Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 561 62 63 64 6584 85 86 87 88
Ed_Guy
18.03.2022 17:42:30
Jossain välissä sain cobra kai yliannostuksen. Nyt kuitenkin tuli neljäs kausi katsottua ja kyllähän tuo tuli ahmittua.
En jaksa.
carnation
18.03.2022 20:24:45
Ed_Guy: Jossain välissä sain cobra kai yliannostuksen. Nyt kuitenkin tuli neljäs kausi katsottua ja kyllähän tuo tuli ahmittua.

Asiallisen viihdyttävää ja helppoa katsottavaa, lyhyet jaksot, sopivan kasarimaista kerrontaa jne. Ja yllättävän kiinnostavasti saatu rakennettua jatkuvajuoninen sarja Karate Kid -jatkumon ympärille. Välillä tuntuu, että eiköhän tää oo jo nähty, kunnes tarina tai hahmot ottavat uuden suunnan ja mielenkiinto taas herää. Mutta kauden tai parin päästä vois pistää pakettiin. Toisaalta teinidraama ja asetelmien jatkuva kiepauttaminen ympäri ("nyt tää onkin hyvis mutta eiku nyt se teki kusipäisen jutun mutta nyt se taas sovittaa syntinsä ja onkin hyvis") käy vähän toisteiseksi, joskin kaikenkaikkiaan hahmoihin on saatu reippaasti harmaan sävyjä. Plussaa, että saatu samoja wanhoja näyttelijöitä messiin. William Zabka on ollut todellinen yllättäjä, en olisi uskonut ensimmäisen filmin perusteella, että tätä hulttiota jaksaa sympatiseerata.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
BMF
29.03.2022 17:19:46
Hoh, rupesimpa kattomaan flixistä Reservoir Dogsia ja ehkä viiden minuutin jälkeen toisto muuttui tökkiväksi diashowksi - käynnistin laitteen uudestaan ja koko raina on nyt kadonnut. Onko muille käynyt vastaavaa? Poistivatko elokuvan valikoimasta juuri, kun olin alkamassa katsomaan. xD
Ei, en ole läski.
Henri Henri Olavi
29.03.2022 17:25:08
TSekkasin ja kyllä se siellä edelleen on. Hetken pyöritin ja toistui aivan mallikkaasti.
I don't giva a fuck if you're straight, you're still gay.
BMF
29.03.2022 17:40:57
Jaha, ongelma olikin VPN:n pitäminen päällä - outoa, että nyt rupesi kukkoilemaan, kun se on ollut päällä yhtäjaksoisesti kokoajan noin muutenkin.
Ei, en ole läski.
Henri Henri Olavi
30.03.2022 11:41:12
BMF: Jaha, ongelma olikin VPN:n pitäminen päällä - outoa, että nyt rupesi kukkoilemaan, kun se on ollut päällä yhtäjaksoisesti kokoajan noin muutenkin.

Käsittääkseni Netflix haistelee noita eri VPN-palveluja ja blokkailee niitä.
Sammakko
30.03.2022 18:22:05

Katsoin Vihreä Vyöhyke -minisarjan. Oli hyvä. Suosittelen. Murhamysteeri amazonian sademetsästä Kolumbiasta alkuperäisasukkaiden keskuudesta. Oli diippiä kerroksellisuutta, natseja, nunnia.
LordWinter
06.04.2022 22:08:21
LordWinter: Katsoin pari jaksoa Luciferia. Sanoisin että sarjan hyvyys tulee riippumaan siitä, kuinka vakavasti se itsensä ottaa. Jos ottaa liian vakavasti niin pitää vakavasti miettiä kannattaako katsomista jatkaa, jos taas on sopivasti hupiukkoilua niin voi olla ihan hyvä/5 sarja ja ainakin tasoa "paska sarja, josta katson joka jakson".

Eka kausi oli loppuun asti peruspaskaa, mutta tokalla kaudella näyttää siltä että toiveideni mukaan hupiukkoilua on lisätty. Ehkä tämä tästä.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
lukethesis
07.04.2022 09:08:30
Käsittääkseni Netflix haistelee noita eri VPN-palveluja ja blokkailee niitä.

Netflixissä tietyt VPN:t toimivat edelleen desktopissa eli esim. pöytäkone tai läppäri. AVGN:n Rolfenkin mainostama ExpressVPN ainakin. Tosin edistyneemmät tavat kuten Chromecast vaativat että verkon kaikkiin laitteisiin pitää asettaa sama VPN - tämä on ainakin ExpressVPN:llä mahdollista, tietyillä laitteilla. Itse en jälkimmäistä saanut koskaan kikkailtua niin luovuin ko. herkusta.
Henri Henri Olavi
07.04.2022 09:12:58 (muokattu 07.04.2022 09:13:06)
Mä en itse tarvitse mitään VPN'ää vain sen takia, että voisin katsoa jonkun muun maan ohjelmia. Noissa striimipalveluissa on niin jäätävän paljon kamaa muutenkin, etten ehtisi niitä katsoa vaikka eläisin sata elämää.
lukethesis
11.04.2022 09:20:29
Ei ne ohjelmat, mutta se villisti vaihteleva leffatarjonta...
Henri Henri Olavi
11.04.2022 09:40:26
lukethesis: Ei ne ohjelmat, mutta se villisti vaihteleva leffatarjonta...

En muista että olisi tullut koskaan vastaan tilannetta jossa jokun maan Netflixissä olisi leffa jonka haluaisin nähdä, mutta sitä ei löytyisi jostain muusta palvelusta.
Bongowing
11.04.2022 12:46:14
Calibre tarjosi hyvät Syvä joki -henkiset kuumotukset.
But where the heck is magenta?
Vaihtovirta
19.04.2022 12:32:48
Better call Saul jatkuu taas. Näköjään vain 2 jaksoa tullut eetteriin, että olisiko tuossa sit viikko per jakso julkaisutahti..? No illemmalla katsantoon ne.

Myös Vallan linnakkeesta tullut uusi kausi. Edellisten kausien katsomisesta kulunut sen verran ettei oikein edes osaa sanoa onko tuo yhtä kovaa laatua kuin ne, mutta sanotaan nyt neljän jakson perusteella, että semi 3.9/5.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
Henri Henri Olavi
19.04.2022 22:27:54 (muokattu 19.04.2022 22:29:03)
Vaihtovirta: olisiko tuossa sit viikko per jakso julkaisutahti..?

On. Netflixissä lukee: "Uusi jakso joka viikko".

Itse katsoin tuossa taannoin Breaking Badin. Pidin siitä, joten ajattelin jatkaa Better Call Saulin parissa. Se ei lähtenyt yhtään. Kamalan huono verrattuna BB:iin. Ja se leffa El Camino vasta aiheuttikin myötähäpeää. Mut onneksi tuo BB oli tosi kova.
Muovinen
25.04.2022 11:54:22

Henri Henri Olavi: On. Netflixissä lukee: "Uusi jakso joka viikko".

Itse katsoin tuossa taannoin Breaking Badin. Pidin siitä, joten ajattelin jatkaa Better Call Saulin parissa. Se ei lähtenyt yhtään. Kamalan huono verrattuna BB:iin. Ja se leffa El Camino vasta aiheuttikin myötähäpeää. Mut onneksi tuo BB oli tosi kova.

El Camino ei ollut kummoinen mutta Better Call Saulista tykkään jopa enemmän kuin BB:stä. Pitää vaan lukea joku tiivistelmä juonesta ennen näitä uusia jaksoja, että pääsee taas kärryille.
LordWinter
05.05.2022 22:52:36
Ozarkin vika kausi ei ollut erityisen hyvä. Sääli, oli muuten ainakin 4/5 sarja.

Luciferin kakkoskausi sen sijaan on ilahduttanut. Kevyttä hupiukkostelua ja hahmotkin alkavat olla aika tykättäviä.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Hannubal
05.05.2022 23:04:25
Dark. Saksalainen draamasarja, joka pistää aivot solmuun useaan kertaan. Kolme tuotantokautta, jotka muodostavat pitkän tarinan, missä aikamatkustaminen ja ihmisten katoaminen eri aikakausiin saa aikaan loputtoman labyrintin, kuvitteellisessa Windenin kaupungissa, jonka ydinvoimalaan johtava luola osoittautuu varsinaiseksi mysteeriksi. Helvetin hyvä kässäri, ohjaus, näyttelijävalinnat, äänisuunnittelu... Täydellinen sarja, joka ahdistavuudessaankin tempaa mukaansa.
Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen.
Jester44
05.05.2022 23:43:53 (muokattu 05.05.2022 23:44:24)
Ihan pakko sanoa kun Breaking Badistä oli juttua....
Loistava sarja kunnes päähenkilöstä tuli epäsuorasti murhaaja kun ei pelastanut kuolevaa tyttöä (Jessen gimma) vaikka olisi todenäköisesti voinut auttaa ja pelastaa tytön.
Ja sarjan loppu... se oli mitä oli, se viimeisteli mielipiteen sinne huonompaan osastoon.
Valopilkkuna mainittakoon John de Lancie.
Scrobble
06.05.2022 00:19:22 (muokattu 06.05.2022 00:20:59)
Jester44: Ihan pakko sanoa kun Breaking Badistä oli juttua....
Loistava sarja kunnes päähenkilöstä tuli epäsuorasti murhaaja kun ei pelastanut kuolevaa tyttöä (Jessen gimma) vaikka olisi todenäköisesti voinut auttaa ja pelastaa tytön.
Ja sarjan loppu... se oli mitä oli, se viimeisteli mielipiteen sinne huonompaan osastoon.
Valopilkkuna mainittakoon John de Lancie.

Siis luulitko muka jossain vaiheessa sarjaa, että päähenkilö olisi joku positiivinen sankarihahmo? :D Siitähän tuli murhaaja ja jo tyyliin koko sarjan ekassa jaksossa (tai ainakin ekalla kaudella jossain kohtaa). Eikä edes mikään epäsuora.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)