vexu 22.04.2005 08:39:50 | |
---|
Mikäköhän tuo sitten on tuo tilalle tuleva.. Onko sekin rajua brittihuumoria?!? Draamakomediaa keski-iän kriisistä. Subilta tuo tuli jo niin pari jaksoa kerkesi katsomaan. Itse pidin huomattavasti, mutta ei kannata todellakaan odottaa mitään Fast Shown kaltaista On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
vantage 23.04.2005 15:36:19 | |
---|
mutta ei kannata todellakaan odottaa mitään Fast Shown kaltaista Allright, mutta eiköhän tuokin sitten seurantaan mene.. Aina on seurattava kahta sarjaa, nyt on vain yksi. Well...
IHKK #5 |
author 09.12.2006 20:59:13 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 595 päivää vanhaan ketjuun! Hieno homma. Huomasin tuossa juuri että youtubessa on melko kattava määrä noita Fast Shown sketsejä katseltavissa. Kyllä nuo vaan jaksaa naurattaa :D Pitäis varmaan tilata dvd:nä jostakin. Tietäis vaan mistä.. "I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness."
-Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov") |
Deep Shadow 09.12.2006 21:29:08 | |
---|
Hieno homma. Huomasin tuossa juuri että youtubessa on melko kattava määrä noita Fast Shown sketsejä katseltavissa. Kyllä nuo vaan jaksaa naurattaa :D Pitäis varmaan tilata dvd:nä jostakin. Tietäis vaan mistä.. Eiks jotain Fast Show DVD:tä saa ihan vaikka anttilasta? Mummun saappaassa soi fox |
Bassovadelma 09.12.2006 22:53:15 (muokattu 09.12.2006 22:53:51) | |
---|
Itelläni on dvd, ostettu nimenomaan Anttilasta. Niitä on kai saatavilla toinenkin tuotantokausi (niin ainakin luki lehtisessä joka oli sen mun dvd:n välissä) mutta se pitäisi kai sitten jo tilata jostain.. BRILLIANT! Kulje vaan, en mä seuraa. |
Flow 09.12.2006 22:57:08 | |
---|
Itelläni on dvd, ostettu nimenomaan Anttilasta. Niitä on kai saatavilla toinenkin tuotantokausi (niin ainakin luki lehtisessä joka oli sen mun dvd:n välissä) mutta se pitäisi kai sitten jo tilata jostain.. BRILLIANT! I'll get my goat. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
author 09.12.2006 23:55:59 (muokattu 10.12.2006 14:24:43) | |
---|
Eiks jotain Fast Show DVD:tä saa ihan vaikka anttilasta? Anttilassa en ole nähnyt vaikka aika tarkkaan olen hyllyt läpi kolunnut. En tosin tiedä Anttilan verkkokaupasta. Koitin piruuttani CDON:ista etsiä ja siellähän niitä oli! Ainakin kolme tuotantokautta jos oikein muistan. Edit. Tuossa muutamia joita keräsin pisin youtubea: http://www.youtube.com/profile_favorites?user=swamptree "I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness."
-Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov") |