Aihe: Pariisin olympialaiset 26.7 - 11.8
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
mike tapping
06.08.2024 20:32:39
AP: Kova temppu ja hitto, että tuosta nuoresta naisesta vielä kuullaan.

Ilahduttaa tietysti sekin,että normaalien palstalla varmasti muristaan koko lajista.

Muuten samaa mieltä, mutta kävi korvaan jo Ylen selostajan sanomana tuo "nuori nainen". Kyllä mun mielestä 13-vuotias on ihan vaan lapsi tai tyttö.
Scrobble
06.08.2024 20:35:18
mike tapping: Muuten samaa mieltä, mutta kävi korvaan jo Ylen selostajan sanomana tuo "nuori nainen". Kyllä mun mielestä 13-vuotias on ihan vaan lapsi tai tyttö.

Varmaan on päähän taottu ja sisäistetty niin vahvasti, että ketään naisia ei nykyään enää tytötellä niin vaikea saada se sana silloinkin edes suusta ulos kun kyseessä on oikeasti tosiasia.
Bongowing
06.08.2024 20:44:15
Scrobble: Varmaan on päähän taottu ja sisäistetty niin vahvasti, että ketään naisia ei nykyään enää tytötellä niin vaikea saada se sana silloinkin edes suusta ulos kun kyseessä on oikeasti tosiasia.

Ynnä se että suomem olumpiamenestys nojaa johonkin junnujen lajiin.
https://muusikoiden.net/beta.php
Henri Henri Olavi
06.08.2024 20:45:41
Ja miksi edes käyttää jotain "nuori nainen", "tyttö" tai "lapsi" termejä, kun voisi käyttää ihmisestä sitä vitun nimeä. Sit varten meillä on nimi. Ei luulisi olevan niin saatanan vaikeaa.
En flaska Kron Col, söt bakeri med.
Bongowing
06.08.2024 21:16:14
Henri Henri Olavi: Ja miksi edes käyttää jotain "nuori nainen", "tyttö" tai "lapsi" termejä, kun voisi käyttää ihmisestä sitä vitun nimeä. Sit varten meillä on nimi. Ei luulisi olevan niin saatanan vaikeaa.

Menee helposti puisevaksi kieli jos aina käyttää samaa termiä vaikkapa yhen artikkelin aikana.
Henri Henri Olavi
06.08.2024 21:24:31 (muokattu 06.08.2024 21:25:19)
Bongowing: Menee helposti puisevaksi kieli jos aina käyttää samaa termiä vaikkapa yhen artikkelin aikana.

Siksi: nimi. Se ei ole koskaan puiseva tai menetä tehoa, vaikka kuinka toistaisi artikkelissa tai selostuksessa.

Katsoin tuon Sirviön runin. Ihan älytöntä, että on vasta neljä vuotta skedennyt.
Vaihtovirta
06.08.2024 21:28:02
Perrkele on kyl kutina et Tervo räväyttää vielä! Kaks pistesijaa aikalailla varmoja jo.
Tietoisesti en tiedosta, että olisin itse tätä viestiä lähettänyt.
Alfons Åberg
06.08.2024 21:54:01 (muokattu 06.08.2024 21:54:52)
Jessssssss!!!!

Jesssssss!!!!!

Douppari on lyöty!!!!
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Vaihtovirta
06.08.2024 21:54:44
INGEBRITSEN ON LYÖTY!!!

Mikä kisa jumalauta....
juhokoo
06.08.2024 22:07:24
Kaksi pistesijaa!
Vaihtovirta
06.08.2024 22:11:07
23 senttiä mitalista. No keihäänheittäjien varassa on nähdääkö kaikkien aikojen paskimmat kisojen jälkeiset selitykset..
AP
06.08.2024 22:20:24
Scrobble: Varmaan on päähän taottu ja sisäistetty niin vahvasti, että ketään naisia ei nykyään enää tytötellä niin vaikea saada se sana silloinkin edes suusta ulos kun kyseessä on oikeasti tosiasia.

Tähän minä taisin tukeutua.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Bongowing
06.08.2024 22:25:18
Vaihtovirta: 23 senttiä mitalista. No keihäänheittäjien varassa on nähdääkö kaikkien aikojen paskimmat kisojen jälkeiset selitykset..

Karsintojen perusteella pistesijakin on nyt ennätystiukassa.

En tiedä mikä on pistesija.
Vaihtovirta
06.08.2024 22:30:48 (muokattu 06.08.2024 22:32:21)
Bongowing: Karsintojen perusteella pistesijakin on nyt ennätystiukassa.

En tiedä mikä on pistesija.

Joo ei sieltäkää mitää oo tulossa ellei Helander repäse ekalla niin että käsi lähtee irti..

Mut jotenkin kyllä niin suomalaista, et iltapaska huutaa naisten moukarissa jättipettymystä kun toinen heittää kauden parhaansa ja toinen helvetillisten tekniikkaongelmien jälkeen saa kolme yli seiskakkosta..
Scrobble
06.08.2024 22:49:54
Vaihtovirta: Joo ei sieltäkää mitää oo tulossa ellei Helander repäse ekalla niin että käsi lähtee irti..

Mut jotenkin kyllä niin suomalaista, et iltapaska huutaa naisten moukarissa jättipettymystä kun toinen heittää kauden parhaansa ja toinen helvetillisten tekniikkaongelmien jälkeen saa kolme yli seiskakkosta..

Suomalaisen penkkiurheilukansan karu ehdottomuus on kyllä mielenkiintoinen juttu. 21-vuotias Kosonen on maailman viidenneksi paras naismoukarinheittäjä ja ihan turhaa paskaa näemmä kun jäi niinkin paljon kuin 23 senttiä mitalista.
Alfons Åberg
06.08.2024 22:51:47 (muokattu 06.08.2024 22:54:44)
Vaihtovirta: Mut jotenkin kyllä niin suomalaista, et iltapaska huutaa naisten moukarissa jättipettymystä kun toinen heittää kauden parhaansa ja toinen tekniikkaongelmien jälkeen saa kolme yli seiskakkosta..

https://m.youtube.com/watch?v=GBv_C … gUYdG9tbWkgZXZpbMOkIGhhYXN0YXR0ZWx1

"Vähän ammattitaitoa nyt sieltä mikin toiseltakin puolelta"
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
LordWinter
07.08.2024 10:55:50 (muokattu 07.08.2024 10:56:06)
Ylen Tuomas Rajalta löytyy kyllä usein oivaltavia näkemyksiä. Eilen taisi mainita että keihään karsinnassa on keihäänheittäjiä jotka ovat hyviä heittämään keihästä ja miten Tervolla on tapana heittää moukaria kovaa.
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium
Vaihtovirta
07.08.2024 11:10:19
LordWinter: Ylen Tuomas Rajalta löytyy kyllä usein oivaltavia näkemyksiä. Eilen taisi mainita että keihään karsinnassa on keihäänheittäjiä jotka ovat hyviä heittämään keihästä ja miten Tervolla on tapana heittää moukaria kovaa.

Laura Arfmannin haastattelut ovat kanssa parhautta. Joltain ennakkosuosikilta kysytään alkuerähölkkäyksen jälkeen "Taidat olla kunnossa?" Johon vastaus "Kyllä, kyllä..." ja perään pitkä tuijotus..:)
Bongowing
07.08.2024 11:26:50
Etelä-korealaisilla miesurheilijoilla on lisäpanoksena se että MITALI tuo vapautuksen armeijasta. Sielä kuulenma varusmiespalvleus kestää jotain tuhat miljoona kuukautta, eikä ees huippu-urheilijat tosiaan saa mitään reeni tai kisavapaita.
Henri Henri Olavi
07.08.2024 11:33:22
Bongowing: Etelä-korealaisilla miesurheilijoilla on lisäpanoksena se että MITALI tuo vapautuksen armeijasta. Sielä kuulenma varusmiespalvleus kestää jotain tuhat miljoona kuukautta, eikä ees huippu-urheilijat tosiaan saa mitään reeni tai kisavapaita.

Koreassa ja Kiinassa otetaan muutenkin nää jutut ihan tosissaan. Ei niin tosissaan kannattaisi urheilla. Siinä kärsii oikea elämä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)