Aihe: EM-yleisurheilu
1 2 3 4 5 6 7 8 911 12 13 14 15
Kaake
09.08.2006 20:39:19
Pitkämäen eväät on syöty.

P*skat. Ei lentänyt norskillakaan tyyneen. Kisa on vasta alussa.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
askomiko
09.08.2006 20:43:45
Mites toi keihäänheitto ku entisaikaan ku Seppo Räyh heitti ni keihäs oli 40 asteen mutkalla siinä lähtörepäisyssä, mut nää nykyään heittää tollai nätisti ettei yhtään taivu. Siistimpää ois pirstoa se keihäs alkukiihdytykseen.
Kaake
09.08.2006 20:46:06
Mites toi keihäänheitto ku entisaikaan ku Seppo Räyh heitti ni keihäs oli 40 asteen mutkalla siinä lähtörepäisyssä, mut nää nykyään heittää tollai nätisti ettei yhtään taivu. Siistimpää ois pirstoa se keihäs alkukiihdytykseen.

Eri keihäsmalli. Tosin kyllähän Räty tätä nykyistäkin taivutti aika kivasti.

Prkl ku Uwe Hohn kiskas 104 metriä niin joutu kameroita siirtää alta ennen seuraavaan heittoa. Tosin onhan suomalaisetkin kiskoneet yli 100 metriä vanhoilla keihäillä..
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
Kaake
09.08.2006 20:48:18
Frösen oli valitettavasti vähän pehmeä. Ei vakuuttanut missään vaiheessa, vauhti oli jotenkin "löysä"

Toista se on tällä naapurinmaan kurpitsapäällä.. prkl.
No väärinhän se meni
DJKaaos
09.08.2006 20:53:59

No Räty esimerkiksi heitti aika puhtaasti voimalla, tekniikan ollessa puutteellisempi. Turska, Pitkämäki etc. edustaa tätä Zelezny-tyyppistä huipputeknistä tyyliä.
Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä.
HaloOfFlies
09.08.2006 21:01:35

Frösen oli valitettavasti vähän pehmeä. Ei vakuuttanut missään vaiheessa, vauhti oli jotenkin "löysä"

Toista se on tällä naapurinmaan kurpitsapäällä.. prkl.

Näinköhän tuo venäläishyppääjä pistää Holmille jauhot suuhun?
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
texjazz
09.08.2006 21:03:33

Näinköhän tuo venäläishyppääjä pistää Holmille jauhot suuhun?

Jotenkin toivon sitä.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
Jokunen
09.08.2006 21:41:42
Miksei nuo keihäsmiehet karju!? Tulee mieleen ettei ne yritä tosissaan, kun ei kunnon huutoja kuulu!
"If vomit were a movie, this would be the soundtrack."
HaloOfFlies
09.08.2006 21:41:56

Thorkildsen voitti ansaitusti. Hyvä Andreas!
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
DJKaaos
09.08.2006 21:43:03
P*skat. Ei lentänyt norskillakaan tyyneen. Kisa on vasta alussa.

Kyllä ne Pitkämäen eväät oli syöty. Ekan jälkeen heitot oli todellista yliyrittämistä ja repimistä.

Thorkildsen oli täysin omaa luokkaa tänään. Pitkämäellä, eikä kenelläkään muulla ollut mitään sanomista tänään.
Rock 'n' Roll on tie, totuus ja elämä.
Kaake
09.08.2006 21:44:34
Kyllä ne Pitkämäen eväät oli syöty. Ekan jälkeen heitot oli todellista yliyrittämistä ja repimistä.

Thorkildsen oli täysin omaa luokkaa tänään. Pitkämäellä, eikä kenelläkään muulla ollut mitään sanomista tänään.

Ei voi enää kuin kompata. Paras voitti. Mutta kova oli venäläinen Silvov korkeudessa!
No väärinhän se meni
miccomalliton
09.08.2006 22:04:40
Ei voi enää kuin kompata. Paras voitti. Mutta kova oli venäläinen Silvov korkeudessa!

Silnov oli suosikkini! Tai siis Frösenin jälkeen. Todella rentoa ja varmaa touhua.

Hieno kisa.
Aatamilla oli nahkatakki.
HaloOfFlies
09.08.2006 22:16:05

Silnov oli suosikkini! Tai siis Frösenin jälkeen. Todella rentoa ja varmaa touhua.

Hieno kisa.

Silnovista voi hyvinkin kehittyä melkoinen hallitsija tuonne korkeushyppyyn.
Kaake
09.08.2006 22:21:55
Silnovista voi hyvinkin kehittyä melkoinen hallitsija tuonne korkeushyppyyn.

Hermot oli ainakin kohdallaan. Ja muutenkin hyvä tsemppi. Ties vaikka 246 hyppäisi parin vuoden päästä.
No väärinhän se meni
Jani The Rock
09.08.2006 22:31:24

Olipas hienot iltamat, perrkele! Silnov oli kyllä viilee jätkä. Hyviä oli yritykset 241:stäkin. Ja Janku pisti ennätyksensä sököllä jalalla. Frösenille ei jäänyt hävettävää, yhdeksäs tila on ihan hyvä saavutus.

Kreikkalaisilla oli vähän huono päivä. Venäläiset pisteli kalkkiviivoilla ohitse mennen tullen. Mutta Marc Raquilin tyyliä voi vaan ihailla... 8)

Ai niin, ja olihan siellä joku Pitkämäkikin, hoh. Ilme oli koko kisan ajan sellanen, että me ollaan hävitty tää peli. Nyt on pakko alkaa kannustaa Löysä-Karjalaista karmeisiin suorituksiin, ettei Pitkämäki olis kisojen paras suomalainen.
"En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan".
askomiko
09.08.2006 23:36:17
Sit pitkämäki tulee taas ensviikolla johonki Hikiputtaan keihäskarnevaaleihin ja kiskasee 97m.
Jani The Rock
09.08.2006 23:43:58

Sit pitkämäki tulee taas ensviikolla johonki Hikiputtaan keihäskarnevaaleihin ja kiskasee 97m.

Ja tukkakin on hyvin.
"En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan".
miccomalliton
10.08.2006 00:16:18
Ja tukkakin on hyvin.

Taisit nähdä sen mitä halusitkin tai luulit näkeväsi.
Ihan hyvinhän se heitti ja EM-hopea on hyvä saavutus.

Ja Karjalaista kannustetaan, totta kai.
Aatamilla oli nahkatakki.
Mr. Mustard
10.08.2006 00:22:37
Täällä ilonpilaaja iltaa;)

Vuodatan sitä, että olen menettänyt totaalisesti mielenkiintoni yleisurheiluun. Syynä lienee kai doping, ja jokin muu selittämätön tekijä. Olen ruvennut liikaa pohtimaan eri lajien tarkoituksenomaisuutta ja tullut siihen tulokseen, että monet lajit ovat ihan älyttömiä. Esim. joku kiekonheitto. Ketä V*ittua kiinnostaa joku kiekonheitto, vaikka antiikin aikainen perinnelaji onkin. Jos mua vastaan tulisi joku tyyliin "mä olen kiekonheiton maailmanmestari", niin ei vois vähempää kiinnostaa. Ihan sama vaikka olisi paskansyönnin maailmanmestari.

Olen vanhemmiten huomaanut, että minulla itsellä ei ole minkäänlaista kilpailuviettiä, joten jotkut urheilumeriitit tuntuvat niin turhilta ja älyttömiltä. MM- ja EM -jalkapallo ovat ainoita lajeja joita jaksan seurata. Jalkapallo huipputasolla on draamaa, ihan sama kuka voittaa. Miksi muissa lajeissa ei tunnu samalta?
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
sellisti
10.08.2006 00:50:51 (muokattu 10.08.2006 00:52:48)
Ketä V*ittua kiinnostaa joku kiekonheitto, vaikka antiikin aikainen perinnelaji onkin. Jos mua vastaan tulisi joku tyyliin "mä olen kiekonheiton maailmanmestari", niin ei vois vähempää kiinnostaa.

Vaan annahan olla jos Suomella olisi siinä joku kansainvälisen tason menestyjä...

Ai niin, ja olihan siellä joku Pitkämäkikin, hoh. Ilme oli koko kisan ajan sellanen, että me ollaan hävitty tää peli.

Joo, se oli helppo nähdä kummalla on itseluottamus paremmalla tolalla, kun norski käppäili rennosti ympäriinsä ja flirttaili kameralle kun taas Pitkämäki istui totisena ja liikkumatta paikallaan. Mutta jospa Terosta vielä tulisi arvokisaheittäjä, aikaa ainakin on vielä.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)