Henri Henri Olavi 03.07.2021 00:04:17 | |
---|
Aika helpon näköistä tekemistä Italialta. Pelasivat Belgian immobileksi. Je suis 190221 |
DM 03.07.2021 00:04:27 (muokattu 03.07.2021 00:05:45) | |
---|
Italiaa kiinnosti taas enemmän näemmä. Jos sama tiimi on seuraavassa matsissa, on finaalipaikka lähellä. Espanjaa veikkasin Futistietäjässä mestariksi ja tää viedään. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Funkånaut 03.07.2021 00:10:34 | |
---|
DM: Italiaa kiinnosti taas enemmän näemmä. Jos sama tiimi on seuraavassa matsissa, on finaalipaikka lähellä. Espanjaa veikkasin Futistietäjässä mestariksi ja tää viedään. En olisi uskonut sanovani, mutta melkein toivon Espanjan pudottavan Italian. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Parasite 03.07.2021 00:19:30 | |
---|
Funkånaut: En olisi uskonut sanovani, mutta melkein toivon Espanjan pudottavan Italian. No ei nyt sentään. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Tuomoo 03.07.2021 00:21:42 | |
---|
Jäljellä olevat parit eli Tshekki - Tanska sekä Ukraina - Englanti ovat kyllä molemmat mielenkiintoisia pelejä. On hyvin vaikeaa sanoa, kumpaa enemmän toivoisi jatkoon, Tshekkiä vai Tanskaa, mutta toisesta otteluparista Ukraina on kyllä ehdottomasti mun silmissä paremmassa valossa kuin englantilaiset. Sekä Tsehkki että Tanska ovat esittäneet tosi hyviä otteita läpi turnauksen, ja etenkin Tshekki on ollut mun silmissä positiivinen yllättäjä. Samoin myös Ukraina. Englanti on Saksan ohella yksi mun iki-inhokeista, joten mua ei yhtään haittaisi vaikka tippuisivatkin pois. Azzurri-lasit silmillä toki haluaisin nähdä Italian nostavan pyttyä ilmaan. Mutta taas toisaalta, en valita vaikka Tshekki, Tanska tai Ukraina voittaisi. Espanjaa tai Englantia en haluaisi nähdä voittajana, en missään nimessä. Kuitenkin mun tuurilla finaalissa on Espanja-Englanti. |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 00:26:09 (muokattu 03.07.2021 00:28:14) | |
---|
Italia - Tanska loppu-ottelussa. Italia vie sen. Onneksi olkoon Italia, vakuuttavin jengi näissä kisoissa. Tai ei, eiköhän se ole Italia ja Englanti finaalissa. Ja Italia vie, koska ovat vakuuttavin jengi. Je suis 190221 |
LordWinter 03.07.2021 00:26:32 | |
---|
Jarmo Lenko upottaa Englannin. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Brian May jr. 03.07.2021 00:36:32 | |
---|
Tuomoo: Kuitenkin mun tuurilla finaalissa on Espanja-Englanti. Hyi olkoon. Tämä oli kiva jalkapallopäivä erityisesti Italian takia. Forza azzurri! Mestaruusjuna on tiukasti raiteillaan. Vettä! |
HaloOfFlies 03.07.2021 10:02:17 | |
---|
Brittifutiksen suurena ystävänä toivon että Englanti vie nämä kisat. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Tuomoo 03.07.2021 10:30:50 | |
---|
HaloOfFlies: Brittifutiksen suurena ystävänä toivon että Englanti vie nämä kisat. Heti kun Hollanti tippui niin sitä ollaankin taas brittien ystävä, hoho. |
mike tapping 03.07.2021 12:57:06 | |
---|
HaloOfFlies: Brittifutiksen suurena ystävänä toivon että Englanti vie nämä kisat. Mielenkiinnolla odotan toki illan matsia, brittifutista seurailevana itsekin, mutta siinä olisi jo maailman kirjat sekaisin jos lädit ei onnistuisi tyrimään tätäkin saumaa. |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 13:00:23 (muokattu 03.07.2021 13:00:53) | |
---|
Ei Italiaa voi näissä kisoissa päihittää. Tuo eilisen matsinkin yksi takaiskumaali oli vain oikeusmurha ja armopala. Englanti - Italia -finaali kyllä maistuisi makoisalta. Je suis 190221 |
Brian May jr. 03.07.2021 13:06:33 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei Italiaa voi näissä kisoissa päihittää. Kun olisikin totta, mutta jalkapallo-ottelu kestää sen 90 minuuttia jne jne Italialle tuli jobinpostia eilisestä, vaikka ei jatkopelit vielä tähän välttämättä kaadukaan: https://yle.fi/urheilu/3-12007669 Mitä vaan voi tapahtua, mutta Italia pelasi kyllä älyttömän hyvin eilen. Vettä! |
mike tapping 03.07.2021 13:32:29 | |
---|
Tuosta UKR-ENG -matsista muuten semmoinen huomio, että pelataan Roomassa ja on siis eka peli jonka lädit pelaa muualla kuin Wembleyllä. Paljonko sitten brittifaneja on illalla katsomossa jää nähtäväksi, mutta tuskinpa ihan samanlaista meininkiä on kuin aiemmissa matseissa. |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 13:46:01 | |
---|
Brian May jr.: Kun olisikin totta, mutta jalkapallo-ottelu kestää sen 90 minuuttia jne jne Italialle tuli jobinpostia eilisestä, vaikka ei jatkopelit vielä tähän välttämättä kaadukaan: https://yle.fi/urheilu/3-12007669 Mitä vaan voi tapahtua, mutta Italia pelasi kyllä älyttömän hyvin eilen. Spinazzolan menetys on kyllä iso takaisku. Je suis 190221 |
HaloOfFlies 03.07.2021 16:45:36 (muokattu 03.07.2021 16:48:58) | |
---|
Tuomoo: Heti kun Hollanti tippui niin sitä ollaankin taas brittien ystävä, hoho. Totta kai. Onhan tämäniltainen puolivälierä lädeille iso haaste, mutta luotto on kova välieräpaikan suhteen. It's coming home! Italiaa en voisi missään olosuhteissa kuvitella kannattavani, joten toisesta välieräparista Espanja mielellään finaaliin kiitos. Vaikka kyllähän se peli tulee olemaan 90 minuuttia kaatuilua ja filmaamista kummankin joukkueen toimesta. Loppuaika valitetaan tuomarille sitten. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Henri Henri Olavi 03.07.2021 16:52:40 (muokattu 03.07.2021 16:53:18) | |
---|
HaloOfFlies: Onhan tämäniltainen puolivälierä lädeille iso haaste No enpä nyt tiedä. Ukraina tuskin pystyy kovin vakavaa vastusta tarjoamaan, mutta ihmeitähän aina voi tapahtua. Italiaa en voisi missään olosuhteissa kuvitella kannattavani, joten toisesta välieräparista Espanja mielellään finaaliin kiitos. Vaikka kyllähän se peli tulee olemaan 90 minuuttia kaatuilua ja filmaamista kummankin joukkueen toimesta. Loppuaika valitetaan tuomarille sitten. Mulle Italia on se toiseksi rakkain vaihtoehto Saksan jälkeen. Vihasin vuosikausia Italiaa ja niiden pelityyliä, kunnes opin, että se on maailman paras ja tehokkain systeemi. Niiden yhteenpelaaminen ja yhteishenki on miellyttävää seurattavaa. Je suis 190221 |
Tympee Huttunen 03.07.2021 17:19:59 | |
---|
Mulla meni maku Italian otteisiin viimeistään viime pelissä, kun jatkuvasti filmasivat. Tuomari saisi noista ihmeparantumisista heittää suoraan pois kentältä. Se on raukkamaista kalastelua ja pelin viivyttämistä. Koko pelin sai seurata tuota vammailua ja se vaan paheni loppua kohden, kun jokainen kontakti oli mamma mia-hetki. Jopa maalivahti satutti kätensä koskiessaan palloon. Toki noi mestaruuden voittaa varmaankin |
Brian May jr. 03.07.2021 18:12:06 | |
---|
Italiassa osataan pelin kovempi puoli ja opportunistinen taktikointi - ne, jotka väittävät, ettei moni muu maajoukkue tekisi ihan samanlaisia juttuja, ovat mielestäni pääsääntöisesti väärässä ja puolueellisia. Italialla nyt vain on pinttymätön maine tämän suhteen, ja tekee nuo temput toki muita paremmin. Mun mielestä jonkun Bonuccin ja Chiellinin jekuttelua on hauska katsoa, mutta tietysti sillä perusehdolla, että ovat älyttömän kovia toppareita noin muuten. Kiehtova maajoukkue ja kestomenestyjä kaikin puolin. Vettä! |
Lunnu 03.07.2021 18:32:54 (muokattu 03.07.2021 18:33:57) | |
---|
Pah. Jos mä haluan katsoa näyttelemistä menen teatteriin. Tollanen neiteily vie maun koko pelistä. Edit: tulipas vähän irrallinen sivunavaus - viittaan siis nimenomaan esim italialaisten harrastamaan lidlmainostyyliseen kieriskelyyn Nostalgy is not what it used to be |