BMF 16.05.2007 14:53:23 | |
---|
1991 Canada cup-pronssia 1992 mm-hopeaa 1993 1994 olympiapronssia, mm-hopeaa 1995 mm-kultaa 1996 1997 1998 olympiapronssia, mm-hopeaa 1999 mm-hopeaa 2000 mm-pronssia 2001 mm-hopeaa 2002 2003 2004 World cup-hopeaa 2005 2006 olympiahopeaa, mm-pronssia Onhan tuossa joo mitaleja. Pahasti vaan pistää silmään nuo hopeamitalit kun niitä on vai liikaa. :) "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." |
Juuho 16.05.2007 16:04:58 | |
---|
Onhan tuossa joo mitaleja. Pahasti vaan pistää silmään nuo hopeamitalit kun niitä on vai liikaa. :) Aivan. Suomen menestys mitalien määrässä on todella hyvä, mutta kun ne hopeat pitäisi oppia vielä kääntämään pykälää paremmaksi. |
RocknRoll 16.05.2007 20:16:57 | |
---|
Itsenäisistä valtioista Tsekeillä taitaa olla vakuuttavampi mitalikokoelma. :D |
Nieby 16.05.2007 20:54:22 | |
---|
Olikos muuten Neuvostoliitolla peräti 23 kultaa? www.aleksi-nieminen.magix.net
"Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne |
Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele. |
sellisti 16.05.2007 21:04:24 | |
---|
Olikos muuten Neuvostoliitolla peräti 23 kultaa? Vai 22 ja Venäjällä 1? Kanadalla taitaa nyt olla 24? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
RocknRoll 16.05.2007 23:05:29 | |
---|
Vai 22 ja Venäjällä 1? Kanadalla taitaa nyt olla 24? Eikö se noin taida olla. Tuolla Tsekki kommentillani tarkoitin tietty sitä, että valtio ollut kasassa alle 20v ?? ja joku kymmenen mitalia kasassa. |
jjylli 16.05.2007 23:06:27 | |
---|
Eikö se noin taida olla. Tuolla Tsekki kommentillani tarkoitin tietty sitä, että valtio ollut kasassa alle 20v ?? ja joku kymmenen mitalia kasassa. 92 oli vielä tsekkoslovakia |
RocknRoll 17.05.2007 10:46:17 | |
---|
|
Roberto 17.05.2007 11:30:31 | |
---|
|
RocknRoll 17.05.2007 12:11:24 | |
---|
Totta, kun suomi pääsee finaaliin niin kisastudiossa sanotaan heti ääneen, että suomi saa varmuudella yhden mitalin kisoista, ja lähdetään yrittämään parasta ja katsotaan miten pitkälle se riittää, mutta hopea on jo varma mitali. Kiitos siitä joukkueelle. |
DJKaaos 17.05.2007 13:38:53 | |
---|
Toi on kyllä niin totta. Lätkään ei vaan jotenki sovi noi hopeat, eikä varsinkaan pronssit. No totta helvetissä hopeamitalit pitää jakaa finaalin hävinneelle osapuolelle, mutta tosta pronssiottelusta voidaan olla montaa mieltä. Minä olen minä. |
Roberto 17.05.2007 15:22:22 | |
---|
No totta helvetissä hopeamitalit pitää jakaa finaalin hävinneelle osapuolelle, mutta tosta pronssiottelusta voidaan olla montaa mieltä. Jossain turnausmuodossa ehkä, lähinnä tarkoitin tossa kausiluontoista hommaa. |
Royal Banzai 17.05.2007 22:18:01 | |
---|
Ei tarvitse tarkistaa, lainaan tässä omaa kirjoitustani tästä ketjusta reilun kuukauden takaa: Niin, sitä tässä tarkoitinkin, että Suomi on menestynyt jääkiekon arvokisoissa erittäin hyvin. Siispä tuo "lilliputti-Suomi" on täysin suhteeton nimitys. |
jjylli 17.05.2007 23:17:53 | |
---|
missäs ne seuraavat ämmämmät spelataan? |
Royal Banzai 17.05.2007 23:35:14 | |
---|
missäs ne seuraavat ämmämmät spelataan? Kerrankin kysymykseen voi vastata oikein sanalla "Kanada"! |
DJKaaos 18.05.2007 02:44:10 | |
---|
Siispä tuo "lilliputti-Suomi" on täysin suhteeton nimitys. Tällä joukkueella ei ole mitään tekemistä noiden männävuosina haalittujen mitalien kanssa, vaan nimenomaan pitää käsitellä vallitsevaa tilannetta tämänkertaisilla kokoonpanoilla ja nimillä - 12 vuoden takainen maailmanmestaruus ja viime vuoden olympiahopia ei paljon vaaassa paina, kun tämän vuoden kisoja tahkottiin, eikä männävuosien meriiteillä voi rankata sitä, miten hyvä Suomi tai Venäjä tällä kertaa mahtaa olla, ja naurettavaahan se olisi: Suomi hakkaa Venäjän arvokisamitalien määrässä 100-0, eli sun logiikalla Suomi olisi se selkeä ykkösmaa ja/tai suosikki tässä turnauksessa, kun mitaleita on hieno nippu kertynyt vuosien varrella? VANHAT MERIITIT EI PAINA PASKAN VERTAA VAAKAKUPISSA. Jos eurohockey tourilla pelataan kokeiluporukalla, niin ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että Suomi on yleisesti maailman 2. paras kiekkomaa, viimeisten suurturnausten perusteella. Edelleen mä oon sitä mieltä, että Venäjällä oli nimekkäämpi ja taitavampi ryhmä kuin Suomella ja, että Venäjä oli kyseisen välierän suursuosikki asetelmin "suurijamahtava vs. lilliputti", mutta sanomattakin selvää, että niillä nimimiehillä ei vielä voiteta yhtään mitään, joukkueena pitää onnistua. Minä olen minä. |
Mikaelo 18.05.2007 10:52:04 | |
---|
VANHAT MERIITIT EI PAINA PASKAN VERTAA VAAKAKUPISSA. Kyllä ne kuule painaa. Voittamaan oppii ainoastaan voittamalla, ja se on aikas pirun vaikeaa. Esim sveduilla voittamisen kulttuuri on ihan eri luokkaa kuin suomalaisilla. Joukkueen rosterista huolimatta Ruotsi on aina loppupeleissä mukana. Suomalaisilla tuntuu kaikki paukut menevän siihen että päästään mahdollisimman pitkälle, nytkin huomasi selvästi että se Viimeinen Puristus jäi taas kerran tekemättä. "huhhuh, päästiin loppuotteluun. Hyvä jätkät, varma mitali." In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Veikko 18.05.2007 13:15:58 | |
---|
Suomalaisilla tuntuu kaikki paukut menevän siihen että päästään mahdollisimman pitkälle, nytkin huomasi selvästi että se Viimeinen Puristus jäi taas kerran tekemättä. "huhhuh, päästiin loppuotteluun. Hyvä jätkät, varma mitali." Jeps, itsekin huomaa että sitä jo juhlii finaalipaikkaa, vaikkei siinä sinäsä ole mitään juhlittavaa. Kisoissa on vain yksi voittaja, se joka vie finaalin. Muut ovat häviäjiä, vaikka kaulassa riippuisikin hopeinen tahi pronssinen lohdutuspalkinto. |
Anonymous-jazz 18.05.2007 14:13:07 | |
---|
Lähinnä ihmettelin kanssa että millä näytöillä Viuhkola, Pyörälä ja Laamanen olivat pelanneet itsensä kisoihin. Kärppien mestaruudella ? Näytöt kyllä annettiin Eurohockeytourissa ja aika vaisuja tehoja kyseiset kärppäleirin herrat esittivät juuri ennen kisoja. Sen sijaan Hirsovits ja Rita pudotettiin pois kelkasta juuri ennen kisoja. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Disposable 18.05.2007 14:27:47 | |
---|
Kerrankin kysymykseen voi vastata oikein sanalla "Kanada"! Kerkesit :) "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |