Tympee Huttunen 22.09.2007 09:47:34 | |
---|
Avasin tuon linkin tänäänkin ja nyt oli: POLIISIN KRIISI: SEKSIÄ, RAHAA, TUOMIOITA :D Ja nyt oli: "Rypäleitä Kuopiosta, NJAM!" |
carnation 22.09.2007 17:42:27 | |
---|
|
Nazareth 22.09.2007 17:44:30 | |
---|
"Never had any bad head." - Homer Johnson |
pira 22.09.2007 18:22:10 | |
---|
"Helli naistasi oikein." Mitä helvettiä? No khyllähän savolaiset osaa. "Kesällä Taloustutkimuksella teetetyn tutkimuksen mukaan 60 prosenttia kuopiolaisnaisista pitää kumppanin mieskuntoa hyvänä tai erittäin hyvänä. Koko maan vastaava luku on vain 53 prosenttia. - Kuopiossa naiset olivat tyytyväisimpiä kokonaisvaltaisesti. Eli he olivat tyytyväisimpiä miehissään niin pehmeisiin arvoihin kuin seksiinkin. Tämän mukaan kaikkien suomalaisnaisten pitäisi muuttaa Kuopioon, naurahtaa Miehen Terveys -projektipäällikkö Mervi Pänkäläinen." -Savon Sanomat 4.9.2007 Mitä iloa on elämästä, jos vain syö riisiä eikä osallistu puolueen kokouksiin eikä puolue-elämään?
-Toveri Kim |
Mohla 22.09.2007 22:51:21 | |
---|
- Kuopiossa naiset olivat tyytyväisimpiä kokonaisvaltaisesti. Eli he olivat tyytyväisimpiä miehissään niin pehmeisiin arvoihin kuin seksiinkin. Tämän mukaan kaikkien suomalaisnaisten pitäisi muuttaa Kuopioon, naurahtaa Miehen Terveys -projektipäällikkö Mervi Pänkäläinen." -Savon Sanomat 4.9.2007 Ai että se prosentti laskisi samalle tasolle kuin muualla? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Flow 24.09.2007 10:59:51 | |
---|
No khyllähän savolaiset osaa. "Kesällä Taloustutkimuksella teetetyn tutkimuksen mukaan 60 prosenttia kuopiolaisnaisista pitää kumppanin mieskuntoa hyvänä tai erittäin hyvänä. Koko maan vastaava luku on vain 53 prosenttia. - Kuopiossa naiset olivat tyytyväisimpiä kokonaisvaltaisesti. Eli he olivat tyytyväisimpiä miehissään niin pehmeisiin arvoihin kuin seksiinkin. Tämän mukaan kaikkien suomalaisnaisten pitäisi muuttaa Kuopioon, naurahtaa Miehen Terveys -projektipäällikkö Mervi Pänkäläinen." -Savon Sanomat 4.9.2007 Mitenkäs tässä nyt näin kävi kun juuri muutin kuopiosta pois. Kai sitten laskin keskiarvoa:) When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
LexaR 24.09.2007 17:29:01 (muokattu 24.09.2007 17:29:56) | |
---|
En tiiä oliko jo, mutta " "Googleksi salakoodattu mies vaatii viiden miljardin hyvitystä" Pennsylvanialainen Dylan Jayne on haastanut Googlen ja sen perustajat oikeuteen rikoksista ihmiskuntaa vastaan, terrorismin edistämisestä ja Jaynen henkilökohtaisen turvallisuuden riskeeraamisesta. Korvauksena Jayne vaatii viittä miljardia dollaria. http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=200723527 Ei siis helvetti kuinka typerä juttu. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
hullu_ukko 24.09.2007 17:39:54 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
85423321 24.09.2007 19:12:32 | |
---|
|
NHR 24.09.2007 20:40:48 | |
---|
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Rattata 24.09.2007 20:52:28 | |
---|
Maikkarin teksti-tv:n uutinen taisi olla tyyliin: "BB-Heka: näin unta tulevasta" Typerä jo pelkästään tuo. Mutta varsinkin kun jutussa Heka ei halunnut kertoa mistä on nähyt unta, koska pelkää ettei ne muuten toteudu. Että tämmöstä tärkeetä tällä kertaa... |
pira 24.09.2007 20:52:54 | |
---|
Justjoo, hyvää esimerkkiä ainaki on muistaakseni näyttäny ite aina. Sikari huuleen ja pitkähumvee pörisemään vaan... Siinä on fiktion ja fantasian ero. Kerrankin joku yhdysvaltalainen näkyvä politiikko yrittää ottaa kissaa pöydälle. Mitä iloa on elämästä, jos vain syö riisiä eikä osallistu puolueen kokouksiin eikä puolue-elämään?
-Toveri Kim |
zuppermuhle 24.09.2007 20:54:02 | |
---|
Justjoo, hyvää esimerkkiä ainaki on muistaakseni näyttäny ite aina. Sikari huuleen ja pitkähumvee pörisemään vaan... On se yhden Hummerin muuttanu hybridiksi. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
NHR 24.09.2007 21:01:00 | |
---|
On se yhden Hummerin muuttanu hybridiksi. Oho, onvai? Sori, että tein hätiköityjä johtopäätöksiä... ;) Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Von Blåmberg 25.09.2007 14:54:40 | |
---|
"Naiset panevat yritykset kannattamaan" ...Onko siis Kaleva piilosovinistinen, vai olenko minä? Ei nykytalot kestä harrastuksiain |
Nazareth 25.09.2007 15:08:20 | |
---|
"Never had any bad head." - Homer Johnson |
MOT 27.09.2007 15:48:31 | |
---|
|
Valokaari 30.09.2007 00:31:33 | |
---|
Suvi aikoo alasti suihkuun "Big Brother-talossa puhuttiin lauantaina ns. naisten juttuja. Piia ja Kadi kysyivät Suvilta ja Tiinalta, ovatko nämä käyneet alasti suihkussa. Suvi paljasti, ettei ollut käynyt, mutta hän harkitsee alastonta suihkua. Myös Tiina vihjaili käyvänsä suihkussa lähipäivinä alastomana. " http://www.lime24.fi/index.asp?cat=Starat&id=7836 Sellaisen shokkipaljastuksen voisin tehdä, että kun itse käyn suihussa olen siellä yleensä alasti. Mulle opetettiin jo pienenä että pesulla pitää käydä joka toinen viikko ja siellä ollaan sitten nakuna. Rok rok. |
Pelsi 30.09.2007 18:31:14 | |
---|
Sellaisen shokkipaljastuksen voisin tehdä, että kun itse käyn suihussa olen siellä yleensä alasti. Mulle opetettiin jo pienenä että pesulla pitää käydä joka toinen viikko ja siellä ollaan sitten nakuna. Onkos sullakin kameroita siellä? Mutta joo, BB-talossa tapahtuu aina, kun muualla maailmassa on uutiset vähissä. Kerran oli jopa teksti-tv:ssä asti, kun yksi niistä ei ollut tyytyväinen tisseihinsä. Että huimaava oli uutiskynnys taas, sano. |
sellisti 30.09.2007 23:15:14 (muokattu 30.09.2007 23:16:11) | |
---|
Suvi aikoo alasti suihkuun Nää BB-otsikot vois melkein kerätä omaan osastoonsa, täällä ne tukkivat muuten koko ketjun. :) Maikkarin teksti-tv:n viihdeuutisotsikoista n. puolet ovat BB-talon asukkaiden kommentteja. "X oli ujo lapsena". "Y sai ylinopeussakon". "Z: inhoan persettäni". Ja Iltapäivälehtien lööppivirta on turvattu, kun aina voi muiden uutisten puuttuessa kertoa sumean kuvan kera, kuka oli alasti suihkussa tai ketkä muhinoivat sohvalla. Ja vaativien kansalaisten tiedonnälkä on mitä ilmeisimmin tyydytetty. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |