varpio 23.04.2020 17:11:17 | |
---|
|
blckgrshill 23.04.2020 19:56:06 | |
---|
Vapauttakaa New Mexico! |
Pop Corn 26.04.2020 21:55:21 | |
---|
Voihan rähmä. Ei tällaisia sarjoja pitäisi katsoa ennen kuin kaikki kaudet ja kaikki jaksot ovat katsottavissa. Tälleen mä katoin Breaking Badin - lähes suoraan putkeen kaikki - se oli mahtavaa. 404 |
-Spade- 27.04.2020 09:14:31 | |
---|
Pop Corn: Voihan rähmä. Ei tällaisia sarjoja pitäisi katsoa ennen kuin kaikki kaudet ja kaikki jaksot ovat katsottavissa. Tälleen mä katoin Breaking Badin - lähes suoraan putkeen kaikki - se oli mahtavaa. Breaking Bad on yksi niitä hyvin harvoja sarjoja, jotka on tullut katsottua uudelleen. Ensin telkkarista ja sitten myöhemmin Netlixistä vähän reippaampaan tahtiin. BCS voisi hyvinkin mennä samalle listalle aikanaan. Ohan se varma. |
LordWinter 28.07.2021 19:40:48 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 31.07.2021 17:36:58 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 03.09.2021 20:40:00 | |
---|
Sainpa tänään katottua kiinni. Laadukas sarja, ehkä jopa parempi kuin BB. Vähän kyllä petyin Bill Burrin puuttumiseen. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
jannu 04.09.2021 00:06:22 | |
---|