Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 572 73 74 75 7684 85 86 87 88
Matjardo
20.09.2023 07:55:59
mike tapping: Toki kaikki on jo nämä nähneet, mutta kovan luokan hankinnat kun Band of Brothers ja The Pacific tuli Netflixiin.

Tämä. Taisin vähän karjahtaa onnesta, kun näin uutisen tästä. Menihän se BoB heti katseluun, olisikohan jotain 8. kertaa ja edelleen toimii, pitää The Pacific tykitellä heti jatkoksi myös.
Two beers or not two beers?
-Spade-
20.09.2023 09:11:28
lapio: Ehkä voisi pakkokatsoa Disenchantmentin uusimman, vaikkei se koskaan ole ollut erityisen hauska.

Mulla jäi kakkoskausi kesken, kun ei vaan jotenkin lähtenyt yhtään. Ehkä tuolle voisi antaa vielä tilaisuuden.
Ohan se varma.
Henri Henri Olavi
20.09.2023 17:53:51
Lapsikullat vaikuttaa hyvältä kahden jakson jälkeen. Hieno tunnelma.
Deminutiones in culum trudite!
jassi
20.09.2023 18:44:26
Perkele ku tulis Auf wiedersehen, pet! jonnekin tarjolle!
Brian May jr.
21.09.2023 11:03:19
Matjardo: Tämä. Taisin vähän karjahtaa onnesta, kun näin uutisen tästä. Menihän se BoB heti katseluun, olisikohan jotain 8. kertaa ja edelleen toimii, pitää The Pacific tykitellä heti jatkoksi myös.

Mulla lähti vähintään kolmas, ehkä neljäs katselukerta sen tultua Netflixiin. Edelleen hemmetin hyvä ja hyvännäköinen sarja. Puolisolle ensimmäinen katselukerta, ja on pitänyt kovasti. Pacificin olen nähnyt vain kertaalleen, eli sitä putkeen myös.
Vettä!
hjukke
21.09.2023 11:31:12

jassi: Perkele ku tulis Auf wiedersehen, pet! jonnekin tarjolle!
Vois jopa katsella!
Learn to play what you want to hear.
LordWinter
24.09.2023 18:06:31
Joskus Officen alussa luulin, että sarjan jaksanee hyvin katsoa loppuun vaikka taso jossain välissä putoaisikin, koska hahmokatras on varsin mainio. Väärässä olin, aivan tylsää paskaa ollut Carelliton kasikausi.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Bongowing
24.09.2023 18:28:49
LordWinter: Joskus Officen alussa luulin, että sarjan jaksanee hyvin katsoa loppuun vaikka taso jossain välissä putoaisikin, koska hahmokatras on varsin mainio. Väärässä olin, aivan tylsää paskaa ollut Carelliton kasikausi.

Vika kausi parempi.
But where the heck is magenta?
-Spade-
25.09.2023 09:18:33
Bongowing: Vika kausi parempi.

Kyllä, kannattaa katsoa loppuun asti.
Ohan se varma.
Henri Henri Olavi
26.09.2023 09:50:06
The Chosen.

Jeesus-sarja.

"The Chosen myös muistuttaa katsojaa hyödyllisesti siitä, kuinka hätkähdyttäviä ja vallankumouksellisia kristinuskon perusajatukset silloin aikoinaan olivat. Sarjan henkilöt näkevät Jeesuksen tuorein silmin, ilman kaikkea tässä välissä tapahtunutta, tavalla jota meidän on hankala ymmärtää.

Suosiota on auttanut myös se, ettei sarja yhdisty mihinkään tiettyyn kirkkokuntaan tai kristinuskon suuntaukseen. Tai poliittiseen suuntaukseen, mikä on Yhdysvaltojen kiristyneessä poliittisessa ilmapiirissä tärkeää."
Henri Henri Olavi
28.09.2023 19:38:06
Wes Andersonin Roald Dahl -filmatisointi "Henry Sugarin ihmeellinen tarina" oli erinomainen. Kesto oli täydellinen. Ilmeisesti on tulossa pari muutakin Dahl-leffaa Andersonilta.
Bongowing
28.09.2023 20:23:06
Henri Henri Olavi: Wes Andersonin Roald Dahl -filmatisointi "Henry Sugarin ihmeellinen tarina" oli erinomainen. Kesto oli täydellinen. Ilmeisesti on tulossa pari muutakin Dahl-leffaa Andersonilta.

Kekseliäs kettu aiemmin jo myös tullut.
But where the heck is magenta?
Henri Henri Olavi
28.09.2023 20:24:12 (muokattu 28.09.2023 20:25:06)
Bongowing: Kekseliäs kettu aiemmin jo myös tullut.

Joo, mutta mä sanoinkin että on tulossa. Kolme vartin mittaista leffaa.
Henri Henri Olavi
30.09.2023 17:20:27
Nyt siellä on ne kaikki, eli lisätty "Joutsen", "Rotanpyydystäjä" ja "Myrkky".
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin. -Jucciz
Henri Henri Olavi
30.09.2023 17:21:03 (muokattu 30.09.2023 17:21:13)
Ja uusi Castlevania-sarja!!! Jei!
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin. -Jucciz
Kummiseta
01.10.2023 20:38:21 (muokattu 05.10.2023 20:44:10)
Spy Ops on ollut yllattavan hyva ottaen huomioon etta netflix tuotanto. En tieda miten mutta on saatu ihan ex cia:n duunareita kertomaan mita on tapahtunut kulisseissa, varsinkin noi Afghanistan setit on kovaa kamaa. Kaikenlaista nekin on puuhannut ja kukaan ei tiennyt mitaan.

Edit: Korjataan lausuntoa, kuten aina netflixin tapauksessa vituiksihan tamakin vedettiin, jumalauta se Munichin olumppialaisten jakso ja paavin murhayritys helvetti soikoon, samat kuvat(kylla kuvat) pyorii 2 tuntia ja uskomattoman rasittavat narisevat rauhattomat puhuvat paat. Katselukelvotonta. Taleban jakso oli kylla ihan hyva ja ne kaksi ekaa.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
LordWinter
07.10.2023 18:11:46
Bakin uusin kausi on ollut jälleen hyvää cannoningia.

One Piece live action saa minulta arvosanan hyväyritys/7. Kaikki tärkeät kohtaukset meni aika lailla poskelleen mutta ihan hyviäkin juttuja joukossa aina silloin tällöin ja yllättävän moni näyttelijäkin tuntui sopivan rooliinsa aika hyvin.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Cut out
07.10.2023 18:16:42
LordWinter: One Piece live action saa minulta arvosanan hyväyritys/7. Kaikki tärkeät kohtaukset meni aika lailla poskelleen mutta ihan hyviäkin juttuja joukossa aina silloin tällöin ja yllättävän moni näyttelijäkin tuntui sopivan rooliinsa aika hyvin.

Suosittelisitko kuitenkin katsomaan? Itse olen ollut super-skeptinen, vaikka Eiichiro Oda onkin kuulemma todella paljon ollut mukana valvomassa. Ja Luffyn näyttelijä näyttää ihan väärältä.
lapio
08.10.2023 12:11:17 (muokattu 08.10.2023 12:11:30)

Cut out: Suosittelisitko kuitenkin katsomaan? Itse olen ollut super-skeptinen, vaikka Eiichiro Oda onkin kuulemma todella paljon ollut mukana valvomassa. Ja Luffyn näyttelijä näyttää ihan väärältä.

Luffy ja Sanji ärsyttivät näyttelijöistä eniten, mutta kyllä ton nyt katsoo. Ei ollut kauhean loukkaava sarja.
Tympee Huttunen
08.10.2023 12:15:54
Olenkohan ainut, jonka mielestä Pacific on paljon parempi kuin Band of Brothers? Jälkimmäinen on pömpöösi tähtilippua heilutteleva sankaritarina virheettömistä sankareista. Pacific on raaka kuvaus sodasta ja siitä, kuinka sotilaat eivät ole pyhimyksiä. Lisäksi Pacificin kerronta kolmesta erilaisesta sotapolusta on mielenkintoisampi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)