LordWinter 07.07.2022 18:45:59 | |
---|
Itse pidin myös Jedi Knight: Jedi Outcastista. Monet noista peleistä tuntuvat olevan yleisesti suht hyviksi arvostettuja, pitäisi joskus pelata mm. KOTORit. Suoraan elokuviin perustuvat pelit taitavat olla suurin osa kuraa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 07.07.2022 18:46:58 | |
---|
Tie Fighter ja KOTORit ovat vitun hyviä. Aum Trayambakam Yajamahe
Sugandhim Pushtivardhanam
Urva Rukamiva Bandhanaan
Mrityor Mokshiye Maamritat |
Swan 07.07.2022 19:02:27 | |
---|
LordWinter: Itse pidin myös Jedi Knight: Jedi Outcastista. Monet noista peleistä tuntuvat olevan yleisesti suht hyviksi arvostettuja, pitäisi joskus pelata mm. KOTORit. Suoraan elokuviin perustuvat pelit taitavat olla suurin osa kuraa. Itselle Jedi Outcast on täysin turha väliinputoaja Jedi Knightin ja Jedi Academyn välillä. Erittäin köppäinen juoni edeltäjäänsä verrattuna, turhin pahis miesmuistiin, eikä pelimekaniikkainnovaatioita saatu hiottua luontevan tuntuisiksi ennen kuin Academyssa. KOTORista on tulossa jossain vaiheessa uusintaversio, joka saattaa spekulaatioiden mukaan olla laajempikin kokonaisuus kuin pelkkä orkkiksen graafinen päivitys, ja kenties jopa lasketaan osaksi uutta kaanonia. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Bongowing 07.07.2022 19:49:53 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Jester44 08.07.2022 02:20:05 | |
---|
Minusta tuntuu että parasta Star Wars antia koskaan on se ensimmäinen Star Wars - Battlefront peli. |
Guitaristi 08.07.2022 09:09:39 | |
---|