varpio 23.04.2020 17:11:17 | |
---|
|
blckgrshill 23.04.2020 19:56:06 | |
---|
Vapauttakaa New Mexico! |
Pop Corn 26.04.2020 21:55:21 | |
---|
Voihan rähmä. Ei tällaisia sarjoja pitäisi katsoa ennen kuin kaikki kaudet ja kaikki jaksot ovat katsottavissa. Tälleen mä katoin Breaking Badin - lähes suoraan putkeen kaikki - se oli mahtavaa. 404 |
-Spade- 27.04.2020 09:14:31 | |
---|
Pop Corn: Voihan rähmä. Ei tällaisia sarjoja pitäisi katsoa ennen kuin kaikki kaudet ja kaikki jaksot ovat katsottavissa. Tälleen mä katoin Breaking Badin - lähes suoraan putkeen kaikki - se oli mahtavaa. Breaking Bad on yksi niitä hyvin harvoja sarjoja, jotka on tullut katsottua uudelleen. Ensin telkkarista ja sitten myöhemmin Netlixistä vähän reippaampaan tahtiin. BCS voisi hyvinkin mennä samalle listalle aikanaan. Ohan se varma. |
LordWinter 28.07.2021 19:40:48 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 31.07.2021 17:36:58 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 03.09.2021 20:40:00 | |
---|
Sainpa tänään katottua kiinni. Laadukas sarja, ehkä jopa parempi kuin BB. Vähän kyllä petyin Bill Burrin puuttumiseen. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
jannu 04.09.2021 00:06:22 | |
---|
LordWinter: Sainpa tänään katottua kiinni. Laadukas sarja, ehkä jopa parempi kuin BB. Vähän kyllä petyin Bill Burrin puuttumiseen. Heittämällä aivan hitosti parempi kuin BB. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Henri Henri Olavi 04.09.2021 00:09:13 | |
---|
Niin siis mikä on parempi kuin Breaking Bad? Jos siis alkaa katomaan nollasta kumpaakin. Je suis 190221 |
Danko 04.09.2021 00:14:15 | |
---|
Henri Henri Olavi: Niin siis mikä on parempi kuin Breaking Bad? Jos siis alkaa katomaan nollasta kumpaakin. pitää varmaan BCS:n jälkeen katsoa BB toiseen kertaan, ja sit El Camino tuossa järjestyksessä sootana kun sitä kronologisesti leikattua Pulp Fiction:a ole enää mishään "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Henri Henri Olavi 04.09.2021 00:19:27 | |
---|
Danko: pitää varmaan BCS:n jälkeen katsoa BB toiseen kertaan, ja sit El Camino tuossa järjestyksessä sootana kun sitä kronologisesti leikattua Pulp Fiction:a ole enää mishään Eli onko paras järjestys BB, BCS ja EC? Je suis 190221 |
carnation 04.09.2021 00:21:29 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eli onko paras järjestys BB, BCS ja EC? Paras järjestys on aina se julkaisujärjestys. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 04.09.2021 00:22:21 | |
---|
carnation: Paras järjestys on aina se julkaisujärjestys. Onko tuo julkaisujärjestys? Olen samaa mieltä siitä, että se järjestys on paras. Je suis 190221 |
carnation 04.09.2021 00:25:18 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onko tuo julkaisujärjestys? Olen samaa mieltä siitä, että se järjestys on paras. Kyllä se on, niin se on tarkoitettu katsottavaksi. Better Call Saul on aivan helvetin hyvä, ja vaikka se sijoittuu aikaan ennen Breaking Badia, niin en usko että siitä voi saada kaikkea irti, ellei ole katsonut BB:tä ennen sitä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 04.09.2021 00:29:26 | |
---|
carnation: Kyllä se on, niin se on tarkoitettu katsottavaksi. Better Call Saul on aivan helvetin hyvä, ja vaikka se sijoittuu aikaan ennen Breaking Badia, niin en usko että siitä voi saada kaikkea irti, ellei ole katsonut BB:tä ennen sitä. Ok. Pitäydyn siis tässä järjestyksessä kun aloitan tuon savotan. Je suis 190221 |
Danko 04.09.2021 00:54:27 | |
---|
carnation: Better Call Saul on aivan helvetin hyvä, ja vaikka se sijoittuu aikaan ennen Breaking Badia, niin en usko että siitä voi saada kaikkea irti, ellei ole katsonut BB:tä ennen sitä. Olen katsonut, mutta siitä alkaa olemaan jo sen verran aikaa, et BCS:n jälkeen aion aloittaa toisen kierroksen, ja nimenomaan Saulin perään. "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
jannu 04.09.2021 01:12:23 (muokattu 04.09.2021 02:34:04) | |
---|
Henri Henri Olavi: Niin siis mikä on parempi kuin Breaking Bad? Jos siis alkaa katomaan nollasta kumpaakin. No BCS on teoksena toistaiseksi pessyt BB:llä lattiaa, munsta. Ja El Camino oli semmonen keskivertoa parempi TV-elokuva, ei mitään muuta. En lähde tuomaroimaan, mikä olisi oikea järjestys. Ajatuksena olis tietty jopa kutkutteleva, että joku onnistuisi katsomaan yleisen kronologian valossa täysin puhtaalta pöydältä BCS-BB-EC -järjestyksessä. Tavallaan silloin ei voi saada BCS:sta kaikkea irti heti kättelyssä, mutta itse näkisin tuon yllättävänkin neutraalina muutoksena koko ison tarinan hahmottamisen dynamiikkaan. Tietty tuleva oletettu viimeinen kausi sanelee jonkin verran sitä, puhunko nyt ihan täyttä skeidaa. EDIT: Viittaan tässä vähän samanlaiseen skenarioon ku Star Warsin kanssa, että on olemassa kokonainen sukupolvi ihmisiä, jotka ovat kokeneet sen ison tarinan kaanonin mukaan kronologisesti, ilman sitä alkuperäisen trilogian luomaa ristipainetta. Onko se hyvä vai huono vai pelkästään erilainen, en minä ole kukaan sanomaan. Erilainen kokemus se kuitenkin on ja omasta näkökulmasta ajatusleikkinä ihan kiehtova. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
KaRa 05.09.2021 22:43:34 (muokattu 05.09.2021 22:43:45) | |
---|
Kun kattoo eka BB:n niin Sauliin tutustuu paljon hauskemmin kuin että katsois eka BCS. BCS on kuitenkin vain spin off. Se "valmis" Saul on just hyvä ku saa ensivaikutelman BB:stä. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
Henri Henri Olavi 05.09.2021 22:46:51 | |
---|
Kiitokset hyvistä näkemyksistä. Alan ensi viikolla katsomaan BB:iä. Je suis 190221 |
jannu 08.09.2021 21:55:54 | |
---|
KaRa: Kun kattoo eka BB:n niin Sauliin tutustuu paljon hauskemmin kuin että katsois eka BCS. BCS on kuitenkin vain spin off. Se "valmis" Saul on just hyvä ku saa ensivaikutelman BB:stä. Ja sullakin on tämä näkemys ainoastaan, koska olet nähnyt BB:n ensin. :D "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |