa vielä hamassa tulevaisuudessa. Jaah... no ne on sitten ensin jonkun kaivettava ylös sieltä. Tai sitten ne ilmestyvät kuolleina jollekin kummittelemaan, niin kuin kuolleilla on tässä sarjassa tapana. Benhän uhosi Charlesille, että aikoo etsiä ja murhata Pennyn kostona Alexin kuolemasta. Ai niinhän se olikin. No sekin selvinnee hamassa tulevaisuudessa... "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Swan 08.06.2008 11:17:26 | |
---|
Jaah... no ne on sitten ensin jonkun kaivettava ylös sieltä. Tai sitten ne ilmestyvät kuolleina jollekin kummittelemaan, niin kuin kuolleilla on tässä sarjassa tapana. Tai sitten flashbackeistä selviää joku noiden aiheuttama perhosvaikutus tms. Once Lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 S.M.A.K. |
Hooley 09.06.2008 00:20:21 (muokattu 09.06.2008 00:20:52) | |
---|
Tai sitten flashbackeistä selviää joku noiden aiheuttama perhosvaikutus tms. Tai ehkäpä merkitys piileekin siinä niiden ottamassa, elottomaksi naamioivassa myrkyssä. Sillähän voitaisiin mahdollisesti selittää vaikkapa Jackin "kuolleen" isän kummallisia tempauksia. O)))estÉLÉVATIONestdø |
KillingMachine 09.06.2008 10:29:21 | |
---|
Tai ehkäpä merkitys piileekin siinä niiden ottamassa, elottomaksi naamioivassa myrkyssä. Sillähän voitaisiin mahdollisesti selittää vaikkapa Jackin "kuolleen" isän kummallisia tempauksia. Eikös Jackin isän "kuollut" ruumis ollu siinä koneessa mistä kaikki alkoi? Olisko mahollista että saari herätti sen henkiin? "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Dunga 09.06.2008 10:44:32 (muokattu 09.06.2008 10:49:52) | |
---|
Eikös Jackin isän "kuollut" ruumis ollu siinä koneessa mistä kaikki alkoi? Olisko mahollista että saari herätti sen henkiin? http://www.youtube.com/watch?v=iWW9vw_ZmmI Ton pätkän mukaan tuo voisi olla yksi mahdollisuus. Accidento bizarro - tutto morto. |
carnation 20.12.2008 13:16:05 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
dixi19 21.12.2008 14:12:15 | |
---|
anomus.com |
Tunttone 21.12.2008 16:41:25 | |
---|
Sweeeeeet! PIMEÄÄ ENERGIAA |
carnation 05.03.2009 12:30:39 | |
---|
Ja tänään jatkuu viidennen tuotantokauden jaksoin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Meadow 05.03.2009 17:16:50 | |
---|
Jaa, nytkö se jatkuu. Jotenkin kiinnostus sarjaan on lopahtanut tauon aikana. |
Johnny Buzz 05.03.2009 21:18:21 | |
---|
Tää vitoskausi on kyl kovaa settiä. Huomattavasti kovempi kuin edellinen. |
MV 05.03.2009 21:44:36 | |
---|
Johnny Buzz: Tää vitoskausi on kyl kovaa settiä. Huomattavasti kovempi kuin edellinen. Mua alkoi taas vaan vituttamaan ja päätin, että katson enää vain loppuhuipennuksen. Are you madferit? |
Meadow 05.03.2009 22:00:29 | |
---|
Vähän pettymys oli tämä ensimmäinen jakso. Ei edes kunnon cliffhangeria. |
ten 05.03.2009 22:24:00 | |
---|
Meadow: Vähän pettymys oli tämä ensimmäinen jakso. Ei edes kunnon cliffhangeria. Ei kylläkään ollut ainakaan henkilökohtaisesti mikään pettymys. Melkoista sahaamista kyllä menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden välillä, mutta hyvin siinä silti kärryillä pysyi. Huomasin yllättäen, että Sawyer onkin ilmeisesti yks mun suosikkihahmoista, vaikka aikaisemmin en muka tykännyt koko tyypistä. Omasta mielestäni siis melkoisen intensiivinen jakso. Hyvällä tavalla. Innolla tässä venaillaan seuraavaa jaksoa! Tuppaa vaan olevaan niin helvetin raskasta kun joutuu taas viikon venailemaan seuraavaa jaksoa. ...tana! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Deep Shadow 08.03.2009 19:36:13 | |
---|
Kyllähän tätä varmasti tulee taas tapitettua. Hyvää viihdettä. "Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa" |
Chrissie 25.03.2009 06:06:55 | |
---|
Mitähän hittoa viime jaksossa tapahtui? Jäi näkemättä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
apua-mies 25.03.2009 14:43:38 | |
---|
|
Chrissie 25.03.2009 15:20:47 | |
---|
apua-mies: erikoista että tällästa pitää kysellä internetin aikakaudella. Jaa. Ei tartte auttaa jos kerta noin vaikeaa on. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Karlsson 26.03.2009 08:39:17 | |
---|
Chrissie: Jaa. Ei tartte auttaa jos kerta noin vaikeaa on. Toi lostpedia on kyllä aika jees tuohon tarkoitukseen. Eikä mulla sinänsä ollut asiaa, mutta olen naureskellut itsekseni julkisilla paikoilla ajatukselle, että pitäisi Lostin juoni selittää jollekin, mieluiten alusta lähtien. Toki yksittäinen jaksokin on aika haasteellista muotoilla selkokielelle. Soittohommissacoverkeikkaabehringereitäkeikkaympäristökamat paskaksi |