Swan 14.12.2006 20:19:40 | |
---|
Viime jakso oli ylivoimaisesti paras tähän mennessä tekopartoineen ja lastenhuoneineen. Saa nähdä, jatkuuko intensiivisyys tänään, vai keskitytäänkö enemmän hahmoihin itseensä. |
Rattata 14.12.2006 20:24:55 | |
---|
Viime jakso oli ylivoimaisesti paras tähän mennessä Ja tottakai tuli missattua se. D'oh! |
Swan 14.12.2006 21:51:03 | |
---|
Voi voi voi voi! :------D Mulla on vahva aavistus tästä, mutta en kerro sitä. |
Deep Shadow 14.12.2006 21:56:23 (muokattu 14.12.2006 21:56:39) | |
---|
Ja nytkö pitää sitten tammikuuhun odottaa, häh? e: vai toisikohan joulupukki dvd boxin. Mummun saappaassa soi fox |
Tympee Huttunen 14.12.2006 22:08:49 | |
---|
Voi voi voi voi! :------D Mulla on vahva aavistus tästä, mutta en kerro sitä. Mullakin on ja mä kerron:) Oon ihan varma, että sieltä pusikosta löytyy kuumailmapallo. Se nyt ei tietenkään todista, että tämä John Gale on sitä itse lentänyt. Othersiin jamppa varmasti kuuluu. |
sellisti 14.12.2006 22:09:52 | |
---|
Aiheeseen tavallaan liittyen, onko kenelläkään muulla ollut tällä viikolla sellaista ongelmaa Nelosen kanssa, että kuvasignaali on tavallaan liian suuri - tekstit eivät mahdu kokonaan ruutuun ja ilmeisesti kuvastakin jää osa pois, ainakin ihmisten päälaet tuntuvat jäävän ruudun ulkopuolelle. Tämä siis nimenomaan vain Nelosella, ei millään muulla kanavalla. Vaimo valitti samaa maanantaina Täydellisten naisten kohdalla, ja tänään totesin taas saman jutun Lostia katsoessa. Luulisi ettei kyse ole telkun säädöistä kun kaikki muut kanavat näkyy normaalisti. Eroa ei myöskään ollut analogisen ja digiboksista tulevan kuvan välillä. Jos kyseessä on joku Nelosen ongelma niin onpa kumma ettei puolessa viikossa saada vikaa korjattua. Asun Savonlinnassa ja kanavat tulee kaapelin kautta, lieköhän ongelma paikallinen vai valtakunnallinen..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Swan 14.12.2006 22:16:27 | |
---|
Aiheeseen tavallaan liittyen, onko kenelläkään muulla ollut tällä viikolla sellaista ongelmaa Nelosen kanssa, että kuvasignaali on tavallaan liian suuri - tekstit eivät mahdu kokonaan ruutuun ja ilmeisesti kuvastakin jää osa pois, ainakin ihmisten päälaet tuntuvat jäävän ruudun ulkopuolelle. Tämä siis nimenomaan vain Nelosella, ei millään muulla kanavalla. Vaimo valitti samaa maanantaina Täydellisten naisten kohdalla, ja tänään totesin taas saman jutun Lostia katsoessa. Luulisi ettei kyse ole telkun säädöistä kun kaikki muut kanavat näkyy normaalisti. Eroa ei myöskään ollut analogisen ja digiboksista tulevan kuvan välillä. Jos kyseessä on joku Nelosen ongelma niin onpa kumma ettei puolessa viikossa saada vikaa korjattua. Asun Savonlinnassa ja kanavat tulee kaapelin kautta, lieköhän ongelma paikallinen vai valtakunnallinen..? Jos on laajakuvatelkkari, niin voi olla, ettei kuvan automaattisesti mukauttava signaali pääse teidän vastaanottimelle asti. Jos ongelma ilmenee vielä, kokeile säätää telkkarin kuvasuhdetta. Tähän voisin itse asiassa paljastaa spekulaationi, mutta rot13:lla: Ubovggv envfxnfv xbernynvfglgöa, wn zrgfäxbyzvxxb iävwlgrgääa. |
sellisti 14.12.2006 22:18:57 (muokattu 14.12.2006 22:20:59) | |
---|
Jos on laajakuvatelkkari, niin voi olla, ettei kuvan automaattisesti mukauttava signaali pääse teidän vastaanottimelle asti. Jos ongelma ilmenee vielä, kokeile säätää telkkarin kuvasuhdetta. Ei oo laajakuvatelkkari eikä digitelkkari vaan tavallinen analoginen. Nelonen on tähän viikkoon asti näkynyt ihan nomaalisti, ja kaikki muut kanavat näkyvät edelleen. Vain Nelonen on nyt jotenkin kummasti vinksallaan, ja siksi en usko että ongelma on telkkarissa. Kuvasuhdetta yritin säätää moneen suuntaan, muttei auttanut. Täytynee huomenna pirauttaa Nelosen asiakaspalveluun ja kysyä asiasta. Ihmettelen kyllä suuresti jos olen ainoa joka tästä kärsii. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Swan 14.12.2006 22:21:31 | |
---|
Ei oo laajakuvatelkkari eikä digitelkkari vaan tavallinen analoginen. Nelonen on tähän viikkoon asti näkynyt ihan nomaalisti, ja kaikki muut kanavat näkyvät edelleen. Vain Nelonen on nyt jotenkin kummasti vinksallaan, ja siksi en usko että ongelma on telkkarissa. Kuvasuhdetta yritin säätää moneen suuntaan, muttei auttanut. Sitten se on varmaan alueellinen vika, kun täällä on ihan normaalisti näkynyt. Paitsi jos vika onkin antenniverkossa, kun meillä on kaapeli. |
sellisti 14.12.2006 22:24:25 | |
---|
Sitten se on varmaan alueellinen vika, kun täällä on ihan normaalisti näkynyt. Paitsi jos vika onkin antenniverkossa, kun meillä on kaapeli. Kiitos tiedosta, ilmeisesti ongelma on sitten paikallinen jos muualla kerran näkyy normaalisti, koska kuten tuossa jo totesin niin meilläkin kanavat tulee kaapelin kautta. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Tympee Huttunen 14.12.2006 22:27:11 | |
---|
Tähän voisin itse asiassa paljastaa spekulaationi, mutta rot13:lla: Ubovggv envfxnfv xbernynvfglgöa, wn zrgfäxbyzvxxb iävwlgrgääa. Xvvanynvfarvgbuna ba byyhg cnxfhan wb ivvxxbwn. Wnpxuäa fnabv, rggä enfxnhfgrfgv ba inezn, xbfxn raää rv chuhgn rafvzzävfra ivvxba grfgvfgä gzf. Ubovggv anccnfv glgöa ruxä ivvxxb fvggra. Glggö cääfv zlöf vgfr "xnexhha" wn göezäfv vgfr chhuha. Gäffäxö iäyvffä byvfv yvunn ynvgrggh cvvybba zhxn? :)
|
Swan 14.12.2006 22:39:14 | |
---|
Kiitos tiedosta, ilmeisesti ongelma on sitten paikallinen jos muualla kerran näkyy normaalisti, koska kuten tuossa jo totesin niin meilläkin kanavat tulee kaapelin kautta. Ahaa, missasin tosiaan tuon kohdan. Paikalliselle kanavajakelijalle kannattanee soitella ensin, kun siinä päässä vika todennäköisimmin on. Xvvanynvfarvgbuna ba byyhg cnxfhan wb ivvxxbwn. Wnpxuäa fnabv, rggä enfxnhfgrfgv ba inezn, xbfxn raää rv chuhgn rafvzzävfra ivvxba grfgvfgä gzf. Ubovggv anccnfv glgöa ruxä ivvxxb fvggra. Glggö cääfv zlöf vgfr "xnexhha" wn göezäfv vgfr chhuha. Gäffäxö iäyvffä byvfv yvunn ynvgrggh cvvybba zhxn? :) Jaahas, näköjään meni niin kaukaa haetuksi, että sensuurit sikseen. Niin no joo, tuo ajankohta kyllä sotii teoriaani vastaan, mutta voiko Jackkään olla varma raskausajasta? Ja olihan siinä Sunin päänlyönnin jälkeen hyvää aikaa hoitaa homma kotiin. |
KillingMachine 15.12.2006 08:22:34 | |
---|
Kyllä sen Henry Galen on ihan pakko olla yksi niistä The Otherseista. Olen varma siitä. Sayid sanoi tietävänsä sen, koska hän ei katunut sitä että kidutti häntä. Basistit kunniaan. |
carnation 15.12.2006 11:05:42 (muokattu 15.12.2006 11:07:58) | |
---|
Ei oo laajakuvatelkkari eikä digitelkkari vaan tavallinen analoginen. Nelonen on tähän viikkoon asti näkynyt ihan nomaalisti, ja kaikki muut kanavat näkyvät edelleen. Vain Nelonen on nyt jotenkin kummasti vinksallaan, ja siksi en usko että ongelma on telkkarissa. Kuvasuhdetta yritin säätää moneen suuntaan, muttei auttanut. Täytynee huomenna pirauttaa Nelosen asiakaspalveluun ja kysyä asiasta. Ihmettelen kyllä suuresti jos olen ainoa joka tästä kärsii. Et ole ainoa, sama ongelma mulla, eli kuva ei mahdu kokonaan ruutuun ja tekstityksistä jää pois n. pari kolme ensimmäistä kirjainta. Ärsyttävää. Mä tein alkuviikosta sen huomion, että tämä ongelma näytti olevan sellaisissa uusissa sarjoissa kuin Täydelliset naiset ja Asema 62, mutta kun illemmalla tuli Oz, niin siinä oli kuva + tekstit ihan ok. En tiedä sitten, onko Nelonen hommannut noita uusia ja ensimmäistä kertaa näytettäviä sarjoja jollain oudolla kuvasuhteella kun sellainen vanhempi sarja kuin Oz näkyy ok. Tjtn. Mystistä! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Osmo 15.12.2006 11:17:00 | |
---|
Et ole ainoa, sama ongelma mulla, eli kuva ei mahdu kokonaan ruutuun ja tekstityksistä jää pois n. pari kolme ensimmäistä kirjainta. Ärsyttävää. Mä tein alkuviikosta sen huomion, että tämä ongelma näytti olevan sellaisissa uusissa sarjoissa kuin Täydelliset naiset ja Asema 62, mutta kun illemmalla tuli Oz, niin siinä oli kuva + tekstit ihan ok. En tiedä sitten, onko Nelonen hommannut noita uusia ja ensimmäistä kertaa näytettäviä sarjoja jollain oudolla kuvasuhteella kun sellainen vanhempi sarja kuin Oz näkyy ok. Tjtn. Mystistä! Olisikohan vika siis laajakuvalähetyksissä? Kun tuo Oz on perus 4:3 kuvalla, ja muut laajakuvaa... Tiedä häntä. Pixies. |
carnation 15.12.2006 11:28:06 | |
---|
Olisikohan vika siis laajakuvalähetyksissä? Kun tuo Oz on perus 4:3 kuvalla, ja muut laajakuvaa... Tiedä häntä. Jaa-a, voihan tuo tietenkin olla... kaipa se tuosta korjaantuu jos korjaantuu. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sellisti 15.12.2006 22:20:45 | |
---|
Jaa-a, voihan tuo tietenkin olla... kaipa se tuosta korjaantuu jos korjaantuu. Nyt ainakin Nelosen leffa näkyy ihan normaalisti, joten saapa nähdä onko ongelma korjaantunut vai ilmeneekö vielä jonkun muun ohjelman yhteydessä. Eräs tuttu joka asuu tässä lähellä sanoi että myös heillä oli sama ongelma. En tiedä sitten, onko Nelonen hommannut noita uusia ja ensimmäistä kertaa näytettäviä sarjoja jollain oudolla kuvasuhteella kun sellainen vanhempi sarja kuin Oz näkyy ok. Tjtn. Mystistä! Vaikea uskoa, kun Lost on kumminkin tähän asti näkynyt ihan normaalisti. Tämä on ollut joku kumma tämän nimenomaisen viikon riesa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
KillingMachine 29.12.2006 11:43:51 | |
---|
Tuleekohan Desmond nyt takaisin kun nelosella pyörii jo mainos seuraavasta jaksosta, jossa Desmond sanoo panikoitunut ilme kasvoillaan "You're gonna kill us all!" Basistit kunniaan. |
Hetfield 29.12.2006 18:19:13 | |
---|
Tuleekohan Desmond nyt takaisin kun nelosella pyörii jo mainos seuraavasta jaksosta, jossa Desmond sanoo panikoitunut ilme kasvoillaan "You're gonna kill us all!" No taisit vastata itse kysymykseesi =P P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
KillingMachine 02.01.2007 15:46:04 | |
---|
No taisit vastata itse kysymykseesi =P Ei välttämättä, saattoi se olla spoileri joskus parin viikon päästäkin tulevasta jaksosta. Mutta joo, eipä tuolla väliä. Pääasia että torstaina taas lähtee käyntiin. Basistit kunniaan. |