Aihe: American Idol 2011
1 2 3 4 57 8 9 10 1115 16 17 18 19
Johnny Buzz
06.04.2011 22:57:55

bedlam: Meni se Caseyn esittäminen tuossa pelastustilanteessa aika pahasti yli, mutta olihan tuo silti kunnon draamaa.

Kyl se ihan aidolta vaikutti. Seuraavassa jaksossa selviää, että siellä oli lääkärikin kulisseissa herraa hoitamassa ton jälkeen. Ihan aitoa se oli.
Bluesmies
06.04.2011 23:17:20
Johnny Buzz: Kyl se ihan aidolta vaikutti. Seuraavassa jaksossa selviää, että siellä oli lääkärikin kulisseissa herraa hoitamassa ton jälkeen. Ihan aitoa se oli.

Kiitos spoilauksesta.
Misse
06.04.2011 23:41:45
Menihän se niin valkoseksi siinä alkuvaiheessa, että ajattelin että sydärinkö poika saa tai vähintään taju lähtee.

Eihän noita laulutaidosta erota ainakaan meikäläinen, joka ei aiheesta ymmärrä sen enempää kuin tykkään/en tykkää. Mutta niitä tylsiä siellä on aika monta, juurikin Pia etunenässä. Enkä ihan vakuuttunut ole siitä komeaäänisestä kantripojastakaan. Toisaalta, tarviiko sitä nyt niin monipuolinen ollakaan. Harvapa "oikean" tähdenkään repertuaari sisältää tyylejä laidasta toiseen. Kantri vaan ei oo mun juttu.

Tällä hetkellä häirittee, kun en osaa päättää tykkäänkö Paulista vai en. Vaikea tapaus, onneksi ei tartte päättää :)
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Johnny Buzz
07.04.2011 07:35:35

Bluesmies: Kiitos spoilauksesta.

No eipä tota nyt spoilaukseks voi sanoa. Tota näytetään maks puol minsaa uuden jakson alussa olevan lyhyen Motown-jakson kerrallaan yhteydessä. Ei siis ollenkaan mikään pääjuttu.
Moderaattori
07.04.2011 08:30:00 (muokattu 07.04.2011 08:30:35)
Seuraava, joka spoilaa tähän ketjuun YHTÄÄN mitään tulevasta, palkitaan pitkällä jäähyllä.

Lopettakaa nyt jo hyvän sään aikana. Viimeinen varoitus.
Tupuna
07.04.2011 08:49:54
Olin eilen muualla (harmillisesti), joten voisiko joku kertoa miten draaman kaari meni? Eli Casey tippui, mutta nostettiin takaisin? Ja hän reagoi jotenkin, miten? Kiitos jo etukäteen!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Gabroth
07.04.2011 09:49:12
Tupuna: Olin eilen muualla (harmillisesti), joten voisiko joku kertoa miten draaman kaari meni? Eli Casey tippui, mutta nostettiin takaisin? Ja hän reagoi jotenkin, miten? Kiitos jo etukäteen!

Tossa on video siitä kohdasta:
http://www.youtube.com/watch?v=zTAK4a5K3dw
JCM
07.04.2011 10:09:54

Tupuna: Olin eilen muualla (harmillisesti), joten voisiko joku kertoa miten draaman kaari meni? Eli Casey tippui, mutta nostettiin takaisin? Ja hän reagoi jotenkin, miten? Kiitos jo etukäteen!

Tää tulee uusintana vkl?

Pitää kattoa sitten. En eilen edes tajunnut, että Idols näytetään.. en oo oikein ajan tasalla näiden kanssa:D
Sävis
07.04.2011 10:10:38
Eilinen tuloslähetys oli kyllä ehkä parasta reality-viihdettä, mitä olen ikinä nähnyt. Ensin lavalle pamahtaa Stevie Wonder, sitten Hulk Hogan ja lopuksi vielä tuo Caseyn pudotus ja pelastus. Tuli koettua kaikenlaisia fiiliksiä ihan kotisohvalla. Huhhuh.

Ei saisi tietenkään verrata kotimaista versiota alkuperäiseen, mutta...
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
Sävis
07.04.2011 10:11:10
JCM: Tää tulee uusintana vkl?

Pitää kattoa sitten. En eilen edes tajunnut, että Idols näytetään.. en oo oikein ajan tasalla näiden kanssa:D

Joo, sunnuntaisin tulee aina molemmat viikon jaksot uusintana.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
Folcce
07.04.2011 13:21:49
Johnny Buzz: Kyl se ihan aidolta vaikutti. Seuraavassa jaksossa selviää, että siellä oli lääkärikin kulisseissa herraa hoitamassa ton jälkeen. Ihan aitoa se oli.

Vaikka jäbä lauloi, I Don't Need no Doctor.

En kyl oikeasti ymmärrä mikä pointti siinä laulun keskeyttämisessä oli. En mäkään mee keikoille huutelemaan että, Stop! Stop! Nyt menee hyvin, lopettakaa vaan. Mä tiedän miten hyviä te ootte.
Music's my life, Moxey.
Misse
07.04.2011 15:11:48
Folcce:

En kyl oikeasti ymmärrä mikä pointti siinä laulun keskeyttämisessä oli.

Just se draama.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
jigsore
08.04.2011 01:24:53

Stefano vois jo tippua, vaivaannuttavan imelä jätkä.
Johnny Buzz
08.04.2011 07:33:39

jigsore: Stefano vois jo tippua, vaivaannuttavan imelä jätkä.

Sillä on kyl ihan täydellinen vire eli kyl se laulaa osaa.
Folcce
08.04.2011 13:17:36
Siis tasohan on kovempi kuin kertaakaan aiemmin. 11 tyyppiä jäljellä, eikä enää ketään ns. vapaamatkustajaa.
Music's my life, Moxey.
JCM
08.04.2011 13:35:59

Folcce: Siis tasohan on kovempi kuin kertaakaan aiemmin. 11 tyyppiä jäljellä, eikä enää ketään ns. vapaamatkustajaa.

Sunnuntaina pakko kattoa molemmat jaksot. On tuolla kyllä niin perkeleen kovia vetäjiä!! Huh huh. Ja se bändi, aijai...
Abysmal
08.04.2011 13:58:28
Folcce: eikä enää ketään ns. vapaamatkustajaa.

Mun mielestä Scotty on jotain tähän suuntaan, vapaamatkustaja. Kaulassa roikkuva risti kuitenkin takaa suosion amerikkalaisissa kotikatsomoissa. Pienistä asioista on nää jutut kiinni.
Bluesmies
08.04.2011 14:09:19
Abysmal: Mun mielestä Scotty on jotain tähän suuntaan, vapaamatkustaja. Kaulassa roikkuva risti kuitenkin takaa suosion amerikkalaisissa kotikatsomoissa. Pienistä asioista on nää jutut kiinni.

Ja se hemmetin country.
dipshit
08.04.2011 14:29:21
Bluesmies: Ja se hemmetin country.

No tämä. Kuulostaa vitun vammaiselta.
"näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man
Folcce
08.04.2011 15:53:02 (muokattu 08.04.2011 15:54:25)
Abysmal: Mun mielestä Scotty on jotain tähän suuntaan, vapaamatkustaja. Kaulassa roikkuva risti kuitenkin takaa suosion amerikkalaisissa kotikatsomoissa. Pienistä asioista on nää jutut kiinni.

Ja se hemmetin country.

Okei. No ehkä Scotty on laulajana heikoin lenkki. Mut en voi laskea vapaamatkustajaks kun vetää countrya joka kerta, aijai! Samasta syystä monta parempaa laulajaa putoaa ennen Scottya, luulisin. Amerikassa kun ollaan.
Music's my life, Moxey.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)