Jani The Rock 10.08.2006 18:46:55 | |
---|
Jestas että oli riemukas tapaus tuo Jarkko Kinnusen (50 km kävelyn neljästoista omalla ennätyksellään kamalassa kelissä) haastattelu! Upea tyyppi. Tuli ihan loistofiilis itsellekin. Tosta kundista kuullaan vielä. Ihan loistava heppu! Tolla asenteella luulis pääsevän pidemmällekin kuin 50 kilsan päähän. 8) Ja heti sopivasti ton haastattelun jälkeen tulivat kuviin surullisen hahmon ritarit eli kymmenottelijat. Hävetkööt, perkeleen fiiliksenlatistajat. "Ny on EeÄm-kisat ja mää tyännän 10 metriä kuulaa, nii". Voi kiesus. "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
texjazz 10.08.2006 18:47:37 | |
---|
Ja juuri tuolla retostelin, että suomalaiset eivät paljon irrottele... Ja heti tämä kävelijä on revetä. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
Alpha 10.08.2006 18:52:52 (muokattu 10.08.2006 18:53:53) | |
---|
Ja juuri tuolla retostelin, että suomalaiset eivät paljon irrottele... Ja heti tämä kävelijä on revetä. Tuommosta revittelyä seuraisi mielellään muiltakin kuin Caro Klüftilta. Niin siis en nähnyt tuota kävelyn loppua...:o( E:Tulee huomenna kuitenkin uusintana Eurosportilta... |
askomiko 10.08.2006 20:14:19 | |
---|
Perkule sitä naisten 200 metrin kisaa, diskasivat väärän emännän! Johtuiko se siitä että se diskattu täti nousi muita myöhemmin siihen lähtöasentoon. Vihreähousuinen täti lähti puolta sekuntia ennen pamausta jo liitämään mutta ei saanut sanktiota. Prkle. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
sellisti 10.08.2006 20:19:00 | |
---|
Perkule sitä naisten 200 metrin kisaa, diskasivat väärän emännän! Johtuiko se siitä että se diskattu täti nousi muita myöhemmin siihen lähtöasentoon. Vihreähousuinen täti lähti puolta sekuntia ennen pamausta jo liitämään mutta ei saanut sanktiota. Prkle. Joo, oli aika ihme sählinkiä virkailijoilta. Aika tyylikäs idea tuo lauluyhtye, joka esittää kansallislaulut. Mukavaa vaihtelua. Ja vielä sellainen huomio, että satuin tuossa näkemään Suomen neito -ehdokkaat ja totesin että kisoissa on paljon paremman näköisiä naisia. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
DJKaaos 10.08.2006 20:50:02 | |
---|
Joo, oli aika ihme sählinkiä virkailijoilta. Kyllä, mutta nyt täytyy muistaa, että ollaan ruotsissa. Kyllä se miesten kuulantyönnönkin sähläys oli aika huikeata. Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä. |
HaloOfFlies 10.08.2006 20:53:30 | |
---|
Harmi ettei Sari Keskitalo päässyt jatkoon. Oman ennätyksen parantaminen kolmella kymmenyksellä on aivan huikea juttu, varsinkin suomalaisurheilijalle. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Alpha 10.08.2006 21:18:52 | |
---|
Venäjä muutes ottanut aika paljon jo mitaleja... |
aikavaikea 10.08.2006 21:35:08 | |
---|
Venäjä muutes ottanut aika paljon jo mitaleja... Ja pari tuli taas naisten kasisatasella, jossa nähtiin TAAS aivan uskomaton loppukiri. Tätä karkkia on näissä kisoissa riittänyt, which is nice. Virhe löytäänyt! Korja se nyt! |
Alpha 10.08.2006 21:43:39 | |
---|
Ja pari tuli taas naisten kasisatasella, jossa nähtiin TAAS aivan uskomaton loppukiri. Tätä karkkia on näissä kisoissa riittänyt, which is nice. Yes it is. Sitäpaitsi nuo venakot tuppaavat suurimmalta osin olemaan vielä ihan nättejäkin...:o) Esim tämä Lebedeva... |
sellisti 10.08.2006 21:44:48 | |
---|
Kyllä se miesten kuulantyönnönkin sähläys oli aika huikeata. Mitäs siinä tapahtukaan..? Meni ohi silmien. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Alpha 10.08.2006 21:46:36 | |
---|
Mitäs siinä tapahtukaan..? Meni ohi silmien. Mitattiin jatkoon oikeuttanut työntö väärästä kohtaa. Ei päässyt jatkoon tämä kaveri. Prkl... |
sellisti 10.08.2006 21:56:24 | |
---|
Mitattiin jatkoon oikeuttanut työntö väärästä kohtaa. Ei päässyt jatkoon tämä kaveri. Prkl... Ei kun niin näinhän mä sen! Se kuula kierähti jotenkin takasinpäin johonkin vanhaan kuoppaan ja mittamiehet mittas sitten siitä. Kukas siinä oli työntövuorossa..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Alpha 10.08.2006 22:12:37 | |
---|
Kiekon viskelystäkin venäjälle mitali...on ne hurjia. |
sellisti 10.08.2006 23:12:46 | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Jani The Rock 10.08.2006 23:37:50 | |
---|
Ojaniemen kymmenottelu on mennyt kertakaikkiaan putkeen. http://www.yle.fi/tekstitv/html/P628_01.html No tuokin vielä. Turha siitä on ruveta protesteja tekemään, parempi vaan ettei se aiheuta siellä enää enempää myötähäpeää. Helvetti... Mä vielä siltä tosissani odotin kauheita tuloksia. Mua on petetty! ;) "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
aikavaikea 11.08.2006 08:49:17 (muokattu 11.08.2006 08:51:35) | |
---|
Kylläpä Ruotsin poika, eli Wissman, veti upean yllätyksen kahdellasadalla! Siitä miehestä uhkui itsevarmuus ja -tietoisuus just oikealla tavalla. Loistava suoritus, tollasta on ilo katsella. Näissä kisoissa on ollut paljon hyvää jo tähän mennessä. E: Juu, nuo suomen kymmenottelijat. Voisi Ojaniemi ottaa saman sukunimen käyttöön kuin joukkuetoverinsa Lassi. Kovin osuvaa. Virhe löytäänyt! Korja se nyt! |
tigrushka 11.08.2006 10:09:49 | |
---|
Ja pari tuli taas naisten kasisatasella, jossa nähtiin TAAS aivan uskomaton loppukiri. Tätä karkkia on näissä kisoissa riittänyt, which is nice. Illan kohokohta! Kunnon draamaa niin kuin kahdeksallasadalla kuuluukin. Voittaja näytti joltain 50-luvun filmitähdeltä/kuninkaalliselta: tiara vain päähän ja olkaimeton iltapuku ylle. Se kunniakierroksen vilkuttelukin sujui ah, niin elegantisti. Täysin toisenlaista venakkotyyppiä edusti sitten se kiekonheittäjä... ;) Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know." |
Dunga 11.08.2006 12:38:03 | |
---|
Kyllä on uskomattoman väsynyttä tuo Bubin ja Anteron läpänheitto. Antsa on hauskimmillaan silloin, kun yrittää puhua nopeampaa kuin pystyy. "Ritola lähtee häppäppäähblö nopeamblblb loppugiriitskpblll..." Paskallakin on tekijänsä. |
Alpha 11.08.2006 13:06:38 | |
---|
Kyllä on uskomattoman väsynyttä tuo Bubin ja Anteron läpänheitto. Antsa on hauskimmillaan silloin, kun yrittää puhua nopeampaa kuin pystyy. "Ritola lähtee häppäppäähblö nopeamblblb loppugiriitskpblll..." No tähän ongelmaan on olemassa ratkaisu. Kääntäkää kanava Eurosportille ja nauttikaa... |