Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 561 62 63 64 6568 69 70 71 72
Funkånaut
09.07.2014 19:18:36

LaMotta: Pahaa se on joka tapauksessa.

Taidat olla semmoinen neiti. Kyllä olut alkaa maistumaan, kun kivekset laskeutuvat.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
LaMotta
09.07.2014 19:21:31 (muokattu 09.07.2014 19:21:38)

Funkånaut: Taidat olla semmoinen neiti. Kyllä olut alkaa maistumaan, kun kivekset laskeutuvat.

Sulla alkaa miekka tylsymään aika uhkaavasti. Liika oluen juonti ilmeisesti pehmittänyt aivoja?
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Alfons Åberg
09.07.2014 20:00:49
LaMotta: Sulla alkaa miekka tylsymään aika uhkaavasti. Liika oluen juonti ilmeisesti pehmittänyt aivoja?

Hei, ota sinäkin joskus iisisti. Vaikkapa juomalla laadukasta täysmallasolutta.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Funkånaut
09.07.2014 20:06:50

Presidentti: Hei, ota sinäkin joskus iisisti. Vaikkapa juomalla laadukasta täysmallasolutta.

Eikä mitä tahansa täysmallasolutta, vaan pehmeätä täysmallasolutta. Itse nautin tänään kaksi tuopillista terassilla odotellessa illan ottelua.

Lisäksi jääkaapissa on muutama odottamassa ottelua.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
LaMotta
09.07.2014 20:08:01

Funkånaut: Itse nautin tänään kaksi tuopillista terassilla odotellessa illan ottelua. Lisäksi jääkaapissa on muutama odottamassa ottelua.

Ei sitä Argentiinan nöyryytystä kestäkään selvin päin katsoa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Bongowing
09.07.2014 20:14:18
LaMotta: Ei sitä teatteritaiteen nöyryytystä kestäkään selvin päin katsoa.
But where the heck is magenta?
LaMotta
09.07.2014 20:19:46

Bongowing: teatteritaiteen

Vihjaatko, että raitapaidoilla olisi taipumusta jonkinlaiseen filmaamiseen?
Funkånaut
09.07.2014 20:24:07

aivokuolio
09.07.2014 20:25:36
Stoalainen
09.07.2014 20:28:05 (muokattu 09.07.2014 20:28:29)
aivokuolio: http://imgur.com/gallery/OzDvvaw

Miksei kaikki fanit ole tällaisia? Kertakaikkiaan Hieno Mies!
Too weird to live, too rare to die
LaMotta
09.07.2014 20:34:08 (muokattu 09.07.2014 20:36:30)

Eppujen piisissä lauletaan näin:

On yllämme raitapaidat Argentiinan.
On pelimme nopeata, kiihkoisaa.
Jos palkinnoksi toivomme me Malviinan,
emme paitsiosääntöä voi noudattaa.

http://www.youtube.com/watch?v=juJBobJWEPw&feature=kp

Mitä tämä tarkoittaa?

Aika hämy piisi muuten. Progevuosilta. Ei kaupallista.
Funkånaut
09.07.2014 21:35:38

Koskiko Fred muuten muulloin palloon kuin aloituksissa?
LordWinter
09.07.2014 21:47:35
Funkånaut: Koskiko Fred muuten muulloin palloon kuin aloituksissa?

Se yritti kerran saksaria maalin edessä! En kyllä usko, että sillä olisi otsikoita tehty vaikka olisi maaliin mennytkin.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Alfons Åberg
09.07.2014 21:55:23
LaMotta: Eppujen piisissä lauletaan näin:

On yllämme raitapaidat Argentiinan.
On pelimme nopeata, kiihkoisaa.
Jos palkinnoksi toivomme me Malviinan,
emme paitsiosääntöä voi noudattaa.

http://www.youtube.com/watch?v=juJBobJWEPw&feature=kp

Mitä tämä tarkoittaa?

Aika hämy piisi muuten. Progevuosilta. Ei kaupallista.

Tuohan oli julkaistu Falklandin sodan aikoihin. Jonkunlaista vertauskuvallisuutta.

PS: MrJuha on kommentoinut tuotakin.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
DM
09.07.2014 22:43:22
Huhuh, alkaa albiselestekuume olla jo aika kova. Eka IPA myös puolillaan. Veikkaan vitummoista matsia loppulukemin 3-1 Arjentiinalle.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
dipshit
09.07.2014 22:55:31
kazaa: Miksei kaikki fanit ole tällaisia? Kertakaikkiaan Hieno Mies!

Allekirjoitan 100%. Mainio ukkeli.
Hetfield
09.07.2014 22:59:21

2-1 Hollannille.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
Tuomoo
09.07.2014 23:13:26
Ulkoa kuului kovaa sirinää ja ujellusta, ja hetken kuluttua päästäni kuului raksutusta, vastaanotin varmaankin HAARPilla aivoaaltoja kaukaisesta itäisestä valtiosta. Singaporen vedonlyöntitoimiston agentti välitti minulle tietoa, että tämä peli tulee päättymään rankkareille. Ainakin, jos jatkoajan jälkeen ollaan edelleen tasatilanteessa, tai jos peliaika päättyy tasatilanteeseen.

Singaporesta kuitenkin tiedotettiin että Hollanti tulee voittamaan tämän aika murskalukemin. Tai sitten pienellä maalierolla, onhan sekin voitto. Hollanti voittaa, mikäli Argentiina ei voita, mutta mikäli Hollanti häviää niin Argentiina voittaa.

Tämänkin ottelun lopputulos on Singaporessa päätetty.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Bongowing
09.07.2014 23:19:09
Huh että vaikuttaa hyvältä ja sähköiseltä matsilta.
But where the heck is magenta?
DM
09.07.2014 23:56:58
Onpahan aika hermostuneen oloista peliä kummaltakin. Cillesen ja Messi erottuivat omalla coolilla asenteella aika komeasti.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)