sellisti 16.08.2007 23:54:21 | |
---|
Kun joku on päätetty mustamaalata, niin sitä tehdään sitten kaikin voimin. Jommankumman iltapäivälehden kannessa oli otsikko liittyen tähän mm. kahden vammaisen myrkyttämisestä epäiltyyn hoitajaan: "Tuttava ihmettelee: hän puki poikansa tytöksi!" Että siis, jos ko. henkilö on syyllinen niin linnaan vaan jne. Mutta että tuollaista laitetaan lehden kanteen? Liittyy hirveästi itse aiheeseen..? Yritetään tehdä ko. henkilöstä kansan silmissä sekoboltsi jo ennen tuomiota? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Shemhamforash 17.08.2007 00:04:42 | |
---|
Kun joku on päätetty mustamaalata, niin sitä tehdään sitten kaikin voimin. Jommankumman iltapäivälehden kannessa oli otsikko liittyen tähän mm. kahden vammaisen myrkyttämisestä epäiltyyn hoitajaan: "Tuttava ihmettelee: hän puki poikansa tytöksi!" Että siis, jos ko. henkilö on syyllinen niin linnaan vaan jne. Mutta että tuollaista laitetaan lehden kanteen? Liittyy hirveästi itse aiheeseen..? Yritetään tehdä ko. henkilöstä kansan silmissä sekoboltsi jo ennen tuomiota? Mietin ihan samaa. Itse juttu varmaan kertoi siitä, että ko. henkilöllä on pieni vauva, jonka päällä joku tuttu on nähnyt *kauhistus* vaaleanpunaisen paidan!! Poikalapsella, jestas sentään! Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Bacchus 17.08.2007 12:56:37 (muokattu 17.08.2007 12:59:42) | |
---|
Mietin ihan samaa. Itse juttu varmaan kertoi siitä, että ko. henkilöllä on pieni vauva, jonka päällä joku tuttu on nähnyt *kauhistus* vaaleanpunaisen paidan!! Poikalapsella, jestas sentään! Jutussa oli kuva, miten insuliinimyrkyttäjähoitaja (voisin alkaa tehtailemaan yhdyssanaotsikoita päivälehtiin) oli letittänyt pojan hiukset kahdelle letille ja pukenut tyttöjen vaatteisiin. Aikuiset päivittelivät salaa keskenään myös poikalapsen hiuksia. Äiti oli antanut pojan paksun, vaalean tukan kasvaa ylipitkäksi ja sitoi sen päivittäin erilaisiin, tyttömäisiin kampauksiin. Hän pukikin lastaan kuin tyttöä. - Luulin lasta alkuun automaattisesti tytöksi, sillä hänelle oli solmittu milloin ranskalainen ja milloin joku muu letti. Saparot oli ehkä yleisin kampaus, tuttava kertoo. Kyllähän tuo hoitsu aika epätasapainoiselta tuntuu mielenterveydeltään. "All I'm doing is sticking dildos in their food. What's the big deal?" - Tom Green |
Jokunen 17.08.2007 13:47:43 | |
---|
Mietin ihan samaa. Itse juttu varmaan kertoi siitä, että ko. henkilöllä on pieni vauva, jonka päällä joku tuttu on nähnyt *kauhistus* vaaleanpunaisen paidan!! Poikalapsella, jestas sentään! Eniten kävi ärsyttämään sen haastatellun kommentti tyyliin "Kehtaakin tulla seurakunnan kerhoon laulamaan lastenlauluja". Seurakunnan ihmisethän ovat yleensä pyhimyksiä. Jos kerran tuon seurakunta-aktivistin mielestä tämä murhaaja ei käynyt täysillä, niin eikö ole vähän epäilyttävää lähteä tilittämään likaisia juttuja sairaasta ihmisestä? "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
Bacchus 17.08.2007 13:51:06 | |
---|
Jos kerran tuon seurakunta-aktivistin mielestä tämä murhaaja ei käynyt täysillä, niin eikö ole vähän epäilyttävää lähteä tilittämään likaisia juttuja sairaasta ihmisestä? Ei kai nyt tuollaisesta pienestä poloisesta sarjamurhaajasta nyt mitään pahaa sovi sanoa. "All I'm doing is sticking dildos in their food. What's the big deal?" - Tom Green |
LamaAjanElvis 17.08.2007 14:00:19 | |
---|
Ei kai nyt tuollaisesta pienestä poloisesta sarjamurhaajasta nyt mitään pahaa sovi sanoa. No eipä tietenkään. Muistatteko tämän miehen joka tappoi äitinsä, poltti kämpän ja vielä puukotti paikalle tullutta sairaanhoitajaa selkään? Uutisissä: EI TUOMIOTA! No pakkohoitoon se nyt onneks sentään joutui, mut kyllä jos nämä eivät mitään seuraamuksia noista teoistaan saa, niin jumalauta antakoon edes ihmisten mustamaalata rauhassa. On sitä vähemmästäkin ihmistä haukuttu. Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista. Kesä on läskien pahinta aikaa, mutta onneks se on kohta jo ohi. |
Jokunen 17.08.2007 15:45:44 | |
---|
No eipä tietenkään. Muistatteko tämän miehen joka tappoi äitinsä, poltti kämpän ja vielä puukotti paikalle tullutta sairaanhoitajaa selkään? Uutisissä: EI TUOMIOTA! No pakkohoitoon se nyt onneks sentään joutui, mut kyllä jos nämä eivät mitään seuraamuksia noista teoistaan saa, niin jumalauta antakoon edes ihmisten mustamaalata rauhassa. On sitä vähemmästäkin ihmistä haukuttu. Mielisairaita ei Suomessa laiteta vankilaan. Oikea paikka niille on nimenomaan pakkohoito. Jos et sattunut tietämään, niin se ei ole mikään kahden viikon Promises-keikka. "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
sellisti 17.08.2007 23:30:44 | |
---|
kyllä jos nämä eivät mitään seuraamuksia noista teoistaan saa, niin jumalauta antakoon edes ihmisten mustamaalata rauhassa. On sitä vähemmästäkin ihmistä haukuttu. Sehän onkin median tehtävä ruveta moraaliseksi oikeudenjakajaksi... yeah. Ja tuossa hoitajan tapauksessa on vaan niin ällöttävää iltapäivälehtien tapa repiä mistä tahansa, siis ihan mistä tahansa sitä juttua. Voin kuvitella että on sen naisen tuttuja ja puolituttuja haastateltu tyyliin "no eikö nyt jotain outoa tule mieleen, miettikää nyt jotain että saadaan lehteen". Miten hitossa se vaikuttaa itse asiaan jos hän on pukenut poikaansa tytöksi? On jonkun ihan muun tehtävä määrittää rikoksentekijän mielenterveys ja syyntakeisuus kuin iltapäivälehtien tai niitä lukevan kansan. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Wolfgang 18.08.2007 14:17:31 | |
---|
Ja tuossa hoitajan tapauksessa on vaan niin ällöttävää iltapäivälehtien tapa repiä mistä tahansa, siis ihan mistä tahansa sitä juttua. Voin kuvitella että on sen naisen tuttuja ja puolituttuja haastateltu tyyliin "no eikö nyt jotain outoa tule mieleen, miettikää nyt jotain että saadaan lehteen". Miten hitossa se vaikuttaa itse asiaan jos hän on pukenut poikaansa tytöksi? On jonkun ihan muun tehtävä määrittää rikoksentekijän mielenterveys ja syyntakeisuus kuin iltapäivälehtien tai niitä lukevan kansan. Just niin perkele! Pari päivää sitten meinasi alkaa vituttamaan kun lööpeissä oli jotain tyyliin "Murhasiko hoitaja lapsia?". Niin, olihan se sentään ollut opiskeluaikoina pari viikkoa työharjoittelussa lastenosastolla. Varmaan kaivavat vielä esiin joka helvetin mansikkamaan, jossa se on taskurahjaa tienannut jos vaikka sattuisi löytymään lisää uhreja "kuoleman enkelille". No niin... Ei taas liity aiheseen juurikaan. soulmates never die. |
carnation 19.08.2007 14:33:22 (muokattu 19.08.2007 14:33:28) | |
---|
|
Sähköjumala 19.08.2007 14:46:49 | |
---|
Tossa joskus aikoinaan oli seiskassa kissankokosin kirjaimin et "jani on tyhmä ja huono sängyssä" . Näin oli marika fingerroos sanonu :) Hyvinvointia rakentamassa jo vuodesta 1979. |
Naggi 19.08.2007 17:04:10 | |
---|
Kaksi kuoli Lordin keikalla http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708196480758_uu.shtml Linkin sivulta: - Ongelma oli erityisen paha torstain keikalla, koska sponsori jakoi ilmaiseksi noin 38 000 lippua. Keikkapaikkana toimineeseen PNC Bank Arts Centeriin mahtuu vain noin 17 000 ihmistä. Kyllähän sitä näemmä osataan rapakonkin takana konsertteja järjestää.. |
tatta 19.08.2007 17:12:59 | |
---|
"Pyylevät haittana rannalla" (kyseessä oli teennäisen hauska, ja ihmettelen, et miten ees olivat saaneet laittaa lehteen, ei siis edes kolumni, liikalihavista rannalla, kaiken muun sinilevä hehkutuksen muassa, muistaakseni -99) -juttu meni vielä niin, että nää pyylevät haittaavat näkyvyyttä ja vievät uimatilaa muilta pois- "Suomalaisten vierailut lisäntyneet Thaimaassa" - tää otsikko rupes instantly naurattamaan, joo, en epäile yhtään, varmasti ovat "lisäntyneet" muullakin tavalla :) Seuraus ja syy yhtälö:) (n. kolme viikkoa sitten ilta lehdessä tai I-sanomissa- en muista kumpi) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Thet 19.08.2007 21:00:22 | |
---|
Ilta-sanomat: "43-vuotias moottoripyöräilijä kuoli peräänajossa" Aijaiaijai. Naiset kestävät huonosti peräänajoa. Hyvää sunnuntaita. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
MaD PiAnIsT 19.08.2007 21:51:41 | |
---|
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Karhuherra 20.08.2007 14:19:41 | |
---|
Tämmönen oli MTV3:n etusivulla. Sen voi tietty ymmärtää parillakin tapaa. "MM-ralli: Lehmä pilasi Grönholmin kisan (maksullinen)" Sen jänis se. |
Mohla 20.08.2007 16:29:03 | |
---|
Tamperelainen: "Riitta Väisäsen vyötärö kapeni 15cm." Miksi?! Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |
Naggi 20.08.2007 16:51:01 | |
---|
Tamperelainen: "Riitta Väisäsen vyötärö kapeni 15cm." Miksi?! Hoho, voin kuvitella Riitta Väisäsen soittamassa lehden toimitukseen: Hei tota mä kaipaisin vähän julkisuutta ku se kiva telsuohjelmaki on jo loppunu.. Mun vyötärö kapeni 15 senttii täs joku aika sit, tehkääs siitä aukeaman tai parin juttu.. ETUSIVU UUSIKSI! |
Karhuherra 21.08.2007 08:54:11 | |
---|
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa. … tml/arkistot/kotimaa/2007/08/553725 Tämä on typerä etenkin sisällöltään. EIsssääääh! EU:n komissio on määritellyt kuvat, joiden joukosta varoitusmerkintöihin päätyvät jäsenmaat voivat valita mieleisensä, kertoo sanomalehti Kaleva. Ministeriössä keskitytään nyt valitsemaan Suomelle sopivia kuvavaihtoehtoja. Siis ei elämän kevät. Ministeriössä keskitytään valitsemaan Suomelle sopivia kuvavaihtoehtoja. VITTU mikä saatanan päiväkoti sekin on olevinaan? Eikö niillä ole oikeasti parempaa tekemistä? Taidan lähteä röökille --> Sen jänis se. |
Alpha 21.08.2007 10:32:30 | |
---|
Siis ei elämän kevät. Ministeriössä keskitytään valitsemaan Suomelle sopivia kuvavaihtoehtoja. VITTU mikä saatanan päiväkoti sekin on olevinaan? Eikö niillä ole oikeasti parempaa tekemistä? Taidan lähteä röökille --> http://www.iltalehti.fi/uutiset/etukalloSH_uu.jpg |