Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Bratislava & Kosice, Slovakia 29.4.-15.5.
1 2 3 4 569 70 71 72 73119 120 121 122 123
Secreterial
11.05.2011 09:09:45 (muokattu 11.05.2011 09:17:25)
Filppula ei tule kisoihin

Detroit voitti tuon 6. kohtaamisen ja näin sarja venyy siihen kuuluisaan "game seveniin". Filppula oli melko liekeissä tuossa pelissä. Tasoitusmaaliin loistava esityö, ja teki itse 2-1 maalin. Katkas keskikentällä hyökkäyksen, toi kiekon alueelle ja jatti Datsyukille. Meni itse keskelle ja kiekko maaliin Datsyukin hienosta syötöstä. Filppula on meikän makuun yks aliarvostetuimmista suomalaisista kiekkoilijoista. Pitkälti sen takia, kun ei ole MM-kisoissa esiintynyt ja päässyt sieltä nousemaan kansan suosioon.
sellisti
11.05.2011 09:12:40
eino mutku: Siinä ei yhtään pitäisi siinä siniviivalla lähteä ottamaan turhia riskejä, koska juuuuri näistä Norja pystyy sitten rankaisemaan ja tekemään niitä maaleja!

Ja jälleen vaaAAAaarallinen poikittaissyöttö siniviivalla ja on lähellä, on lähellä ettei siitä pääse norjalaishyökkääjä karkuun!
"Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008)
päänahka
11.05.2011 09:13:49
Rubuinen: Voi helevetin persesentään. Mä kerkesin jo tuulettamaan, että onneksi on iltapeli ja pystyy rauhassa kattomaan. Nyt pitää aina välistä ratkoa kersojen riidat ja kuunnella "ei keppi pallo maalia. piirrettyjä":-).

Piirretyt pyörimään ja katso matsi Areenalta.
Hevitytteli
11.05.2011 09:28:18

Myöskään Rinne ei tule kisoihin, mutta eipä sen tulo kovin järkevää enää tässä vaiheessa olisikaan. Matkustelut sun muut saattaisivat vaikuttaa pelaamiseen, ja Suomella näyttää olevan jo kaksi hyvää maalivahtia.
When the last tree is cut down, the last river is poisoned, the last fish is caught. Then only will man discover, That he can not eat money
eino mutku
11.05.2011 09:30:13
päänahka: Piirretyt pyörimään ja katso matsi Areenalta.

Laita lapset kattomaan ohjelmat Areenalta ja katso matsi telkkarista.

Nimim. Kokemusta on
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
bedlam
11.05.2011 09:41:38

Rubuinen: Vielä kun se Aaltosen mulkku kerrankin laukoisi läpäristä, eikä kuljettais maalin taakse--> voisko joku vaikka kertoa sille, että se kiekko pitää saada maaliin ei sen taakse;-)

Mulle toi ois jo jonkinasteinen pettymys. Viime pelissä suunnilleen hurrasin kun mokke oli jäissä ja Aaltonen vaan dippailee maalin taakse.
Jebe-
11.05.2011 10:04:06
bedlam: Mulle toi ois jo jonkinasteinen pettymys. Viime pelissä suunnilleen hurrasin kun mokke oli jäissä ja Aaltonen vaan dippailee maalin taakse.

Aaltonen = uusi Kiprusoffin Marko
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Disposable
11.05.2011 10:07:04
No nyt kyllä....eiheivv....ss....

Suomalaisyleisö hämmästyi lauloiko Timo Jutila Islannin euroviisuedustajana?
http://www.iltasanomat.fi/euroviisu … suedustajana/art-1288388222249.html
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
AP
11.05.2011 10:39:46
Jebe-: Aaltonen = uusi Kiprusoffin Marko

Tukka sen tekee. Ihme mies, saatana.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Dunga
11.05.2011 11:35:55
AP: Tukka sen tekee. Ihme mies, saatana.

USA, tukka ja ihmemies. http://www.youtube.com/watch?v=E09D-XDJaHM
War... war never changes.
Hargon
11.05.2011 12:01:49
Musta alkaa vaikuttaa, että Mertsi selostaa kisat Maikkarille. Äskettäin Maikkarin netissä oli juttu Mertarannan parhaista selostuksista. Harvemmin sitä kilpailijan leivissä olevaa työntekijää puffataan.
Aijaijai aijaijaijaijaijai! Hirveältä näyttää ja voi luoja, voi luoja paratkoon! - 11.10.1997
juuso a
11.05.2011 12:06:35

Hargon: Musta alkaa vaikuttaa, että Mertsi selostaa kisat Maikkarille. Äskettäin Maikkarin netissä oli juttu Mertarannan parhaista selostuksista. Harvemmin sitä kilpailijan leivissä olevaa työntekijää puffataan.

Kyllä varmaan jos hinnoista sovitaan.
Kuhan vuan örisen täällä.
Rubuinen
11.05.2011 12:14:32

Filppula on meikän makuun yks aliarvostetuimmista suomalaisista kiekkoilijoista

Luulis nyt vähänkään jos lätkää seuraa, tietävän kyseisen kaverin taidot. Mä en ole itse kokenut missään yhteydessä, että ois aliarvostettu. Huono jätkä ei ois pitänyt paikkaansa Detroitin tasoisessa jengissä. Ois ollut(ehkä) suuri apu Suomelle, ehkä siksi että mun mielestä on aina jonkulainen riski ottaa pelaaja näin myöhään. Jetlagit ja tippumisen aiheuttamat pettymyket kun painaa päälle. Sille perusteella ihan hyvä ratkaisu Rinteeltä olla tulematta. Leino ois ollut kiva saada, mutta en ois minäkään työpaikkaani riskeerannut...
dipshit
11.05.2011 12:14:33
juuso a: Kyllä varmaan jos hinnoista sovitaan.

Viime keväänä Mertsi oli kyllä YleX:n haastattelussa ihan kunnolla tuohtuneen oloinen, kun häneltä kysyttiin siirtymisestä maikkarille. Elikä siis vaikutti silloin täysin 100-varmalta, että Mertarantaa ei tultaisi kuulemaan maikkarilla. Toivottavasti miehestä on tullut ahne vuoden aikana, ja olen väärässä.
"näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man
Rubuinen
11.05.2011 12:16:10 (muokattu 11.05.2011 12:18:38)

eino mutku: Laita lapset kattomaan ohjelmat Areenalta ja katso matsi telkkarista.

Nimim. Kokemusta on

Noi on vielä sen verta pieniä, että kone löytyis nurkasta ilman näppäimiä ja muutenkin päreinä:-). Pitää tulevaisuudessa käyttää tätä konstia...

Piirretyt pyörimään ja katso matsi Areenalta.

No joo taitaa pää lyödä taas pahasti tyhjää, voihan sen tosiaan tehdä näinkin päin:-D
Atomic Cafe
11.05.2011 12:22:39 (muokattu 11.05.2011 14:10:13)
Te ette nyt oikein ymmärrä että tuo maalipaikkojen tehokas rakentaminen yhdistettynä täydelliseen maalitehottomuuteen on ikivanha perinne jota leijonat ovat kunniakkaasti ja hyvällä menestyksellä noudattaneet vuosikymmeniä ja Aaltonen alkaa olemaan jo legenda, ehkä jopa kaikkien aikojen paras maalinhukkaaja.

Kun peli päättyy niin leijonat vaihtavat kokemuksiaan pukukopissa.

-Tänään oli 50 paikkaa enkä tehnyt yhtään maalia.
-Toi ei ollu yhtään mitään, mulla oli 150 laukausta maalia kohti eikä yksikään mennyt sisään.

Toinen asia mikä nk."asiantuntijoilta" on jäänyt huomaamatta on se että finaali tarkoittaa leijonille sitä että käydään pokkaamassa hopea. On todella väärin että tätä ei arvosteta, aika harvalla joukkueella on yhtä monta hävittyä finaalia kun leijonilla ja tämä on ollut todella kovan työn takana, ei ne finaalipaikat tipu kun manulle illallinen.

Jokainen joukkue pelaa omalla tyylillään ja jos leijonatyyli ei miellytä niin ei niitä pelejä ole pakko katsoa.

Ja tähän loppuun Mertarantaa: ihanaa leijonat ihanaa....taas tuli hopeaa...ihanaa...
sellisti
11.05.2011 12:25:52
Hargon: Musta alkaa vaikuttaa, että Mertsi selostaa kisat Maikkarille. Äskettäin Maikkarin netissä oli juttu Mertarannan parhaista selostuksista. Harvemmin sitä kilpailijan leivissä olevaa työntekijää puffataan.

Mutta mites sitten yleisurheilut ja kaikki muut Ylen jutut joita Mertsi on perinteisesti selostanut..? Voiko se tehdä kahdelle kanavalle yhtaikaa töitä?
"Remember my neighbour with the burns on 90% of her body? Well, she burned the other 10% now. She was lighting a fart and her bush caught fire." -George Carlin (1937-2008)
juuso a
11.05.2011 12:26:22

Dipsetcityboy: Viime keväänä Mertsi oli kyllä YleX:n haastattelussa ihan kunnolla tuohtuneen oloinen, kun häneltä kysyttiin siirtymisestä maikkarille. Elikä siis vaikutti silloin täysin 100-varmalta, että Mertarantaa ei tultaisi kuulemaan maikkarilla. Toivottavasti miehestä on tullut ahne vuoden aikana, ja olen väärässä.

Eiköhän tuota ihmiset ole ostettavissa, kun tarpeeksi isoa rahasummaa heilutellaan nenän edessä.
Kuhan vuan örisen täällä.
Qsysi
11.05.2011 12:30:09
sellisti: Mutta mites sitten yleisurheilut ja kaikki muut Ylen jutut joita Mertsi on perinteisesti selostanut..? Voiko se tehdä kahdelle kanavalle yhtaikaa töitä?

Kai se on ihan siitä kiinni, mitä työsopparissa lukee. Freelancer-pohjalta noi MM-kisat ja muuten vakkarina ylellä?
I reject your reality and substitute my own!
aivokuolio
11.05.2011 12:35:59
Qsysi: Kai se on ihan siitä kiinni, mitä työsopparissa lukee. Freelancer-pohjalta noi MM-kisat ja muuten vakkarina ylellä?

Taitaa olla ihan kokonaan freelancer.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Antero_Mertaranta

Mitä tuolta lukasee noita värikkäitä vaiheita ei luulis ainakaan mitään periaatetta olevan että selostais vain ja ainoastaan YLElle. H-P Hänninen lienee Mertsin personal Lex Luthor.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)