LordWinter 07.07.2022 18:45:59 | |
---|
Itse pidin myös Jedi Knight: Jedi Outcastista. Monet noista peleistä tuntuvat olevan yleisesti suht hyviksi arvostettuja, pitäisi joskus pelata mm. KOTORit. Suoraan elokuviin perustuvat pelit taitavat olla suurin osa kuraa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 07.07.2022 18:46:58 | |
---|
Tie Fighter ja KOTORit ovat vitun hyviä. Aum Trayambakam Yajamahe
Sugandhim Pushtivardhanam
Urva Rukamiva Bandhanaan
Mrityor Mokshiye Maamritat |
Swan 07.07.2022 19:02:27 | |
---|
LordWinter: Itse pidin myös Jedi Knight: Jedi Outcastista. Monet noista peleistä tuntuvat olevan yleisesti suht hyviksi arvostettuja, pitäisi joskus pelata mm. KOTORit. Suoraan elokuviin perustuvat pelit taitavat olla suurin osa kuraa. Itselle Jedi Outcast on täysin turha väliinputoaja Jedi Knightin ja Jedi Academyn välillä. Erittäin köppäinen juoni edeltäjäänsä verrattuna, turhin pahis miesmuistiin, eikä pelimekaniikkainnovaatioita saatu hiottua luontevan tuntuisiksi ennen kuin Academyssa. KOTORista on tulossa jossain vaiheessa uusintaversio, joka saattaa spekulaatioiden mukaan olla laajempikin kokonaisuus kuin pelkkä orkkiksen graafinen päivitys, ja kenties jopa lasketaan osaksi uutta kaanonia. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Bongowing 07.07.2022 19:49:53 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Jester44 08.07.2022 02:20:05 | |
---|
Minusta tuntuu että parasta Star Wars antia koskaan on se ensimmäinen Star Wars - Battlefront peli. |
Guitaristi 08.07.2022 09:09:39 | |
---|
Itse tykkäsin Kenobi-sarjasta kovin. Tosin tällainen fanipoika olisi varmaan tykännyt, vaikka Ewan McGregor olisi vain ajellut Tatooinea ympäri jollain kiiturilla kuusi jaksoa ja heitellyt korneja one-linereita paikallisille. Toivottavasti sarja saa toisen kauden, sillä tämä oli juuri sellaista fan fictionia, joka mulle toimii. Tottakai juonessa oli ammottavia aukkoja ja epäloogisuuksia, mutta hei, se on Star Warsia. SW-peleistä KOTOR on itselleni ehkä rakkain. Myös Jedi Academy aikoinaan toimi todella hyvin. Uudempia, kuten Fallen Orderia ja Battlefronteja en ole pelannut lainkaan. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
LordWinter 09.07.2022 17:16:24 | |
---|
Swan: Itselle Jedi Outcast on täysin turha väliinputoaja Jedi Knightin ja Jedi Academyn välillä. Erittäin köppäinen juoni edeltäjäänsä verrattuna, turhin pahis miesmuistiin, eikä pelimekaniikkainnovaatioita saatu hiottua luontevan tuntuisiksi ennen kuin Academyssa. Valomiekkatappelut ja Voiman käyttö olivat tuossa aivan mind blowingia, kun ainoa aiemmin pelaamani SW-peli oli Phantom Menace. Noita kahta muuta en ole pelannut, vaikka ovat steam-kirjastossa lojuneet kauan, pitäisi joskus vetää nuo kaikki läpi. Osui vanhasta hesarista silmään Jedin paluun arvostelu: https://muusikoiden.net/dyn/users/174966.jpg Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Herrah 10.07.2022 20:19:15 | |
---|
Jedi Outcast oli kyllä huomattavasti parempi peli mitä Academy. Se että aloitettiin aseilla eikä saman tien full hd valosapelimätkinnällä rytmitti peliä hyvin, kenttäsuunnittelu oli kiinnostavampaa eikä tullut mättöähkyä toisin kuin Academyssa jonka loppupuoli oli putkessa noin 500 dark jedin myllyttämistä. Academyssa myös ne offshoot-jämätehtävät olivat ihan hoopoja. |
Torniojaws 12.07.2022 16:42:11 | |
---|
Kattelin tässä tuosta Kenobi-sarjasta editoidun 2,5 tuntisen "leffan" ja toimi kyllä tosi hyvin. Tuli vahva fiilis, että tuon oli alun perinkin tarkoitus olla elokuva, mutta sitten rahanhimossa venyttivät sarjaksi. 2,5 tuntiin tiivistettynä oli oikein tehokas ja hyvä, vaikka toki lopusta vähän vei panoksia pois, kun tiesi mitä EI voi tapahtua. Mutta oli kyllä laadukas editti. |
HaloOfFlies 11.04.2023 23:27:35 (muokattu 11.04.2023 23:32:05) | |
---|
Kolme uutta Star Wars-leffaa tulossa, joka muodostaa oman trilogiansa. Ohjaajiksi leffoihin on pestattu tulevan viidennen Indiana Jones-leffan ohjaaja James Mangold, Mandalorianista tuttu Dave Filoni ja Oscar-voittaja sekä Emmy-palkittu Sharmeen Obaid-Chinoy. James Mangoldin ohjaama elokuva sijoittuu Jedien syntyhetkiin. Dave Filonin leffa sijoittuu Uuden Tasavallan aikaan ja toimii eräänlaisena päätöksenä Mandalorianin, Book Of Boba Fettin, Ahsokan ja muiden Disney+-kanavan SW-sarjojen tarinoille. Sharmeen Obaid-Chinoyn ohjaaman leffan tapahtuvat sijoittuvat The Rise Of Skywalkerin jälkeiseen aikaan ja Daisy Ridleyn näyttelemä Rey laittaa uutta Jedi Orderia pystyyn. https://www.starwars.com/news/swce-2023-new-star-wars-filmsOut on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |