Aihe: Typerin uutisotsikko
1 2 3 4 561 62 63 64 65122 123 124 125 126
Alpha
27.07.2007 23:43:38 (muokattu 27.07.2007 23:44:51)
.................................................
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
pira
28.07.2007 14:27:33
Teini-idolit sekoilee.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1411661
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1411572
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1409209

Tuossa Lindsien tapauksessa hän mm. kaappasi auton matkustajineen ajaakseen takaa assistenttiaan ja huusi, että hän on julkkis ja voi tehdä mitä vaan.

"Cocaine. Man, that's one helluva drug!"
RocknRoll
28.07.2007 14:31:05
Ääh, tekisi mieli taas sanoa pahasti noista Hilton/Lohan/Spears -akselin mimmeistä, mutta en viitsi.
Jormaz
28.07.2007 14:59:11
Seurapiirimimmien tohelointi alkaa käydä entistä mielenkiintoisemmaksi. Hiltonin pyhimyskin nopeasti unohti olevansa ehdonalaisessa ja kohta napsahtaa oikeasti eikä tuomiokaan ole enää lyhyt. Lohanille ennen kaikkea toivotan hyvää matkaa, saa toivottavasti ansionsa mukaan. Huono puoli on toki että aluksi joudutaan sietämään jokapäiväisiä Lohan-uutisia mutta ehkä ensimmäisten kuukausien jälkeen neiti unohdetaan.
Summer is coming, fat boys are happy
cruel_destiny
28.07.2007 15:49:36
I eat rice and curry everyday
RocknRoll
28.07.2007 15:51:40
Ihan oikeasti. Annetaan vaan 6 miljoonaa dollaria/elokuva 17v teinitytöille ja pojille, niin saadaan niiden päät sekoitettua. Hyvä Jenkit!
RocknRoll
29.07.2007 13:18:08
Jossakin lehdessä oli vähänaikaa sitten tälläinen otsikko.

"Kansa vaatii viinaveron nostamista"

Ja itse juttu oli, että 40% ihmisistä on viinaveron nostamisen kannalla. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö silloin 60% ole sitä vastaan.

Eli kansa EI halua nostaa viinaveroa! Mun mielestä tuossa on enemmistö sitä vastaan, eikä suinkaan enemmistö ole viinaveron nostamisen puolella.

Prkle.
NHR
29.07.2007 20:53:43

Ja itse juttu oli, että 40% ihmisistä on viinaveron nostamisen kannalla. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö silloin 60% ole sitä vastaan.

Ei välttämättä, kun niitä "aivan sama" -ihmisiäki on kuiteski joku prosentti...
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
sellisti
29.07.2007 22:15:35
Jossakin lehdessä oli vähänaikaa sitten tälläinen otsikko.

"Kansa vaatii viinaveron nostamista"

Eli kansa EI halua nostaa viinaveroa! Mun mielestä tuossa on enemmistö sitä vastaan, eikä suinkaan enemmistö ole viinaveron nostamisen puolella.

Prkle.

Vähän sama kuin teksti-tv:ssä oli otsikko tyyliin "Homoja ei haluta naapureiksi". Itse jutussa sitten selvisi, että n. 25 % kyselyyn vastaajista ei haluaisi homoa naapuriksi. Paljon suurempi prosenttiosuus oli mm. narkkareilla, alkoholisteilla ja mielenterveyshäiriöisillä. Mutta repäisevä otsikko piti saada, ja taisi olla vieläpä ihan Ylen teksti-tv. Kyllä vähän leuka putos.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Mohla
30.07.2007 10:17:13

Vähän sama kuin teksti-tv:ssä oli otsikko tyyliin "Homoja ei haluta naapureiksi". Itse jutussa sitten selvisi, että n. 25 % kyselyyn vastaajista ei haluaisi homoa naapuriksi. Paljon suurempi prosenttiosuus oli mm. narkkareilla, alkoholisteilla ja mielenterveyshäiriöisillä. Mutta repäisevä otsikko piti saada, ja taisi olla vieläpä ihan Ylen teksti-tv. Kyllä vähän leuka putos.

Joo tämmönen on aina hienoa! Kaiken maailman älyttömyyksistä voidaan vääntää vastaavia otsikoita, koska kuitenkin löytyy aina yksi hullu jostain joka on asiasta eri mieltä kuin muut. Esim.
"Kakkaa halutaan syödä aamupalaksi"
"Miehet haluavat tulla kastroiduiksi"
"Selvinpäin on hauskempaa"
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty

Housut.
cruel_destiny
30.07.2007 10:32:34
"Selvinpäin on hauskempaa"

kontekstissä tämä aiheutti melkoista aamurepeilyä, lensi kahvit pöydälle.
I eat rice and curry everyday
Rattata
30.07.2007 12:14:40
Olikohan Iltalehti: "Maailman nopein GORILLA!"

Aloin miettimään että mikäs se tämmöinen gorilla on, mutta selvisikin että sehän on Kimi Räikkönen joka oli juhlissaan gorillan puvussa. Mun mielestä ehkä huonoin otsikko vähään aikaan.
Bluesmies
30.07.2007 12:24:01
Olikohan Iltalehti: "Maailman nopein GORILLA!"

Aloin miettimään että mikäs se tämmöinen gorilla on, mutta selvisikin että sehän on Kimi Räikkönen joka oli juhlissaan gorillan puvussa. Mun mielestä ehkä huonoin otsikko vähään aikaan.

Olin myös juuri tätä kirjoittamassa. :)
foetor ex ore
30.07.2007 16:35:08

Sallithan pikku korjauksen, tuo otsikko oli maikkarin teksti-tv:ssä. Ylellä taas "Monenlaisia naapureita karsastetaan".
sellisti
30.07.2007 21:26:29
Sallithan pikku korjauksen, tuo otsikko oli maikkarin teksti-tv:ssä. Ylellä taas "Monenlaisia naapureita karsastetaan".

Okei, muistin väärin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
bastardo
31.07.2007 18:35:51
"If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue"
Isodee
31.07.2007 20:22:09
Paradoksi? http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1413071-kolari.jpg

Hehee, juurikin tuota samaa mietin kun luin otsikon!
Alpha
31.07.2007 20:32:27
Hehee, juurikin tuota samaa mietin kun luin otsikon!

Jos siellä oli toinen rekka ja toinen henkilöauto myös. Näistä ei vain kirjoitettu...

Nojoo...niin...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Jop1
01.08.2007 12:36:11
Kakkosessakin turvallisuus on ykkönen

...

Kyse siis kakkosauton hankinnassta Yhteishyvässä. Ensin kun luin nopeasti niin tuli jotain muuta mieleen.
Viisitoista peikkoa arkulla vainaan Huh hah hei ja rommia pullo
gasser
01.08.2007 14:14:14
"Pyöräilijä kaatoi tukkirekan"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708016417272_uu.shtml
On tainnu kaveri vähän pumpata rautaa...
Booraksia mauriaisille!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)